Jij hebt het over ochtend/avond verschil. Dat is er niet namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
val jij meer af in je slaap dan?
altijd vrouwen die dergelijke stellingen maken
zeer zeker welquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt het over ochtend/avond verschil. Dat is er niet namelijk
Nouja ik train 5 keer in de week van 05:30 - 07:30 dus ik kan dat wel weten of niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zeer zeker wel
zelfs mensen met een afwijkend cirdianale klok hebben dat
maar jij neit natuurlijk, heb je de nobelprijs al ontvangen?
Zo veel onzin uit de mond (typevingers) van een persoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zeer zeker wel
zelfs mensen met een afwijkend cirdianale klok hebben dat
maar jij neit natuurlijk, heb je de nobelprijs al ontvangen?
je vraagteken is het antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik train 5 keer in de week van 05:30 - 07:30 dus ik kan dat wel weten of niet?
92 is je geboortejaar hequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo veel onzin uit de mond (typevingers) van een persoon.
fit for free is ook troep, hoor never wat positiefsquote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef princessisi het volgende:
Nee een vriendin van mij zit bij een van die sportscholen. En verder zijn het dingen die ik gehoord heb over die sportscholen. Daar heb ik geen zin in, ook al het is het 'maar' 14,95 per maand.
Ik kan het vet gewoon met mijn hand vasthouden en merk het aan mijn kleding, dus geen anorexia en BMI is geen leidraad.
Zoveel verschillen metabolismes ook weer niet (uitzonderingen daargelaten). Waarschijnlijk eten die vrienden toch minder dan je denkt of bewegen ze een stuk meer dan jij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef PassThatShit het volgende:
TS, er is gewoon een gewicht die bij je lichaam hoort. Lager zul je het niet snel krijgen, of je moet wel heel veel sporten en goed op je eten letten, en dat dan ook voor heel je leven. Je hebt vast wel een vriend of vriendin die zo skinny is als de pest en wat hij/zij ook eet, hij/zij komt niet aan. Ken er genoeg , ze eten dubbel zo veel als mij maar aankomen doen ze niet. Als je na 1 maand 4x per week hardlopen geen resultaat ziet, en je ook al op je voeding let, dan word het hem niet. Denk ik dan.
Ehh nee. Ben er zelfs zelf bij .quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel verschillen metabolismes ook weer niet (uitzonderingen daargelaten). Waarschijnlijk eten die vrienden toch minder dan je denkt of bewegen ze een stuk meer dan jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |