Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef Miesjel het volgende:
In Amy McDonald Wish for something more zit volgens mij een stukje uit een ander nummer. Heb ik gelijk, en zo ja, welk nummer?
Deze?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
Hallo mensen,
M'n vrouw vroeg me laatst naar een bepaald liedje en ik kon haar niet helpen, maar nou ben ik zelf ook geobsedeerd aan het zoeken
Het is een Nederlands liedje van een paar jaar geleden. In de video zie je een straat in (ik neem aan) Amsterdam en een man die vanaf de straat een vrouw op een balkon/in een raam probeert te versturen. Er is ook een jongen die uit dat zelfde huis een meisje probeert te veroveren. Ik herinner me ook vaag dat er berichten of iets dergelijks omhoog worden getakeld met een emmertje of zo.
Verder staat me nog bij dat er veel mensen dansen op die straat, en dat is het wel zo'n beetje. Komt dit iemand bekend voor?
dat is wel degenequote:
Ik ken de reclame niet, maar volgens andere plekken op internet gaat het om deze:quote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Susteren het volgende:
Ik ben het liedje kwijt uit zo'n nieuwe reclame voor zo'n apparaat dat vanalles kan maken (koffie, thee, chocomel zie je allemaal in die commercial), en dan rijdt hij weg eerst in een mini cooper, dan paard, dan nog wat...
Jaaa, dat is 'm! Dank!quote:Op maandag 17 maart 2014 13:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken de reclame niet, maar volgens andere plekken op internet gaat het om deze:
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek het liedje uit de laatste netflix reclame. anyone?
Nee, was niet die volgens mij.quote:
quote:
Ja dat is 'm! Dank je lubje25 en jij ook kvd. Geweldigquote:Op maandag 17 maart 2014 05:45 schreef kvd het volgende:
[..]
dat is wel degene
waar ik ook aan zat te denken. Scheelt mij slamtv kijken!
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef graafschap42 het volgende:
hey mensen, ik ben wanhopig op zoek naar een drumsolo. het is een best lange drumsolo en er wordt volgens mij gebruik gemaakt van bongo's en snaredrums. je hoort telkens eerst een kort stukje met stokken op een bongo slaan en vervolgens komen er meerdere 'knallen' met een veel zwaardere dreun achteraan en dat herhaalt zich meerdere keren met telkens een iets andere variant.
deze drumsolo wordt ook regelmatig in discotheken gebruikt ( 22-24 in doetinchem bijvoorbeeld )
verder weet ik niks van dit nummer af. ik kan me alleen de drumsolo herinneren. ik weet het, het is moeilijk, maar als iemand me de gouden tip kan bezorgen, ben ik echt suuuper dankbaar)))
Het is 'm echt niet. Die is van een oude reclame.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Pistone het volgende:
Refrein geluisterd ?
Anders zou ik het in ieder geval niet weten.
Ok. Deze is in ieder geval ook gebruikt in een recente netflix commercial.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is 'm echt niet. Die is van een oude reclame.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:18 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ok. Deze is in ieder geval ook gebruikt in een recente netflix commercial.
Graag gedaan!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is 'm! Dank je lubje25 en jij ook kvd. Geweldig
Paar keer geluisterd nu maar ik vind 'm in de reclame leukerquote:
Dat is heel vaak het geval, is ook wel de kunst van de reclamemakers. Ze brengen je in een bepaalde sfeer met beelden en dan de perfect bijpassende muziek, en als je dan het hele nummer gaat luisteren lijkt/is het niet zo bijzonder meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Paar keer geluisterd nu maar ik vind 'm in de reclame leuker
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance/trance versie van Kim Carnes' Bette Davis Eyes. Ik gok uit 2004 ongeveer. Heb er al een heleboel gehoord, maar niet degene die ik zoek. Die is wat trancier, beetje eurotrance, beetje Kate Ryan achtig.
http://lmgtfy.com/?q=The+chain%2Bformula+1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef road_runner1990 het volgende:
Ik ben opzoek naar de oude muziekachtergrond van bbc formula one
ik weet dat er vooraf zang in zit en dat het van een band is
ik weet ook dat dat deuntje the chain heet
Maar van wie is ie???
alvast bedankt
Fleetwood Macquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef road_runner1990 het volgende:
Ik ben opzoek naar de oude muziekachtergrond van bbc formula one
ik weet dat er vooraf zang in zit en dat het van een band is
ik weet ook dat dat deuntje the chain heet
Maar van wie is ie???
alvast bedankt
2.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
Had ze getagd op shazam, maar met nieuwe foon zijn ze weg.
Eerste is een soort easy listening met jongen en meisje in auto, meisje ziet er beetje jongensachtig uit, ze zit achter stuur. Ze zitten relaxed te praten en zij zegt op gegeven moment dat ze bijna gaat huilen....
Tweede heb ik weinig info over, behalve dat in het begin van de videoclip een modelvliegtuigje de lucht in wordt gegooid, en je de vlucht gedurende de clip meemaakt...
Wie kent deze, of in ieder geval een er van.
Eerste klinkt als All I need van Air.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
Eerste is een soort easy listening met jongen en meisje in auto, meisje ziet er beetje jongensachtig uit, ze zit achter stuur. Ze zitten relaxed te praten en zij zegt op gegeven moment dat ze bijna gaat huilen....
Tweede heb ik weinig info over, behalve dat in het begin van de videoclip een modelvliegtuigje de lucht in wordt gegooid, en je de vlucht gedurende de clip meemaakt...
Geweldig! Tnx!quote:
Jep, dat is hem. Geweldig, Tnx!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerste klinkt als All I need van Air.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik een keer in heb gehoord en best vaak in mn hoofd heb. Weet de lyrics niet echt meer maar volgens mij; We'll party all night long, till we see the sun... [Instrumental]. Het is dance denk ik en dat instrumental stukje is een soort van boem ofzo; Boem boem boem boem, Boem boem boem boem etc. Beter kan ik het niet uitleggen
Gebruik vocaroo.com voor een neurie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik zoek ene nummer dat best bekend is, en ik hoor hem ook vaak op de radio, maar nu dacht ik er weer even aan. Alleen bedenk ik me nu dat ik helemaal geen songtext van het liedje ken
Maar hij ging ongeveer zo: nahahajaj HIT (dat hoor je op de achtergrond, het klinkt als hit, of hik of iets in die richting) kan me veder echt helemaal niks van de liedje herinneren, behalve dat het dat ene nahahja HIT ofzo, de hele tijd terug kwam, veder was het rap-achtig? Geen idee, hoop dat iemand mij kan helpen. Zou het in ieder geval erg waarderen
-edit: oh, ik lees nu dat het lijkt of je het woord 'hit/hik' hoort, niet dat er een hik te horen is. Dus dan zal het 'm niet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik zoek ene nummer dat best bekend is, en ik hoor hem ook vaak op de radio, maar nu dacht ik er weer even aan. Alleen bedenk ik me nu dat ik helemaal geen songtext van het liedje ken
Maar hij ging ongeveer zo: nahahajaj HIT (dat hoor je op de achtergrond, het klinkt als hit, of hik of iets in die richting) kan me veder echt helemaal niks van de liedje herinneren, behalve dat het dat ene nahahja HIT ofzo, de hele tijd terug kwam, veder was het rap-achtig? Geen idee, hoop dat iemand mij kan helpen. Zou het in ieder geval erg waarderen
Het is niet letterlijk nahahaja, of zo. Het is 'in mijn oren' een onverstaanbaar brabbeltaaltje, maar misschien heb ik het misquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
-edit: oh, ik lees nu dat het lijkt of je het woord 'hit/hik' hoort, niet dat er een hik te horen is. Dus dan zal het 'm niet zijn.
Deze?
bij welke radio hoor je het dan? Slam fm, Qmusic etc..?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk nahahaja, of zo. Het is 'in mijn oren' een onverstaanbaar brabbeltaaltje, maar misschien heb ik het mis
Heb hem vandaag 2x gehoord op 538, zal ook wel op Slam fm etc. komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
bij welke radio hoor je het dan? Slam fm, Qmusic etc..?
moet je soundhound of shazam downloaden, dan vindt je hrm denk ik welquote:Op zondag 23 maart 2014 00:21 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Heb hem vandaag 2x gehoord op 538, zal ook wel op Slam fm etc. komen
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:51 schreef vronie het volgende:
Everybody Dance Now
Ik zoek het lied waar DC Bounce op 21 maart op dansten.
Alvast bedankt voor de moeite.
1 van mijn favorieten, keihard 100000000% zeker dat dit hem is: all i need van airquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:
1 van mijn favorieten, keihard 100000000% zeker dat dit hem is: all i need van air
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:
en de 2e is music sounds better with you van stardust
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |