Vandaag e4 af. Ben nog steeds biased. Wordt vetter? Love the stijl btw. Kutje grimmig.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
waarom kijk je geen true detective? houd je niet van goede series?
Dat is toch o.a. waarom die zo fucking goed is; omdat het laat zien hoe fucked up de wereld eigenlijk is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vandaag e4 af. Ben nog steeds biased. Wordt vetter? Love the stijl btw. Kutje grimmig.
Ik vraag mij nu oprecht af hoeveel procent van hun inkomen richting eten gaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Weissman het volgende:
KLB / Hoeveel sommige mensen aan eten spenderen.
Raymond en dreamer, kom er maar in.
Slavic?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja, bij ons in de cultuur word je echt volgepropt met eten lol. Eten is mega belangrijk. Weissman kan bevestigen.
Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[..]
de eerste 5 afleveringen zijn de beste TV die ik in jaren heb gezien
Medi area, Islam, maar vast ook Slavic idd.quote:
Echte Turken hebben Mongolische genetics.quote:
Classic.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.
Ik ga het een kans geven maar als het zuigt kom ik je halen.
Echt voor schuttingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef seto het volgende:
ik sta achter mijn woorden
blijft mijn mening
en ik ben wie ik ben
ja tog
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
LIF / 4x per week sporten, val niks af
Lekker lange spiertjes
gewoon sexen, dan verbrand je ook, altijd dat stomme hardlopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
^ Ik pas voor alle prinsesjes die ten onrechte denken dat ze een prinsesje zijn
Zwaar aan de anorexiusquote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61
en prinsissi heten, ga er maar aan staan
trololol, ze is 1.75 man, seto is(ahum) wat kleinerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwaar aan de anorexius
hey seto
iets voor jou?
True. Het is fucking filosofisch. Diepe quotes die zo op een tegeltje kunnen zeg maar.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch o.a. waarom die zo fucking goed is; omdat het laat zien hoe fucked up de wereld eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |