Weetikveel wat mn vetpercentage is. Nooit gemeten.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Weet er iemand nog een goeie MP3 speler? Ik gebruik mijn telefoon altijd maar oma heeft geen smartphone.
Hoax, een kast als jij zou dit sowieso elke dag bijhouden.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Weetikveel wat mn vetpercentage is. Nooit gemeten.
Hoogvlieger is zo erg mentaal achtergesteld dat het zielig is om hem belachelijk te makenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De kans niet grijpen om Hoogvlieger belachelijk te maken.
+100 punten voor zelfkritiekquote:Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Dat maakt het een eerlijk conflict tussen ons.
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...quote:
12 jaar geleden zwaar peppie met zo'n ding om m'n nek naar schoolquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...
Ik heb er twee gehad. Eerste was 128mb, daarna nieuwe van 256mb gekocht. En mn MP3's maar proberen zo ver mogelijk te comprimeren om zo veel mogelijk nummers erop te zetten, in zoverre dat het op de fiets naar school nog wel aan te horen was met de bijgeleverde oortjes die niet kapot kondenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...
Zijn dat die tweewielers zonder remmen?quote:
lekker sapje is dat inderdaad, voor "weinig" geld.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nu een policyreport aan het tikken om een investering in de Braziliaanse luchtvaartsector aan te bevelen bij een fictieve multinational corporation, oa ingaande op de politieke restricties en investeringswetgeving. Je moet er maar op komen.
Ondertussen wel even een neut van deze heerlijkheid erbij gepakt
[ afbeelding ]
koop een overjarige ipod touch van marktplaats.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Weet er iemand nog een goeie MP3 speler? Ik gebruik mijn telefoon altijd maar oma heeft geen smartphone.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nu een policyreport aan het tikken om een investering in de Braziliaanse luchtvaartsector aan te bevelen bij een fictieve multinational corporation, oa ingaande op de politieke restricties en investeringswetgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |