SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 07-03-2014 14:15:45 ]
Snap ik niet?quote:
Ik denk dattie doelt op onderstaande postquote:
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dattie doelt op onderstaande post
[..]
Of in afwachting van m'n PUA-handboek.
Hoef neit eens te kijken, die kan ik dromen.quote:
/r/wtf komen ook pareltjes voorbijquote:
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Snooki is best een chick geworden trouwens. Zou raken.
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die ziet er dommer uit dan de reet van een slak.
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet slim te zijn om mijn piemel in de mond/kont te ontvangen.
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens pussy fucken of alleen backdoor?
IN DIE KONTGAT WIEPENquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee met mn ex backdoor geprobeerd maar die vond het niet zo'n succes. Vond het zelf ook erg tegenvallen imo.
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.quote:
Maar anal is toch lekker strak?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Whahaha nee dat reinig je wel.quote:
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Neuk mijn kontje kapot" is wel een leuke tekst om te horen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
The abyssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En ff eruit trekken zodat je recht het zwarte gat inkijkt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Ervaring? GILFs?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Anaal is leuk als je wijf 3 x geworpen heeft en poesneuken voelt alsof je een komkommer in de gang gooit.
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Het is niet komkommerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Als ze nog vers is 100x liever een goeie natte kut
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.quote:
Caf de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoyquote:
Lekker belangrijk.quote:
Wowquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Caf de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Zo was t iig een paar jaar geleden. Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd isquote:
En dat weet jij omdat...?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Caf de Waard aan t Leidse kun je de alleenstaande moeders zo oppikken. Enjoy
Had het er over met een collega. Laatste ep dat Louis in die Harvard archiven zit en die foto van Harvey zietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh shiiii, vanavond eens even checken. Wel eerst de laatste ep van het vorige seizoen checken.
Wie is dit? Lijkt wel wat op Rich Gaspari.quote:
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet in de categorie 35-40. 2 generaties tienermoeders achter elkaar.
Shaniqua-alert.
Yuri moet lekker naar Chupitos, selfesteem level 0.01quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo was t iig een paar jaar geleden. Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd is
Ok dankje? :squote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.
Omdat ik daar als 21jarig jochie meermaals ben opgepikt door een een vrouw van jouw leeftijdquote:
Oja. Thanks, nu hoef ik hem niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had het er over met een collega. Laatste ep dat Louis in die Harvard archiven zit en die foto van Harvey zietvond die finale wel teleurstellend trouwens, zo voorspelbaar
Geen idee Cor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wie is dit? Lijkt wel wat op Rich Gaspari.
?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri moet lekker naar Chupitos, selfesteem level 0.01
Wel jong tho
Kelly, met naamplaat om dr nek. Brings back good memories.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alles met een y in de naam moet je met een boog omheen lopen.
bij anaal gaat het er ook om dat je als man het gevoel krijgt extreem dominant te zijn ... je steekt m ergens in waar die niet in hoort te zitten..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vagina voelt veel beter aan de penor. Enige goede aan anal is de gedachte dat je anal doet imo.
lolz goeie post gquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bij anaal gaat het er ook om dat je als man het gevoel krijgt extreem dominant te zijn ... je steekt m ergens in waar die niet in hoort te zitten..
net zoals gezicht onderspuiten etc.. vernederend = geil
edit: sleutels nieuw kantoor binnen hell yeah, nu ff de inboedel scoren!
haha ja wouden we eerst doen, maar hebben nu iemand gevonden op marktplaats die heel magazijn vol heeft staan met bva auctions bureau spul.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolz goeie post g
bva auctions alles
ik heb geen platenspeler, al wil ik die nog wel kopen,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn hier mensen die wel is een plaatje luisteren?
Vorige week dit album binnen gekregen, super vet
http://www.monkeytownreco(...)tion-monkeytown036lp
Nice, wij werken nog vanuit een zolderkamer maar zoals het er uit ziet zullen wij zeer snel een opslagplaats nodig moeten hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja wouden we eerst doen, maar hebben nu iemand gevonden op marktplaats die heel magazijn vol heeft staan met bva auctions bureau spul.
goed teken tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice, wij werken nog vanuit een zolderkamer maar zoals het er uit ziet zullen wij zeer snel een opslagplaats nodig moeten hebben
lol verkoop je WoW codes vanuit je zolderkamer xDquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice, wij werken nog vanuit een zolderkamer maar zoals het er uit ziet zullen wij zeer snel een opslagplaats nodig moeten hebben
thanks bro, als de pc's morgen binnenkomen is het maandag weer kantoortijd ... tegenover mijn oude kantoor/werk/baasquote:
ja maar dan wel iets andere muziekquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef stoeltafel het volgende:
Koop een pro-ject (nieuw) of een goede tweede handse. Niet die USB meuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb geen platenspeler, al wil ik die nog wel kopen,
[..]
Schijnt een soort techno te zijn maar vid het er niet echt op lijken, heel apart. Luister maar wat via YouTube. Al beetje idee welke speler je wilt halen? Project debuut 3 heb ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb geen platenspeler, al wil ik die nog wel kopen,
wat voor soort muziek is dat?
Echt he, FF lekker die rust pakken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja maar dan wel iets andere muziek
[ afbeelding ]
Fervent Spotify gebruiker maar er gaat niks boven een mooie plaat erop leggen, naald erop, het gekraak van het stof
Ik zal de nachtelijke postings missen man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
thanks bro, als de pc's morgen binnenkomen is het maandag weer kantoortijd ... tegenover mijn oude kantoor/werk/baas
Waar zit je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bij anaal gaat het er ook om dat je als man het gevoel krijgt extreem dominant te zijn ... je steekt m ergens in waar die niet in hoort te zitten..
net zoals gezicht onderspuiten etc.. vernederend = geil
edit: sleutels nieuw kantoor binnen hell yeah, nu ff de inboedel scoren!
gewoon bij de kringloop, 2/3 tientjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop een pro-ject (nieuw) of een goede tweede handse. Niet die USB meuk.
Alleen house van 1993 tot nuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef stoeltafel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goed teken toch
voor ons was het gewoon niet meer te doen, moeten echt bij elkaar zitten omdat er zoveel projecten tegelijk lopen ... het spoor is dan snel bijster.
Thanks brah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Congratz dreamer. Soonceo10kaday.gif
[..]
lol verkoop je WoW codes vanuit je zolderkamer xD
Zonder gein, goed bezig Ethabro.
hahaha, je zei wouden, hahaha,lolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja wouden we eerst doen, maar hebben nu iemand gevonden op marktplaats die heel magazijn vol heeft staan met bva auctions bureau spul.
jaja, de rukzolderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/vms back in![]()
me 2!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal de nachtelijke postings missen man.![]()
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wat had je voor blessure en hoe heb je dat opgelost?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
Net DL gewicht eindelijk weer gevenaard, na onderrug blessure. Dat heeft bijna een half jaar geduurd.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
Net DL gewicht eindelijk weer gevenaard, na onderrug blessure. Dat heeft bijna een half jaar geduurd.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Moderat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.monkeytownreco(...)tion-monkeytown036lp![]()
En nee, vind het eerder nog naar dubstep neigen dan naar techno. Maar goed, ligt er ook maar net aan welke plaat je luistert.![]()
Vandaag bij een Basic Fit gekeken die net geopend is. Vraag ik of ze ook een squat rek hebben wijst die kuthoer de smith machine aan.
Klacht 2: Ze was niet eens een 6je. Dus ook niet raakbaar.
#roidrage #TBS #woede #socrates #ibrahimovic![]()
nice! fijn is dat he!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
Net DL gewicht eindelijk weer gevenaard, na onderrug blessure. Dat heeft bijna een half jaar geduurd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef Weissman het volgende:
Vandaag bij een Basic Fit gekeken die net geopend is. Vraag ik of ze ook een squat rek hebben wijst die kuthoer de smith machine aan.
Klacht 2: Ze was niet eens een 6je. Dus ook niet raakbaar.
#roidrage #TBS #woede #socrates #ibrahimovic![]()
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Onderrug, door rust.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat had je voor blessure en hoe heb je dat opgelost?Deathlift or Die.![]()
Zou liever iets meer uitgeven dan zo'n knakeding te halen, moet je niet willen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon bij de kringloop, 2/3 tientjes![]()
Ik heb health insurancequote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:02 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 je dakloos word door hoge ziekenhuisrekening.
Notsrs stay safe![]()
![]()
Ga naar de dokter dan, daar kunnen ze binnen no-time zeggen of je er eentje hebt of niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:59 schreef IrCute het volgende:
gvd volgens mij heb ik een blindedarmontsteking
fmlIf not now, then when.![]()
nee, dat valt wel mee, anders zou je niet meer kunnen posten van de pijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:59 schreef IrCute het volgende:
gvd volgens mij heb ik een blindedarmontsteking
fml
Forum Opties Forumhop: Hop naar: