SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 07-03-2014 14:15:45 ]
Snap ik niet?quote:
Ik denk dattie doelt op onderstaande postquote:
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dattie doelt op onderstaande post
[..]
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.
Hoef neit eens te kijken, die kan ik dromen.quote:
/r/wtf komen ook pareltjes voorbijquote:
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Snooki is best een chick geworden trouwens. Zou raken.
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?
IN DIE KONTGAT WIEPENquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.quote:
Maar anal is toch lekker strak?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Whahaha nee dat reinig je wel.quote:
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
The abyssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Ervaring? GILFs?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Het is niet komkommerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Als ze nog vers is 100x liever een goeie natte kut
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.quote:
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoyquote:
Lekker belangrijk.quote:
Wowquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Zo was t iig een paar jaar geleden. Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd isquote:
En dat weet jij omdat...?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Had het er over met een collega. Laatste ep dat Louis in die Harvard archiven zit en die foto van Harvey zietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.
Wie is dit? Lijkt wel wat op Rich Gaspari.quote:
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |