Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[..]
de eerste 5 afleveringen zijn de beste TV die ik in jaren heb gezien
Medi area, Islam, maar vast ook Slavic idd.quote:
Echte Turken hebben Mongolische genetics.quote:
Classic.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gedurfde claim, maar je hebt mijn interesse gewekt.
Ik ga het een kans geven maar als het zuigt kom ik je halen.
Echt voor schuttingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef seto het volgende:
ik sta achter mijn woorden
blijft mijn mening
en ik ben wie ik ben
ja tog
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
LIF / 4x per week sporten, val niks af
Lekker lange spiertjes
gewoon sexen, dan verbrand je ook, altijd dat stomme hardlopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
^ Ik pas voor alle prinsesjes die ten onrechte denken dat ze een prinsesje zijn
Zwaar aan de anorexiusquote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 1.75m en dan 64 wegen en het moet naar 61
en prinsissi heten, ga er maar aan staan
trololol, ze is 1.75 man, seto is(ahum) wat kleinerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zwaar aan de anorexius
hey seto
iets voor jou?
True. Het is fucking filosofisch. Diepe quotes die zo op een tegeltje kunnen zeg maar.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch o.a. waarom die zo fucking goed is; omdat het laat zien hoe fucked up de wereld eigenlijk is.
quote:
SICKENINGquote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
True. Het is fucking filosofisch. Diepe quotes die zo op een tegeltje kunnen zeg maar.
Da's deze dudequote:
Zag het net ja.quote:
Toch wel een baasje hoor, en sowieso een zieke baard. Zo zie je maar Dima, er is genoeg kans voor je brobro.quote:
sorry manlet?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trololol, ze is 1.75 man, seto is(ahum) wat kleiner
Ik vraag me af of filmpjes van die dude nu juist motiverend werken op iemand zoals dima, of dat die gewoon lekker ligt te mental masturbaten op die shit en zorgt voor meer passiviteit.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel een baasje hoor, en sowieso een zieke baard. Zo zie je maar Dima, er is genoeg kans voor je brobro.
Mastruberen doet 'ie sowieso al.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of filmpjes van die dude nu juist motiverend werken op iemand zoals dima, of dat die gewoon lekker ligt te mental masturbaten op die shit en zorgt voor meer passiviteit.
genietende van alle alpha males die de wereld te bieden heeft om vervolgens te settelen met een rijke bèta malequote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
het valt mij op, dat Fanta vaak op date is.
Wat een slet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
het valt mij op, dat Fanta vaak op date is.
of alpha meidenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
genietende van alle alpha males die de wereld te bieden heeft om vervolgens te settelen met een rijke bèta male
whehequote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
genietende van alle alpha males die de wereld te bieden heeft om vervolgens te settelen met een rijke bèta male
heerlijk tvquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krijg echt bijna tranen in mijn ogen van het feit dat er mannen zijn die een meisje haar nagels willen zien lakken. Het doet mij pijn in mijn hart dat het mannelijke ras door enkelen zo diep naar beneden gebracht wordt.
[ afbeelding ]
Omdat je nooit buiten komt, niet met meisjes kan praten zodra je ze kan aanraken, 10 keer per dag fapt, je een constant nieuwe impulsen hebt om te kunnen fappen, et ceteraquote:
Triest.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft wel geile titties + pussay
ze heeft ook tumblr waar gifjes op staan van dr titties
http://faygalore.tumblr.com/
Kan wel waarderen dat je altijd zo serieus op hem ingaat. Je bent net een vader voor hem. Soort van Adam Harper voor Jason Genova. Leer het hem, Klokov. Jij bent de uitverkorene.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omdat je nooit buiten komt, niet met meisjes kan praten zodra je ze kan aanraken, 10 keer per dag fapt, je een constant nieuwe impulsen hebt om te kunnen fappen, et cetera
Dima maakt wel mooie posts, het minste wat ik kan doen is hem serieus nemen zodat hij straks allemaal topics over chimeids kan aanmakenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Triest.
[..]
Kan wel waarderen dat je altijd zo serieus op hem ingaat. Je bent net een vader voor hem. Soort van Adam Harper voor Jason Genova. Leer het hem, Klokov. Jij bent de uitverkorene.
Je bent een goede jongen, Klokov.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima maakt wel mooie posts, het minste wat ik kan doen is hem serieus nemen zodat hij straks allemaal topics over chimeids kan aanmaken[ afbeelding ]
Lekker wijf welquote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh wow zij is best lekker man. Srs goede 8/10 minimaalquote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |