SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 07-03-2014 14:15:45 ]
Snap ik niet?quote:
Ik denk dattie doelt op onderstaande postquote:
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dattie doelt op onderstaande post
[..]
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.
Hoef neit eens te kijken, die kan ik dromen.quote:
/r/wtf komen ook pareltjes voorbijquote:
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Snooki is best een chick geworden trouwens. Zou raken.
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?
IN DIE KONTGAT WIEPENquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.quote:
Maar anal is toch lekker strak?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Whahaha nee dat reinig je wel.quote:
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |