Thnx!quote:
Eens, ik heb ook getwijfeld over veters... maarrrrr ik heb echt lastige voeten wat schoenen betreft. Deze zitten perfect omdat ik ze stevig kan aantrekken (de veters). De schoenen hebben voor een soort staalplaat, bij de enkels ook bescherming en bij de hak een plaat. Zijn speciale motorschoenen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende:
Mooie schoenen ja. Maar niet voor op de motor natuurlijk
Geen enkelbescherming en met veters. De twee redenen waarom je motorlaarzen draagt.
Verder een prima pak heur
Ja klopt! 179 euro voor betaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
die helm heb ik ook, met dat pump systeem ook toch?
Dat is duurder dan 2 afzonderlijke pakkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
uiteindelijk heb je toch 2 pakken nodig.
Ik heb voor de hete dagen doorwaai leren jas met kevlar jeans. En als wat frisser wordt dikke jas en buse broek wat allemaal water en wind dicht is.
Volgens mij is er geen echte all-weather kleding.
en teenslippersquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Nero22 het volgende:
Zomerpakken.
Gewoon korte broek met t-shirt toch.
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!
On a side note, ik ga die motor morgen kopen.
Ben dat getob meer dan zat haha.
wat is het geworden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bring "Polishing your nails" to a whole new level!
On a side note, ik ga die motor morgen kopen.
Ben dat getob meer dan zat haha.
Ik scheet hem in het begin al zodra ik over de 100 ging.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik poepte mijn broek ook eerst vol op de snelweg met mijn baby Ninja. Je went eraan en nu is 130 ook niks meer.
Niet dat hij veel harder kan, maar toch.
Ja, dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:30 schreef KneusTeun het volgende:
ik schrik er juist van hoe vaak ik boven de 100 zit als ik ergens bij stoplicht wegrij
Misschien dat het went, of kan ik geen snelheid schatten.
zelfde bij mij. De max van de mijne ligt zo rond 165 170 maar boven 140 is de voorkant van zenuwachtig maar dan kan ook door de enorm slappe standaardvering komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
De echte fijne cruise snelheid zit op 110 tot 140.
Sommige Honda's hebben dat ook, geloof me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
mijn linker spiegel wordt bij 160 naar binnen geblazenook al bij een beetje grof zand werk vliegt ie alle kanten op, yamaha charme zullen we het maar noemen
die van mij was op 25kw en die haalde de 140 met moeitequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef picodealion het volgende:
Snelste op mijn ER-5 is 160 tot zover, denk dat ie wel hoger kan als ik de tijd neem maar het voelt niet lekker. 140 is wel de max qua comfort, en dan is het beeld in de spiegels al aardig wazig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |