Mijn geweten is zuiverquote:Op maandag 10 maart 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
hahaha beste COS everrr dit! ik vind helemaal mooi.
ajb meesteresquote:
Lator vibratorquote:Op maandag 10 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Prachtige strijd, ik ga morgen teruglezen! later vibrator!
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie je bedoelt, ik lees deze onzin elke nacht als ik thuiskom, kun je duidelijker zijn?
Zit ik in de gevaren zonequote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Als je geen idee hebt zal het wel niet op jou slaan. Compleet random post puur en alleen omdat het over Utopia gaat en het sarren met: hihi ik ben wel ontopic mogen gewoon achterwege blijven.
Heb zo'n vermoeden dat dat om mijn eerst post voor vandaag ging dat ik een teen zag bewegen.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Als je geen idee hebt zal het wel niet op jou slaan. Compleet random post puur en alleen omdat het over Utopia gaat en het sarren met: hihi ik ben wel ontopic mogen gewoon achterwege blijven.
Je kunt ook duidelijker zijn. Als ik een 'hihihi' post komt dat uit een bek van een bewoner, meestal Billy.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Liesje heeft daar knopjes voor...das niet eerlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 02:42 schreef hugecooll het volgende:
IEMAND ZIN IN EEN ROBBERTJE VECHTEN MET LIESJE?
IK ZAL JE TOEJUICHEN
quote:
Oordeel zelf maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lekkere steaks op een bbq met wat groente erbij
vergeef mijquote:Op maandag 10 maart 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oordeel zelf maar.
Maar het is wel klaar nu.
En er is op dit moment heel weinig ontopic want alles slaapt.
En ik ben door mijn pillen heenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef ze want ze weten niet beter
Hou nou gewoon op.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef ze want ze weten niet beter
Dat is prima ontopic.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Durf bijna niet meer te vragen..
Wie ging er naar de wc ?
Edit: Emil dus ..
Gewoon kappen nu dan valt er niets te vergeven.quote:
Niet grappig.quote:
Maar wel geheel in Utopia stijlquote:
Is daar een gif van?quote:
Neequote:Op maandag 10 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
Heeft Gio of Joey nog Isa gemasseerd ?
Heb daar niks meer van meegekregen.
Gevonden...ff gifje maken....quote:Op maandag 10 maart 2014 02:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vrees van niet maar dat was tijdens het vrijgezellen bal wat gio met
zijn broek half op zijn reet geregeld had
Prachtigquote:
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
Nog een week voor de Elite stem.
Als ik weer Elite ben dan gaat mijn stem naar Andrea.
Jullie ook ?
En Isa ben ik bang.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker
En ik ga er van uit dat ze van de groep ook genoeg krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |