quote:
en vergeet kxradio niet met hun basispakket!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef ddx het volgende:
Vergeet alleen steeds dat Gerard op radio 6 zit, dus maar ff gezapt voor laatste half uur.
als ik Fred weer een tijdje hoor praten ga ik weer een beetje Utregs praten zoals vroegerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik zit weer klaar voor Stenders! ben benieuwd naar Freds carnavalverhalen!
Bovengenoemde kenmerken kan ik mij ook mee identificeren. Erg tof.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Againzender het volgende:
als ik Fred weer een tijdje hoor praten ga ik weer een beetje Utregs praten zoals vroegertofffe gast
Zit me halve leven nu in Amsterdam, maar als er een Utregter voorbij komt steekt dat taaltje toch weer de kop opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:06 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Bovengenoemde kenmerken kan ik mij ook mee identificeren. Erg tof.
Ben benieuwd naar de gekte die ik vorige week half heb gemist!
ligt dat niet wat zwaar op de maagquote:
ik hoop het niet....2 mannen die de strijd aangaan op een Hammond Orgel:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt dat niet wat zwaar op de maag
Die gaat binnenkort met het vrachtvliegtuig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de 'tech' redacteuren Rachid en Elger zitten op SXSW. Roos ook weer zeker? Voor al die live muziek...
nopequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de 'tech' redacteuren Rachid en Elger zitten op SXSW. Roos ook weer zeker? Voor al die live muziek...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort met het vrachtvliegtuig.
Doe eens lief!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
meh nee, niet mijn muziekquote:
ik ook...en de 2e vond ik eigenlijk ook wel goed. die was wat harderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
Krezip hun 1e album heb ik vroeger echt helemaal grijs gedraaidGeweldig album voor Nederlandse begrippen
in 2 zendingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
hoi poppedop! weer van de honden verlost of moet je nog even?quote:
quote:
Ik ben al weer thuis, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi poppedop! weer van de honden verlost of moet je nog even?
ff bijkomen dusquote:
Ja, met wijn en chocoladequote:
hier met Bullit en niksquote:
gebruik je wel een kapotje?quote:
Truste wolfjequote:
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....quote:
een dichtgeknooptequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik je wel een kapotje?![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker
Een kliko.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
iemand nog leuke ideetje wat ik op mijn mp3speler kan zetten?
die heb ik nietquote:
Ik zou dat hele festival eigen maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....
kan ikd e 3fm awards aanklage omdat ze n paar letters uit mijn username gebruiken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet die lui nog aanklagen voor het deels gebruiken van mijn naam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |