Suzuki GSF 650 S (bandit) 2010.quote:
Ik zat tijdens de proefrit ook constant te kijken op de snelheidsmeter... echt bizarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dit.
Even fatsoenlijk optrekken en je zit meteen ver boven invorderingssnelheid
Terwijl, toen ik de Bandit net had durfde ik niet harder dan 100. Volgens mij is het hardste wat ik ermee gereden heb 205 op teller..
Great minds think alike!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:50 schreef Tunafish het volgende:
160 ofzo met m'n eerste les op de snelweg![]()
MTA: Volgens mij heb ik diezelfde jas
You learn fast, young padawanquote:
misschien heeft klawie nog een stuur voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:56 schreef BlackLining het volgende:
Mm, dacht ik toch alle onderdelen van de Bandit binnen danwel besteld te hebben. Wilde ik even een lijstje opstellen wanneer alles (hopelijk) binnen is zodat ik de werkzaamheden verder kan plannen.
Kom er net achter dat ik nog geen stuur besteld hebDa's toch wel een vrij cruciaal onderdeel natuurlijk. Zo meteen maar even bestellen. Veel Bandit rijders hebben een ABM Streetbar stuur van 82cm breed. Schijnt erg fijn te rijden, maar ik vraag me serieus af of je dan nog een beetje fatsoenlijk door de file kunt of een beetje naast de fiets kunt gaan hangen.
Godver ja, briljant was dat. Alsof er een wasmachine vol met steeksleutels aan kwam rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef BlackLining het volgende:
Mooi bij de motorbeurs toenKwam iets aanrammelen. Moest wel een Ducati zijn. Was nog zo ook
In zijn vier? U rijdt Busa?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef daNpy het volgende:
Mijn snelste 245km/h op de teller, harder durfde ik niet. Ging wel akelig snel trouwens. En in zijn 4
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Godver ja, briljant was dat. Alsof er een wasmachine vol met steeksleutels aan kwam rijden.
Ai, had je die niet laatst laten vervangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme. Vanmorgen even oliepeil checken, boel stond laag. Te laag, aangezien ik 1100km de boel had afgetopt. Even speuren, vanaf de koppakking van de achterste cylinder zat een klein oliespoor. Even schoongemaakt en gereden, en de boel is rond de koppakking wederom nat van de olie.
Mega-KUT.
Klepdekselpakking zal het dan zijn - het is de allerbovenste, tussen de kop en de rest van het blok. Wacht, ik maak wel ff een foto.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ai, had je die niet laatst laten vervangen?
En is het echt de koppakking, of de klepdekselpakking?
De opbouw is zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klepdekselpakking zal het dan zijn - het is de allerbovenste, tussen de kop en de rest van het blok. Wacht, ik maak wel ff een foto.
Dan heb je gelukquote:
Hmja, zoiets bedacht ik me ook al. Er is immers geen vermogensverlies, geen inhouden of wat dan ook - het is dat ik de olie om de zoveel tijd check, anders had ik het niet eens gemerkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:59 schreef BlackLining het volgende:
Dan heb je gelukKlepdekselpakking vervangen is een half uurtje. Koppakking is een volle dag werk en moet je het blok voor uitbouwen.
Blijft kut, maar het hard erger gekundIk denk simpelweg even een kwestie van de boutjes op moment zetten, staan waarschijnlijk gewoon te los.
jammer dat de alp al power is dan het woord modequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uitwendige smering is de nieuwe mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |