Sterker nog, hij zegt alleen maar zinnige dingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef J.Pistone het volgende:
Zo is die man een stuk aangenamer i.p.v. al die oneliners, zegt toch veel zinnige dingen.
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik de enige die maar 1 FOKker heeft gezien van dit topic? Heb het gevoel dat de rest elkaar allemaal (her)kent.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zegt alleen maar zinnige dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
ik ben er gister achter gekomen dat een FOK!er één klas lager zat op dezelfde middelbare schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik de enige die maar 1 FOKker heeft gezien van dit topic? Heb het gevoel dat de rest elkaar allemaal (her)kent.
Interessant,dat stukje over Kluitenberg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
De helft is bullshit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Maar heeft daar wel een goede onderbouwing voor, kijk maar terug met dat terugzakken de laatste 30/20 min. hoeveel keren we het hebben weggeven of niet hebben afgemaakt. Kan altijd een keer maar dit seizoen was het behoorlijk dramatisch. Als dat wat beter was had je gewoon echt bovenin meegedaan, in puntenaantal is het gat groot maar in kwaliteit niet, daar ben ik nog altijd van overtuigd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De helft is bullshit.
Hij geeft aan dat het hem teleurstelt dat we niet mee doen om de titel. Heb je onze bank gezien? En heb je de kwaliteit van onze keeper, nr 10 en rechtsbuiten gezien? Onze selectie is niet zo sterk als die van Twente, PSV, Ajax en Vitesse.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog iemand die eerder was?quote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef Grifte het volgende:
Wat mij eigenlijk dit hele seizoen al opvalt, kan die conditietrainer er wel wat van? Feyenoord is constant het laatste half uur/kwartier uitgeblust lijkt het wel, krijgen rond die periode dan ook vaak veel kansen/kools tegen.
In de zomer is zo'n nieuwe conditietrainer overgenomen van Twente toch? Valt me echt tegen dit seizoen, het is nou niet alsof we Europees ernaast spelen.
Die Verheijen zit gewoon mee te lezen joh.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand hoor.Wees blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou daar ben ik wel van overtuigd dat wij in de breedte niet zo sterk zijn als de andere 4 clubs.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Maar heeft daar wel een goede onderbouwing voor, kijk maar terug met dat terugzakken de laatste 30/20 min. hoeveel keren we het hebben weggeven of niet hebben afgemaakt. Kan altijd een keer maar dit seizoen was het behoorlijk dramatisch. Als dat wat beter was had je gewoon echt bovenin meegedaan, in puntenaantal is het gat groot maar in kwaliteit niet, daar ben ik nog altijd van overtuigd.
Niks aangenaams aan met dat grafaccent!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef J.Pistone het volgende:
Zo is die man een stuk aangenamer i.p.v. al die oneliners, zegt toch veel zinnige dingen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Niks aangenaams aan met dat grafaccent!
Ik ken niet een fokkers op Fok, laat staan in real life.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Misschien, maar aangezien we ook amper (zware) blessures hebben gehad is de basis over het algemeen behoorlijk hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou daar ben ik wel van overtuigd dat wij in de breedte niet zo sterk zijn als de andere 4 clubs.
Ik hoefde al niet eens meer te luisteren om te weten wat je bedoeldequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Happel maar hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Hoeft ook geen aangename kerel te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Nog iemand die eerder was?
Die Verheijen zit gewoon mee te lezen joh.
Achteraf hoefde dat ook niet, want we hebben best weinig met blessures en schorsingen te kampen gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou daar ben ik wel van overtuigd dat wij in de breedte niet zo sterk zijn als de andere 4 clubs.
Die Verheijen is ongetwijfeld heel deskundig, maar door al zijn geroeptoeter, meningen en andere drukdoenerij in de media, wordt hij totaal niet meer serieus genomen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoeft ook geen aangename kerel te zijn.
Hij is in ieder geval deskundig. En volgens mij wordt zijn gelijk wel bewezen.
En hadden we niet allemaal al het vermoeden dat die Kluitenberg er niks van kon?
Die man staat zo nadrukkelijk te klootviolen in de warming-up.
Ja, en dat is zonde, want zijn methode werkt aantoonbaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Verheijen is ongetwijfeld heel deskundig, maar door al zijn geroeptoeter, meningen en andere drukdoenerij in de media, wordt hij totaal niet meer serieus genomen heb ik het idee.
Ik denk trouwens dat het niet alleen ligt aan de methode van conditietraining etc. De manier van spelen van Feyenoord is gewoon ontzettend zwaar. Constant duels opzoeken, groot veld, veel lopende mensen enzovoorts.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en dat is zonde, want zijn methode werkt aantoonbaar.
Misschien draagt dat ook bij ja, maar heb je RB Salzburg zien spelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het niet alleen ligt aan de methode van conditietraining etc. De manier van spelen van Feyenoord is gewoon ontzettend zwaar. Constant duels opzoeken, groot veld, veel lopende mensen enzovoorts.
Is ook gewoon kwaliteit en een goede tactiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien draagt dat ook bij ja, maar heb je RB Salzburg zien spelen?
Kwa druk zetten zou elke Nederlandse topploeg zoiets op moeten kunnen brengen conditioneel, vind ik. Daar komen wij niet eens in de buurt kwa druk zetten. En nog zijn ze zo snel moe.
Ook inderdaad, maar afjagen is toch ook een groot deel conditie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook gewoon kwaliteit en een goede tactiek.
Bij klanten als Immers en Schaken wel. Afjagen kan ook uitgebalanceerd gebeuren, waardoor het veel minder kracht kost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar afjagen is toch ook een groot deel conditie.
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan die naam Verheijen echt niet meer zien. Walgelijk ventje die loopt te schreeuwen terwijl hij er met een afstandje naar kijkt. Alsof elke andere werkloze stumpert ons gaat vertellen hoe we het moeten doen, pleur op joh.
Nee. Totaal geen behoefte aan. Verheijen valt bij mij onder de categorie 'kan keihard de tyfus, pleuris en een hoek op z'n oog krijgen' personen. Laffe kanarie met z'n geblaat van de zijkant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.
Nee joh stel je voor dat je vooroordeel niet bevestigt wordt (van Scrummie dan)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Totaal geen behoefte aan. Verheijen valt bij mij onder de categorie 'kan keihard de tyfus, pleuris en een hoek op z'n oog krijgen' personen. Laffe kanarie met z'n geblaat van de zijkant.
Voel eens aan je voorhoofd zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, wat denken jullie na dit weekend? De hoop op het kampioenschap is nog levend? Lijkt me wel he. Ook al durven veel mensen dat niet uit te spreken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, wat denken jullie na dit weekend? De hoop op het kampioenschap is nog levend? Lijkt me wel he. Ook al durven veel mensen dat niet uit te spreken.
Als Ajax het nu nog weggeeft kunnen we de competitie echt beter opdoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb nog meer hoop dat we kampioen worden in de primera division.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Volgend jaar. Gewoon Guidetti terug halen!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar. Gewoon Guidetti terug halen!!
Denk dat PSV kampioen wordt. Rekik speelt bij PSV en HMF heeft z'n telefoonnummer, dus die is echt goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ja tog en dan ook nog Kuyt. Heb je met Kuyt, Guidetti, Immers zoveel lopende mensen, we overlopen die tegenstander gewoon. Van de chaos die dan ontstaat maakt Schaken gebruik om de bal in te tikken, om ons vervolgens de mond te snoeren met een zelfverklaarde fenomenale prestatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom dan eens bieren voor de wedstrijd man, lul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
442 metquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja tog en dan ook nog Kuyt. Heb je met Kuyt, Guidetti, Immers zoveel lopende mensen, we overlopen die tegenstander gewoon. Van de chaos die dan ontstaat maakt Schaken gebruik om de bal in te tikken, om ons vervolgens de mond te snoeren met een zelfverklaarde fenomenale prestatie.
En dan te bedenken dat je Vagner Love nog op de bank hebt zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
442 met
Kuyt-Guidetti
Immers
Wat een technische voorhoede heb je dan.
Zal Mr. Yellow even een berichtje sturen.
Haha ja xD en Tymoschuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je Vagner Love nog op de bank hebt zitten.
Mark-Jan Fledderus ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gewoon krek bellemie ook. Is echt fan
Die speelden één wedstrijd zo hoor. Beetje wat Ajax deed tegen Barcelona en wat die Oostblokkers aan het begin tegen ons deden. Lijkt me sterk dat je dat als team een heel seizoen vol kan houden zo'n moordend tempo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien draagt dat ook bij ja, maar heb je RB Salzburg zien spelen?
Kwa druk zetten zou elke Nederlandse topploeg zoiets op moeten kunnen brengen conditioneel, vind ik. Daar komen wij niet eens in de buurt kwa druk zetten. En nog zijn ze zo snel moe.
Die jongen wilt helaas niet meer naar Feyenoord terug. Hij wilt bij grotere clubs voetballen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die spelers zijn daar speciaal op geselecteerd/getraind, die hebben daar ook een laboratorium en een heel nieuw systeem om te scouten. Geld genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die speelden één wedstrijd zo hoor. Beetje wat Ajax deed tegen Barcelona en wat die Oostblokkers aan het begin tegen ons deden. Lijkt me sterk dat je dat als team een heel seizoen vol kan houden zo'n moordend tempo.
Elkaar scherp houden gebeurd niet. We hebben 8 basis waardige spelers. Waar daar achter zit is van het niveau NEC/Roda etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Achteraf hoefde dat ook niet, want we hebben best weinig met blessures en schorsingen te kampen gehad.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Die spelers zijn daar speciaal op geselecteerd/getraind, die hebben daar ook een laboratorium en een heel nieuw systeem om te scouten. Geld genoeg.
Tja geloof het of niet, hun zijn vernieuwend bezig (geweest) en de rest heeft stilgezeten.quote:
Daarom was Romeo Castelen daar zeker vorig seizoen op proef wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:36 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tja geloof het of niet, hun zijn vernieuwend bezig (geweest) en de rest heeft stilgezeten.
Zie bijvoorbeeld een tijd terug het Milan-lab, was ook geen toeval waarom die oudjes zo fit bleven.
Dat was gewoon een 'vriendendienst' van die Moniz destijds, kende Castelen nog van HSV en heeft hem blijkbaar willen testen na al zijn blessureleed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom was Romeo Castelen daar zeker vorig seizoen op proef wat een onzin zeg.
Blijft jammer dat hij zelden fit is al had het evengoed een betere stand-in geweest voor Schaken dan zo'n Verhoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat was gewoon een 'vriendendienst' van die Moniz destijds, kende Castelen nog van HSV en heeft hem blijkbaar willen testen na al zijn blessureleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef satecl het volgende:
Guidetti maakt ons kampioen...._______________________!!!!
Gun hem even die paar maanden zwangerschapsverlof bij Stoke. Na de zomer komt hij knallen in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag blij zijjn als Feyenoord hem nog wil.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die jongen wilt helaas niet meer naar Feyenoord terug. Hij wilt bij grotere clubs voetballen.
Zal wel 'groot' in financiele zin zijn dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij mag blij zijjn als Feyenoord hem nog wil.
Jij kent alleen Caland toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Dan nog liever Dollar Dirk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gun hem even die paar maanden zwangerschapsverlof bij Stoke. Na de zomer komt hij knallen in Rotterdam.
Klopt, maar ten tijden van El Ahmadi e.d. was dat nóg extremer en toen werkte het wel. De enige die daar niet aan meedeed, was Bakkal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het niet alleen ligt aan de methode van conditietraining etc. De manier van spelen van Feyenoord is gewoon ontzettend zwaar. Constant duels opzoeken, groot veld, veel lopende mensen enzovoorts.
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die jongen wilt helaas niet meer naar Feyenoord terug. Hij wilt bij grotere clubs voetballen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef satecl het volgende:
Guidetti maakt ons kampioen...._______________________!!!!
Kampioen hotdogs eten in 10 minuten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg man. Als de drietette (net de vriendin van onlogisch hi-ha-ho) wil komen, is hij welkom. Mits hij die buik wegtraint voor zijn contract getekend wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Dan nog liever Dollar Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |