Thnx!quote:
Eens, ik heb ook getwijfeld over veters... maarrrrr ik heb echt lastige voeten wat schoenen betreft. Deze zitten perfect omdat ik ze stevig kan aantrekken (de veters). De schoenen hebben voor een soort staalplaat, bij de enkels ook bescherming en bij de hak een plaat. Zijn speciale motorschoenen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende:
Mooie schoenen ja. Maar niet voor op de motor natuurlijk
Geen enkelbescherming en met veters. De twee redenen waarom je motorlaarzen draagt.
Verder een prima pak heur
Ja klopt! 179 euro voor betaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
die helm heb ik ook, met dat pump systeem ook toch?
Dat is duurder dan 2 afzonderlijke pakkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
uiteindelijk heb je toch 2 pakken nodig.
Ik heb voor de hete dagen doorwaai leren jas met kevlar jeans. En als wat frisser wordt dikke jas en buse broek wat allemaal water en wind dicht is.
Volgens mij is er geen echte all-weather kleding.
en teenslippersquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Nero22 het volgende:
Zomerpakken.
Gewoon korte broek met t-shirt toch.
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!
On a side note, ik ga die motor morgen kopen.
Ben dat getob meer dan zat haha.
wat is het geworden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!
On a side note, ik ga die motor morgen kopen.
Ben dat getob meer dan zat haha.
Ik scheet hem in het begin al zodra ik over de 100 ging.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik poepte mijn broek ook eerst vol op de snelweg met mijn baby Ninja. Je went eraan en nu is 130 ook niks meer.
Niet dat hij veel harder kan, maar toch.
Ja, dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef KneusTeun het volgende:
ik schrik er juist van hoe vaak ik boven de 100 zit als ik ergens bij stoplicht wegrij
Misschien dat het went, of kan ik geen snelheid schatten.
zelfde bij mij. De max van de mijne ligt zo rond 165 170 maar boven 140 is de voorkant van zenuwachtig maar dan kan ook door de enorm slappe standaardvering komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
De echte fijne cruise snelheid zit op 110 tot 140.
Sommige Honda's hebben dat ook, geloof me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
mijn linker spiegel wordt bij 160 naar binnen geblazenook al bij een beetje grof zand werk vliegt ie alle kanten op, yamaha charme zullen we het maar noemen
die van mij was op 25kw en die haalde de 140 met moeitequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef picodealion het volgende:
Snelste op mijn ER-5 is 160 tot zover, denk dat ie wel hoger kan als ik de tijd neem maar het voelt niet lekker. 140 is wel de max qua comfort, en dan is het beeld in de spiegels al aardig wazig.
Suzuki GSF 650 S (bandit) 2010.quote:
Ik zat tijdens de proefrit ook constant te kijken op de snelheidsmeter... echt bizarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dit.
Even fatsoenlijk optrekken en je zit meteen ver boven invorderingssnelheid
Terwijl, toen ik de Bandit net had durfde ik niet harder dan 100. Volgens mij is het hardste wat ik ermee gereden heb 205 op teller..
Great minds think alike!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:50 schreef Tunafish het volgende:
160 ofzo met m'n eerste les op de snelweg![]()
MTA: Volgens mij heb ik diezelfde jas
You learn fast, young padawanquote:
misschien heeft klawie nog een stuur voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:56 schreef BlackLining het volgende:
Mm, dacht ik toch alle onderdelen van de Bandit binnen danwel besteld te hebben. Wilde ik even een lijstje opstellen wanneer alles (hopelijk) binnen is zodat ik de werkzaamheden verder kan plannen.
Kom er net achter dat ik nog geen stuur besteld hebDa's toch wel een vrij cruciaal onderdeel natuurlijk. Zo meteen maar even bestellen. Veel Bandit rijders hebben een ABM Streetbar stuur van 82cm breed. Schijnt erg fijn te rijden, maar ik vraag me serieus af of je dan nog een beetje fatsoenlijk door de file kunt of een beetje naast de fiets kunt gaan hangen.
Godver ja, briljant was dat. Alsof er een wasmachine vol met steeksleutels aan kwam rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef BlackLining het volgende:
Mooi bij de motorbeurs toenKwam iets aanrammelen. Moest wel een Ducati zijn. Was nog zo ook
In zijn vier? U rijdt Busa?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef daNpy het volgende:
Mijn snelste 245km/h op de teller, harder durfde ik niet. Ging wel akelig snel trouwens. En in zijn 4
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Godver ja, briljant was dat. Alsof er een wasmachine vol met steeksleutels aan kwam rijden.
Ai, had je die niet laatst laten vervangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme. Vanmorgen even oliepeil checken, boel stond laag. Te laag, aangezien ik 1100km de boel had afgetopt. Even speuren, vanaf de koppakking van de achterste cylinder zat een klein oliespoor. Even schoongemaakt en gereden, en de boel is rond de koppakking wederom nat van de olie.
Mega-KUT.
Klepdekselpakking zal het dan zijn - het is de allerbovenste, tussen de kop en de rest van het blok. Wacht, ik maak wel ff een foto.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ai, had je die niet laatst laten vervangen?
En is het echt de koppakking, of de klepdekselpakking?
De opbouw is zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klepdekselpakking zal het dan zijn - het is de allerbovenste, tussen de kop en de rest van het blok. Wacht, ik maak wel ff een foto.
Dan heb je gelukquote:
Hmja, zoiets bedacht ik me ook al. Er is immers geen vermogensverlies, geen inhouden of wat dan ook - het is dat ik de olie om de zoveel tijd check, anders had ik het niet eens gemerkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:59 schreef BlackLining het volgende:
Dan heb je gelukKlepdekselpakking vervangen is een half uurtje. Koppakking is een volle dag werk en moet je het blok voor uitbouwen.
Blijft kut, maar het hard erger gekundIk denk simpelweg even een kwestie van de boutjes op moment zetten, staan waarschijnlijk gewoon te los.
jammer dat de alp al power is dan het woord modequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uitwendige smering is de nieuwe mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |