Heb ik het ergens over de blote kont van Paul gehad?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:41 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?
Nee me bed lekker in de blote kont truste lators:-)quote:
Waar komt dat idee toch vandaan dat je door MOET praten in de Cos, als er niks over de streams te melden is zijn er nog honderden andere topics om je geklep in te dumpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:41 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef kaya39 het volgende:
Gezeik en geklaag van sommigen komt ook dwangmatig over alsof of ze de baas zijn en alles willen regelen controleren .:-)
Dat is niet mijn utopiaquote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar komt dat idee toch vandaan dat je door MOET praten in de Cos, als er niks over de streams te melden is zijn er nog honderden andere topics om je geklep in te dumpen.
Dit is Utopia...geen regelsquote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.
Ik heb hier zoveel gezeik langs zien komen over dat de ex van iemand op andrea lijkt en welke pillen mensen wel niet slikken etc etc . Maar goed ben naar bed .kusje trusten :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon simpele regels. Niks dwangmatigs aan.
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Maar goed, dit hoort eigenlijk thuis in UTO / Feedback of de SC.
ONZ is rechts afquote:Op maandag 10 maart 2014 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het Utopia Sub forum op fok is zo niet mijn utopia
Gast, ik begon helemaal nergens mee. Ik reageerde op bds, jij besloot in je oneindige wijsheid weer een sneer te moeten plaatsen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |