abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 maart 2014 @ 20:40:16 #1
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137557031
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter, anti-carnaval, kraker, minnaar van DeJori)
DeJori (wil aangesproken worden als DeJori. Zorgt voor de veiligheid in dit topic. Minnaar van bijdehand)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutmanager (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( ( maar dan toch niet :')))
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
-supergirl- (zoekt werk)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)

Meeting?
Op aanvraag :7


Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137557052
FUUUUUUUUU
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 20:41:44 #3
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137557135
Sinds wanneer staat er bij jou kraker, bdh?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137557252
Iedereen dacht dat ik een kraker was :') Dus heb ik dat er maar bijgezet ;(

12 years a slave is echt een leuke film om af te zetten en iets anders te kijken kijken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 21:47:55 #5
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137561524
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef bijdehand het volgende:
Iedereen dacht dat ik een kraker was :') Dus heb ik dat er maar bijgezet ;(

12 years a slave is echt een leuke film om af te zetten en iets anders te kijken kijken
Anti witte mensen propaganda?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 9 maart 2014 @ 22:31:21 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137564555
@bdh: The Stick of Truth is baas. _O_
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137564675
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef DeJori het volgende:

[..]

Anti witte mensen propaganda?
Ja, en vond het acteerwerk niet zo heel best/bijzonder. Had hoge verwachtingen maar het is dus helaas een hype gebleken ;(
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:31 schreef Muisraket het volgende:
@bdh: The Stick of Truth is baas. _O_
_O_ Alleen dat level met die aliens was minder :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:35:30 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137564842
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, en vond het acteerwerk niet zo heel best/bijzonder. Had hoge verwachtingen maar het is dus helaas een hype gebleken ;(

[..]

_O_ Alleen dat level met die aliens was minder :')
Die heb ik nog niet gezien. :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is echt geniaal. Van die liedjes tot de aanvallen, de voorwerpen die je moet zoeken en sommige quests, ik vind het super. O+

En inderdaad Jimmy, ik ben benieuwd hoe lang het heeft geduurd, want het skippen was wel erg verleidelijk na 15 pogingen tot het zeggen van die zin. :') Haha en die kamer van die moeder van Cartman. :') :D :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Muisraket op 09-03-2014 22:40:56 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137565025
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet gezien. :o
Dan ben je zeker nog niet zo ver? Die game is langer dan is dacht. Ben je Stan en Kyle al tegengekomen?

Tevens die Jimmy _O- (geen spoilers :P)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:40:41 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565188
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan ben je zeker nog niet zo ver? Die game is langer dan is dacht. Ben je Stan en Kyle al tegengekomen?

Tevens die Jimmy _O- (geen spoilers :P)
(Zie: post hierboven)
Stan en Kyle volgens mij wel ja. :o Maar niet mega ver nee, hij had eerst een hoop sidequests gedaan.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 9 maart 2014 @ 22:41:30 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565238
Oh en Kenny die zijn (soort van) moobs kan flashen, haha. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137565315
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

(Zie: post hierboven)
Stan en Kyle volgens mij wel ja. :o Maar niet mega ver nee, hij had eerst een hoop sidequests gedaan.
Stan & Kyle komen na de aliens. Waar in het verhaal ben je ongeveer? Er zijn volgens mij weinig grote spoilers te noemen :P

Jimmy die gaat stotteren en dat je dan op 'skip' moet drukken, anders houdt hij niet op _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:43:52 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565382
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Stan & Kyle komen na de aliens. Waar in het verhaal ben je ongeveer? Er zijn volgens mij weinig grote spoilers te noemen :P

Jimmy die gaat stotteren en dat je dan op 'skip' moet drukken, anders houdt hij niet op _O-
Hmm ik geloof dat hij nog bij of net voor die aliens zat, qua main quest, dus als je net dat gevecht in die kelder gehad hebt waarbij Jimmy een bard is. Maar gaat dat echt oneindig door ja? :D _O- Ik vond het al lang duren, maar toch. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 9 maart 2014 @ 22:45:22 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565472
Oh en die referentie naar: ...and it's gone! Bij die bank haha. _O_
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137565567
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hmm ik geloof dat hij nog bij of net voor die aliens zat, qua main quest, dus als je net dat gevecht in die kelder gehad hebt waarbij Jimmy een bard is. Maar gaat dat echt oneindig door ja? :D _O- Ik vond het al lang duren, maar toch. :P
Volgens mij wel ja :P Leuk gevonden, het spel heeft echt de humor van de serie _O_ Jimmy die gaat zingen :')

There once was a maiden from Stoneberry Hollow. She didn't talk much, but boy did she swallow. I had a nice lance that she sat upon. The maiden from Stoneberry who was also your mom. _O- _O- _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137565591
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Muisraket het volgende:
Oh en die referentie naar: ...and it's gone! Bij die bank haha. _O_
Die zag ik aankomen dus ik investeerde niks :') Al Gore ook met z'n facebookberichten :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:49:18 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565702
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die zag ik aankomen dus ik investeerde niks :') Al Gore ook met z'n facebookberichten :P
Haha beter. Ach, uiteindelijk hebben we zoveel junk verkocht dat het niet uitmaakte. :P En idd, sowieso zijn die facebookberichten soms nog best leuk, had ik niet verwacht. :o

Ik zou willen dat ik zelf fatsoenlijk zou kunnen gamen. :@ Meestal kan ik nu alleen van die casual meuk. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137565748
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Haha beter. Ach, uiteindelijk hebben we zoveel junk verkocht dat het niet uitmaakte. :P En idd, sowieso zijn die facebookberichten soms nog best leuk, had ik niet verwacht. :o

Ik zou willen dat ik zelf fatsoenlijk zou kunnen gamen. :@ Meestal kan ik nu alleen van die casual meuk. ;(
Stick of Truth is niet fatsoenlijk gamen, het is echt puur op het verhaal, wat het juist awesome maakt _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:50:49 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565813
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Stick of Truth is niet fatsoenlijk gamen, het is echt puur op het verhaal, wat het juist awesome maakt _O_
Ja, maar met die aanvallen en zo, ik kan dat echt totaal niet. :@
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137565887
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, maar met die aanvallen en zo, ik kan dat echt totaal niet. :@
Echt niet? Op een gegeven moment is het alleen nog maar timen :P En ruften.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:53:43 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137565998
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Echt niet? Op een gegeven moment is het alleen nog maar timen :P En ruften.
Nee echt niet. :@ Naast het feit dat ik niet om kan gaan met iets anders dan pijltjestoetsen, zijn denk ik zowel mijn reactievermogen (dit spel) als mijn hand-oog-coördinatie (oude platformspellen waarbij ik na 50 keer nog steeds van hetzelfde fucking rotplatform af dender :')) echt slecht. :P

Als ik nét iets beter zou zijn, zou dit wel een goede kandidaat zijn om als eerste te proberen, omdat mijn reactievermogen wel al een stuk beter is dan mijn hand-oogcoördinatie. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137566146
Het is iig een leuke game en net als bij Portal (hè, DJ :D) zeker geen straf om naar te kijken _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:57:39 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137566251
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Het is iig een leuke game en net als bij Portal (hè, DJ :D) zeker geen straf om naar te kijken _O_
Zolang ik het verhaal leuk vind, vind ik het meestal wel leuk om naar te kijken. :) Dus zolang het geen FIFA is of zo. Of mensen die met een groep GTA gaan doen, maar dan alleen maar kijken hoe lang je het vol kan houden om niet gepakt te worden als je gaat rampagen. :')_!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137566328
Portal is vooral puzzelen en lachen (die game is nóg grappiger dan Stick of Truth).

Nu wil ik hem weer spelen met mijn bromo ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 maart 2014 @ 22:58:59 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137566345
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef bijdehand het volgende:
Portal is vooral puzzelen en lachen (die game is nóg grappiger dan Stick of Truth).

Nu wil ik hem weer spelen met mijn bromo ;(
Portal ken ik niet zo heel goed. :o Het eindlied is wel baas. _O_ Snel weer meeten met je bromo onder het genot van een Appletini en een fout Duits lied dan. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')