Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Ik ga expres niet te zwaar, vanmorgen met 60 kilo gewerkt 5 x 5 puur om op techniek te squaten. Dus dan heb ik niet zo'n last van knieen die naar binnen komen, hoewel ik er wel op let uiteraard.
Ik ga volgende week iemand vragen een filmpje te maken.
Hahaha touche! Maar je had gelijk, momenteel 70kg 3 reps als record, volgende week 75kg in het max weekje van 5/3/1 dus ik ben benieuwd!quote:
Doe meestal nog skullcrushers en closegrip BP erbij. Dips ook degelijke tri builder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Hahaha touche! Maar je had gelijk, momenteel 70kg 3 reps als record, volgende week 75kg in het max weekje van 5/3/1 dus ik ben benieuwd!
Overigens, voor iedereen hier, wat zijn nou de beste assistances wat betreft tri's? Doe alleen cable pushdowns als isolatie en ze worden relatief makkelijk
Als je tri´s voor kracht traint: alles waarmee je vooral je lange, middelste, tri kop mee traint.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Hahaha touche! Maar je had gelijk, momenteel 70kg 3 reps als record, volgende week 75kg in het max weekje van 5/3/1 dus ik ben benieuwd!
Overigens, voor iedereen hier, wat zijn nou de beste assistances wat betreft tri's? Doe alleen cable pushdowns als isolatie en ze worden relatief makkelijk
Hehe, goeie.quote:
Eelt is gewoon kut. Heb het gisteren weer weggesneden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Beach het volgende:
Gebruikt er iemand hier handschoentjes?
Ik zelf heb geen problemen met wat eelt.
ja mijn squat is idd laag, naar het is niet alsof ik er geen aandacht aan besteed heb. Het wazigste is idd dat mijn dl relatief hoog ligtquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind je squat eerder laag. Jij zit rond de 75 kg toch? Dan zit je met je bench op 1xbw, je deadlift 2+x bw en squat 1.3 bw grof gezegd
Ik heb een trage telefoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Verbosity het volgende:
Fuck yea! 190x2 DL. Form was niet optimaal. Merk dat mijn hamstring niet goed genoeg aanspan, waardoor mijn heupen te snel omhoog gaan. Volgende cycle eens op focussen. Komt nog een video upload. Iets sneller dan de sneek.
Baas! Congrats!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Verbosity het volgende:
Fuck yea! 190x2 DL. Form was niet optimaal. Merk dat mijn hamstring niet goed genoeg aanspan, waardoor mijn heupen te snel omhoog gaan. Volgende cycle eens op focussen. Komt nog een video upload. Iets sneller dan de sneek.
Dan heb je het waarschijnljk te zwaar geprobeert. Dat soort oefeningen, zo ook de BOR, moet je niet te zwaar pakken. Je verliest heel snel form, en je kan je onderrug er onnodig mee overbelasten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Baas! Congrats!
Wat vinden jullie van de t-bar row? Vandaag gedaan, vind hem fijn maar ook kut. Gewicht verplaatsten voelt natural aan, alleen idee dat de contractie in je rug minder is.. voel hem ook zwaar in mn onderrug.
Je heupen komen te snel omhoog waardoor je veel op je rug gaat doen. Daardoor voel je ook je hammies niet goed.quote:
I know, gaf ik zelf ook al aan. Meer erop letten dat ik mijn chest omhoog hou en meer spanning zet op de hammies en glutes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je heupen komen te snel omhoog waardoor je veel op je rug gaat doen.
Zo traag als mijn phone is zo snel is mijn herinneringsvermogen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, gaf ik zelf ook al aan. Meer erop letten dat ik mijn chest omhoog hou en meer spanning zet op de hammies en glutes.
Vanmorgen begonnen met mobiliteit/flexibiliteit oefeningen. Het is een beetje als een dikke plank proberen te buigen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:30 schreef 33 het volgende:
[..]
Mobiliteit vergroten door effectieve rekoefeningen (voornamelijk in de heupen) en evt. lift schoenen met hak kopen zodat je automatisch wat meer rechtop blijft tijdens het squatten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vanmorgen begonnen met mobiliteit/flexibiliteit oefeningen. Het is een beetje als een dikke plank proberen te buigen...
Het komt wel, no worries!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vanmorgen begonnen met mobiliteit/flexibiliteit oefeningen. Het is een beetje als een dikke plank proberen te buigen...
Jah, ik wist het wel, maar altijd te lui om er aan te beginnen.quote:
Pcies, dit kan je niet haasten. Donderdagochtend is vanaf nu stretch ochtend.quote:
Zal wel gewoon sponsor shit zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
Powerlifter Mike O'Hearn draagt hier CrossFit gear...?!
Check 0:30min
Hij zal toch niet overstappen of wel?
Time to get to work:quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Snakey het volgende:
Dit is een goede pagina trouwens. http://www.exrx.net/Kines(...).html#anchor13258452
Sheiko is ook relatief veel reps. Dus wellicht dat je nu weer zo hard gainedquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand vroeg mij net om de 5/3/1 excel-sheet en dat bracht mij aan het denken betreft mijn DL gains. Bij 5/3/1 had ik mijn 1RM te laag ingeschat waardoor ik op de rep-out (laatste set) letterlijk elke week in 1 set 20(+) reps op de DL deed. Ik heb dan ook in korte tijd best veel gegained. Nu is George Leeman - fucking sterke dude - een fan van high rep training. Wellicht heeft hij ergens wel gelijk.
[..]
Hehe, goeie.
Vandaag ging op zich wel. Deadliften maar even overgeslagen; volgens mij is het de gluteus medius aan de rechterkant die licht geblesseerd is. Het gekke is; squatten gaat prima, nergens last van. Maar zodra ik ook maar een beetje deadlift, knalt het er gelijk in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma voor donderdag? Een knee cave-in tijdens het squatten of een explosieve C&J vol op tegen de knieën aanslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |