http://lmgtfy.com/?q=The+chain%2Bformula+1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef road_runner1990 het volgende:
Ik ben opzoek naar de oude muziekachtergrond van bbc formula one
ik weet dat er vooraf zang in zit en dat het van een band is
ik weet ook dat dat deuntje the chain heet
Maar van wie is ie???
alvast bedankt
Fleetwood Macquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef road_runner1990 het volgende:
Ik ben opzoek naar de oude muziekachtergrond van bbc formula one
ik weet dat er vooraf zang in zit en dat het van een band is
ik weet ook dat dat deuntje the chain heet
Maar van wie is ie???
alvast bedankt
2.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
Had ze getagd op shazam, maar met nieuwe foon zijn ze weg.
Eerste is een soort easy listening met jongen en meisje in auto, meisje ziet er beetje jongensachtig uit, ze zit achter stuur. Ze zitten relaxed te praten en zij zegt op gegeven moment dat ze bijna gaat huilen....
Tweede heb ik weinig info over, behalve dat in het begin van de videoclip een modelvliegtuigje de lucht in wordt gegooid, en je de vlucht gedurende de clip meemaakt...
Wie kent deze, of in ieder geval een er van.
Eerste klinkt als All I need van Air.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
Eerste is een soort easy listening met jongen en meisje in auto, meisje ziet er beetje jongensachtig uit, ze zit achter stuur. Ze zitten relaxed te praten en zij zegt op gegeven moment dat ze bijna gaat huilen....
Tweede heb ik weinig info over, behalve dat in het begin van de videoclip een modelvliegtuigje de lucht in wordt gegooid, en je de vlucht gedurende de clip meemaakt...
Geweldig! Tnx!quote:
Jep, dat is hem. Geweldig, Tnx!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerste klinkt als All I need van Air.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik een keer in heb gehoord en best vaak in mn hoofd heb. Weet de lyrics niet echt meer maar volgens mij; We'll party all night long, till we see the sun... [Instrumental]. Het is dance denk ik en dat instrumental stukje is een soort van boem ofzo; Boem boem boem boem, Boem boem boem boem etc. Beter kan ik het niet uitleggen
Gebruik vocaroo.com voor een neurie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik zoek ene nummer dat best bekend is, en ik hoor hem ook vaak op de radio, maar nu dacht ik er weer even aan. Alleen bedenk ik me nu dat ik helemaal geen songtext van het liedje ken
Maar hij ging ongeveer zo: nahahajaj HIT (dat hoor je op de achtergrond, het klinkt als hit, of hik of iets in die richting) kan me veder echt helemaal niks van de liedje herinneren, behalve dat het dat ene nahahja HIT ofzo, de hele tijd terug kwam, veder was het rap-achtig? Geen idee, hoop dat iemand mij kan helpen. Zou het in ieder geval erg waarderen
-edit: oh, ik lees nu dat het lijkt of je het woord 'hit/hik' hoort, niet dat er een hik te horen is. Dus dan zal het 'm niet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik zoek ene nummer dat best bekend is, en ik hoor hem ook vaak op de radio, maar nu dacht ik er weer even aan. Alleen bedenk ik me nu dat ik helemaal geen songtext van het liedje ken
Maar hij ging ongeveer zo: nahahajaj HIT (dat hoor je op de achtergrond, het klinkt als hit, of hik of iets in die richting) kan me veder echt helemaal niks van de liedje herinneren, behalve dat het dat ene nahahja HIT ofzo, de hele tijd terug kwam, veder was het rap-achtig? Geen idee, hoop dat iemand mij kan helpen. Zou het in ieder geval erg waarderen
Het is niet letterlijk nahahaja, of zo. Het is 'in mijn oren' een onverstaanbaar brabbeltaaltje, maar misschien heb ik het misquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
-edit: oh, ik lees nu dat het lijkt of je het woord 'hit/hik' hoort, niet dat er een hik te horen is. Dus dan zal het 'm niet zijn.
Deze?
bij welke radio hoor je het dan? Slam fm, Qmusic etc..?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk nahahaja, of zo. Het is 'in mijn oren' een onverstaanbaar brabbeltaaltje, maar misschien heb ik het mis
Heb hem vandaag 2x gehoord op 538, zal ook wel op Slam fm etc. komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
bij welke radio hoor je het dan? Slam fm, Qmusic etc..?
moet je soundhound of shazam downloaden, dan vindt je hrm denk ik welquote:Op zondag 23 maart 2014 00:21 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Heb hem vandaag 2x gehoord op 538, zal ook wel op Slam fm etc. komen
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:51 schreef vronie het volgende:
Everybody Dance Now
Ik zoek het lied waar DC Bounce op 21 maart op dansten.
Alvast bedankt voor de moeite.
1 van mijn favorieten, keihard 100000000% zeker dat dit hem is: all i need van airquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Funksoldier het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:
1 van mijn favorieten, keihard 100000000% zeker dat dit hem is: all i need van air
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:
en de 2e is music sounds better with you van stardust
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |