abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137586569
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nu we weten dat zelfs dat oliespoor niet van het vliegtuig afkomstig kan zijn, is het raadsel natuurlijk helemaal compleet. Echt een bizar verhaal dit.
Mwah. Het klapt in de lucht uit elkaar en de meeste spullen zinken wel.
pi_137586707
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Verder is de zee uitermate effectief in het snel laten verdwijnen van dingen. Zelfs schepen van 300 meter kunnen in een kwartiertje volledig weg zijn.
Zeer onwaarschijnlijk, als het vliegtuig is neergestort knalt het in talloze stukjes uiteen, de zware onderdelen zakken inderdaad naar de bodem maar veel blijft gewoon drijven waaronder lichamen die van het vliegtuig zijn losgeraakt.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:29:55 #253
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137586726
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mwah. Het klapt in de lucht uit elkaar en de meeste spullen zinken wel.
Je doet nu net of het zo normaal is dat een vliegtuig ineens uit elkaar klapt midden in de lucht op cruise hoogte. Bovendien, stel dat hij uit elkaar geklapt zou zijn, dan zou dat logischerwijs gebeurd zijn op het moment van contactverlies. Dan zou er toch wel iets gevonden zijn op die plaats?
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_137586765
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zeer onwaarschijnlijk, als het vliegtuig is neergestort knalt het in talloze stukjes uiteen, de zware onderdelen zakken inderdaad naar de bodem maar veel blijft gewoon drijven waaronder lichamen die van het vliegtuig zijn losgeraakt.
Dat hangt natuurlijk maar af van hoe het vliegtuig op het water gekomen is. Denk maar aan hoe dat vliegtuig in de Hudson in New York toen, was een paar jaar terug, is neer gekomen.

Edit:
pi_137586789
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk maar af van hoe het vliegtuig op het water gekomen is. Denk maar aan hoe dat vliegtuig in de Hudson toen, was een paar jaar terug, is neer gekomen.
Klopt maar in dat geval zouden er overlevenden kunnen zijn en zou er tijd zijn voor een noodsignaal.
pi_137586819
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Klopt maar in dat geval zouden er overlevenden kunnen zijn en zou er tijd zijn voor een noodsignaal.
Weet je niet, misschien was het net wat minder goed uitgevoerd dan bij het vliegtuig in de Hudson. Als het vliegtuig eenmaal water maakt kan het snel gaan.
pi_137586820
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Je doet nu net of het zo normaal is dat een vliegtuig ineens uit elkaar klapt midden in de lucht op cruise hoogte. Bovendien, stel dat hij uit elkaar geklapt zou zijn, dan zou dat logischerwijs gebeurd zijn op het moment van contactverlies. Dan zou er toch wel iets gevonden zijn op die plaats?
Er zijn geen noodsignalen o.i.d. uitgezonden, dan heb je eigenlijk maar vier opties:

1. Kaping
2. Piloten hadden geen idee dat ze gingen neerstorten
3. Ontploffing
4. Bewuste actie van (een van) de piloten.

Als zo'n kist op die hoogte uit elkaar klapt... dat ligt dan echt niet allemaal netjes bij elkaar. Veel spullen zinken ook vrij snel en als er wat stukjes blijven drijven, zie het dan maar eens te vinden. Het is niet zo dat men aan het zoeken is in een gebiedje zo groot als het Veluwemeer ofzo.
pi_137586852
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nu we weten dat zelfs dat oliespoor niet van het vliegtuig afkomstig kan zijn, is het raadsel natuurlijk helemaal compleet. Echt een bizar verhaal dit.
Met het grote aantal schepen en vliegtuigen die worden ingezet mag je verwachten dat ze het gebied nu volledig afgekamd hebben, mits de zoekactie deskundig wordt gecoördineerd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137586880
Officials have taken the decision to widen search areas off Malaysia after an international fleet consisting of dozens of vessels and aircraft continued the search for a missing Malaysia Airlines Boeing 777.

No debris or signals from the aircraft have been found, though there have been numerous false alarms - The Guardian
pi_137586891
Toch geloof ik niet in een kaping of terroristische aanslag. Dan zou die nu wel opgeeist zijn.
pi_137586904
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch geloof ik niet in een kaping of terroristische aanslag. Dan zou die nu wel opgeeist zijn.
Alsof een kaping altijd goed georganiseerd is. Als er bv. twee kapers zijn en die zijn met dat vliegtuig in de oceaan gedonderd, dan kunnen ze niet veel meer opeisen he.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:39:23 #262
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137586929
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoals al verschillende keren eerder aangegeven in dit topic: Het duurt vaak maanden/jaren voordat aanslagen opgeëist worden, als ze überhaupt al opgeëist worden.
Een kaping/aanslag is dus zeker nog niet uit te sluiten.

Zolang je nog niks zeker weet is het beter om alle opties open te houden.
pi_137586939
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof een kaping altijd goed georganiseerd is. Als er bv. twee kapers zijn en die zijn met dat vliegtuig in de oceaan gedonderd, dan kunnen ze niet veel meer opeisen he.
Dan gaan ze hun doel volledig voorbij. Namelijk een boodschap achter laten. De kans dat er verder niemand achter zat behalve die twee kapers aan boord is wel heel erg klein.
En zie maar eens een vliegtuig met heel veel mensen te kapen zonder dat iemand naar de buitenwereld een noodsignaal uitstuurt.
pi_137586962
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Zoals al verschillende keren eerder aangegeven in dit topic: Het duurt vaak maanden/jaren voordat aanslagen opgeëist worden, als ze überhaupt al opgeëist worden.
Een kaping/aanslag is dus zeker nog niet uit te sluiten.

Zolang je nog niks zeker weet is het beter om alle opties open te houden.
Vaak? Ja? Heb je daar ook aantallen van?
pi_137586965
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan gaan ze hun doel volledig voorbij. Namelijk een boodschap achter laten. De kans dat er verder niemand achter zat behalve die twee kapers aan boord is wel heel erg klein.
En zie maar eens een vliegtuig met heel veel mensen te kapen zonder dat iemand naar de buitenwereld een noodsignaal uitstuurt.
Kaping heeft niet altijd als doel om een boodschap achter te laten en ook met een terroristische aanslag kan het wel even duren voor dat 'ie wordt opgeëist.

Tot nu toe is er niets wat aanleiding geeft om deze twee opties nu al uit te sluiten.
pi_137587036
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weet je niet, misschien was het net wat minder goed uitgevoerd dan bij het vliegtuig in de Hudson. Als het vliegtuig eenmaal water maakt kan het snel gaan.
In dat geval breekt het vliegtuig, is al eens eerder gebeurd, water heeft zelden een plat oppervlak waar een vliegtuig zonder problemen op kan landen.
pi_137587112
Op de aluhoedjes sites wordt ook gespeculeerd over een Noord-Koreaanse raket diet het toestel neergehaald zou hebben. Onlangs was er geloof ik ook al een incident waarbij een raket dicht in de buurt van een passagiersvliegtuig kwam.
pi_137587149
Het hangt er inderdaad vanaf waarheen het vliegtuig is uitgeweken en of het niet op land is neergestort/geland.

Het stuk zee tussen Maleisie en Vietnam is niet diep, de Chinese Zee ook niet enorm, behalve ten noorden van Sarawak.

De andere kant, bij de Andaman eilanden waar ze aan het zoeken zijn, is wel heel diep. Heb er nog modelletjes van gemaakt voor een klant in India. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Donald Duck held maandag 10 maart 2014 @ 17:50:13 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137587215
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op de aluhoedjes sites wordt ook gespeculeerd over een Noord-Koreaanse raket diet het toestel neergehaald zou hebben. Onlangs was er geloof ik ook al een incident waarbij een raket dicht in de buurt van een passagiersvliegtuig kwam.
Niet onmogelijk, het is al eens eerder gebeurd.
Een Amerikaans marineschip zag een Iraans passagiersvliegtuig aan voor een vijandelijk toestel. Raket eropaf en boem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137587236
Aangezien Noord-Korea bijna volledig onder controle staat lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:52:10 #271
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137587283
Moah ik had daar nog nieteens aan gedacht maar vind het niet iets wat we al kunnen uitsluiten...
pi_137587294
Stel dat een vliegtuig in z'n geheel zonder stroom komt te zitten om wat voor een rede dan ook, zou het dan nog steeds op de radar zichtbaar moeten zijn?
pi_137587317
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Niet onmogelijk, het is al eens eerder gebeurd.
Een Amerikaans marineschip zag een Iraans passagiersvliegtuig aan voor een vijandelijk toestel. Raket eropaf en boem.
Iran heeft ook eens een Zuidkoreaans passagiersvliegtuig uit de lucht geschoten, geloof ik.

Correctie: Dader in dit geval waren de Russen. 1983.
pi_137587329
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah ik had daar nog nieteens aan gedacht maar vind het niet iets wat we al kunnen uitsluiten...
Zeker, hij gaat erbij in de OP.

Het is het meest logische dat een raket het kan verklaren:

- geen noodsignaal
- plotselinge U-turn

Maar worden die raketten niet met satellieten gevolgd dan??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137587396
Noord-Korea zou zoiets toch vol trots melden?? En er waren ZOJUIST verkiezingen dit weekend. 100% score voor Kim Il-Gordon.

Zouden zij erachter zitten?

Een raketaanval lijkt me wel wat inzitten, maar Noord-Korea juist dit weekend, hmm...

En dan nog; Chinese zakenlieden aan boord. Kan Noord-Korea zich ruzie met China permitteren?? Denk het niet...

Er zijn nogal wat andere strijdende partijen daar.

En een target van 1 man kan ook. Hier in Colombia hebben de narco's in de vreselijke jaren 80 en 90 ook tegenstanders gedood door een heel vliegtuig (wel kleiner dan deze) op te blazen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')