Hier dus ook een gezin van 3 maar vaak ook 4 als mijn vriend in Nederland is,quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Pff, gezin met drieen, we doen luxe boodschappen en halen voor 50 euro per week bij de supermarkt en groentewinkel en daarnaast nog voor 10 euro brood bij de bakker, dus voor 60 euro per week boodschappen...
Wij eten minstens 6 van de 7 dagen groente, aardappels/rijst en vlees. Dat noem ik gezond.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef nightsleeper het volgende:
Zoveel is dat toch niet voor een gezin van 4? Voedseluitgaven voor mij en mijn vrouw zijn iets van 600 per maand en dat is dus maar voor twee personen.
Dat zou natuurlijk veel goedkoper kunnen als we concessies zouden doen op de kwaliteit van ons eten. Maar dat willen we sowieso niet. Gezond eten is ontzettend belangrijk, en dat is nou een keer veel duurder dan de standaard rommel uit de supermarkt.
ik kom op 75 euro p/w uit voor mijzelf en ik ken er die op 100+ zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Pff, gezin met drieen, we doen luxe boodschappen en halen voor 50 euro per week bij de supermarkt en groentewinkel en daarnaast nog voor 10 euro brood bij de bakker, dus voor 60 euro per week boodschappen...
Ik zal ook niet ontkennen dat het kan.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kom op 75 euro p/w uit voor mijzelf en ik ken er die op 100+ zitten.
In sommige landen ga je veel vaker uit eten. In Nederland geef ik ook zeer zeker niet meer dan 70 euro uit per week aan voedsel, maar in Hong Kong at ik minstens 3x per dag buiten, en hield ik een budget aan van zo'n 15 euro per dag, dus tja, reken het dan maar uit als je met meerdere personen bent...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef snakelady het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam over de 300 euro per week wegvreten? ik doe iedere week voor tussen de 50 en 70 euro aan boodschappen we we hebben geen een dag honger, iedere dag verse groentes, fruit en vlees op tafel.
Ik zou het nog niet weg kunnen eten met mijn gezin al zouden we het proberen.
eten is eerste levensbehoefte, daar ga ik dus niet op bezuinigen of stad en land afrijden voor aanbiedingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal ook niet ontkennen dat het kan.
Ik zeg alleen dat het niet hoeft.
En dat je voor de prijs geen consessies hoeft te doen op kwaliteit.
Doen wij ook niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eten is eerste levensbehoefte, daar ga ik dus niet op bezuinigen of stad en land afrijden voor aanbiedingen.
zo lang je er geen stress van hebt is het oke, tochquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doen wij ook niet.
Een supermarkt, markt voor groente, bakker voor brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |