Bij De Kuip? Was inderdaad weer vrij overdreven allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 08:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was gisteren lastig. Telde zelf 12 busjes, maar heb er misschien (Waarschijnlijk) nog wat gemist.
Ja, tegen Groningen nota bene.. Was echt niet normaal zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij De Kuip? Was inderdaad weer vrij overdreven allemaal.
En dat vind ik een enorme tactische blunder van Koeman.quote:Op maandag 16 december 2013 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Goossens speelt altijd als een verkapte middenvelder wanneer hij op de flank staat. Dat is ook gewoon zo afgesproken vooraf.
Normale buitenspeler, zoals?quote:Op maandag 16 december 2013 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat vind ik een enorme tactische blunder van Koeman.
Op links kan je hem nog hangend opstellen, maar op rechts was het echt 3x niks (met uitzondering van die bal op Boëtius). Met name toen Boëtius ook verder terugzakte
Ging wel ietsje beter met Vormer, maar volgende keer beter een normale buitenspeler opstellen.
De volgende in de rij, Verhoek dus eerder dan Goossens (die nog geen bal met rechts kan aannemen).quote:
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deelquote:Op maandag 16 december 2013 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
De volgende in de rij, Verhoek dus eerder dan Goossens (die nog geen bal met rechts kan aannemen).
Hij viel wel goed in.quote:Op maandag 16 december 2013 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deel
Maar Vormer moet ook zijn minuten maken, ofzo. Die was bij Rijnmond trouwens vrij duidelijk, gaat in juni weg hier.
Ja, ik was ook wel blij dat Vormer er in kwam, maar die kan ook op de plek van Vilhena spelen. Die speelde ook niet top, dus je had zowel Vormer als Verhoek er in kunnen brengen.quote:Op maandag 16 december 2013 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deel
Maar Vormer moet ook zijn minuten maken, ofzo. Die was bij Rijnmond trouwens vrij duidelijk, gaat in juni weg hier.
Als je Clasie ziet spelen, is het logisch dat hij niet speelt.quote:Op maandag 16 december 2013 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel blij dat Vormer er in kwam, maar die kan ook op de plek van Vilhena spelen. Die speelde ook niet top, dus je had zowel Vormer als Verhoek er in kunnen brengen.
Zonde, want volgens mij kan hij echt wel een goede speler voor Feyenoord worden...
En als Clasie vertrekt, zie ik in hem ook wel echt zijn vervanger. Jammer dat hij niet wat meer mag spelen.
Ja, tuurlijk, die is nog een klasse beter. Maar Vormer is echt een heel aardige vervanger als hij een keer ontbreekt. Zou hem best wel vaker willen zien invallen na 60/70 minuten. In de beker misschien in de basis ipv Vilhena. Zo'n vervanger vind je niet snel weer. (Nu je ook Mokotjo hebt weggedaan.)quote:Op maandag 16 december 2013 09:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je Clasie ziet spelen, is het logisch dat hij niet speelt.
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.quote:
Zeker ideaal, maar op gegeven moment moet zo'n jongen wel wat speeltijd krijgen...quote:Op maandag 16 december 2013 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.
Clasie is zeker beter, maar wat vaker wisselen voor Vilhena kan volgens mij geen kwaad inderdaad. Die speelt ook niet echt top de laatste tijd. Bovendien is Vormer zijn trap een stuk beter dan die van Vilhena.quote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind het ook wel jammer als Vormer weg zou gaan. Bij Roda vond ik 'm altijd een leuke speler maar ik kan begrijpen dat hij op meer speeltijd gehoopt had. Clasie is echter gewoon beter, zo simpel is het. En met twee controleurs op het middenveld is ook weer zo karig, al had hij van mij best vaker mogen wisselen met Vilhena die een matige eerste seizoenshelft achter de rug heeft.
Dit valt mij ook op inderdaad. Maar als je die man ook aan het werk ziet voor elke wedstrijdquote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef Grifte het volgende:
Wat mij eigenlijk dit hele seizoen al opvalt, kan die conditietrainer er wel wat van? Feyenoord is constant het laatste half uur/kwartier uitgeblust lijkt het wel, krijgen rond die periode dan ook vaak veel kansen/kools tegen.
In de zomer is zo'n nieuwe conditietrainer overgenomen van Twente toch? Valt me echt tegen dit seizoen, het is nou niet alsof we Europees ernaast spelen.
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.quote:Op maandag 16 december 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie is zeker beter, maar wat vaker wisselen voor Vilhena kan volgens mij geen kwaad inderdaad. Die speelt ook niet echt top de laatste tijd. Bovendien is Vormer zijn trap een stuk beter dan die van Vilhena.
Eens.quote:Op maandag 16 december 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.
Mwoa ik vond hem nog wel een paar keer goed weglopen op de rechterflank, maar hij werd ook gewoon niet aangespeeld (Janmaat speelde ook heel zwak vond ik). Verder zou ik Goossens dus op het middenveld laten spelen ipv op een flank, want hij heeft niet echt een actie ofzo..quote:Op maandag 16 december 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.
Vraag ik me ook af ja, je hoort nooit meer wat van hem.quote:Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef PIETR het volgende:
Zo goed is Vormer niet hoor. Voetbalt leuk mee, maar ook niet meer dan dat.
En hoe is het met Manutelli? Speelde vaak druistig, maar vind Verhoek of Goossens echt niet beter dan hem op de flanken.
Hoorde Pelle na afloop van de wedstrijd ook al zeggen dat ze "tired" waren. Onbegrijpelijk! Ook dat zo'n Goossens vlak na de rust gewoon kramp krijgt.quote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef Grifte het volgende:
Wat mij eigenlijk dit hele seizoen al opvalt, kan die conditietrainer er wel wat van? Feyenoord is constant het laatste half uur/kwartier uitgeblust lijkt het wel, krijgen rond die periode dan ook vaak veel kansen/kools tegen.
In de zomer is zo'n nieuwe conditietrainer overgenomen van Twente toch? Valt me echt tegen dit seizoen, het is nou niet alsof we Europees ernaast spelen.
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 09:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoorde Pelle na afloop van de wedstrijd ook al zeggen dat ze "tired" waren. Onbegrijpelijk! Ook dat zo'n Goossens vlak na de rust gewoon kramp krijgt.
Die gaat ook gewoon naar Twente toe hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |