In Ethiopië doen ze een moord voorquote:Op maandag 10 maart 2014 02:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
ja daar zit ik echt op te wachten en eten van Vannas
Misschien Vanas voor geld ja....quote:
Ze doet maar watquote:Op maandag 10 maart 2014 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom denkt Vanessa dat ze kan koken want ze verneukt alles
Ze is nog aan het leren.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom denkt Vanessa dat ze kan koken want ze verneukt alles
Je kan met heel weinig lekker en voedzaam etenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:26 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ze is nog aan het leren.
Heeft ze vanavond al 10x gezegd
Maar niet als je maar wat doetquote:Op maandag 10 maart 2014 02:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan met heel weinig lekker en voedzaam eten
2 tenen dusquote:Op maandag 10 maart 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
Zag een teen bewegen !
Zag een teen bewegen !
Is wel ontopic.
Je stemt voor wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:32 schreef cindy11 het volgende:
Ontopic...weinig te beleven,want iedereen slaapt in al in die loods!
En ik stem ook voor by The Way!
Als je bij b+r bedoelt, dan worden die los getrokken van de lakens.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Wat is dat voor raar geluid iedere keer als iemand opstaat ?
Zijn dan de microfoons aan het "zingen" of zo ?
Jij bent nog niet van de nieuwe regel op de hoogte?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oh de mensen die ik bedoel weten het zelf wel, geldt niet voor iedereen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie je bedoelt, ik lees deze onzin elke nacht als ik thuiskom, kun je duidelijker zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oh de mensen die ik bedoel weten het zelf wel, geldt niet voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |