Ben je een paar weken achter elkaar iedere avond bij deze sportscholen binnen gaan kijken om dit te onderzoeken? Of is dit maar een smoesje?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
Riekt noar anorexiaquote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef Sometimes het volgende:
Je hebt nu een BMI van 20,9 en je wil naar een BMI van 19,9.
Waar zit je ontevredenheid?
Eerst zelf uitproberen, daarna pas oordelen. Nu zoek je gewoon de gemakkelijkste weg. Smoesjes dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen.
avonds is veel beterquote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
je huid bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |