quote:
en vergeet kxradio niet met hun basispakket!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef ddx het volgende:
Vergeet alleen steeds dat Gerard op radio 6 zit, dus maar ff gezapt voor laatste half uur.
als ik Fred weer een tijdje hoor praten ga ik weer een beetje Utregs praten zoals vroegerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik zit weer klaar voor Stenders! ben benieuwd naar Freds carnavalverhalen!
Bovengenoemde kenmerken kan ik mij ook mee identificeren. Erg tof.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Againzender het volgende:
als ik Fred weer een tijdje hoor praten ga ik weer een beetje Utregs praten zoals vroegertofffe gast
Zit me halve leven nu in Amsterdam, maar als er een Utregter voorbij komt steekt dat taaltje toch weer de kop opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:06 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Bovengenoemde kenmerken kan ik mij ook mee identificeren. Erg tof.
Ben benieuwd naar de gekte die ik vorige week half heb gemist!
ligt dat niet wat zwaar op de maagquote:
ik hoop het niet....2 mannen die de strijd aangaan op een Hammond Orgel:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt dat niet wat zwaar op de maag
Die gaat binnenkort met het vrachtvliegtuig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de 'tech' redacteuren Rachid en Elger zitten op SXSW. Roos ook weer zeker? Voor al die live muziek...
nopequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de 'tech' redacteuren Rachid en Elger zitten op SXSW. Roos ook weer zeker? Voor al die live muziek...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort met het vrachtvliegtuig.
Doe eens lief!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
meh nee, niet mijn muziekquote:
ik ook...en de 2e vond ik eigenlijk ook wel goed. die was wat harderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
Krezip hun 1e album heb ik vroeger echt helemaal grijs gedraaidGeweldig album voor Nederlandse begrippen
in 2 zendingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
hoi poppedop! weer van de honden verlost of moet je nog even?quote:
quote:
Ik ben al weer thuis, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi poppedop! weer van de honden verlost of moet je nog even?
ff bijkomen dusquote:
Ja, met wijn en chocoladequote:
hier met Bullit en niksquote:
gebruik je wel een kapotje?quote:
Truste wolfjequote:
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....quote:
een dichtgeknooptequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik je wel een kapotje?![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker
Een kliko.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
iemand nog leuke ideetje wat ik op mijn mp3speler kan zetten?
die heb ik nietquote:
Ik zou dat hele festival eigen maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....
kan ikd e 3fm awards aanklage omdat ze n paar letters uit mijn username gebruiken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....
ik zit er wel aan te denken een eigen festival te organiseren: Turd Rock. Rockmuziek en schijtlolligheden in een gierput!quote:
jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan ikd e 3fm awards aanklage omdat ze n paar letters uit mijn username gebruiken?
Line up?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit er wel aan te denken een eigen festival te organiseren: Turd Rock. Rockmuziek en schijtlolligheden in een gierput!
ik zou komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit er wel aan te denken een eigen festival te organiseren: Turd Rock. Rockmuziek en schijtlolligheden in een gierput!
pfoe...ehm.....quote:
xDquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou komen
haha ik zei komen
trusten!!
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 23:17:27Blijft lachen! Shocking Blue en Venus meezingen en dan steeds de V vervangen door een P! #yolo reageer retweet
Ga slapenquote:
Ik zou niet durven.quote:
Die is doodquote:
correct. dat is sneu. maar het liedje blijft puikquote:
quote:
Wat gebeurde er?quote:
Jelmer was ooit cameraman bij big brother. hij liep langs een raam.....en daar stond Kelly vd Veer poedelnaakt glijmiddel in haar vagijn te spuiten.....quote:
en volgens mij zou The XX of Xander de Buisonje of Xandra Reemer (tijdelijke artiestennaam van Sandra Reemer) ook goed gerekend worden. en er is vast een bandje dat XTC heetquote:
quote:
you ain't seen nothing yetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef ChatGirl het volgende:
Dat nummer van Bachman Turner Overdrive
Dat vind ik een prima nummer!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die utopia plaat van Miss Mondriool!
Sannequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die utopia plaat van Miss Mondriool!
ehm....stiekem ik ook...maar dat past niet bij mijn stoer Rock-imagoquote:
quote:
slijmjurk!quote:
Dat was erg toevallig ja. Volgens mij stalkt hijquote:
ik roep dat al jaren, zoek maar terugquote:
quote:
ow, heet dat zo tegenwoordig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was erg toevallig ja. Volgens mij stalkt hij
ja, je hebt met je modpowers net al je negasannaposts omgevormd!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik roep dat al jaren, zoek maar terug
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ja, je hebt met je modpowers net al je negasannaposts omgevormd!
pfff. en De Mint is ook een carrieretijger!quote:
ja, ze wil altijd aan mijn modknopjes zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfff. en De Mint is ook een carrieretijger!
ow, ik dacht dat jullie meer hendels enzo hadden....en de vrouwtjes knopjesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ze wil altijd aan mijn modknopjes zitten
Op het moment een ware couch potatoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfff. en De Mint is ook een carrieretijger!
geintje natuurlijk
Ik zal je knopjes morgen eens 360° omdraaienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ze wil altijd aan mijn modknopjes zitten
een bankaardappel klinkt helemaal niet! of een bankpieperquote:
Nu nog wortelschieten en je hebt bijna hutspotquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een bankaardappel klinkt helemaal niet! of een bankpieper![]()
ik denk dat je er dan nog wel even ui-t moet om de hutspot compleet te makenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu nog wortelschieten en je hebt bijna hutspot
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je er dan nog wel even ui-t moet om de hutspot compleet te maken
Nee Domien valt in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd pour moi! tot morgen bij Timur (is die er wel, want Ramon zit in USA toch?) en anders tot volgende week ofzo
Zuur voor die leeftijdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:22 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Fleur is jarig vandaag. 31 nog maar.
Dutch Oven gedaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik laat al de hele morgen preiwindjes.
Mijn vriendin stelt dit niet op prijs.
ik zag het net op Twitter ja. geen ORmT&R voor mij vandaag dusquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik laat al de hele morgen preiwindjes.
Mijn vriendin stelt dit niet op prijs preis.
wow, jij bent scherp op de vroege morgenquote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Even een crosspost omdat ik dit jullie niet wil onthouden
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
Ik zie er eentje opkijken zo van: HUH, da's hij!
Ik: ja wat ga je er mee doen...
zij: ik wil naar rechts swipen
ik:(ondanks dat ik haar totaal niet aantrekkelijk vond)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
zij: heb je een hond?
ik: nee een kat
bam, werd ik keihard naar links geswiped...
hoax. Fok!kers komen niet buiten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
En toch zijn wij uit eten geweest samenquote:
En is er gezoend?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En toch zijn wij uit eten geweest samen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Moet ie daar de boel gaan micromanagen zeker.quote:
niet waar! het was omdat ik 5 liter knoflooksaus achterover had geslagenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Nee, 3rdRock had teveel Shandy gedronken
Dat boeit me nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet waar! het was omdat ik 5 liter knoflooksaus achterover had geslagen
doe je dan ook Grieks?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat boeit me niet
Ik zoen zelfs vrouwen de ochtend na een goed diner bij de Griek met een hoop tsatsiki!
Tsatsiki en een ochtendadem
Als het ff kan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het ff kan!jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Als je een pot koopt kan je die hond daar in stoppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:17 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb twee dingen die ik wil delen.
Ik heb vannacht heel bizar gedroomd. Ik heb over mijn inmiddels overleden opa gedroomd. Ik droomde dat we zijn graf gingen verplaatsen. Toen mijn opa op de grond lag, ging hij ineens zitten. Hele vreemde droom.
Tweede ding. We hebben een hond gevonden. Hij is nu bij ons thuis. Mijn broertje heeft de foto van de hond op twitter en facebook gezet, ik heb zijn bericht geretweet. Wat kunnen we nog meer doen om de eigenaar te vinden? Iemand tips?
meld het bij Amivedi. En het plaatselijke asiel even op de hoogte stellen. Dat zijn denk ik de plaatsen waar mensen als eerste zoeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:17 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb vannacht heel bizar gedroomd. Ik heb over mijn inmiddels overleden opa gedroomd. Ik droomde dat we zijn graf gingen verplaatsen. Toen mijn opa op de grond lag, ging hij ineens zitten. Hele vreemde droom.
Tweede ding. We hebben een hond gevonden. Hij is nu bij ons thuis. Mijn broertje heeft de foto van de hond op twitter en facebook gezet, ik heb zijn bericht geretweet. Wat kunnen we nog meer doen om de eigenaar te vinden? Iemand tips?
briefjes in de buurt en in het winkelcentrum enzo ophangen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:17 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
briefjes in de buurt en in het winkelcentrum enzo ophangen?
Dank voor de tips. De eigenaar van de hond heeft zich inmiddels gemeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:41 schreef alors het volgende:
[..]
meld het bij Amivedi. En het plaatselijke asiel even op de hoogte stellen. Dat zijn denk ik de plaatsen waar mensen als eerste zoeken.
Mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de tips. De eigenaar van de hond heeft zich inmiddels gemeld.
Er zit een knop op je radio.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:33 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Dat baardje van Domien
Dat drankgebruik van Domien
Domien
Heeft Domien het nog gehad over zijn poging om een maand lang geen alcohol te drinken? Ik heb Timur open Radio vandaag gemist. Ik heb de playlist (plug) van Michiel Veenstra beluisterd op spotify.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:33 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Dat baardje van Domien
Dat drankgebruik van Domien
Domien
Spotifyquote:
Vandaag heb ik niet geluisterd naar Domien, maar de afgelopen weken had hij het er wel elke dag over bij Coen en Sanderquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft Domien het nog gehad over zijn poging om een maand lang geen alcohol te drinken? Ik heb Timur open Radio vandaag gemist. Ik heb de playlist (plug) van Michiel Veenstra beluisterd op spotify.
Jij bent een lief mens Marije.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de tips. De eigenaar van de hond heeft zich inmiddels gemeld.
Leuk man, have fun!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
Krullenbol 2.0 ophalen! SC gaat op date
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
Krullenbol 2.0 ophalen! SC gaat op date
Nee doe maar nietquote:Op zondag 9 maart 2014 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij nu moeten vragen hoe het was?
Ik quote hem wel even uit het datingtopic:quote:
quote:Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een (lelijke kale) vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
??!??!twitter:nosop3 twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:56:16Hoe verdwijnt een Boeing 777?! http://t.co/XAFwDP1ojx http://t.co/OploOV9Ku9 reageer retweet
©Roel_Jewelquote:Op zondag 9 maart 2014 11:57 schreef Cee het volgende:
WAT.Oh ik heb best medelijden met je. Of met haar. Of met die kale.
Hashtag-manmanman.
Iddquote:Op zondag 9 maart 2014 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij nu moeten vragen hoe het was?
Een vriendin had een kroeg afgehuurd in de stad. Gratis drank.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MAN MAN MAN
Nou, doe ook je verhaal maar even dan.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een vriendin had een kroeg afgehuurd in de stad. Gratis drank.![]()
Crashen op een bank![]()
Snoeihard tegen de koffeklep van de auto aan lopen
[..]
Crashen op een bank![]()
Godverdomme.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik quote hem wel even uit het datingtopic:
[..]
Mooie dingenquote:
Woensdag 3FM-dag op stagequote:Op zondag 9 maart 2014 13:43 schreef alors het volgende:
Paolo
Woensdag bij Giel als ik niet kan luisteren
twitter:IkBenThomas_ twitterde op zondag 09-03-2014 om 14:16:18Waarom moeten meisjes niet persee plassen als ze moeten poepen? #3fm . reageer retweet
twitter:radiofreak twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:58:21All Of Me van John Legend 714 keer gedraaid in februari http://t.co/b0stYrU1ao reageer retweet
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Crashen op een bank![]()
Ja echt topquote:
Later lach je er omquote:
Ik ga maar niet zeggen dat ik net ongelukkig tegen de tafel ben aangelopenquote:
wanneer hij met krullenbul 5.0 op de bank zit en er 2 kleine krullenbolletjes rondlopenquote:
kusje op je piemel!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen dat ik net ongelukkig tegen de tafel ben aangelopen
Met je hoofd?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen dat ik net ongelukkig tegen de tafel ben aangelopen
Zo'n beeld heb ik niet bij SC.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wanneer hij met krullenbul 5.0 op de bank zit en er 2 kleine krullenbolletjes rondlopen
wowquote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn teen gestotenquote:
Je weet toch wie het zegtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb mijn teen gestoten![]()
Viestert!
Dat doe ik nu alquote:
Wat voor beeld wel dan?quote:
Wauw wauw wauw!twitter:giel3fm twitterde op zondag 09-03-2014 om 19:17:01Wat klinkt die toffe plaat van @AlainClark toch goed. Vind jij dat ook? Dan heb je geluk! Ff puzzelen & winnen maarr: http://t.co/igzGpglqyG reageer retweet
dat is mijn jeugdfilmpje.....quote:
Geen hond draait die plaat. Hoe vaak heeft Gielepiel iets van dat album gedraaud? Nu mag ie weer wat weggeven en is het ineens een geweldige plaat. Flikker toch op, mensen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
Wauw wauw wauw!twitter:giel3fm twitterde op zondag 09-03-2014 om 19:17:01Wat klinkt die toffe plaat van @AlainClark toch goed. Vind jij dat ook? Dan heb je geluk! Ff puzzelen & winnen maarr: http://t.co/igzGpglqyG reageer retweet
Thursday 20-02-2014 10:26 Alain Clark Father And Friendquote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen hond draait die plaat. Hoe vaak heeft Gielepiel iets van dat album gedraaud? Nu mag ie weer wat weggeven en is het ineens een geweldige plaat. Flikker toch op, mensen.
Schijtlol met Wijnand xDtwitter:barendenwijnand twitterde op zondag 09-03-2014 om 20:07:24OMG The Stones én Pharell op Pinkpop! Check hier het gesprek met Jan Smeets http://t.co/Zh3nTJdYLq #3FM #PP14 reageer retweet
Domien heeft een baardquote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is niet lief, zo'n filmpje van Domien plaatsen.
Je luistert toch 3FM in Portugal?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor rare TT?
Kan iemand dat uitleggen?
Alain Clark is 1 van de grootste zuurstofverspillers ter wereld.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen hond draait die plaat. Hoe vaak heeft Gielepiel iets van dat album gedraaud? Nu mag ie weer wat weggeven en is het ineens een geweldige plaat. Flikker toch op, mensen.
Ik zie jou in ieder geval niet op zaterdagavond met vrouw en kinderen op de bank naar Ik hou van Holland kijken.quote:
quote:
EYYYYYYY EVERSquote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Schijtlol met Wijnand xDtwitter:barendenwijnand twitterde op zondag 09-03-2014 om 20:07:24OMG The Stones én Pharell op Pinkpop! Check hier het gesprek met Jan Smeets http://t.co/Zh3nTJdYLq #3FM #PP14 reageer retweet
quote:Door een uit de hand gelopen grap van Barend en Wijnand in hun show op 3FM, leek het er even op dat Jan Smeets bevestigde dat de Rolling Stones én Pharrell Williams naar Pinkpop komen dit jaar. Het bleek hier echter te gaan om een Jan Smeets imitatie.
Wijnands Jan Smeets imitatie zorgt voor commotie
Door deze blijkbaar overtuigend uitgevoerde imitatie van Wijnand ontstond er commotie rondom een mogelijke komst van deze artiesten naar het festival. Voor de duidelijkheid: het was door de DJ's bedoeld als grap.
De Rolling Stones en Pharrell Williams zijn NIET bevestigd door de organisatie van Pinkpop.
3FM biedt excuses aan voor de hierdoor veroorzaakte verwarring.
Een mix van twee telefoongesprekken (afgelopen vrijdagmiddag, tijdens de Coen en Sander Show). De een had LARPen op de planning staan en de ander ging erotische speeltjes verkopen in de kroeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor rare TT?
Kan iemand dat uitleggen?
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het hele album van Rita Zipora nog een poging geven. Tis toch de Nederlandse Portisgazeact.
Pino112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |