Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[..]
de eerste 5 afleveringen zijn de beste TV die ik in jaren heb gezien
Medi area, Islam, maar vast ook Slavic idd.quote:
Echte Turken hebben Mongolische genetics.quote:
Classic.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.
Ik ga het een kans geven maar als het zuigt kom ik je halen.
Echt voor schuttingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef seto het volgende:
ik sta achter mijn woorden
blijft mijn mening
en ik ben wie ik ben
ja tog
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
LIF / 4x per week sporten, val niks af
Lekker lange spiertjes
gewoon sexen, dan verbrand je ook, altijd dat stomme hardlopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
^ Ik pas voor alle prinsesjes die ten onrechte denken dat ze een prinsesje zijn
Zwaar aan de anorexiusquote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61
en prinsissi heten, ga er maar aan staan
trololol, ze is 1.75 man, seto is(ahum) wat kleinerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwaar aan de anorexius
hey seto
iets voor jou?
True. Het is fucking filosofisch. Diepe quotes die zo op een tegeltje kunnen zeg maar.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch o.a. waarom die zo fucking goed is; omdat het laat zien hoe fucked up de wereld eigenlijk is.
quote:
SICKENINGquote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
True. Het is fucking filosofisch. Diepe quotes die zo op een tegeltje kunnen zeg maar.
Da's deze dudequote:
Zag het net ja.quote:
Toch wel een baasje hoor, en sowieso een zieke baard. Zo zie je maar Dima, er is genoeg kans voor je brobro.quote:
sorry manlet?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trololol, ze is 1.75 man, seto is(ahum) wat kleiner
Ik vraag me af of filmpjes van die dude nu juist motiverend werken op iemand zoals dima, of dat die gewoon lekker ligt te mental masturbaten op die shit en zorgt voor meer passiviteit.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel een baasje hoor, en sowieso een zieke baard. Zo zie je maar Dima, er is genoeg kans voor je brobro.
Mastruberen doet 'ie sowieso al.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of filmpjes van die dude nu juist motiverend werken op iemand zoals dima, of dat die gewoon lekker ligt te mental masturbaten op die shit en zorgt voor meer passiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |