Ben je een paar weken achter elkaar iedere avond bij deze sportscholen binnen gaan kijken om dit te onderzoeken? Of is dit maar een smoesje?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
Riekt noar anorexiaquote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef Sometimes het volgende:
Je hebt nu een BMI van 20,9 en je wil naar een BMI van 19,9.
Waar zit je ontevredenheid?
Eerst zelf uitproberen, daarna pas oordelen. Nu zoek je gewoon de gemakkelijkste weg. Smoesjes dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen.
avonds is veel beterquote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
je huid bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
Ja ik ga dan toch maar weer calorieën tellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef eend112 het volgende:
Iedereen pondje komt door het mondje.
Ik denk dat je je meer moet focussen op het eten
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.quote:
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.quote:
Ja ik ben nu aan het googlen voor een duurdere sportschool, waar alles beter geregeld is.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef sturmpie het volgende:
meer vocht nemen
je doet moeilijk over een paar kilo. met 64 kilo ben je al mooi op gewicht. een beetje VET kan geen kwaad, het is zelfs best goed om een beetje vet te hebben.
volgens mij wil jij zo'n superstrak fitness lichaam, en dat bereik je alleen door er 100% voor te gaan.
fitness, cardio, etc...
Niet perse dik, maar wil gewoon dat vet weghebben en mijn oude figuur terug. Dusja eigenlijk voel ik me wel iets dik.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
TS, even serieus, je denkt toch niet dat je dik bent?
Als je wilt dan kun je het.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
omdat dat zo is.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
Waarom zou 's avonds beter zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat dat zo is.
wie ben jij om als leek mijn oordeel in twijfel te trekken?!
omdat de gemiddelde mens op een 24 uurs klok leeft en in de ochtend opstaatquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom zou 's avonds beter zijn?
En dan is het beter om s' avonds te sporten omdat?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde mens op een 24 uurs klok leeft en in de ochtend opstaat
je dan wakker bentquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan is het beter om s' avonds te sporten omdat?
of verbrand vet, of houd meer water vast of of ofquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je niet afvalt eet je blijkbaar toch te veel.
Smeer pindakaas op je oogledenquote:
Wat een onzin. Ik heb zelf een tijdje 's ochtends om 6 uur gelopen. Ik kwam écht niet vooruit. 's Avonds ga ik echter als een trein.quote:
En jij denkt dat jouw lichaam zegt van het is ochtend, bekijk het maar?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb zelf een tijdje 's ochtends om 6 uur gelopen. Ik kwam écht niet vooruit. 's Avonds ga ik echter als een trein.
Wat jij wilt hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw lichaam zegt van het is ochtend, bekijk het maar?
Zit tussen de oren.
Ben jij zo'n ochtendvogel die om 05:00 stralend opstaat?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw lichaam zegt van het is ochtend, bekijk het maar?
Zit tussen de oren.
Ja of het rauwe kipfilet dieet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Beach het volgende:
Doe gewoon het Rainbow dieet.
Rainbow Diet
Monday (white):
Breakfast: ½ apple (40.5 cals)
Lunch: ½ apple (40.5 cals)
Dinner: 1 cucumber (24 cals)
Total: 105 cals
Tuesday (yellow):
Breakfast: 1 banana (108.5 cals)
Lunch: 1 banana (108.5 cals)
Dinner: ½ cup corn (66 cals)
Total: 283 cals
Wednesday (fast):
Thursday (orange):
Breakfast: ½ orange (31 cals)
Lunch: ½ orange (31 cals)
Dinner: 1 carrot (26 cals)
Total: 88 cals
Friday (red):
Breakfast: ½ cup strawberries (21.5 cals)
Lunch: ½ cup strawberries (21.5 cals)
Dinner: ½ red pepper (16 cals)
Total: 59 cals
Saturday (purple/blue):
Breakfast: 10 blueberries (8 cals)
Lunch: 10 blueberries (8 cals)
Dinner: 10 raspberries (24 cals)
Total: 40 cals
Sunday (green):
Breakfast: ½ cup grapes (57 cals)
Lunch: ½ grapes (57 cals)
Dinner: 1 cup lettuce (7 cals)
Total: 121 cals
Week total: 696 cals
Nee, wel om 5:15.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ochtendvogel die om 05:00 stralend opstaat?
Heldquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, wel om 5:15.
Alsof het niet tussen de oren zit maar iets lichamelijks is
Iedereen heeft moment dat hij of zij actiever is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, wel om 5:15.
Alsof het niet tussen de oren zit maar iets lichamelijks is
Maar het maakt natuurlijk geen zak uit of je om 6.00 uur 's ochtends 5 km loopt of om 22.00 uur 's avondsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen heeft moment dat hij of zij actiever is.Ik heb ook de pieken op de dag. Daar is niks mis mee. Maar als je iets wilt bereiken dan moet je jezelf een schop onder de kont geven. Of van je extra bumper leren houden
Als jij in de ochtend slecht presteert, dan maakt het wel wat uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar het maakt natuurlijk geen zak uit of je om 6.00 uur 's ochtends 5 km loopt of om 22.00 uur 's avonds
Alleen dat slecht presteren in de ochtend is dus iets wat niks lichamelijks is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij in de ochtend slecht presteert, dan maakt het wel wat uit.
En dan ga je in de avond. Probleem opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |