En de tickets zijn geboekt via die Chinese maatschappij vervolgens.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus die 2 reizigers waren ook Iranees? Anders lijkt het me een beetje omslachtig je tickets via Iran te boeken
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik vanuit Schiphol naar, pak m beet, Kreta wil vliegen dan boek ik ook geen tickets via Colombia
Die 2 tjappies leken op Balotelli, zeiden zequote:Op maandag 10 maart 2014 15:43 schreef Marrije het volgende:
Die url, met de naam mario balotelli erin?
* MrBanaan1 zoekt op waar bogota ligtquote:Op maandag 10 maart 2014 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vloog van Mexico DF naar Cuba maar miste mijn vlucht. Na 2,5 uur bellen had ik een nieuwe: Mex-Bogota (!)- Havana.
Doorgeschakeld?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige wat mij op dat moment in verwarring brengt en wat concreet als nieuws wordt gebracht (en niet een gerucht is), is dat de mobiele nummers van sommige passagiers blijven overgaan. Dat nummer hoort uberhaupt niet bereikbaar te zijn als ze in zee gecrasht zijn of de 777 midden in de lucht uiteengevallen is.
Daar woon ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
* MrBanaan1 zoekt op waar bogota ligt
Gevonden. Is dat nu serieus? Ik ken je niet, dus not sure if troll or...quote:
Ja, uiteraard. Zie avatar en posthistory.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gevonden. Is dat nu serieus? Ik ken je niet, dus not sure if troll or...
Alhoewel, heb je nooit in ONZ/KLB gezien dus dat zal wel serieus zijn haha.
'middag.quote:
[vraagpost] alermodus [/vraagpost]quote:Op maandag 10 maart 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Zie avatar en posthistory.
www.groupies.nlquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[vraagpost] alermodus [/vraagpost]
Is dat de hoofdstad?
Voel je je daar wel veilig....
Heb je Colombiaanse roots/spreek je de taal?
Hoe ben je erop gekomen daarheen te gaan
Is het erg crimineel?
Kloppen de beelden die je via de media krijgt?
??? Ikweet dat het offtopic is, daarom gooi ik alles in 1 post zodat er maar 1 antwoordpost hoeft te zijn. Prima toch?quote:
bijna goedquote:
Ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[vraagpost] alermodus [/vraagpost]
Is dat de hoofdstad?
Voel je je daar wel veilig....
Heb je Colombiaanse roots/spreek je de taal?
Hoe ben je erop gekomen daarheen te gaan
Is het erg crimineel?
Kloppen de beelden die je via de media krijgt?
Damn... Even een verandering van mijn beeld van dat land. Niet iets waar je zo 123 op zou komen. Cool! Als dit drama helemaal duidelijk is houden we een afterparty bij jouquote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
Het is prima veilig, het uitgaan is veel veiliger dan in NL.
Nee/ja, vloeiend.
Het land, en vooral de mensen/cultuur.
Nee.
NEE. De media leven in de jaren 90.
Máxima gelukkig niet:
NWS / Máxima: Colombia kan voorbeeld zijn
Ik woonde voor Colombia bij jou om de hoek, als je tenminste uit Kerkraai of Heerlen komt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn... Even een verandering van mijn beeld van dat land. Niet iets waar je zo 123 op zou komen. Cool! Als dit drama helemaal duidelijk is houden we een afterparty bij jou(alleen hopen dat we dan wél aan komen)
-edit-quote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef matthijst het volgende:
Paspoortmannetjes zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:(CNN) -- A co-pilot on an Ethiopian Airlines flight bound for Rome hijacked the airliner early Monday morning and flew it to Geneva, Switzerland, looking for asylum.
The man, an Ethiopian in his early 30s, was arrested when the plane landed at Geneva International Airport, police said. The 202 passengers and crew aboard the Boeing 767-300 were not harmed.
It was a welcome outcome from the last time an Ethiopian Airlines was hijacked.
In 1996, 125 people died after a hijacked Ethiopian Airlines crashed in the Indian Ocean after running out of fuel. In that case, the hijackers were seeking asylum in Australia.
In Monday's incident, Flight 702 had taken off from the Ethiopian capital of Addis Ababa and was headed to Rome, the airline said.
The co-pilot took control of the plane when the pilot went to the restroom, said Swiss police spokesman Jean-Philippe Brandt.
The co-pilot, who was not named, closed the fortified door, police said. Instead of Rome, he then steered the plane toward Geneva.
At one point, as the plane hovered over Geneva's airspace several times, he asked the control tower:
"And you have to give us lastly permission on board for asylum."
"Yes I know," the tower responded. "Sorry, but we are still waiting for the response. We are trying our best to get you the response, sir."
The surrender
Eventually, the plane landed at Geneva International Airport.
"I will be coming out via the window," the co-pilot told the control tower.
He then escaped through the cockpit window using a rope, and surrendered to police, Brandt said.
He was unarmed, authorities said.
"His act has been motivated by the fact that he feels threatened in his county and wants to make an asylum claim in Switzerland," Swiss police spokesman Philippe Grangean said.
The passengers were not threatened or put in danger, police said.
Ethiopian Airlines, in a statement, would only say the plane was "forced to proceed" to the airport.
During the incident, Geneva International Airport was shut down. It reopened later Monday morning.
While rare, a pilot hijacking an airline is not unheard of.
In 1998, an Air China captain, reportedly disgruntled with life in China, hijacked his passenger jet to Taiwan.
Het probleem is dat het ding zich in een groot gebied kan bevinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef Festa94 het volgende:
Ik vind het nog steeds heel raar dat een vliegtuig van ongeveer 60 meter zomaar in het niets is verdwenen.
Verder is de zee uitermate effectief in het snel laten verdwijnen van dingen. Zelfs schepen van 300 meter kunnen in een kwartiertje volledig weg zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het probleem is dat het ding zich in een groot gebied kan bevinden.
Wie weet hoever het vliegtuig nog verder gevlogen is na het laatst bevestigde contact, vergeet niet dat een airliner zich met ruim 900km/u verplaatst.
En het is niet alleen de vluchtroute waar men zoekt, er moet ook rekening mee worden gehouden dat het vliegtuig afgeweken is van koers, dat vergroot het mogelijk zoekgebied enorm.
Mwah. Het klapt in de lucht uit elkaar en de meeste spullen zinken wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nu we weten dat zelfs dat oliespoor niet van het vliegtuig afkomstig kan zijn, is het raadsel natuurlijk helemaal compleet. Echt een bizar verhaal dit.
Zeer onwaarschijnlijk, als het vliegtuig is neergestort knalt het in talloze stukjes uiteen, de zware onderdelen zakken inderdaad naar de bodem maar veel blijft gewoon drijven waaronder lichamen die van het vliegtuig zijn losgeraakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Verder is de zee uitermate effectief in het snel laten verdwijnen van dingen. Zelfs schepen van 300 meter kunnen in een kwartiertje volledig weg zijn.
Je doet nu net of het zo normaal is dat een vliegtuig ineens uit elkaar klapt midden in de lucht op cruise hoogte. Bovendien, stel dat hij uit elkaar geklapt zou zijn, dan zou dat logischerwijs gebeurd zijn op het moment van contactverlies. Dan zou er toch wel iets gevonden zijn op die plaats?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Het klapt in de lucht uit elkaar en de meeste spullen zinken wel.
Dat hangt natuurlijk maar af van hoe het vliegtuig op het water gekomen is. Denk maar aan hoe dat vliegtuig in de Hudson in New York toen, was een paar jaar terug, is neer gekomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, als het vliegtuig is neergestort knalt het in talloze stukjes uiteen, de zware onderdelen zakken inderdaad naar de bodem maar veel blijft gewoon drijven waaronder lichamen die van het vliegtuig zijn losgeraakt.
Klopt maar in dat geval zouden er overlevenden kunnen zijn en zou er tijd zijn voor een noodsignaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk maar af van hoe het vliegtuig op het water gekomen is. Denk maar aan hoe dat vliegtuig in de Hudson toen, was een paar jaar terug, is neer gekomen.
Weet je niet, misschien was het net wat minder goed uitgevoerd dan bij het vliegtuig in de Hudson. Als het vliegtuig eenmaal water maakt kan het snel gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt maar in dat geval zouden er overlevenden kunnen zijn en zou er tijd zijn voor een noodsignaal.
Er zijn geen noodsignalen o.i.d. uitgezonden, dan heb je eigenlijk maar vier opties:quote:Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je doet nu net of het zo normaal is dat een vliegtuig ineens uit elkaar klapt midden in de lucht op cruise hoogte. Bovendien, stel dat hij uit elkaar geklapt zou zijn, dan zou dat logischerwijs gebeurd zijn op het moment van contactverlies. Dan zou er toch wel iets gevonden zijn op die plaats?
Met het grote aantal schepen en vliegtuigen die worden ingezet mag je verwachten dat ze het gebied nu volledig afgekamd hebben, mits de zoekactie deskundig wordt gecoördineerd.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nu we weten dat zelfs dat oliespoor niet van het vliegtuig afkomstig kan zijn, is het raadsel natuurlijk helemaal compleet. Echt een bizar verhaal dit.
Alsof een kaping altijd goed georganiseerd is. Als er bv. twee kapers zijn en die zijn met dat vliegtuig in de oceaan gedonderd, dan kunnen ze niet veel meer opeisen he.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch geloof ik niet in een kaping of terroristische aanslag. Dan zou die nu wel opgeeist zijn.
Zoals al verschillende keren eerder aangegeven in dit topic: Het duurt vaak maanden/jaren voordat aanslagen opgeëist worden, als ze überhaupt al opgeëist worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch geloof ik niet in een kaping of terroristische aanslag. Dan zou die nu wel opgeeist zijn.
Dan gaan ze hun doel volledig voorbij. Namelijk een boodschap achter laten. De kans dat er verder niemand achter zat behalve die twee kapers aan boord is wel heel erg klein.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof een kaping altijd goed georganiseerd is. Als er bv. twee kapers zijn en die zijn met dat vliegtuig in de oceaan gedonderd, dan kunnen ze niet veel meer opeisen he.
Vaak? Ja? Heb je daar ook aantallen van?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zoals al verschillende keren eerder aangegeven in dit topic: Het duurt vaak maanden/jaren voordat aanslagen opgeëist worden, als ze überhaupt al opgeëist worden.
Een kaping/aanslag is dus zeker nog niet uit te sluiten.
Zolang je nog niks zeker weet is het beter om alle opties open te houden.
Kaping heeft niet altijd als doel om een boodschap achter te laten en ook met een terroristische aanslag kan het wel even duren voor dat 'ie wordt opgeëist.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan gaan ze hun doel volledig voorbij. Namelijk een boodschap achter laten. De kans dat er verder niemand achter zat behalve die twee kapers aan boord is wel heel erg klein.
En zie maar eens een vliegtuig met heel veel mensen te kapen zonder dat iemand naar de buitenwereld een noodsignaal uitstuurt.
In dat geval breekt het vliegtuig, is al eens eerder gebeurd, water heeft zelden een plat oppervlak waar een vliegtuig zonder problemen op kan landen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien was het net wat minder goed uitgevoerd dan bij het vliegtuig in de Hudson. Als het vliegtuig eenmaal water maakt kan het snel gaan.
Niet onmogelijk, het is al eens eerder gebeurd.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op de aluhoedjes sites wordt ook gespeculeerd over een Noord-Koreaanse raket diet het toestel neergehaald zou hebben. Onlangs was er geloof ik ook al een incident waarbij een raket dicht in de buurt van een passagiersvliegtuig kwam.
Iran heeft ook eens een Zuidkoreaans passagiersvliegtuig uit de lucht geschoten, geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet onmogelijk, het is al eens eerder gebeurd.
Een Amerikaans marineschip zag een Iraans passagiersvliegtuig aan voor een vijandelijk toestel. Raket eropaf en boem.
Zeker, hij gaat erbij in de OP.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah ik had daar nog nieteens aan gedacht maar vind het niet iets wat we al kunnen uitsluiten...
Zouden ze echt vol trots melden dat ze een passagiersvliegtuig uit de lucht hebben geschoten? Ik denk van niet. Helemaal achterlijk zijn ze daar nu ook weer niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
Noord-Korea zou zoiets toch vol trots melden?? En er waren ZOJUIST verkiezingen dit weekend. 100% score voor Kim Il-Gordon.
Zouden zij erachter zitten?
Een raketaanval lijkt me wel wat inzitten, maar Noord-Korea juist dit weekend, hmm...
Er zijn nogal wat strijdende partijen daar.
Ik begrijp je punt. Is het echter niet zo dat in geval optie 2, er automatisch noodsignalen worden verstuurd door het vliegtuig?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn geen noodsignalen o.i.d. uitgezonden, dan heb je eigenlijk maar vier opties:
1. Kaping
2. Piloten hadden geen idee dat ze gingen neerstorten
3. Ontploffing
4. Bewuste actie van (een van) de piloten.
Als zo'n kist op die hoogte uit elkaar klapt... dat ligt dan echt niet allemaal netjes bij elkaar. Veel spullen zinken ook vrij snel en als er wat stukjes blijven drijven, zie het dan maar eens te vinden. Het is niet zo dat men aan het zoeken is in een gebiedje zo groot als het Veluwemeer ofzo.
quote:China voices 'deep concern' to North Korea over plane near-miss
(Reuters) - China has expressed its "deep concern" to North Korea after a Chinese airplane crossed the path of a rocket launched by the isolated state, China's foreign ministry said on Friday.
On Thursday, South Korea's defense ministry said a Chinese civilian plane had "passed as the ballistic missile (from North Korea) was in the course of descending".
The plane was flying from Tokyo's Narita airport to the northeastern Chinese city of Shenyang on Tuesday, the ministry said.
"On this issue, we have already contacted the North Korean side to convey our deep concern," Chinese Foreign Ministry spokesman Qin Gang told a daily news briefing.
China is North Korea's most important diplomatic and economic supporter, though Beijing's patience with Pyongyang has been severely tested following three nuclear tests and numerous bouts of saber rattling, including missile launches.
On Thursday, Qin had said the Chinese airplane was unaffected and urged Pyongyang to ensure the safety of civilian aircraft.
Media reports had identified the Chinese airplane as a China Southern Airlines flight.
Company chairman Si Xianmin confirmed to Reuters that one of his firm's planes intersected the trajectory of the North Korean missile.
"The report is true, but the missile was far away from the plane -- it was six minutes away and I don't know how many kilometers away in terms of altitude," Si told Reuters.
A spokeswoman from the Civil Aviation Administration of China told Reuters on Thursday that she had read the reports but had no knowledge of the incident, adding that the agency had not been contacted by China Southern Airlines.
Zie ook de edit.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zouden ze echt vol trots melden dat ze een passagiersvliegtuig uit de lucht hebben geschoten? Ik denk van niet. Helemaal achterlijk zijn ze daar nu ook weer niet.
Dat was met die airbus van AF (die vertrok vanuit Brazilië) volgens mij ook niet het geval.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Is het echter niet zo dat in geval optie 2, er automatisch noodsignalen worden verstuurd door het vliegtuig?
Een plotselinge U-turn omdat de 777 die raket aan zag komen? Het lijkt me sterk dat een 777 een radar heeft waarmee die raketten kan zienquote:Op maandag 10 maart 2014 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker, hij gaat erbij in de OP.
Het is het meest logische dat een raket het kan verklaren:
- geen noodsignaal
- plotselinge U-turn
Maar worden die raketten niet met satellieten gevolgd dan??
Brute pech, gerichte actie... Kan van alles zijn, maar het euforisch roepen, bereiken ze helemaal niets mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie ook de edit.
Maar ja, wat dan, een oefenraketje? Wat is het doel van de actie dan?
Fysisch/logisch zou een raket logischer zijn dan een bom; vanwege de U-turn en het verlies op dat moment op de radars. Maar aan de andere kant; de zee is daar niet diep en IETS zou er gevonden moeten zijn.
Daar was duidelijk een technisch + menselijke fout. Als dat bij deze Boeing ook zo is, maak ik me eerlijk gezegd wat meer zorgen als ik in het vliegtuig stap... midden in de vlucht, *boeing*quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was met die airbus van AF (die vertrok vanuit Brazilië) volgens mij ook niet het geval.
Die U-turn kan ook komen omdat het vliegtuig beschadigd geraakt was (even los van een raketaanval).quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Een plotselinge U-turn omdat de 777 die raket aan zag komen? Het lijkt me sterk dat een 777 een radar heeft waarmee die raketten kan zien
Daarnaast zou een afgevuurde raket door Noord-Korea absoluut opgemerkt zijn door Zuid-Korea/de VS/Japan/China.
![]()
Ik denk aliens de schuldigen zijn.![]()
Er zijn vast zat situaties mogelijk waarin zo'n automatisch alarm niet wordt getriggerd. Inderdaad zullen we alle opties open moeten houden tot er ten minste iets gevonden is.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was met die airbus van AF (die vertrok vanuit Brazilië) volgens mij ook niet het geval.
Hebben passagiersvliegtuigen geen radar waarmee ze verder kunnen kijken en zou jij niet een draai maken als er iets op je af komt?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brute pech, gerichte actie... Kan van alles zijn, maar het euforisch roepen, bereiken ze helemaal niets mee.
Een druk op de knop en dat land is een grote parkeerplaats en daar ligt buiten Noord Korea verder niemand wakker van.
Die U-turn omdat ze een raket aan zagen komen... daar geloof ik niet zo in.
Yep, maar de meeste vliegtuigongelukken zijn natuurlijk te wijten aan technische oorzaken en falen van de piloten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar was duidelijk een technisch + menselijke fout. Als dat bij deze Boeing ook zo is, maak ik me eerlijk gezegd wat meer zorgen als ik in het vliegtuig stap... midden in de vlucht, *boeing*
De grote vraag is natuurlijk of zo'n passagiersvliegtuig zo uitgerust is dat ze een raket aan kunnen zien komen. Ik denk van niet. Heel misschien El Al, maar da's eerder uitzondering dan de regel.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben passagiersvliegtuigen geen radar waarmee ze verder kunnen kijken en zou jij niet een draai maken als er iets op je af komt?
Wellicht waren er medeplichtigen aan boord? Die de communicatie uitschakelden voordat het gebeurde zodat Maydays niet mogelijk waren?
I know.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, maar de meeste vliegtuigongelukken zijn natuurlijk te wijten aan technische oorzaken en falen van de piloten.
Kans dat er in het vliegtuig wat gebeurt, is nog altijd vele malen kleiner dan dat er wat gebeurt als je op je fiets rondrijdt of in de auto.
Als je het interessant vindt wel een rapport om door te lezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak? Ja? Heb je daar ook aantallen van?
En daar zaagden ze haar op Schiphol door en de "Oostenrijker" nam haar ene helft mee naar Frankfurt en de "Italiaan" de andere helft naar Kopenhagen?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende:
Wat heeft onze landgenote ermee te maken?
De twee met het gestolen paspoort gingen immers ook naar Amsterdam? Haar woonplaats
Het zou pas echt bijzonder zijn als ze een ticket naar schubbekutteveen hadden...quote:Op maandag 10 maart 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende:
Wat heeft onze landgenote ermee te maken?
De twee met het gestolen paspoort gingen immers ook naar Amsterdam? Haar woonplaats
http://www.telegraph.co.u(...)port-identified.htmlquote:One of the two men who boarded the missing Malaysia Airlines flight MH370 with a stolen passport has been identified by police.
Investigators from Malaysia and the United States have been examining closed-circuit television feeds from Kuala Lumpur airport and biometric data on the two stolen passports in an attempt to understand whether the men were trying to enter Europe illegally, or whether they had more sinister motives.
Azharuddin Abdul Rahman, the head of Malaysia's Department of Civil Aviation, said the causes of the disappearance remained an "unprecedented mystery".
He said he could not reveal the nationalities of the men travelling on stolen passports, but that they were "not Asian-looking".
"We have looked at the footage of the video and the photographs – it is confirmed now that they are not Asian-looking males," he said. "Do you know what he [Mario Balotelli] looks like?" he asked reporters.
Als het daar ligt....quote:Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know.
Maar wat interessant blijft bij een raketaanval is hoeveel er over blijft van zo'n vliegtuig. Misschien wel te weinig om te blijven drijven en dan ligt het in 50 meter waterdiepte in de modder van de Zuidoost Aziatische delta's zonder opgemerkt te worden...?
Je doet alsof er zekerheden zijn, maar die zijn er helemaal niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef DeParo het volgende:
In dat geval breekt het vliegtuig, is al eens eerder gebeurd, water heeft zelden een plat oppervlak waar een vliegtuig zonder problemen op kan landen.
Daar gingen ze haar in de KLM Business Lounge ff flink uitwonen en dan door naar een andere bestemming. Schiphol is een van de grotere transit luchthavens in Europa.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende:
Wat heeft onze landgenote ermee te maken?
De twee met het gestolen paspoort gingen immers ook naar Amsterdam? Haar woonplaats
quote:In that press conference, 90 minutes ago, Malaysia’s civil aviation chief, Azharuddin Abdul Rahman, confirmed that the search area has been widened.
The news site 501 Awani shows an image of a map he used to show the location of two new search areas.
http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a
Behalve als het in Tibet geland is...quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Halcon het volgende:
Het enige wat we eigenlijk zeker weten is dat alle inzittenden op slag dood waren.
Dat zou in theorie kunnen ja, mits ze vanaf het moment van het verdwijnen van de radar dusdanige maatregelen hebben genomen dat ze niet meer zichtbaar waren op de radar. Kans lijkt me echter grenzend aan 0.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Behalve als het in Tibet geland is...
Uiteindelijk zou het kunnen, een landing en gijzeling. Myanmar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |