The abyssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Ervaring? GILFs?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Het is niet komkommerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Als ze nog vers is 100x liever een goeie natte kut
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.quote:
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoyquote:
Lekker belangrijk.quote:
Wowquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Zo was t iig een paar jaar geleden. Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd isquote:
En dat weet jij omdat...?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Café de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Had het er over met een collega. Laatste ep dat Louis in die Harvard archiven zit en die foto van Harvey zietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.
Wie is dit? Lijkt wel wat op Rich Gaspari.quote:
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Yuri moet lekker naar Chupitos, selfesteem level 0.01quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo was t iig een paar jaar geleden. Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd is
Oké dankje? :squote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.
Omdat ik daar als 21jarig jochie meermaals ben opgepikt door een een vrouw van jouw leeftijdquote:
Oja. Thanks, nu hoef ik hem niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had het er over met een collega. Laatste ep dat Louis in die Harvard archiven zit en die foto van Harvey zietvond die finale wel teleurstellend trouwens, zo voorspelbaar
Geen idee Cor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wie is dit? Lijkt wel wat op Rich Gaspari.
?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri moet lekker naar Chupitos, selfesteem level 0.01
Wel jong tho
Kelly, met naamplaat om dr nek. Brings back good memories.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.
bij anaal gaat het er ook om dat je als man het gevoel krijgt extreem dominant te zijn ... je steekt m ergens in waar die niet in hoort te zitten..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
lolz goeie post gquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bij anaal gaat het er ook om dat je als man het gevoel krijgt extreem dominant te zijn ... je steekt m ergens in waar die niet in hoort te zitten..
net zoals gezicht onderspuiten etc.. vernederend = geil
edit: sleutels nieuw kantoor binnen hell yeah, nu ff de inboedel scoren!
haha ja wouden we eerst doen, maar hebben nu iemand gevonden op marktplaats die heel magazijn vol heeft staan met bva auctions bureau spul.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolz goeie post g
bva auctions alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |