Nee, vooral met je oren.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar ongecontroleerd pissen heeft niks met je blaas te maken volgens mij
SC weer saai geworden voor je?quote:
Oh dearquote:
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen toch wel een beetje speculeren hier in de cos burner
Ik druip verdrietig afquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.
Blijf niet hangen in iets wat er niet is
Tsja...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is het probleem om dingen die totaal niet over de streams gaan in de SC te plaatsen?
Dit is zo vervelend voor mensen die dingen willen terug lezen.
JOEHOEEE !!!!!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen toch wel een beetje speculeren hier in de cos burner
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar is het topic niet echt voor. Als je verveeld ga je maar een spelletje doen ofzo.
Blijf niet hangen in iets wat er niet is
Daar zijn de sv toch voor?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is het probleem om dingen die totaal niet over de streams gaan in de SC te plaatsen?
Hey ssssst off stream denk der aan :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 01:34 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Lag die niet afgelikt bij vanessa in de la??
Wat ben jij vreselijk vervelend en zuigerig.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar als mootie sc verlaat, is het daar helemaal saai (topic 21 pas he
)
[..]
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensen
[..]
Daar zijn de sv toch voor?
Integendeelquote:Op maandag 10 maart 2014 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk vervelend en zuigerig.
Oke sorryquote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Hey ssssst off stream denk der aan :-)
De SV zijn globaal en gekleurd, voor mijzelf sprekend, ik lees daar soms iets en wil meer weten, dat ga ik zoeken in de COS(sen), en als ik dan dit soort geouwehoer tegenkom, dat makkelijk in tig andere subfora dan wel topics van Utopia geplaatst kunnen worden, maar dat is te veel moeite, eng, vreemd.. Waarom moet alles maar in een COS gedumpt kunnen worden? Met de nadruk op moeten, het komt bijna dwangmatig over.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar als mootie sc verlaat, is het daar helemaal saai (topic 21 pas he
)
[..]
Niet zo zuur doen, je kijkt zelf ook al een uur naar slapende mensen
[..]
Daar zijn de sv toch voor?
Hoelang wilde je dan praten over die blote kont van paul?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |