Die tussenpersoon vroeg echter niet om deze specifieke vlucht maar om de goedkoopste vlucht. Dat is inderdaad vreemd als het om terroristen zou gaan tenzij wellicht een test.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef milpek het volgende:
[..]
Iraanse tussenpersoon: http://m.ibtimes.co.uk/mi(...)k-two-stolen-1439631
Om vervolgens Den Haag aan te vallen tijdens de nucleaire top.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
Telefoons werken maar worden niet opgenomen, piloten sturen geen mayday, vliegtuig maakt Uturn.
Zouden de "terroristen" iedereen bewusteloos vergast hebben en de controle overgenomen en geland ergens?
Die is pas over 12 dagen toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om vervolgens Den Haag aan te vallen tijdens de nucleaire top.
quote:"Unconfirmed Reports Of Flight MH370 Landed Safely In Nanming
9:30am - (UNOFFICIAL) Flight MH370 has resurfaced and landed safely in Nanming, China. Early reports say that the aircraft had experienced a cockpit electronics malfunction.
As of this moment, the flight crew and all 239 passengers onboard are believed to be unharmed as some of the crew has already informed their families of their safety.
More updates to come."
Iets in die richting maar zo'n aanval heeft een voorbereiding nodig, onder de radar vliegen, bijtanken, volladen met explosieven, en dan aanvallen.quote:
Verscheen die eerste avond al vrij snel op social media om ook vrij snel weer ontkracht te worden.quote:
En dan door een Nederlandse F16 worden neergehaald.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iets in die richting maar zo'n aanval heeft een voorbereiding nodig, onder de radar vliegen, bijtanken, volladen met explosieven, en dan aanvallen.
Dan zou ik niet doorvliegen naar Kopenhagen en Frankfurt...quote:
Jezus, welke onnozele waan-theorieen heb je nog meer in je zak?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om vervolgens Den Haag aan te vallen tijdens de nucleaire top.
Ligt volgens mij aan de nabijheid van de radar aangezien de radar niet voorbij de horizon kan kijken wellicht is er wel een bepaalde hoogte.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:11 schreef Awsom het volgende:
[..]
En dan door een Nederlandse F16 worden neergehaald.
Over dat onder de radar vliegen... vanaf welke hoogte vlieg je onder de radar?
daar nog ff wat oppikkenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik niet doorvliegen naar Kopenhagen en Frankfurt...
Hoe gemakkelijk / moeilijk zou zoiets zijn om te organiseren? Dus meer algemeen, niet deze specifieke situatie, maar is zoiets technisch gezien mogelijk?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om vervolgens Den Haag aan te vallen tijdens de nucleaire top.
Als het echt gebeurt dan piep je wel anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jezus, welke onnozele waan-theorieen heb je nog meer in je zak?
zouden doorgeschakeld kunnen zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef D.D.W. het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom er telefoons blijken over te gaan? Die mobieltjes zijn dus nog intact en binnen bereik van een zendmast?
Die van KL naar Peking wel ja. Die van Peking naar AMS, verbindingsvlucht, ergens in de ochtend, uur of 9:00? en dan 8 uur vliegen waar het 7 uur eerder is, dus je zou om 10:00 CET zaterdagochtend aankomen...quote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar nog ff wat oppikken
het was een nachtvlucht he, als ik het goed begrijp
AWACS en marineschepen pikken zo'n vliegtuig wel op, hoe laag die ook vliegtquote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk / moeilijk zou zoiets zijn om te organiseren? Dus meer algemeen, niet deze specifieke situatie, maar is zoiets technisch gezien mogelijk?
-Het vliegtuig zou bijgevuld moeten worden met benzine, heb je daar een speciale installatie voor nodig?
-Kan zo'n vliegtuig gemakkelijk door radar etc. opgemerkt worden en uit de lucht kunnen worden gehaald?
Die AD gaat over alle 777 types, behalve de -200ER. De Malyasian was een -200ER.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:12 schreef MartijnA3 het volgende:
De FAA geeft dus een verplichting uit om de Boeing 777 te controleren vanaf April 2014 op scheurtjes bij een antenne. Bij één toestel is er een scheur ontdekt in de romp, toestel was 14 jaar oud geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |