Eerste vrijdag van April zei je? Dat moet wel kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteraard. veren olie montage en afstellen. het is op een vrijdag als je mee wilje kan er gewoon bij blijven staan en kijken en hij verteld er ook nog een mooi verhaal bij
4 april ja. Afspraak is wel al om 09:00quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerste vrijdag van April zei je? Dat moet wel kunnen.
Ja jeuzus, ik wil wel een beetje kunnen uitslapen op m'n vrije dag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4 april ja. Afspraak is wel al om 09:00
Wat wasser aan de hand dan?quote:
Eindelijk iemand die betaalbaar dat ding onderhoud kan geven gevondenquote:
Leer nou eindelijk eens zelf sleutelen zegquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die betaalbaar dat ding onderhoud kan geven gevondenDus dat, en wat spul als valbeugeltjes laten monteren. Nu wel weer genoeg 4 cilinder gereden
ik hoef pas 22:30 te werken als je nog voorzien wil worden van gevat commentaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Morgen vroeg weer naar den BanditEven wachten op het loon, dan meteen lak en een nieuw potje polyesterplamuur halen. Tank nog één laagje primer, opschuren en dan spuiten, en ondertussen de achterkuip repareren.
En dan maar vast beginnen met het nieuw tappen van de draadbussen op de nokkenascaps. Is dat maar vast gebeurdEn dan kan ik de handel vast open leggen voor als de nieuwe distributieketting er is. Als het allemaal heel voorspoedig gaat, trek ik even de cilinders eraf om de zuigers, zuigerveren en smallend lagers op te meten.
Ik heb nog op mijn donder gehad omdat ik schijnbaar zelfs mijn ketting niet goed onderhieldquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Leer nou eindelijk eens zelf sleutelen zeg
hallo mickeysquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb nog op mijn donder gehad omdat ik schijnbaar zelfs mijn ketting niet goed onderhield![]()
Dat kunnen wij ook, met gevat commentaar. En gratis. Komen we zelfs je heg snoeien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb nog op mijn donder gehad omdat ik schijnbaar zelfs mijn ketting niet goed onderhield![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook, met gevat commentaar. En gratis. Komen we zelfs je heg snoeien.
Da moette doenquote:
Inderdaad, de Yamaha's staan nog ergens kentekenplaten op te rapen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een fok meet!
Nee die zijn al verder gereden. Dat wachten ben je op een gegeven moment ook wel zatquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaad, de Yamaha's staan nog ergens kentekenplaten op te rapen.
Overigens bij nader inzien besloten het verbogen stuk niet weer terug recht te laten zetten. Zal je zien dat ik dat laat doen, en ik de Alp straks op reis weer de tweede dag neerlegquote:
Zelfkennis +1quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overigens bij nader inzien besloten het verbogen stuk niet weer terug recht te laten zetten. Zal je zien dat ik dat laat doen, en ik de Alp straks op reis weer de tweede dag neerleg
Mijn heg is wel wat lang...quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook, met gevat commentaar. En gratis. Komen we zelfs je heg snoeien.
Mooie schoentjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben bij de motorzaak in Leer geweest.
¤610 uitgegeven.
Alles in textiel en Humax membrane.
Motorjas (met uitneembare binnenvoering (2 lagen) )
Motorbroek (Met uitneembare binnenvoering)
Motorschoenen (ik vind laarzen echt zwaar kut en heb grote voeten dus zo kan ik nog normaal schakelen)
Motorhandschoenen (waterdicht)
Shark S900C (inclusief pinlock, zonnevizier etc)
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ervaring met die motorzaak in Leer is goed.
Zou er wel weer heengaan en iets kopen.
Heb nog niet uitgerekend wat ik in Nederland kwijt zou zijn voor alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |