SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Hij wordt steeds duidelijkerquote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef kaya39 het volgende:
Hoi ben ik weer net even de inhoud van mijn maag naar de pot gebracgt zag .de blote toges van paul .
:-)
Niet gezien heeft paul een opgeblazen blaas en scrotum ?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef kaya39 het volgende:
Hoi ben ik weer net even de inhoud van mijn maag naar de pot gebracgt zag .de blote toges van paul .
:-)
Weet ik het als ik iets oprecht meen merken mensen dat wel iets met aanvoelen. Dat hoef ik dan niet steeds te roepen als een soort van bevestiging.:-)quote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weer offtopic een beetje maar wat is oprecht iets menen
Bedanktquote:
Jaar of 52..quote:
jup..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Vandaag dus Paul naar het ziekenhuis en Laura krijgt visite?
Hij heeft het aan zijn prostaatquote:Op maandag 10 maart 2014 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar ongecontroleerd pissen heeft niks met je blaas te maken volgens mij
Nee, vooral met je oren.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar ongecontroleerd pissen heeft niks met je blaas te maken volgens mij
SC weer saai geworden voor je?quote:
Oh dearquote:
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen toch wel een beetje speculeren hier in de cos burner
Ik druip verdrietig afquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.
Blijf niet hangen in iets wat er niet is
Tsja...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is het probleem om dingen die totaal niet over de streams gaan in de SC te plaatsen?
Dit is zo vervelend voor mensen die dingen willen terug lezen.
JOEHOEEE !!!!!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen toch wel een beetje speculeren hier in de cos burner
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.
Blijf niet hangen in iets wat er niet is
Daar zijn de sv toch voor?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is het probleem om dingen die totaal niet over de streams gaan in de SC te plaatsen?
Hey ssssst off stream denk der aan :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 01:34 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Lag die niet afgelikt bij vanessa in de la??
Wat ben jij vreselijk vervelend en zuigerig.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar als mootie sc verlaat, is het daar helemaal saai (topic 21 pas he
)
[..]
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensen
[..]
Daar zijn de sv toch voor?
Integendeelquote:Op maandag 10 maart 2014 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk vervelend en zuigerig.
Oke sorryquote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Hey ssssst off stream denk der aan :-)
De SV zijn globaal en gekleurd, voor mijzelf sprekend, ik lees daar soms iets en wil meer weten, dat ga ik zoeken in de COS(sen), en als ik dan dit soort geouwehoer tegenkom, dat makkelijk in tig andere subfora dan wel topics van Utopia geplaatst kunnen worden, maar dat is te veel moeite, eng, vreemd.. Waarom moet alles maar in een COS gedumpt kunnen worden? Met de nadruk op moeten, het komt bijna dwangmatig over.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar als mootie sc verlaat, is het daar helemaal saai (topic 21 pas he
)
[..]
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensen
[..]
Daar zijn de sv toch voor?
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb ik het ergens over de blote kont van Paul gehad?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:41 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?
Nee me bed lekker in de blote kont truste lators:-)quote:
Waar komt dat idee toch vandaan dat je door MOET praten in de Cos, als er niks over de streams te melden is zijn er nog honderden andere topics om je geklep in te dumpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:41 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef kaya39 het volgende:
Gezeik en geklaag van sommigen komt ook dwangmatig over alsof of ze de baas zijn en alles willen regelen controleren .:-)
Dat is niet mijn utopiaquote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar komt dat idee toch vandaan dat je door MOET praten in de Cos, als er niks over de streams te melden is zijn er nog honderden andere topics om je geklep in te dumpen.
Dit is Utopia...geen regelsquote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.
Ik heb hier zoveel gezeik langs zien komen over dat de ex van iemand op andrea lijkt en welke pillen mensen wel niet slikken etc etc . Maar goed ben naar bed .kusje trusten :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Maar goed, dit hoort eigenlijk thuis in UTO / Feedback of de SC.
ONZ is rechts afquote:Op maandag 10 maart 2014 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het Utopia Sub forum op fok is zo niet mijn utopia
Gast, ik begon helemaal nergens mee. Ik reageerde op bds, jij besloot in je oneindige wijsheid weer een sneer te moeten plaatsen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?
2 stokslagenquote:
Nou, ik ben niet echt een Rienk of zo... Maar ervaring leert....quote:Op maandag 10 maart 2014 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, ik begon helemaal nergens mee. Ik reageerde op bds, jij besloot in je oneindige wijsheid weer een sneer te moeten plaatsen.
Neen, er wordt getracht duidelijk te maken dat er meer is dan COS, zelfs in het Utopiasubform, waar men ook kan kletsen, ouwehoeren, lollig zijn.quote:
Ik doe zacht slaanquote:
Net zo als op een vakantie resort met kinderclubsquote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?
Maar cos is vrij erg zelf-regulerend.... niks te beleven, dan offtopic, wel wat te beleven, dan ontopic..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, er wordt getracht duidelijk te maken dat er meer is dan COS, zelfs in het Utopiasubform, waar men ook kan kletsen, ouwehoeren, lollig zijn.
Ik vond Ruud geweldig maar nu dus echt niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Ruud kruipt weer lekker bij billy in bed, en slaat teder een arm om haar heen
Ja, vooral als het alleen kidsclubs zijn voor leeftijd 4-8 en je als grote broer van 15 er op moet lettenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo als op een vakantie resort met kinderclubs
Wel het licht uitgedaan daar?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Kom net uit de SC. Laatste post 9 uur geleden, gezellig joh!
Zucht.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Kom net uit de SC. Laatste post 9 uur geleden, gezellig joh!
Neen, dat is wat jij er van maakt, het staat beschreven waar het in de COS over dient te gaan; de streams. En prima dat jij je verveelt als iedereen slaapt en jij toch 'gezelschap' wil hebben, maar waarom moet dat in de COS?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar cos is vrij erg zelf-regulerend.... niks te beleven, dan offtopic, wel wat te beleven, dan ontopic..
Anders kun je het nog in muziek zeggen hequote:Op maandag 10 maart 2014 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, dat is wat jij er van maakt, het staat beschreven waar het in de COS over dient te gaan; de streams. En prima dat jij je verveelt als iedereen slaapt en jij toch 'gezelschap' wil hebben, maar waarom moet dat in de COS?
Het is al erg genoeg dat het hier over dit moet gaan en niet in Feedback.
Dan zeggen ze hier wat loop jij gestoord te doenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
HiDiHo dan doen we de Andrea dans Hiahowa Hiawhowa
Alle 3 aanwezig?quote:
Is toch een prima initiatief van je? Dan hou je de COS vrij van OTquote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Anders kun je het nog in muziek zeggen he
OT is ontopic bij mij hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is toch een prima initiatief van je? Dan hou je de COS vrij van OT
Poezilig ding krijgt van mij 3 stemmenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle 3 aanwezig?mooi
Stem is er door, voor dus
Verzin er een leuk liedje bij en je bent welkom bij UTO / Bewoners in liedjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Poezilig ding krijgt van mij 3 stemmen
Oh...mogen we alweer stemmen?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Poezilig ding krijgt van mij 3 stemmen
Maakt niet uit toch, iedereen behalve het handjevol zeikerds is dol op off topic geneuzel. Het liefst pagina's vol, met veel plaatjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
Alvast sorry aan de mensen die dit allemaal terug aan het lezen zijn
Jouw on-topic verschilt nogal van mijn on-topicquote:
Jammer dat jij er zo over denkt.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle 3 aanwezig?mooi
Stem is er door, voor dus
utopiaanse democratie
Daar heb je de sv voor om te weten wat er gebeurd is. cos is gewoon real live mee pratenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jouw on-topic verschilt nogal van mijn on-topic![]()
Ik hou het hier voor gezien, sterkte nalezers.
Zegt ze tewijl ze post in de COSquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stem mij weg van fok dit is zo niet mijn Utopia
Veel keus heb ik niet in deze discussie, de mensen denken dat dit draadje fok is. Om de hoek zit onzin. Hebben ze nog nooit van gehoordquote:
Vraag maar lekker je 24 uur aan ja, lambalquote:Op maandag 10 maart 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stem mij weg van fok dit is zo niet mijn Utopia
Schilderij kopen?quote:
Ik heb het op mijn hand geschreven maar dat lezen jullie nietquote:Op maandag 10 maart 2014 02:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vraag maar lekker je 24 uur aan ja, lambal
150 voor een kleine 250 voor een grote voor jouquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
150 voor een kleine 250 voor een grote voor jou
Je bent nog altijd 1.5-2 jaar jonger dan mij he (fokleeftijd)quote:Op maandag 10 maart 2014 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel keus heb ik niet in deze discussie, de mensen denken dat dit draadje fok is. Om de hoek zit onzin. Hebben ze nog nooit van gehoord
krijg je er nog een zegen van Andrea bij ookquote:
In Ethiopië doen ze een moord voorquote:Op maandag 10 maart 2014 02:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
ja daar zit ik echt op te wachten en eten van Vannas
Misschien Vanas voor geld ja....quote:
Ze doet maar watquote:Op maandag 10 maart 2014 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom denkt Vanessa dat ze kan koken want ze verneukt alles
Ze is nog aan het leren.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom denkt Vanessa dat ze kan koken want ze verneukt alles
Je kan met heel weinig lekker en voedzaam etenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:26 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ze is nog aan het leren.
Heeft ze vanavond al 10x gezegd
Maar niet als je maar wat doetquote:Op maandag 10 maart 2014 02:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan met heel weinig lekker en voedzaam eten
2 tenen dusquote:Op maandag 10 maart 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
Zag een teen bewegen !
Zag een teen bewegen !
Is wel ontopic.
Je stemt voor wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:32 schreef cindy11 het volgende:
Ontopic...weinig te beleven,want iedereen slaapt in al in die loods!
En ik stem ook voor by The Way!
Als je bij b+r bedoelt, dan worden die los getrokken van de lakens.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Wat is dat voor raar geluid iedere keer als iemand opstaat ?
Zijn dan de microfoons aan het "zingen" of zo ?
Jij bent nog niet van de nieuwe regel op de hoogte?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oh de mensen die ik bedoel weten het zelf wel, geldt niet voor iedereen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie je bedoelt, ik lees deze onzin elke nacht als ik thuiskom, kun je duidelijker zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oh de mensen die ik bedoel weten het zelf wel, geldt niet voor iedereen.
Mijn geweten is zuiverquote:Op maandag 10 maart 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
hahaha beste COS everrr dit! ik vind helemaal mooi.
ajb meesteresquote:
Lator vibratorquote:Op maandag 10 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Prachtige strijd, ik ga morgen teruglezen! later vibrator!
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie je bedoelt, ik lees deze onzin elke nacht als ik thuiskom, kun je duidelijker zijn?
Zit ik in de gevaren zonequote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Als je geen idee hebt zal het wel niet op jou slaan. Compleet random post puur en alleen omdat het over Utopia gaat en het sarren met: hihi ik ben wel ontopic mogen gewoon achterwege blijven.
Heb zo'n vermoeden dat dat om mijn eerst post voor vandaag ging dat ik een teen zag bewegen.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Als je geen idee hebt zal het wel niet op jou slaan. Compleet random post puur en alleen omdat het over Utopia gaat en het sarren met: hihi ik ben wel ontopic mogen gewoon achterwege blijven.
Je kunt ook duidelijker zijn. Als ik een 'hihihi' post komt dat uit een bek van een bewoner, meestal Billy.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Liesje heeft daar knopjes voor...das niet eerlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 02:42 schreef hugecooll het volgende:
IEMAND ZIN IN EEN ROBBERTJE VECHTEN MET LIESJE?
IK ZAL JE TOEJUICHEN
quote:
Oordeel zelf maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lekkere steaks op een bbq met wat groente erbij
vergeef mijquote:Op maandag 10 maart 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oordeel zelf maar.
Maar het is wel klaar nu.
En er is op dit moment heel weinig ontopic want alles slaapt.
En ik ben door mijn pillen heenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef ze want ze weten niet beter
Hou nou gewoon op.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef ze want ze weten niet beter
Dat is prima ontopic.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Durf bijna niet meer te vragen..
Wie ging er naar de wc ?
Edit: Emil dus ..
Gewoon kappen nu dan valt er niets te vergeven.quote:
Niet grappig.quote:
Maar wel geheel in Utopia stijlquote:
Is daar een gif van?quote:
Neequote:Op maandag 10 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
Heeft Gio of Joey nog Isa gemasseerd ?
Heb daar niks meer van meegekregen.
Gevonden...ff gifje maken....quote:Op maandag 10 maart 2014 02:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vrees van niet maar dat was tijdens het vrijgezellen bal wat gio met
zijn broek half op zijn reet geregeld had
Prachtigquote:
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
Nog een week voor de Elite stem.
Als ik weer Elite ben dan gaat mijn stem naar Andrea.
Jullie ook ?
En Isa ben ik bang.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker
En ik ga er van uit dat ze van de groep ook genoeg krijgt
Dat was het.. Onderzoekquote:Op maandag 10 maart 2014 06:46 schreef Haropro het volgende:
Paul heeft vandaag dat onderzoek toch en niet de uitslag?
Lekker bestellen...quote:
Vast wel ja...hornbachquote:
Ik vermoed om Nico en Rienk dwars te zittenquote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef Brabopapa het volgende:
Zo lief dat Nico zegt dat zodra isa haar heeft uitgelegd hoe het allemaal werkt dat ze gelijk vroeg of ik het al de volgende dag wilde doen....?? Maar dat was toch 3-4 dagen geleden?
BTW waarom wilt Andrea eigenlijk haar cabana op de akker?
Het zou net zo goed op het terrein naast de loods kunnen samen met Nico en Isa hut...
De biomarkt verhuizen naar het weiland, trekker starten, die twee tractorbanden naast elkaar slepen over de wei zodat de mestflatten uitgesmeerd worden en de molshopen uitgevlakt, zo hebben ze enn een smurfendorp en een evenementen terein,
Dat meen je niet! Istie ineens om?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Als ik paul zo hoor dan komt het hutje van Andrea niet op de akker, dat gaat Andrea niet leuk vinden.
Dan ben je toch een hele akelige onvolwassen vrouw van 52. En dan ben je zeker niet in de heere, maar een hele grote enge egoist.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed om Nico en Rienk dwars te zitten
Nee, helaas toch niet, maar wel dat hij pas begint na stemmingquote:
Ja, dat is ze toch ook. Paul wil haar gelukkigquote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Thom2802 het volgende:
[..]
Dan ben je toch een hele akelige onvolwassen vrouw van 52. En dan ben je zeker niet in de heere, maar een hele grote enge egoist.
Zwak van Paul ook, wie zet nou een huisje op vruchtbare kostbare grond
Ja dat hebben ze gister besproken, totdat Lot erbij kwam en Andrea weer ging staan te verdedigen, meteen einde gesprek.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas toch niet, maar wel dat hij pas begint na stemming
Dit speelt lang genoeg, dus hij zal wel op de hoogte zijn, hoeft hij alleen zijn mening te geven,, en die zal niet mis zijn, Andrea bij de koeien, heb je het vee bij elkaarquote:Op maandag 10 maart 2014 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Laten we hopen dat boer Sjon vandaag komt voor Centraal en Nico het met hem over dat hutje heeft
Ja, mooie plaats voor haar, maar eigenlijk sneu voor de koeienquote:Op maandag 10 maart 2014 08:12 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Dit speelt lang genoeg, dus hij zal wel op de hoogte zijn, hoeft hij alleen zijn mening te geven,, en die zal niet mis zijn, Andrea bij de koeien, heb je het vee bij elkaar
Ik reageerde op een opmerking van Dotteke die ze intussen recht had gezet.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:11 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Hij wil iedereen te vriend houden, Bouwen mag hij toch
Bloemetje, en die moet je er in dit stadium uit dieven, en stro tussen de bedden gooien anders bevriezen de bloemen, niet voor niets dat het engelse woord voor aardbei strawberry isquote:Op maandag 10 maart 2014 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat een lol en blijheid om een aardbeitje.
Als hun Utopia een smurfendorpje wordt, zou het toch handiger zijn alles rond de loods te bouwen, en dan hoeven ze geen fundering of vloeren te maken, vanwege de verhardingquote:Op maandag 10 maart 2014 08:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een ongelovelijke onzin, die hut voor die zweefhut .....![]()
Wat ik ook niet zo goed begrijp, is dat los van het feit dat je dat ding niet op een
vruchtbare akker zet, werkelijke niemand vraagtekens zet bij die 1200 Euro kosten ?
Hoezo wordt dit zo even vrijgemaakt voor één bewoner, acht laat ook maar, waar maak ik mij druk om.
Als ze eruit v liegt voor het klaar is hebben ze gelijk een vijver/zwembadquote:Op maandag 10 maart 2014 08:23 schreef Thom2802 het volgende:
Als ze nu een ondergrondse hut maken voor Andrea onder de akker, lekker rustig, goedkoper en met Ruud erbij is het zo gepiept.
Mooi héquote:Op maandag 10 maart 2014 08:26 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk hoe Vanes de boodschappen door geeft. Alles door elkaar ipv alle groente, vlees enzovoorts bij elkaar ;-)
De gehele logica én de gehele normale menselijke omgang is zó stuitend niét aanwezig in Utopia; er is dus geen zinnig antwoord te geven op je vraag.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:27 schreef doodmoe het volgende:
Hoe kan het toch zijn dat mama alle boodschappen zit te bestellen en iedereen nog ligt te stinken in hun nest. Die haal je er toch uit... Wie niet van plan is om uit bed te komen die zorgt zelf maar voor de boodschappen. Stelletje lamballen!
de tompouchejes zijn voor de gastenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:29 schreef doodmoe het volgende:
Vanessa: ik hoop dat je snel kan komen want we krijgen vanmiddag bezoek voor één van de bewoners en dan..... WEG GELUID???
Goedemorgenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:25 schreef Dotteke het volgende:
O, vandaag gaat Andrea koken of niet,
Weer een hele bestelling die Vanassa opgeeft
en 9 pakkies peuken ppff
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik hoop als Andrea kookt het niet te vreten is. Dan krijgen we misschien nog een beetje actie.
die gooit de spaghetti vast tegen de keukenkastjes kijken of het gaar isquote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik hoop als Andrea kookt het niet te vreten is. Dan krijgen we misschien nog een beetje actie.
Ik hoop dat ze het vergeet of er geen zin meer in heeftquote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Mag ik met je mee hopenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja, dat hoorde ik ook. En een pas-spiegel voor Joey.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:33 schreef renevanlaaren het volgende:
hoorde ik paul nu weer een werkbroek bestellen
Daar is toch niets mis mee? Heel artistiek ;-)quote:Op maandag 10 maart 2014 08:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gooit de spaghetti vast tegen de keukenkastjes kijken of het gaar is
2 spiegelkásten!quote:Op maandag 10 maart 2014 08:34 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. En een pas-spiegel voor Joey.
Ligt er denk ik aan hoe laat het Centraal is en wat er uit komt voor haar hutjequote:Op maandag 10 maart 2014 08:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vergeet of er geen zin meer in heeft
Dat doet toch iedere topkok?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gooit de spaghetti vast tegen de keukenkastjes kijken of het gaar is
Hij zou gek zijn als hij dat echt zou doenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd, Anton zou toch langs komen deze week .....
Waarvan de helft waarschijnlijk toch niet kloptquote:
Ik hoor alles hier . Wat vreemd.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daarom mogen we het ook niet horen![]()
op mijn stream in ieder geval geen geluid bij paul
zij is de enige die zich aan rotzooi stoort. De andere zien het niet, dus zullen er nooit aan beginnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa is ook gek ook dat ze de hele zooi buiten alleen aan het opruimen is,
Die wil dat het hutje ook gelijk word besteld.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea om paul heen draaien,die wilt iets
Nee, ik ben ook min of meer overtuigd dat hij niet komt.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou gek zijn als hij dat echt zou doen
dat licht. eraan vanuit eucaluptas standpunt ben je egoist als je niet afstaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Thom2802 het volgende:
[..]
Dan ben je toch een hele akelige onvolwassen vrouw van 52. En dan ben je zeker niet in de heere, maar een hele grote enge egoist.
Zwak van Paul ook, wie zet nou een huisje op vruchtbare kostbare grond
Dat doet ze zelf, Aike zei nog dat ze de anderen wakker zou moeten maken. Maar dat wil ze zelf niet. Ik had ze eruit geschopt hoor.quote:
Ik hoorde gisteren wel iets over wasbakken maar daarvoor leek het me zelfs nog een enorme bestelling.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
Zou er een extra douche of toilet komen? Paul had het over tegelen.
Vanessa klaagde dat ze hun tanden poetsen in de keuken, dus ik dacht ook iets te horen over een wasbakquote:Op maandag 10 maart 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
Zou er een extra douche of toilet komen? Paul had het over tegelen.
Ok, afwachten dus.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:43 schreef Persefoneia het volgende:
Ik hoorde gisteren wel iets over wasbakken maar daarvoor leek het me zelfs nog een enorme bestelling.
Zeker dat ze het zelf doet.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf, Aike zei nog dat ze de anderen wakker zou moeten maken. Maar dat wil ze zelf niet. Ik had ze eruit geschopt hoor.
Paul zei vanmorgen dat hij wacht met bouwen tot na de stemmingquote:Op maandag 10 maart 2014 08:44 schreef krabje het volgende:
wprd de cabana van dre in sneltreinvaart gebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |