SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Anti witte mensen propaganda?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef bijdehand het volgende:
Iedereen dacht dat ik een kraker wasDus heb ik dat er maar bijgezet
12 years a slave is echt een leuke film om af te zetten en iets anders te kijken kijken
Ja, en vond het acteerwerk niet zo heel best/bijzonder. Had hoge verwachtingen maar het is dus helaas een hype geblekenquote:
quote:
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en vond het acteerwerk niet zo heel best/bijzonder. Had hoge verwachtingen maar het is dus helaas een hype gebleken
[..]Alleen dat level met die aliens was minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is echt geniaal. Van die liedjes tot de aanvallen, de voorwerpen die je moet zoeken en sommige quests, ik vind het super.![]()
En inderdaad Jimmy, ik ben benieuwd hoe lang het heeft geduurd, want het skippen was wel erg verleidelijk na 15 pogingen tot het zeggen van die zin.Haha en die kamer van die moeder van Cartman.
![]()
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Muisraket op 09-03-2014 22:40:56 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dan ben je zeker nog niet zo ver? Die game is langer dan is dacht. Ben je Stan en Kyle al tegengekomen?quote:
(Zie: post hierboven)quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog niet zo ver? Die game is langer dan is dacht. Ben je Stan en Kyle al tegengekomen?
Tevens die Jimmy(geen spoilers
)
Stan & Kyle komen na de aliens. Waar in het verhaal ben je ongeveer? Er zijn volgens mij weinig grote spoilers te noemenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
(Zie: post hierboven)
Stan en Kyle volgens mij wel ja.Maar niet mega ver nee, hij had eerst een hoop sidequests gedaan.
Hmm ik geloof dat hij nog bij of net voor die aliens zat, qua main quest, dus als je net dat gevecht in die kelder gehad hebt waarbij Jimmy een bard is. Maar gaat dat echt oneindig door ja?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stan & Kyle komen na de aliens. Waar in het verhaal ben je ongeveer? Er zijn volgens mij weinig grote spoilers te noemen
Jimmy die gaat stotteren en dat je dan op 'skip' moet drukken, anders houdt hij niet op
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hmm ik geloof dat hij nog bij of net voor die aliens zat, qua main quest, dus als je net dat gevecht in die kelder gehad hebt waarbij Jimmy een bard is. Maar gaat dat echt oneindig door ja?![]()
Ik vond het al lang duren, maar toch.
Die zag ik aankomen dus ik investeerde niksquote:Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Muisraket het volgende:
Oh en die referentie naar: ...and it's gone! Bij die bank haha.
Haha beter. Ach, uiteindelijk hebben we zoveel junk verkocht dat het niet uitmaakte.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen dus ik investeerde niksAl Gore ook met z'n facebookberichten
Stick of Truth is niet fatsoenlijk gamen, het is echt puur op het verhaal, wat het juist awesome maaktquote:Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha beter. Ach, uiteindelijk hebben we zoveel junk verkocht dat het niet uitmaakte.En idd, sowieso zijn die facebookberichten soms nog best leuk, had ik niet verwacht.
Ik zou willen dat ik zelf fatsoenlijk zou kunnen gamen.Meestal kan ik nu alleen van die casual meuk.
Ja, maar met die aanvallen en zo, ik kan dat echt totaal niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stick of Truth is niet fatsoenlijk gamen, het is echt puur op het verhaal, wat het juist awesome maakt
Echt niet? Op een gegeven moment is het alleen nog maar timenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar met die aanvallen en zo, ik kan dat echt totaal niet.
Nee echt niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt niet? Op een gegeven moment is het alleen nog maar timenEn ruften.
Zolang ik het verhaal leuk vind, vind ik het meestal wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Het is iig een leuke game en net als bij Portal (hè, DJ) zeker geen straf om naar te kijken
Portal ken ik niet zo heel goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef bijdehand het volgende:
Portal is vooral puzzelen en lachen (die game is nóg grappiger dan Stick of Truth).
Nu wil ik hem weer spelen met mijn bromo
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Het is iig een leuke game en net als bij Portal (hè, DJ) zeker geen straf om naar te kijken
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef bijdehand het volgende:
Portal is vooral puzzelen en lachen (die game is nóg grappiger dan Stick of Truth).
Nu wil ik hem weer spelen met mijn bromo
Ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 08:28 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil nog steeds een keer de co-op spelen
En ik wil nog een keer fisten met je vader maar dat mag niet van je moederquote:
Ik dm wel een overzichtje van wanneer ons mam op vakantie is.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik wil nog een keer fisten met je vader maar dat mag niet van je moeder
Heb ik al van je vader gehadquote:Op maandag 10 maart 2014 09:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dm wel een overzichtje van wanneer ons mam op vakantie is.
quote:
quote:
Wat?quote:
quote:
Hij doet ut niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Hier welquote:
Daar op de trap.quote:
Ik hoop zonnig; het raam van de eetkamer staat open.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag Den Bosch. Hoe is het leven daar? Zonnetje ook volop en terrassen overvol of wat?
Hier in rotjeknor is het wederom een prachtige dag met overvolle terrassen en veel scooters en flanerende tieners op straat.
Echte fokkers zitten de binnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag Den Bosch. Hoe is het leven daar? Zonnetje ook volop en terrassen overvol of wat?
Hier in rotjeknor is het wederom een prachtige dag met overvolle terrassen en veel scooters en flanerende tieners op straat.
Roffa?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef Kutmanager het volgende:
Binnen zitten al heel de dag? Meldt.
Maarre, je bent in Roffa? Borreltje komen doen in Delft?
Je bent toch geen Surinamerquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In Delft zeggen we gewoon Roffa.
BL, ik heb je nog nooit ontmoet, maar volgens mij kunnen wij over dit onderwerp redelijk overeenstemmend pratenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik noem dat gewoon boven de grote sloot. Maar goed.
Allemaal één pot stront.
Dat wordt eens tijd dan. Was er al een meetje gepland in de tijd dat ik AFK was?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
BL, ik heb je nog nooit ontmoet, maar volgens mij kunnen wij over dit onderwerp redelijk overeenstemmend praten
Nop. Stond dat wel op de agenda?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat wordt eens tijd dan. Was er al een meetje gepland in de tijd dat ik AFK was?
Er was besloten dat er een datum geprikt moest gaan wordenquote:
Ik ben zo vrij om te stellen dat woensdagavonden mij en bdh goed uitkomen, omdat hij dan net uit college komt, laat op de avond, en ik de volgende dag vrij benquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er was besloten dat er een datum geprikt moest gaan worden
Beetje hetzelfde als 'ja, mijn collega komt zo bij u'
En ik ben maandagavond vrij. Da's mooi, dan kan ik dan vast mijn bier gaan bestellen bij die slome lulhannes van de Terminus. Misschien is het dan woensdag klaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij om te stellen dat woensdagavonden bij en bdh goed uitkomen, omdat hij dan net uit college komt, laat op de avond, en ik de volgende dag vrij ben
Mooi is dat hequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En ik ben maandagavond vrij. Da's mooi, dan kan ik dan vast mijn bier gaan bestellen bij die slome lulhannes van de Terminus. Misschien is het dan woensdag klaar.
Was trix in de mix ofzoiets toch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef DeJori het volgende:
Zijn er met goede vrijdag/pasen eigenlijk nog feestjes in de stad?
Was dat vandaag?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was trix in de mix ofzoiets toch.
Allemaal je steak and blowjob day overleefd?
hopelijk leest handje dit topic niet en kan je hem morgen toch nog heerlijk verwennen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was dat vandaag?Ik heb morgen pas een date met bdh.
Trix in de mix heet voortaan Flex met Lex en dat is op koningsdag
Dat is serieus iets voor bdh en mij. Dank voor de tipquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
hopelijk leest handje dit topic niet en kan je hem morgen toch nog heerlijk verwennen.
Owja, toffe naam nu wel.
Volgens mij is er geen fuck te doen dan. Wel grote rommelmarkt in de Brabanthallen.
Voor ons is het elke dag steak and blowjob dayquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was dat vandaag?Ik heb morgen pas een date met bdh.
Behalve die rommelmarkten met mensen die op elke grote rommelmarkten staan en de hoofdprijs vragen voor hun troep.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is serieus iets voor bdh en mij. Dank voor de tip
Nope, zegt me niks. Ik heb maar 3 jaar bio gehad van een man wiens naam ik niet meer weet. Ik weet alleen nog dat hij lang en blij was haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:59 schreef BlackLining het volgende:
Die kerel doet me altijd denken aan mijn oude biologieleraar, van de middelbare school
Meneer van Breugel, misschien kent Muisraket 'm nog welWat een derderangs sukkel was dat zeg. Had bijna medelijden met die 'man'.
Gewoon Paaspop in Schijndel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef DeJori het volgende:
Zijn er met goede vrijdag/pasen eigenlijk nog feestjes in de stad?
Fixed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 03:47 schreef Kutmanager het volgende:
en ik ben het erover eens dat boven de sloot niet echt denderend is. Maarja je moet als wannabe biomedische wetenschappenstudent toch wat als je geen wiskunde b en natuurkunde gehad hebt.
Dat kunnen we beter aan muhahaha vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was trix in de mix ofzoiets toch.
Allemaal je steak and blowjob day overleefd?
Sorryquote:
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef DeJori het volgende:
Nee, ik ben super intelligent en weet alles al.
Heb gisteren een boek besteld en krijg m als het goed is nog. Ga m toch proberen denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Het boekenweekgeschenk is een afrader
Ik heb 'm ook gelezen, maar vond 'm toch tegenvallen hoor. Maargoed, klein dun boekje, heb je zo uit. Welk boek heb je besteld?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb gisteren een boek besteld en krijg m als het goed is nog. Ga m toch proberen denk ik
Dat poepboek van midas dekkersquote:Op maandag 17 maart 2014 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gelezen, maar vond 'm toch tegenvallen hoor. Maargoed, klein dun boekje, heb je zo uit. Welk boek heb je besteld?
Mogge!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Het boekenweekgeschenk is een afrader
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Je hoeft ook niet alles te lezenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge!
En ik lees sowieso geen boekenweekgeschenken... dus geen last van
Ik lees sowieso geen Nederlands, vind het een verschrikkelijke taal om boeken in te lezenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezenik lees iig geen Nederlandse literatuur
Das mooi man. Midas Dekkers is gruwelijk grappig.quote:
Dat vind ik wel meevallen gelukkigquote:Op maandag 17 maart 2014 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees sowieso geen Nederlands, vind het een verschrikkelijke taal om boeken in te lezen
Nee, alleen ooit stukjes van hem op tv gezien. Zal eens kijken of ik er wat van kan vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Das mooi man. Midas Dekkers is gruwelijk grappig.wel eens iets van hem gelezen?
Was ooit ophef omdat hij een recept gaf om cavias te bereiden. En toen hij zich tegen het verbod op seks met dieren keerdequote:Op maandag 17 maart 2014 10:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen gelukkig
[..]
Nee, alleen ooit stukjes van hem op tv gezien. Zal eens kijken of ik er wat van kan vinden.
Geweldige tirade van hem over het emotionele leed wat een paard(!) zou hebben geleden omdat een gozer er seks mee had gehad.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was ooit ophef omdat hij een recept gaf om cavias te bereiden. En toen hij zich tegen het verbod op seks met dieren keerde
Ja, dat heb ik meegekregen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was ooit ophef omdat hij een recept gaf om cavias te bereiden. En toen hij zich tegen het verbod op seks met dieren keerde
Midag is geweldigquote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meegekregen jaEn nog wel meer. Ik ga m'n ogen openhouden voor boeken van hem.
Zo ff lezen!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Midag is geweldig
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)-voor-marathon.dhtml
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Midag is geweldig
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)-voor-marathon.dhtml
quote:Man aangehouden voor huiselijk geweld
|
's-Hertogenbosch - Een 34-jarige man uit 's-Hertogenbosch werd zondagmiddag aangehouden voor huiselijk geweld tegen zijn echtgenote. Hij had geprobeerd haar te wurgen.
Een voorbijganger hoorde dat de vrouw vanaf het balkon van haar woning in de wijk Boschveld om hulp riep en belde de politie. Agenten troffen de vrouw aan en zagen dat ze verwondingen aan haar hals had. Volgens de vrouw had haar man haar keel dicht geknepen en bespuugd. De man werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau waar hij is ingesloten voor verhoor.
onschuldig! ik heb een dakterras, geen balkon!quote:
Semantiek.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
onschuldig! ik heb een dakterras, geen balkon!
Kijk maar uit of ik knijp jouw strot ook dicht!quote:
Alsof jij over die muur met prikkeldraad die om Boschveld heen staat kan klimmenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik knijp jouw strot ook dicht!
Ik zit nu in Amsterdam.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij over die muur met prikkeldraad die om Boschveld heen staat kan klimmen
Da's nog ergerquote:
Ga naar het amsterdam topic danquote:
Een mens moet werken toch?quote:
Wil je een antwoord vanuit het verstand (ja) of vanuit de PvdA (nee)?quote:
Niet nu ik de antwoorden al weetquote:Op maandag 17 maart 2014 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je een antwoord vanuit het verstand (ja) of vanuit de PvdA (nee)?
Je hebt de motivatie nog niet gehoord, die is naar eigen zeggen spreekwoordelijkquote:
We hebben hier in Delft een lijsttrekker van de een of andere partij die de beste handlebar moustache ooit heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:36 schreef bijdehand het volgende:
Gisteren stonden ze bij de supermarkt krantjes uit te delen van GroenLinks. Mijn antwoord op de vraag of ik ook zo'n krantje wilde was een letterlijke huillach en een opmerking over de verspilling van papier en inkt.
O daar heb ik nog ooit op gestemd.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:36 schreef bijdehand het volgende:
Gisteren stonden ze bij de supermarkt krantjes uit te delen van GroenLinks. Mijn antwoord op de vraag of ik ook zo'n krantje wilde was een letterlijke huillach en een opmerking over de verspilling van papier en inkt.
Dat bedoelde ik ook niet, maar ik vond het gewoon grappig. Alsof de PVV folders laat uitdelen door Marokkanen en Polen of de PvdA iets om de arbeiders zou gevenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O daar heb ik nog ooit op gestemd.
SNORquote:Op maandag 17 maart 2014 14:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
We hebben hier in Delft een lijsttrekker van de een of andere partij die de beste handlebar moustache ooit heeft.![]()
![]()
Ik ga alleen niet op hem stemmen want hij heeft echt kut ideeën.
Stomme Partijquote:
quote:
Doe het af met 'ik ga vanavond je moeders kutje eten'. Ik heb ook een hekel aan dat soort typesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef BlackLining het volgende:
Boh, er werkt toch een irritante vent achter de kassa bij de Appie hierMeestal ontwijk ik die maar vandaag was er geen andere kassa meer open
Zo'n kneus, die heel geforceerd een gesprekje gaat aanknopen met iedereen. En dan heel krampachtig bij elk product wat je koopt een bijdehandte vraag stellen of raden wat je vanavond gaat eten. Pleur op, malloot. Jeuk krijg ik van die gast
Ik heb medelijden met je moeder.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef DeJori het volgende:
Daarom ga ik nooit de deur uit en laat ik mijn eten thuisbezorgen
Wat ze heeft toch niet voor niets een autoquote:
Die heeft ze om naar mij te kunnen rijden zodat we kunnen fietsen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat ze heeft toch niet voor niets een auto
komkommer, banaan, playboy en vaseline/glijmiddel kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef BlackLining het volgende:
Boh, er werkt toch een irritante vent achter de kassa bij de Appie hierMeestal ontwijk ik die maar vandaag was er geen andere kassa meer open
Zo'n kneus, die heel geforceerd een gesprekje gaat aanknopen met iedereen. En dan heel krampachtig bij elk product wat je koopt een bijdehandte vraag stellen of raden wat je vanavond gaat eten. Pleur op, malloot. Jeuk krijg ik van die gast
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
komkommer, banaan, playboy en vaseline/glijmiddel kopen.
Da's maar goed want anders moet ze iedere keer de hometrainer gebruiken als ons pap er niet is.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heeft ze om naar mij te kunnen rijden zodat we kunnen fietsen.
Als ik koffie had kwam het nu uit mijn neus gespoten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Da's maar goed want anders moet ze iedere keer de hometrainer gebruiken als ons pap er niet is.
Kun je niet wat koffie gaan zetten danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik koffie had kwam het nu uit mijn neus gespoten.
Je weet toch dat ik alleen maar koffieklysma's à la Patty Brard tot me neem? Orale consumptie van koffie is echt smerig.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kun je niet wat koffie gaan zetten dan
Niet als jij het eerst voor je koffieklysma hebt gebruikt. Echte delicatesse dan!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen maar koffieklysma's à la Patty Brard tot me neem? Orale consumptie van koffie is echt smerig.
Maar dan is het ook geen koffie, dat is gewoon een Koffie Verkeerd à la Bijdehand.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet als jij het eerst voor je koffieklysma hebt gebruikt. Echte delicatesse dan!
Nee, das als je het met melk doet!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan is het ook geen koffie, dat is gewoon een Koffie Verkeerd à la Bijdehand.
Nu heb ik zin in koffiequote:
Ik in melkquote:
We kunnen natuurlijk de legendarische DJ&BDH-KLYSMAKOFFIEMETMELKTM maken!quote:
Is dat net zoiets als die milkywaydrankjes?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk de legendarische DJ&BDH-KLYSMAKOFFIEMETMELKTM maken!
Maar dan met stukjesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als die milkywaydrankjes?
En af en toe een haarquote:
En een pasfoto van barriequote:
Het mysterie is uit wiens anus die komtquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het mysterie is uit wiens anus die komt
Ik ookquote:
wie speet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
10.00u daar, jij?quote:
kwart voor elf. hoe laat pakt u de trein?quote:
9:20, jij later neem ik aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kwart voor elf. hoe laat pakt u de trein?
Nu wel jaquote:
Jij haat mij gewoonquote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu wel jaik heb geen zin om samen te reizen
Nee, ik mag je wel maar heb geen zin om samen te reizen met je. Het is niet dat ik me voor je schaam maar toch wel.quote:
Ik mag jou ook wel maar je ruikt altijd zo raar 's ochtendsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik mag je wel maar heb geen zin om samen te reizen met je. Het is niet dat ik me voor je schaam maar toch wel.
Dat heb ik vaker als ik m'n dop niet goed was 's ochtends. Klagen meer mensen over maar boeiend.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel maar je ruikt altijd zo raar 's ochtends
Of als je mijn dop niet goed wast 's ochtendsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker als ik m'n dop niet goed was 's ochtends. Klagen meer mensen over maar boeiend.
Dan ruik ik raar uit mijn wonderschone roze anus.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of als je mijn dop niet goed wast 's ochtends
Is omdat een paar inteeltdorpjes bij de gemeente worden betrokken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik thuis vragen of ze hun stempas enzo al hadden ontvangen, m'n pa zo van ja wij wel hoor.. Al weken geleden. Ik googelen voor het nummer van de gemeente blijkt 's-Hertogenbosch weer een keer achterlijk te doen en een half jaar later te stemmen. Wist van niks.!
Had je ons gisteravond moeten zienquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Dj en handje jullie zijn echt erg bezig
Nepbosschenaarquote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik thuis vragen of ze hun stempas enzo al hadden ontvangen, m'n pa zo van ja wij wel hoor.. Al weken geleden. Ik googelen voor het nummer van de gemeente blijkt 's-Hertogenbosch weer een keer achterlijk te doen en een half jaar later te stemmen. Wist van niks.!
Ik heb nog steeds de filmpjes van mijn uitgebreide camerasysteem in jouw slaapkamer.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je ons gisteravond moeten zien
Dan weet je zelf ook dat ik goed kan dansenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de filmpjes van mijn uitgebreide camerasysteem in jouw slaapkamer.
vertel me meerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je ons gisteravond moeten zien
Nee, we kunnen geen afscheid nemen van iets dat we nooit gehad hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja wtf, heb dat echt nergens gelezen ofzo.
Gelukkig nemen we afscheid van Geffen, voegde toch niks toe.
Straksquote:
Gaat naar Oss, kutdorp.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja wtf, heb dat echt nergens gelezen ofzo.
Gelukkig nemen we afscheid van Geffen, voegde toch niks toe.
Logisch, beter dan 's-Hertogenbosch kan je het niet trekken.. En wie wil er nu bij die messentrekkers horen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, we kunnen geen afscheid nemen van iets dat we nooit gehad hebbenIn Geffen zijn ze chaggie omdat ze bij Oss moeten
[..]
Straks
Alsof je in de koets naar Luilekkerland zit en je op het laatste moment in een gierput wordt geworpenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef DeJori het volgende:
Er zijn overigens wat adresjes die eerst onder Nuland vielen en nu alsnog naar Oss gaan onder Geffen. Die mensen zijn zuur!
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaat naar Oss, kutdorp.
Mijn ouder kregen bericht (wonen in Nuland) dat de gemeente een boekje ging uitgeven ter gedachtenis van de jarenlange samenwerking.
Die drie dorpen hebben in de 21 jaar dat ze samen waren alleen maar ruzie gemaakt. Als het effe naar geffe was staken nulanders de stropoppen in de fik, en als nuland een nieuwe lantaarnpaal kreeg moest vinkel er ook een hebben.
Als ik mocht kiezen of mijn dorp affikte of bij Oss zou gaan horen zou ik kiezen voor affikken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ter nagedachtenis.. Net alsof een dorpje helemaal is afgefikt.
Nuland heeft jouw ouders, dat is al heel wat meer dan Geffen bij elkaar.
Met het hele dorp een Russisch paspoort aanvragen en dan vragen of je bij Poetin mag horen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen of mijn dorp affikte of bij Oss zou gaan horen zou ik kiezen voor affikken.
Yup, kreeg op A'dam Bijlmer ook al een GL flyertjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Muisraket het volgende:
Ook lekker stom: mensen bij bij het NS-station verkiezingsblaadjes uit gaan delen. Want daar komen ook zoveel mensen die in de desbetreffende stad wonen.
Mensen die de trein pakken naar een andere stad allicht?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Muisraket het volgende:
Ook lekker stom: mensen bij bij het NS-station verkiezingsblaadjes uit gaan delen. Want daar komen ook zoveel mensen die in de desbetreffende stad wonen.
Dat, plus zat mensen die van de ene kant van Amsterdam naar het centrum gaan en dus ook gewoon inwoner zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die de trein pakken naar een andere stad allicht?
Hey Neo, hoe is het met jou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat, plus zat mensen die van de ene kant van Amsterdam naar het centrum gaan en dus ook gewoon inwoner zijn.
Neem aan dat die mensen allang ergens gestemd hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die de trein pakken naar een andere stad allicht?
Ik kreeg in Breda peperkoek van de VVDquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef bijdehand het volgende:
Ik weigerde in Tilburg snoep en een brief van de PvdA
Ik vind het altijd sneu dat ze zo stemmen proberen te winnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kreeg in Breda peperkoek van de VVD
Er zijn helaas veel te veel mensen die totaal niet weten wat er speelt en maar 'wat stemmen'. Dat is zelfs een enorme groep, en als je die op deze manier om krijgt, dan heb je die stemmen ook binnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het altijd sneu dat ze zo stemmen proberen te winnen
Tevens, als deze man in Den Bosch zijn partij zou hebben zou ik er op stemmen:
[ afbeelding ]
Gezien de opkomst is de groep mensen die zomaar wat stemt niet zo heel grootquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zijn helaas veel te veel mensen die totaal niet weten wat er speelt en maar 'wat stemmen'. Dat is zelfs een enorme groep, en als je die op deze manier om krijgt, dan heb je die stemmen ook binnen.
Een beetje intelligent persoon denkt verder na dan dat, maar niet iedereen is zo.
Toch is er zat over te vinden. Politiek is overigens meer dan alleen de 2 maanden voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezien de opkomst is de groep mensen die zomaar wat stemt niet zo heel grootWat mij betreft pleuren ze alle verkiezingen op één hoop, krijg je wss een betere opkomst. Tevens is het zeer onduidelijk welke partij wat wil doen in de gemeente, want op wat loze leuzen en slechte slogans na hoor je er bijna niets over. Debatten gaan vooral over landelijke thema's, en laat dat nou net iets zijn wat totaal niet boeiend is voor de gemeente.
Omdat ik meestal buiten sport, met dumbells aan de slag ben of elders aan het fietsen benquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg, ik zie jou echt nooit meer bij Fit4Free
Beastquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik meestal buiten sport, met dumbells aan de slag ben of elders aan het fietsen ben
Hardlopen is niks voor mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beast
Moet zeggen dat ik er ook hooguit 1 keer per week te vinden ben. Ben tegenwoordig verslaafd aan hardlopen
True, daar hebben jullie een punt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat, plus zat mensen die van de ene kant van Amsterdam naar het centrum gaan en dus ook gewoon inwoner zijn.
Over het algemeen zijn linkse partijen veelal voor meer regels en meer overheidsbemoeienis. Althans, dat zit in de ideologie van de meeste linkse partijen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, daar hebben jullie een punt.
Sowieso was een bepaalde poster van de VVD altijd nog debieler. 'Minder regels, meer banen.' Had zo van de PVV kunnen zijn. Alsof er mensen zijn die meer regels en minder banen willen._!
Ja, maar Vught is nou ook niet een gemeente waar het heul slecht gaatquote:En @ Neo: ik heb wel gestemd, maar het valt me wel op dat in Vught (en waarschijnlijk meer van zulke gemeentes) er slechts nuanceverschillen zijn tussen de verschillende partijen. Nu zal dat in bijvoorbeeld Amsterdam heel anders zijn, maar wat dat betreft kan ik me voorstellen dat veel mensen in gemeentes zoals Vught een minder grote drang hebben om te stemmen dan bij de landelijke verkiezingen.
4 keer per weekquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
Neo, ik ben vier dagen in de week bij de F4F.
gelukkig weet je niet hoe ik eruit zie![]()
Neo, mocht je het willen weten: als een blanke en 39034x slankere Bunk van The Wire.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
Neo, ik ben vier dagen in de week bij de F4F.
gelukkig weet je niet hoe ik eruit zie![]()
Het gaat er ook zeker niet heel slecht inderdaad. Maar genoeg totaal niet rijke tata's hier hoor, er is meer dan alleen Vught-Noord.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn linkse partijen veelal voor meer regels en meer overheidsbemoeienis. Althans, dat zit in de ideologie van de meeste linkse partijen.
[..]
Ja, maar Vught is nou ook niet een gemeente waar het heul slecht gaatrijke tata's ditdat.
[..]
4 keer per weekdamn
Ja, lekker landelijke thema's aankaarten dus. 'Socialer en sterker', het moet eerlijker en weet ik veel wat. Samsom die (valse?) beloftes maakt, schandaal na schandaal, etc. Gemeentesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Muisraket het volgende:
Sowieso was een bepaalde poster van de VVD altijd nog debieler. 'Minder regels, meer banen.' Had zo van de PVV kunnen zijn. Alsof er mensen zijn die meer regels en minder banen willen._!
Dat is net zoiets als een dikke, niet-Aziatische Jackie Chan of een zwarte Bruce Willis met haarquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neo, mocht je het willen weten: als een blanke en 39034x slankere Bunk van The Wire.
VVD heeft juist altijd toffe posters; had er ooit eentje waar op stond: Hoe minder belasting, hoe minder de gemeente kan verspillen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat verkiezingsleuzen van andere partijen wel goed zijn hoor, maar deze viel me specifiek op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, lekker landelijke thema's aankaarten dus. 'Socialer en sterker', het moet eerlijker en weet ik veel wat. Samsom die (valse?) beloftes maakt, schandaal na schandaal, etc. Gemeentes
Nee maar serieus, qua gezicht lijk je echt op hem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een dikke, niet-Aziatische Jackie Chan of een zwarte Bruce Willis met haar
[..]
VVD heeft juist altijd toffe posters; had er ooit eentje waar op stond: Hoe minder belasting, hoe minder de gemeente kan verspillen.
Ik zie het niet, maar het zal wel.quote:
Ja serieus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso: VVD
Niet populair om te zeggen, maar als potentieel kandidaatslid voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 moet ik mezelf toch langzaam gaan profileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Goeie partijkeuzequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet populair om te zeggen, maar als potentieel kandidaatslid voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 moet ik mezelf toch langzaam gaan profileren
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Muisraket het volgende:
Wel met deze tekst erbij?
[ afbeelding ]Hoe weet jij dat?! Zit je met bdh te dm'en of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Niet helemaal, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat zou zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar het zal wel.![]()
bdh, wat vind jij?
Busted.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?! Zit je met bdh te dm'en of zo?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat zou zeggen
DJ LIJKT OP EEN NIKKER!!!
Ben al jarenlang lid van de partij (al moet ik de contributie van dit jaar na 2 herinneringsmailtjes nog betalenquote:
Ik nu ook al een jaartje of 3 geloof ik, allemaal via de automatische incasso. Mijn pa was in navolging van mijzelf ook lid geworden, en woont nog in Nuland. Bleek bij de annexatie de enige VVD'er in Nuland of Vinkelquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben al jarenlang lid van de partij (al moet ik de contributie van dit jaar na 2 herinneringsmailtjes nog betalen)
Sowieso is DB echt een VVD stad
Serieus? Dat verbaasd me gezien de wijken en huizenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben al jarenlang lid van de partij (al moet ik de contributie van dit jaar na 2 herinneringsmailtjes nog betalen)
Sowieso is DB echt een VVD stad
Jammer dat ik geen foto kan vinden van een ponnie.quote:
Hoor ik daar een kritisch geluid over de mooiste stad van Nederland?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus? Dat verbaasd me gezien de wijken en huizen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto kan vinden van een ponnie.
Touché.quote:
Wel bijzonder typisch niet? Ach over een aantal jaren wordt vught geannexeerd dus dan komen daar de goede wijken en dat voor een lagere prijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoor ik daar een kritisch geluid over de mooiste stad van Nederland?
Krijg je Cromvoirt er meteen gratis bij, fantastisch!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel bijzonder typisch niet? Ach over een aantal jaren wordt vught geannexeerd dus dan komen daar de goede wijken.
Ron Swanson heeft had een hele map met plaatjes van bdh op zijn computer staan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
BDH heeft een map met foto's van Ron Swanson op zijn computer
Nee hoor, er is het verleden een beleid gevoerd om wijken te mixen (geen fan, overigens) waardoor er vooral in gedeelten van wijken gegoede burgerij woont. Dan heb je nog wijken als het Paleiskwartier en dorpen als Rosmalen en Empel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel bijzonder typisch niet? Ach over een aantal jaren wordt vught geannexeerd dus dan komen daar de goede wijken.
Relatief vriend, ¤ m²quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Krijg je Cromvoirt er meteen gratis bij, fantastisch!En Vught-Noord goedkoop zie ik niet snel gebeuren...
Ah, dan zou je gelijk kunnen hebben. Met die kasten van huizen... Zou er echter niet zelf willen wonen, ik vind Vught-Noord echt een beetje doods.quote:
Het lijkt mi een grote Vogelaarwijk en dat vind ik bijzonder jammer tijdens mijn zoektocht naar een koophuis. En er zijn toch alleen appartementen in het paleiskwartier?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, er is het verleden een beleid gevoerd om wijken te mixen (geen fan, overigens) waardoor er vooral in gedeelten van wijken gegoede burgerij woont. Dan heb je nog wijken als het Paleiskwartier en dorpen als Rosmalen en Empel.
Denk dat je je stiekem vergist. Met van Lanschot en het gerechtshof (advocaten, rechters) heb je toch wel een lading aan rijkere mensen in de gemeente hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
Maar het doel was niet om te kankeren, de huizenprijzen in DB verbazen mij oprecht en vooral de liefde voor de VVD want veel "rijke stinkerds" wonen er niet (nauwelijks onderbouwing voor dat gevoel)
In de middle of nowherequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:24 schreef muhahaha het volgende:
Vughterpoort vind ik mooi, vooral de woningen met uitzicht op de bossche broek.
Ja, alleen appartementen in het paleiskwartier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het lijkt mi een grote Vogelaarwijk en dat vind ik bijzonder jammer tijdens mijn zoektocht naar een koophuis. En er zijn toch alleen appartementen in het paleiskwartier?
Het is jammer dat je dan inderdaad "ver" van het centrum af moet gaan wonen, jammer dat het tramlijn idee het niet heeft kunnen redden
Wil daar later erg graag wonen. Woon nu op Oost, maar ooit...quote:
Woon er al, weliswaar huur. Denk dat het qua koop wel duurder wordt als je voor een leuke woning wilt kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wil daar later erg graag wonen. Woon nu op Oost, maar ooit...
Was destijds mijn probleem: kon voor de prijs waarvoor ik nu een driekamerappartement heb daar een uit de kluiten gewassen studio krijgen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woon er al, weliswaar huur. Denk dat het qua koop wel duurder wordt als je voor een leuke woning wilt kijken.
... en dat was ook de reden om niet in de stad te gaan wonen. Ligt er daar ook wel erg aan waar je woontquote:
Ik schrokquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overigens, deze website
http://www.staggeringbeauty.com/
Ik begrijp je argwaan en het liefste woon in de vughterpoort maar het verbaasd me oprecht. Zeker aangezien het centrum nauwelijks zuidelijker kan liggen :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
In de middle of nowhere
[..]
Ja, alleen appartementen in het paleiskwartier.
Heb je überhaupt goed gekeken naar een goede locatie of wil je voor een prikkie op de eerste rij zitten? Anders zou je eens kunnen kijken naar de nieuwbouw op de Herven (oude locatie van het Carolus), bijna de gehele wijk Zuid (m.u.v. de gestelse buurt), de Rompert, de Maaspoort of de Buitenpepers. Allemaal absoluut geen pauperwijken hoor.
Haha, ik zag je andere post pas later, maar tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp je argwaan en het liefste woon in de vughterpoort maar het verbaasd me oprecht. Zeker aangezien het centrum nauwelijks zuidelijker kan liggen :p
Klinkt als een site vol dikke paarden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overigens, deze website
http://www.staggeringbeauty.com/
Dank en ken het. Ben een Bosschenaar wie sinds enige jaren aan het oriënteren is en DB heeft het centrum niet centraal liggen. Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, ik zag je andere post pas later, maar toch
Dat van het centrum ligt aan het Bossche Broek, maar dat is juist een van de mooie dingen van de stad. Hopelijk heb je iets aan de wijken die ik noemde als je ze niet al zelf kende
Een fokker in de gemeenteraad?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Randje Paleiskwartier, zit je in Boschveld en heb je alweer tussenwoningen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het lijkt mi een grote Vogelaarwijk en dat vind ik bijzonder jammer tijdens mijn zoektocht naar een koophuis. En er zijn toch alleen appartementen in het paleiskwartier?
Het is jammer dat je dan inderdaad "ver" van het centrum af moet gaan wonen, jammer dat het tramlijn idee het niet heeft kunnen redden
Mijn zus heeft een woning in de Haverleij, vind het wel erg ver van het centrum af. De omgeving zelf vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Randje Paleiskwartier, zit je in Boschveld en heb je alweer tussenwoningen.
Deze bijv. http://www.woneninsignatuur.nl/nieuws.html
Voor de rest is DB behoorlijk prijzig ja, maar prijzen zijn wel fiks lager dan jaren geleden. Maar dan vind je nog steeds niets onder de 3 ton als je echt in het centrum wil wonen.
Persoonlijk vond ik de Haverleij ook erg tof qua bouw/gebied en dat is ook nog wel betaalbaar. Zit je alleen wel een redelijk eind van de stad af.
Ja precies, ik ben daar ook wezen kijken 8 jaar geleden... toen moest er 1 nog gebouwd worden geloof ik. maar dat was te duur voor mij in m'n uppie. en had nog geen auto toen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een woning in de Haverleij, vind het wel erg ver van het centrum af. De omgeving zelf vind ik wel mooi.
Ze waren ook vrij prijzig ja, momenteel staat er het 1 en ander te koop, voor nog meer natuurlijk en dat zou mij wel weerhouden. Voor die prijs woon ik liever op Zuid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja precies, ik ben daar ook wezen kijken 8 jaar geleden... toen moest er 1 nog gebouwd worden geloof ik. maar dat was te duur voor mij in m'n uppie. en had nog geen auto toen.
Ver van het centrum vind ik niet eens zo'n issue als ik zie hoe vaak ik daar kom.
Zuid als in?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze waren ook vrij prijzig ja, momenteel staat er het 1 en ander te koop, voor nog meer natuurlijk en dat zou mij wel weerhouden. Voor die prijs woon ik liever op Zuid.
Maaspoort zou ik liever niet willen wonen vanwege de 2 toegangswegen, deze 2 wegen zijn tijdens de spits altijd zo druk.
Ik wil vlot door kunnen rijden.
Het stuk waar ik nu zit, bij de zuidwal of het stuk verderop vlakbij de st-jan, ook een mooi stuk met vrijstaande woningen /kan ik nooit betalenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zuid als in?
Qua prijs; als ik zie dat ik voor die prijs ook een woonboerderij rond Schijndel kan krijgen weet ik wel waar mijn voorkeur naar uitgaat
Nee, dan Maaskantje.quote:
Schijndelquote:
Daar liggen mijn roets.quote:
Arme jongen...quote:
Mijn opa komt daar vandaan jonge!quote:
Sterktequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn opa komt daar vandaan jonge!
Bijna alles boven de grote plomp isquote:
?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijna alles boven de grote plomp is
Achterhoekers jonguhquote:
Je moet je niet zo laten beïnvloeden door Herman Finkers en goedkope kringloopwinkels. Het zijn en blijven modderbloedjesquote:
Volgens mij zijn ze half Duits en dat is per definitie coolquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten beïnvloeden door Herman Finkers en goedkope kringloopwinkels. Het zijn en blijven modderbloedjes
Harry Potter in het Nederlandsquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten beïnvloeden door Herman Finkers en goedkope kringloopwinkels. Het zijn en blijven modderbloedjes
De haverleij is echt een groot broednest van aids.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een woning in de Haverleij, vind het wel erg ver van het centrum af. De omgeving zelf vind ik wel mooi.
Politiebureau is erg mooi ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De haverleij is echt een groot broednest van aids.Lelijke huizen, alleen maar yuppen met kleine kutkinderen en ondertussen staat de helft te koop omdat het echt nergens op slaat om daar te wonen.
En de omgeving daar is ook echt niet mooi. Tenzij je Engelen en het politiebureau en de golfbaan mooi vindt.![]()
mwah, staan er maar 84 hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De haverleij is echt een groot broednest van aids.Lelijke huizen, alleen maar yuppen met kleine kutkinderen en ondertussen staat de helft te koop omdat het echt nergens op slaat om daar te wonen.
En de omgeving daar is ook echt niet mooi. Tenzij je Engelen en het politiebureau en de golfbaan mooi vindt.![]()
maar 84.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mwah, staan er maar 84 hoor
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/de-haverleij/50000+/
Soms staan halve straten te koop, dus 84 valt mee. Sommige van die huizen zullen wel een bijzonder mooi uitzicht hebbenquote:
324 in een straal van 1km rondom mijn huis.quote:
Dat is Boschveld. Dat is zelfs voor yuppen niet interessant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
324 in een straal van 1km rondom mijn huis.
Omdat die polder buiten Engelen onderdeel is van het suburbane gedeelte van Den Bosch. En dat is dus precies goed voor yuppen. Mensen die in de stad willen wonen maar opgroeiende kinderen en ze kunnen het eigenlijk niet betalen en blablabla dus gaan ze in suburbia wonen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef DeJori het volgende:
Yup=young urban professional
Waarom zouden die in de polder buiten engelen gaan wonen?
Jip, maar als je op Funda zoekt naar woningen en je zoekt alleen in Den Bosch krijg je het er toch bij.quote:
Zéér goed nieuwsquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:10 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.bd.nl/regio/de(...)boekhandel-1.4277092
Awesome! Boeken uitzoeken en dan bakje koffie doenquote:Adr. Heinen wordt volgens Stikkers weer de kwaliteitsboekhandel van voor de Polaretijd. "Er komen meer zitjes, licht, reuring evenementen en vooral meer goede boeken”, zegt hij. In de winkel wordt hard gewerkt aan een nieuwe indeling.
In het pand waar de kinderboeken werden verkocht, komt een koffiecorner, die wordt beheerd door De Verkadefabriek. Die gaat pas later open.
ja, ben wel benieuwd welke 2 eruit moeten. kennis van me werkt er ook.quote:
Eindelijk een echte boekwinkel dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Awesome! Boeken uitzoeken en dan bakje koffie doen
Afstand aanpassen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jip, maar als je op Funda zoekt naar woningen en je zoekt alleen in Den Bosch krijg je het er toch bij.
Den Bosch +0 km. Funda ziet Engelen (en de haverleij) als wijk van Den Bosch.quote:
Tuurlijk, of dacht je dat die dingen gebouwd waren om Engelen uit te breiden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jip, maar als je op Funda zoekt naar woningen en je zoekt alleen in Den Bosch krijg je het er toch bij.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Tuurlijk, of dacht je dat die dingen gebouwd waren om Engelen uit te breiden?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef DeJori het volgende:
Ik word altijd een beetje triestig als de haverleij zie. Ik vind het ook absoluut geen onderdeel van Den Bosch.
quote:
Is het heel veel moeite om even een paar posts terug te lezen voordat je met je verbale incontinentie komt aanzetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Slechte zaak dit, laten we het anti-engelen-actiecommité oprichten!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Den Bosch +0 km. Funda ziet Engelen (en de haverleij) als wijk van Den Bosch.
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/kom-engelen/
Stadsdeel...quote:In 1971 werd de gemeente geannexeerd door de gemeente 's-Hertogenbosch. Deze gemeente beschouwt Engelen tegenwoordig als een stadsdeel dat verdeeld is in zes wijken. Ten noorden van Engelen bevindt zich de kastelenbuurt Haverleij.
Appendix.quote:
Dit slaat echt als een tang op een varken maar prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is het heel veel moeite om even een paar posts terug te lezen voordat je met je verbale incontinentie komt aanzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |