Nou, ik ben niet echt een Rienk of zo... Maar ervaring leert....quote:Op maandag 10 maart 2014 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, ik begon helemaal nergens mee. Ik reageerde op bds, jij besloot in je oneindige wijsheid weer een sneer te moeten plaatsen.
Neen, er wordt getracht duidelijk te maken dat er meer is dan COS, zelfs in het Utopiasubform, waar men ook kan kletsen, ouwehoeren, lollig zijn.quote:
Ik doe zacht slaanquote:
Net zo als op een vakantie resort met kinderclubsquote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zodra jij in de cos komt, is het altijd ineens 15 graden kouder... Het is nooit goed... Altijd wat aan te merken dat het maar naar de sc moet... Maak de sc wat leuker dan, komen er misschien meer mensen?
Maar cos is vrij erg zelf-regulerend.... niks te beleven, dan offtopic, wel wat te beleven, dan ontopic..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, er wordt getracht duidelijk te maken dat er meer is dan COS, zelfs in het Utopiasubform, waar men ook kan kletsen, ouwehoeren, lollig zijn.
Ik vond Ruud geweldig maar nu dus echt niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Ruud kruipt weer lekker bij billy in bed, en slaat teder een arm om haar heen
Ja, vooral als het alleen kidsclubs zijn voor leeftijd 4-8 en je als grote broer van 15 er op moet lettenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo als op een vakantie resort met kinderclubs
Wel het licht uitgedaan daar?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Kom net uit de SC. Laatste post 9 uur geleden, gezellig joh!
Zucht.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Kom net uit de SC. Laatste post 9 uur geleden, gezellig joh!
Neen, dat is wat jij er van maakt, het staat beschreven waar het in de COS over dient te gaan; de streams. En prima dat jij je verveelt als iedereen slaapt en jij toch 'gezelschap' wil hebben, maar waarom moet dat in de COS?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar cos is vrij erg zelf-regulerend.... niks te beleven, dan offtopic, wel wat te beleven, dan ontopic..
Anders kun je het nog in muziek zeggen hequote:Op maandag 10 maart 2014 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, dat is wat jij er van maakt, het staat beschreven waar het in de COS over dient te gaan; de streams. En prima dat jij je verveelt als iedereen slaapt en jij toch 'gezelschap' wil hebben, maar waarom moet dat in de COS?
Het is al erg genoeg dat het hier over dit moet gaan en niet in Feedback.
Dan zeggen ze hier wat loop jij gestoord te doenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
HiDiHo dan doen we de Andrea dans Hiahowa Hiawhowa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |