Ben je een paar weken achter elkaar iedere avond bij deze sportscholen binnen gaan kijken om dit te onderzoeken? Of is dit maar een smoesje?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
Riekt noar anorexiaquote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef Sometimes het volgende:
Je hebt nu een BMI van 20,9 en je wil naar een BMI van 19,9.
Waar zit je ontevredenheid?
Eerst zelf uitproberen, daarna pas oordelen. Nu zoek je gewoon de gemakkelijkste weg. Smoesjes dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen.
avonds is veel beterquote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
Ik werk van 9 tot 6, dus 's avonds sporten is mijn enige optie. Of zoals ik het nu doe, dat ik 's ochtends voor het werken ga hardlopen. 'S avonds zijn die sportscholen echt overvol en je bijna overal moet wachten.
je huid bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
Ja ik ga dan toch maar weer calorieën tellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef eend112 het volgende:
Iedereen pondje komt door het mondje.
Ik denk dat je je meer moet focussen op het eten
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.quote:
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.quote:
Ja ik ben nu aan het googlen voor een duurdere sportschool, waar alles beter geregeld is.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:05 schreef sturmpie het volgende:
meer vocht nemen
je doet moeilijk over een paar kilo. met 64 kilo ben je al mooi op gewicht. een beetje VET kan geen kwaad, het is zelfs best goed om een beetje vet te hebben.
volgens mij wil jij zo'n superstrak fitness lichaam, en dat bereik je alleen door er 100% voor te gaan.
fitness, cardio, etc...
Niet perse dik, maar wil gewoon dat vet weghebben en mijn oude figuur terug. Dusja eigenlijk voel ik me wel iets dik.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
TS, even serieus, je denkt toch niet dat je dik bent?
Als je wilt dan kun je het.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
omdat dat zo is.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef princessisi het volgende:
[..]
Precies mijn rondje gemeten met een gps horloge.
[..]
Waarom? Ik heb moeite met 's avonds lopen, en in de morgen weer niet. Twee uur nadat ik gegeten heb 's avonds, kan ik nog steeds niet hardlopen. En dan eet ik ook nog een kleine portie.
Waarom zou 's avonds beter zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat dat zo is.
wie ben jij om als leek mijn oordeel in twijfel te trekken?!
omdat de gemiddelde mens op een 24 uurs klok leeft en in de ochtend opstaatquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom zou 's avonds beter zijn?
En dan is het beter om s' avonds te sporten omdat?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde mens op een 24 uurs klok leeft en in de ochtend opstaat
je dan wakker bentquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan is het beter om s' avonds te sporten omdat?
of verbrand vet, of houd meer water vast of of ofquote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je niet afvalt eet je blijkbaar toch te veel.
Smeer pindakaas op je oogledenquote:
Wat een onzin. Ik heb zelf een tijdje 's ochtends om 6 uur gelopen. Ik kwam écht niet vooruit. 's Avonds ga ik echter als een trein.quote:
En jij denkt dat jouw lichaam zegt van het is ochtend, bekijk het maar?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb zelf een tijdje 's ochtends om 6 uur gelopen. Ik kwam écht niet vooruit. 's Avonds ga ik echter als een trein.
Wat jij wilt hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw lichaam zegt van het is ochtend, bekijk het maar?
Zit tussen de oren.
Ben jij zo'n ochtendvogel die om 05:00 stralend opstaat?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zit tussen de oren.
Ja of het rauwe kipfilet dieet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Beach het volgende:
Doe gewoon het Rainbow dieet.
Rainbow Diet
Monday (white):
Breakfast: ½ apple (40.5 cals)
Lunch: ½ apple (40.5 cals)
Dinner: 1 cucumber (24 cals)
Total: 105 cals
Tuesday (yellow):
Breakfast: 1 banana (108.5 cals)
Lunch: 1 banana (108.5 cals)
Dinner: ½ cup corn (66 cals)
Total: 283 cals
Wednesday (fast):
Thursday (orange):
Breakfast: ½ orange (31 cals)
Lunch: ½ orange (31 cals)
Dinner: 1 carrot (26 cals)
Total: 88 cals
Friday (red):
Breakfast: ½ cup strawberries (21.5 cals)
Lunch: ½ cup strawberries (21.5 cals)
Dinner: ½ red pepper (16 cals)
Total: 59 cals
Saturday (purple/blue):
Breakfast: 10 blueberries (8 cals)
Lunch: 10 blueberries (8 cals)
Dinner: 10 raspberries (24 cals)
Total: 40 cals
Sunday (green):
Breakfast: ½ cup grapes (57 cals)
Lunch: ½ grapes (57 cals)
Dinner: 1 cup lettuce (7 cals)
Total: 121 cals
Week total: 696 cals
Nee, wel om 5:15.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ochtendvogel die om 05:00 stralend opstaat?
Heldquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, wel om 5:15.
Alsof het niet tussen de oren zit maar iets lichamelijks is
Iedereen heeft moment dat hij of zij actiever is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, wel om 5:15.
Alsof het niet tussen de oren zit maar iets lichamelijks is
Maar het maakt natuurlijk geen zak uit of je om 6.00 uur 's ochtends 5 km loopt of om 22.00 uur 's avondsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen heeft moment dat hij of zij actiever is.Ik heb ook de pieken op de dag. Daar is niks mis mee. Maar als je iets wilt bereiken dan moet je jezelf een schop onder de kont geven. Of van je extra bumper leren houden
Als jij in de ochtend slecht presteert, dan maakt het wel wat uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar het maakt natuurlijk geen zak uit of je om 6.00 uur 's ochtends 5 km loopt of om 22.00 uur 's avonds
Alleen dat slecht presteren in de ochtend is dus iets wat niks lichamelijks is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij in de ochtend slecht presteert, dan maakt het wel wat uit.
En dan ga je in de avond. Probleem opgelost.
Dan is het je biologische klok tussen je oren.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alleen dat slecht presteren in de ochtend is dus iets wat niks lichamelijks is.
Hardlopen doet calorieën verbranden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het je biologische klok tussen je oren.
En TS moet gewoon haar abs in de kitchen gaan makenHardlopen doet voor de gemiddelde persoon met 'vetjes' weinig.
Jup, maar ik dacht dat TS een strakkere buik wilde.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hardlopen doet calorieën verbranden.
met hardlopen ga je het vet er niet afbranden, dat heb je dus al gemerkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:54 schreef princessisi het volgende:
precies, dat jij denkt, ah ik ga slapen, zit gewoon tussen je orenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zit tussen de oren.
zelfs snsd eet meer per dagquote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Beach het volgende:
Rainbow Diet
Monday (white):
Tuesday (yellow):
Wednesday (fast):
Thursday (orange):
Friday (red):
Saturday (purple/blue):
Sunday (green):
Geen wilskracht hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, dat jij denkt, ah ik ga slapen, zit gewoon tussen je oren
10-16 uur per week wat?quote:
Conditie bouw je vanzelf op door met 100% wilskracht je doel te bereikenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef princessisi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hardlopen 50% spier en conditie is en 50% wilskracht om je doel te bereiken.
Ziek, dan ga ik de eerste dag al onderuit. Ik moet echt eten. Vooral goed ontbijten omdat ik 's ochtends hardloop.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Beach het volgende:
Rainbow Diet
Monday (white):
Tuesday (yellow):
Wednesday (fast):
Thursday (orange):
Friday (red):
Saturday (purple/blue):
Sunday (green):
daarom avond.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef princessisi het volgende:
[..]
Ziek, dan ga ik de eerste dag al onderuit. Ik moet echt eten. Vooral goed ontbijten omdat ik 's ochtends hardloop.
Prioriteiten stellen. Als je af wil vallen en door een plateau heen moet is een rainbow diet echt super.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef princessisi het volgende:
[..]
Ziek, dan ga ik de eerste dag al onderuit. Ik moet echt eten. Vooral goed ontbijten omdat ik 's ochtends hardloop.
quote:Op maandag 10 maart 2014 07:16 schreef rthls het volgende:
Verder niet naar mensen luisteren die zeggen dat je calorieën moet tellen. De bron van calorieën is vele malen belangrijker! Mits je goed eet, maakt het niet heel veel uit hoeveel calorieën je binnen krijgt, je lichaam zal die extra calorieën gewoon verbranden.
Dit dus. TS, BMI zegt inderdaad niet alles, maar met zo'n BMI mag je er toch vanuit gaan dat je niet te zwaar bent. Klinkt mij meer alsof je strakker wil worden, en dat doe je in de sportschool. Ik zou zelf iig niet aan rare diëten beginnen, of denken dat als je maar gezond eet, calorieën minder uitmaken zoals hierboven gezegd. Ik zou idd eens berekenen wat je dagelijks nodig hebt, kan goed zijn dat je te weinig/te veel eet.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef Sometimes het volgende:
Je hebt nu een BMI van 20,9 en je wil naar een BMI van 19,9.
Waar zit je ontevredenheid?
Ik ben zeker niet sarcastisch.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld.
Geef eerst maar eens een degelijke verklaring voor je vorige uitspraak:quote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet sarcastisch.
Ik raad iedereen aan die vet (niet gewicht!!) wil verliezen en dit ook nog wil volhouden de rest van z'n leven The Calorie Myth van Jonathan Bailor te lezen.
Daarin wordt met wetenschappelijk bewijs voor zijn claims erg duidelijk uitgelegd, hoe je op een goede manier vet kunt verliezen/gezond kunt leven, en dit op een manier die vast te houden is!
Inclusief linkjes naar de onderzoeksresultaten ter beargumentering.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:16 schreef rthls het volgende:
Verder niet naar mensen luisteren die zeggen dat je calorieën moet tellen. De bron van calorieën is vele malen belangrijker! Mits je goed eet, maakt het niet heel veel uit hoeveel calorieën je binnen krijgt, je lichaam zal die extra calorieën gewoon verbranden.
Dit.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef Wasmachinu het volgende:
Je doet constant hetzelfde en je daagt je lichaam niet meer uit, het is niet meer dan routine. Wissel loopvormen van elkaar af of varieer met krachttraining.
Precies.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef opreis het volgende:
al dat commentaar van 'bent toch niet te dik' wat sneu, als ze nou slank wil zijn kan dat toch gewoon. Jankies
Relaxed dat je ook even uitlegt hoe ze dit oplost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Grote kans dat je op 80%+ van je kunnen loopt tijdens het hardlopen. Dat betekent dat je je conditie aan het trainen bent en koolydrathen aan het verbranden bent.
Leuk als je al op gewicht bent en je wilt harder kunnen lopen maar je verbrand er geen vet mee.
Ze Googlet het maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Relaxed dat je ook even uitlegt hoe ze dit oplost.
TS, naast het variëren in je schema wat ik je eerder aanbevool, kun je gaan lopen op 60% van je maximale hartslag (220-leeftijd, of zoek hem bij jezelf even op, dat is betrouwbaarder). Dit zorgt voor pure vetverbranding. 10 minuten lopen heeft hierbij geen zin, je moet je lichaam even de tijd geven om de oven aan te zetten.
Trap hier aub niet in. Uiteindelijk verbrand je meer kcal door je hartslag hoger te houden en zal je daar meer door afvallen en dus vet kwijtraken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Grote kans dat je op 80%+ van je kunnen loopt tijdens het hardlopen. Dat betekent dat je je conditie aan het trainen bent en koolydrathen aan het verbranden bent.
Leuk als je al op gewicht bent en je wilt harder kunnen lopen maar je verbrand er geen vet mee.
quote:Get yourself above 80% of maximum. You're 31, which gives theoretical max of 189 (let's call it 190). 80% of that is only 152 beats/minute. If your heart rate isn't at least 152, you aren't exercising, you're taking a stroll with your Aunt Suzie. Seriously. Even when I had let myself get into very bad cardio shape a few years ago by only doing cardio once every few months, during a very rare cardio session I would keep it above 175bpm for 30-40 minutes.
The people who say do 55-60% of MHR are passing on mythology. Yes, you burn a higher percentage from fat at that low rate, but you also burn far less calories total than at a more challenging clip. Total calories is where it's at. Think about this for a theoretic 30 minutes cardio session: burn 350 calories and have 60% be from bodyfat or burn 800 calories and have 40% be from fat. Do the math. Which is better off?
Besides, if you're going at a hard pace, within 30 minutes, you'll have gone through pretty much all the glycogen in your muscles, which means a lot more fat being burned after that point, no matter what the pace. Go at a very hard pace and your metabolic rate will be up for a long time afterward. You'll burn more calories sitting on the couch 1, 2, 4 hours later and so on. Go at the measly 55% MHR (105 in your case) and your metabolic rate is back to normal almost immediately after you're done.
Go for at least 80% of MHR unless you're an old man with heart disease or are severely obese and thus out of shape.
De bron van kcal is belangrijk voor een verzadigd gevoel, maar energie is energie. Net zoals je kunt afvallen met een junkfood dieet, kan je ook prima aankomen met gezond voedsel. Wel is het zo dat mensen afvallen naarmate ze gezonder gaan eten. Dat heeft niet met de gezondheid van eten te maken, maar met het feit dat gezond voedsel vaak minder "calorie dense' is dan bijv junk.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:16 schreef rthls het volgende:
TS, wat denk jij dat gezond eten is? Als je volgens de 'schijf van 5' eet, moet je je eetpatroon nog maar eens herzien.
Ga maar eens wat opzoeken over 'set-point weight'. Ik zal niet beweren dat het aantal kcal niks uitmaakt, maar het verlagen van het aantal kcal is in de meeste gevallen geen lange termijn oplossing voor vetverlies.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De bron van kcal is belangrijk voor een verzadigd gevoel, maar energie is energie. Net zoals je kunt afvallen met een junkfood dieet, kan je ook prima aankomen met gezond voedsel. Wel is het zo dat mensen afvallen naarmate ze gezonder gaan eten. Dat heeft niet met de gezondheid van eten te maken, maar met het feit dat gezond voedsel vaak minder "calorie dense' is dan bijv junk.
Ik dacht/hoopte ook dat je sarcastisch was.
Dit gaat voornamelijk over relatief grote gewichtsveranderingen (gewichtsverlies bij obesitas) en niet over de bron van de kcal'en.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef rthls het volgende:
[..]
Ga maar eens wat opzoeken over 'set-point weight'.
Het idee is, dat een teveel aan 'foute' kcal uit met name koolhydraatrijk voedsel (dat een enorme insuline piek veroorzaakt) voor een verhoging van je set-point weight zorgt, door een disbalans in je hormoonhuishouding. Als je op normaal gewicht zit en goed eet (en dit is niet volgens de schijf van 5), blijft je hormoonhuishouding in balans, en zullen extra kcal door je lichaam verbrand worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit gaat voornamelijk over relatief grote gewichtsveranderingen (gewichtsverlies bij obesitas) en niet over de bron van de kcal'en.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trap hier aub niet in. Uiteindelijk verbrand je meer kcal door je hartslag hoger te houden en zal je daar meer door afvallen en dus vet kwijtraken.
Ja leuk, tabel is alleen zonder context totaal waardeloos aangezien je aerobe training langer, vaker en makkelijker volhoudt. Niemand traint op 50% voor een half uur zoals die kerel in het artikel stelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.builtlean.com/2013/04/01/fat-burning-zone-myth/
en
[ afbeelding ]
Gewoon lekker all-out gaan.
Je set-point weight kan wel verhogen of verlagen, maar feit blijft dat het gewoon een rekensommetje is: als je meer kcal verbrandt dan dat je binnen krijgt, val je af. Klaar. Het is onmogelijk dat je dan op hetzelfde gewicht blijft (of aankomt), dan zou er namelijk kcal uit 'niets' opgewekt moeten worden door je lichaam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:19 schreef rthls het volgende:
[..]
Het idee is, dat een teveel aan 'foute' kcal uit met name koolhydraatrijk voedsel (dat een enorme insuline piek veroorzaakt) voor een verhoging van je set-point weight zorgt, door een disbalans in je hormoonhuishouding. Als je op normaal gewicht zit en goed eet (en dit is niet volgens de schijf van 5), blijft je hormoonhuishouding in balans, en zullen extra kcal door je lichaam verbrand worden.
The Calorie Myth haalt hier een aantal artikelen voor aan, die moet ik even terugzoeken in het boek. Vanavond wel even tijd voor denk ik.
Ik denk dat de meeste mensen liever kort en intensief trainen dan uren lang cardio doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja leuk, tabel is alleen zonder context totaal waardeloos aangezien je aerobe training langer, vaker en makkelijker volhoudt. Niemand traint op 50% voor een half uur zoals die kerel in het artikel stelt.
Hij heeft zeker een punt wat klopt, alleen pakt hij de verhoudingen tussen duur en HIIT zo gunstig mogelijk om een punt te maken. Zelfde met dat afterburn verhaal, het klopt ook gewoon alleen klopt de verhouding van geen kant. 45 sec HIIT tegenover 3,5 minuut duurtraining levert leuke cijfers op alleen totaal niet representatief. De waarden (en daarmee zijn punt) staan totaal niet meer in verhouding wanneer je de normale trainingsduren toepast.
Dit soort artikelen (eigenlijk alles over voeding en inspanningsfysiologie) moet je gewoon niet lezen als je de basis niet genoeg beheerst..
Zeg dat er dan bij voor de volledigheid wanneer je op iemand reageert met "trap hier niet in" FFS. Je dropt namelijk gewoon net zo'n stelling waar je geen zak mee kan zonder context..quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen liever kort en intensief trainen dan uren lang cardio doen.
Over het algemeen wordt niet voor niets HIIT aangeraden. Ik vind het gewoon slecht advies, met of zonder die context.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zeg dat er dan bij voor de volledigheid wanneer je op iemand reageert met "trap hier niet in" FFS. Je dropt namelijk gewoon net zo'n stelling waar je geen zak mee kan zonder context..
Dit dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je set-point weight kan wel verhogen of verlagen, maar feit blijft dat het gewoon een rekensommetje is: als je meer kcal verbrandt dan dat je binnen krijgt, val je af. Klaar. Het is onmogelijk dat je dan op hetzelfde gewicht blijft (of aankomt), dan zou er namelijk kcal uit 'niets' opgewekt moeten worden door je lichaam.
Vind ik leuk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De bron van kcal is belangrijk voor een verzadigd gevoel, maar energie is energie. Net zoals je kunt afvallen met een junkfood dieet, kan je ook prima aankomen met gezond voedsel. Wel is het zo dat mensen afvallen naarmate ze gezonder gaan eten. Dat heeft niet met de gezondheid van eten te maken, maar met het feit dat gezond voedsel vaak minder "calorie dense' is dan bijv junk.
Ik dacht/hoopte ook dat je sarcastisch was.
Jij hebt het over ochtend/avond verschil. Dat is er niet namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
val jij meer af in je slaap dan?
altijd vrouwen die dergelijke stellingen maken
zeer zeker welquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt het over ochtend/avond verschil. Dat is er niet namelijk
Nouja ik train 5 keer in de week van 05:30 - 07:30 dus ik kan dat wel weten of niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zeer zeker wel
zelfs mensen met een afwijkend cirdianale klok hebben dat
maar jij neit natuurlijk, heb je de nobelprijs al ontvangen?
Zo veel onzin uit de mond (typevingers) van een persoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zeer zeker wel
zelfs mensen met een afwijkend cirdianale klok hebben dat
maar jij neit natuurlijk, heb je de nobelprijs al ontvangen?
je vraagteken is het antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik train 5 keer in de week van 05:30 - 07:30 dus ik kan dat wel weten of niet?
92 is je geboortejaar hequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo veel onzin uit de mond (typevingers) van een persoon.
fit for free is ook troep, hoor never wat positiefsquote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen. Daar heb ik geen zin in, ook al het is het 'maar' 14,95 per maand.
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
Zoveel verschillen metabolismes ook weer niet (uitzonderingen daargelaten). Waarschijnlijk eten die vrienden toch minder dan je denkt of bewegen ze een stuk meer dan jij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef PassThatShit het volgende:
TS, er is gewoon een gewicht die bij je lichaam hoort. Lager zul je het niet snel krijgen, of je moet wel heel veel sporten en goed op je eten letten, en dat dan ook voor heel je leven. Je hebt vast wel een vriend of vriendin die zo skinny is als de pest en wat hij/zij ook eet, hij/zij komt niet aan. Ken er genoeg , ze eten dubbel zo veel als mij maar aankomen doen ze niet. Als je na 1 maand 4x per week hardlopen geen resultaat ziet, en je ook al op je voeding let, dan word het hem niet. Denk ik dan.
Ehh nee. Ben er zelfs zelf bij .quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel verschillen metabolismes ook weer niet (uitzonderingen daargelaten). Waarschijnlijk eten die vrienden toch minder dan je denkt of bewegen ze een stuk meer dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |