Is ook gewoon kwaliteit en een goede tactiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien draagt dat ook bij ja, maar heb je RB Salzburg zien spelen?
Kwa druk zetten zou elke Nederlandse topploeg zoiets op moeten kunnen brengen conditioneel, vind ik. Daar komen wij niet eens in de buurt kwa druk zetten. En nog zijn ze zo snel moe.
Ook inderdaad, maar afjagen is toch ook een groot deel conditie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook gewoon kwaliteit en een goede tactiek.
Bij klanten als Immers en Schaken wel. Afjagen kan ook uitgebalanceerd gebeuren, waardoor het veel minder kracht kost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar afjagen is toch ook een groot deel conditie.
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan die naam Verheijen echt niet meer zien. Walgelijk ventje die loopt te schreeuwen terwijl hij er met een afstandje naar kijkt. Alsof elke andere werkloze stumpert ons gaat vertellen hoe we het moeten doen, pleur op joh.
Nee. Totaal geen behoefte aan. Verheijen valt bij mij onder de categorie 'kan keihard de tyfus, pleuris en een hoek op z'n oog krijgen' personen. Laffe kanarie met z'n geblaat van de zijkant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.
Nee joh stel je voor dat je vooroordeel niet bevestigt wordt (van Scrummie dan)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het filmpje en probeer zijn bevindingen maar te weerleggen.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Totaal geen behoefte aan. Verheijen valt bij mij onder de categorie 'kan keihard de tyfus, pleuris en een hoek op z'n oog krijgen' personen. Laffe kanarie met z'n geblaat van de zijkant.
Voel eens aan je voorhoofd zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, wat denken jullie na dit weekend? De hoop op het kampioenschap is nog levend? Lijkt me wel he. Ook al durven veel mensen dat niet uit te spreken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, wat denken jullie na dit weekend? De hoop op het kampioenschap is nog levend? Lijkt me wel he. Ook al durven veel mensen dat niet uit te spreken.
Als Ajax het nu nog weggeeft kunnen we de competitie echt beter opdoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb nog meer hoop dat we kampioen worden in de primera division.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Volgend jaar. Gewoon Guidetti terug halen!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar. Gewoon Guidetti terug halen!!
Denk dat PSV kampioen wordt. Rekik speelt bij PSV en HMF heeft z'n telefoonnummer, dus die is echt goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ja tog en dan ook nog Kuyt. Heb je met Kuyt, Guidetti, Immers zoveel lopende mensen, we overlopen die tegenstander gewoon. Van de chaos die dan ontstaat maakt Schaken gebruik om de bal in te tikken, om ons vervolgens de mond te snoeren met een zelfverklaarde fenomenale prestatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar. Gewoon Guidetti terug halen!!
Kom dan eens bieren voor de wedstrijd man, lul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik de enige die maar 1 FOKker heeft gezien van dit topic? Heb het gevoel dat de rest elkaar allemaal (her)kent.
442 metquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja tog en dan ook nog Kuyt. Heb je met Kuyt, Guidetti, Immers zoveel lopende mensen, we overlopen die tegenstander gewoon. Van de chaos die dan ontstaat maakt Schaken gebruik om de bal in te tikken, om ons vervolgens de mond te snoeren met een zelfverklaarde fenomenale prestatie.
En dan te bedenken dat je Vagner Love nog op de bank hebt zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
442 met
Kuyt-Guidetti
Immers
Wat een technische voorhoede heb je dan.
Zal Mr. Yellow even een berichtje sturen.
Haha ja xD en Tymoschuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je Vagner Love nog op de bank hebt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |