SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nee, maar heb wel een tijdje glutenvrij moeten eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Nog maar even mijn vraag in de herhaling: Zijn er hier meer met een glutenvrij dieet?
Ik was vooral benieuwd wat er qua snacks nog zijn die glutenvrij zijn en hoe je ontbijt en lunch eruit zagen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een tijdje glutenvrij moeten eten.
Wat wil je weten?
Hey Barquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
Maar MD.. dat weet je vrouw dan toch wel?
Tevens
Qua snacks at ik toen tomaatjes, komkommer, kaas, soms chips oid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd wat er qua snacks nog zijn die glutenvrij zijn en hoe je ontbijt en lunch eruit zagen...
Misschien staat hier nog iets voor je: http://glutenfreemommy.com/30-snack-ideas/ & http://thechaosandtheclutter.com/archives/3043quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey Bar
Ja, maar haar smaak is heel anders... zij houdt in de ochtend van pap eten bijvoorbeeld en ik ben meer van de 'vastere' dingen. Dus wil gewoon om me heen kijken hoe anderen het doen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Qua snacks at ik toen tomaatjes, komkommer, kaas, soms chips oid.
Ontbijt/lunch at ik bijvoorbeeld: kwark met glutenvrije muesli of fruit, rijstwafels,gebakken eieren, of Braziliaanse kaasbroodjes(zal voor het laatste even het recept zoeken. Op die site staan meer glutenvrije recepten. De nasi daarvan is ook goed te doen)
Thanks ladiesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Misschien staat hier nog iets voor je: http://glutenfreemommy.com/30-snack-ideas/ & http://thechaosandtheclutter.com/archives/3043
Nee, ik vond het alleen tegenvallen dat 5km hardlopen 'maar' 6000 stappen was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Keshet het volgende:
[..]
Voor 21 neem ik 'm van je over.![]()
Dank, ik kan daar wel eens gaan kijken ja!
Ik ben zo'n sucker voor gadgets he. Ik móet er 1 hebben.![]()
BE, zei je nou dat hij tijdens het hardlopen niet goed registreert? Dat zou ik wel een minpuntje vinden.
Verder niet heel erg bijgelezen nog.
Qwea:![]()
Waaaaaaarom beloon je jezelf met eten? En waaaaarom dan met chocomelk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
De patat staat hier nu op tafel, maar ik ga braaf beginnen aan mijn bruine boterham kaas. Als beloning maar een warme chocola uit de automaat getrokken ipv een theetje.
Dit!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaaaaaarom beloon je jezelf met eten? En waaaaarom dan met chocomelk?
Minder eten, cardio (cross, fietsen, hardlopen), squatten, leg press, leg curl, leg extension, en abductor inside/outside.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Ahh zo een fitbit dingetje lijkt mij ook super! Ga eens eventjes googlen
Heeft iemand misschien een tip voor mij? Het meeste gewicht zit bij mij aan mijn bovenbenen, heupen en billen. Mijn buik is namelijk vrij plat wel. Hoe krijg ik mijn benen/billen/heupen het beste slanker en strakker?
Minder eten sowieso niet, want ik eet juist te weinig. Maar die oefeningen zijn wel goed ja. Die doe ik ook. Hoeveel en hoe vaak kun je dat het beste doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder eten, cardio (cross, fietsen, hardlopen), squatten, leg press, leg curl, leg extension, en abductor inside/outside.
Dan wss zelfs meer eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Minder eten sowieso niet, want ik eet juist te weinig. Maar die oefeningen zijn wel goed ja. Die doe ik ook. Hoeveel en hoe vaak kun je dat het beste doen?
Oke thanks, ik ga die 3 sec regel morgen eens proberen op de sportschool!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan wss zelfs meer eten.
Ja ligt aan jezelf. Ik pak 3 sets van 8 herhalingen met de 3 sec regel. Dus oefening beginnen, 3 sec langzaam zakken tot je benee bent, in 1 sec omhoog. En dat 8x. En 2 min tussen de sets rust.
Beloon mezelf niet met eten hoor, die boterham is sowieso m'n lunch. Maarrr is chocomelk echt zo slecht dan? Drink het wel vaker bij de lunch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaaaaaarom beloon je jezelf met eten? En waaaaarom dan met chocomelk?
Mn dochter eet glutenvrij ivm coeliakie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Nog maar even mijn vraag in de herhaling: Zijn er hier meer met een glutenvrij dieet?
Thanks, ik zie veel herkenbare zaken voorbij komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mn dochter eet glutenvrij ivm coeliakie.
Ik zou inderdaad kijken naar wat je graag at en hoe je dat kunt vervangen voor glutenvrije varianten en waar je misschien iets anders kunt bedenken.
Het nadeel van veel glutenvrij brood wat in de supermarkt te koop is vind ik dat de verpakking net zo voedzaam is als het brood zelfHet brood van schär is hier niet zo'n succes bijvoorbeeld en ik vind het ook niet zo'n fijn brood omdat het dus niet zo voedzaam is. (en je dus ook weer snel honger hebt.)
Het brood van Yam!, te koop bij Jumbo is prijzig, maar wel lekker qua smaak en geeft als ik afga op mn dochter een voller gevoel, het is ook wat steviger qua gebruikte meel en zaden/pitten en weet ik veel.
Bij www.broodpakket.nl kun je glutenvrij brood bestellen, vooral het haverbrood gaat er hier heel snel doorheen, het proefpakket is ook aan te raden. Jullie kenden hem vast wel, maar toch.
Bakkerij het stoepje heeft ook brood tegenwoordig, te bestellen via internet en dan af te halen op de markt in je dorp, ze hebben bijvoorbeeld een grote bol met kruiden die wat vergelijkbaar is met een italiaanse bol. Niet heel gezond, wel lekker om jezelf op te trakteren als er een keer uitgebreid gelunched wordt wellicht. Verder loont het voor jullie wellicht om een broodbakmachine aan te schaffen? Als je die niet al hebt... je kunt de aanschafkosten aftrekken van de belastingdienst omdat ie gebruikt wordt voor je dieet.
Qua steviger kost, is yoghurt met vruchten en glutenvrije muesli wat voor je misschien? De Tuinen heeft regelmatig een aanbieding van superfoods en glutenvrij spul, 2 voor de prijs van 1, scheelt superveel. Ik maakte wel eens zelf een soort van "muesli" met gedroogde kokosstukjes, handje gojibessen, wat chia-zaad, wat gebroken lijnzaad, handje gedroogde tropische vruchten, en wat studentenhaver (ja heus); dat mengen, eventueel kun je er havervlokken doorheen mengen nog en dat met yoghurt en wat honing. Lekker
(wel haver nemen met glutenvrij logo; haver is van zichzelf glutenvrij maar vaak kruisbesmet)
En qua lunch, steviger kost, je kunt ook vrij gemakkelijk noedelsoep voor jezelf maken van rijstnoedels, te koop bij de toko. Ze hebben zelfs noedels van pompoen of zoete aardappel enz. Gewoon even gaan kijken.
Qua snacks:
Alle gezonde tussendoortjes zoals rauwkost en fruit enz. Me dunkt.
Mueslirepen, er zijn er behoorlijk wat die glutenvrij zijn, ik vind het zelf fijn om er een in mn tas te hebben voor het geval je ergens verzeild raakt waar geen glutenvrij alternatief is.
Bijvoorbeeld: http://www.detuinen.nl/sn(...)reep-met-hennep.html
deze vult echt maximaalhttp://www.detuinen.nl/sn(...)p-brazilian-nut.html
en deze zijn ook bij pompstations en dergelijke te koop: http://www.detuinen.nl/sn(...)yoghurt-coating.html
Verder is www.pinterest.com een goeie site om in de gaten te houden, als je bij de search glutenfree intikt kom je een boel tegen aan recepten en ideeën.
www.missglutenvrij.nl is een leuke Nederlandse weblog. Met gewone doodnormale huis-tuin-en-keuken recepten. Fijn want al die fancy recepten zijn wel leuk maar daar heb je niet altijd tijd voor/zin in.
www.rasamalaysia.com gebruik ik vaak voor aziatische recepten, hier en daar wat tweaken en dan is zo'n recept zo glutenvrij.
tips:
* oud brood in blokjes snijden, in een pan bakken met wat knoflook en evt. olijfolie en je hebt heerlijke croutons voor bij je soep of salade.
* mislukt brood wat je zelfgemaakt hebt fijnmalen in je keukenmachine, hoppatee je hebt zomaar een kilo paneermeel erbij in plaats van dat je het weg moet gooien![]()
* je kunt van bloemkool heel veel dingen maken, van couscous tot pizzabodems. Slank én glutenvrij.
* zorg dat je wat bij je hebt als je bijv. de stad in gaat want als er geen alternatief voorhanden is en je móet eten dan ben je al gauw aangewezen op patat of snoep uit de automaat.
(niet al mijn opties zijn even slank, ik realiseer me dat dit de dieetclub is, ik heb vooral tips voor glutenvrij gegeven, hoe je het dieet-verantwoord krijgt moet je zelf even bekijken)
Overgewicht is bij mij niet het geval, heb last van ondergewicht...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:10 schreef mignonne het volgende:
(niet al mijn opties zijn even slank, ik realiseer me dat dit de dieetclub is, ik heb vooral tips voor glutenvrij gegeven, hoe je het dieet-verantwoord krijgt moet je zelf even bekijken)
ah ja ik heb geen idee van je achtergrond verderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Overgewicht is bij mij niet het geval, heb last van ondergewicht...
Ja, ik ga het meemaken, ben een traject ingestapt van 'De Groene Vrouw'quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ja ik heb geen idee van je achtergrond verderik werd door keshet op je post geattendeerd dus ben niet ingelezen verder
![]()
succes daarmee, lastig. Goeie kans dat je aan gaat komen nu met dieet.
In dat geval: http://www.thekitchn.com/grainfree-lemon-blueberry-scones-200707quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Overgewicht is bij mij niet het geval, heb last van ondergewicht...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Beloon mezelf niet met eten hoor, die boterham is sowieso m'n lunch. Maarrr is chocomelk echt zo slecht dan? Drink het wel vaker bij de lunch.
Ik zou lekker de chocomelk skippen, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
De patat staat hier nu op tafel, maar ik ga braaf beginnen aan mijn bruine boterham kaas. Als beloning maar een warme chocola uit de automaat getrokken ipv een theetje.
Niks weg;) wel tip. De producten van Lieke (is vrij van gluten) bij de Ekoplaza. Ook groot assortiment.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:11 schreef mignonne het volgende:
tevens, sorry voor de topic vervuiling met mijn lap tekst![]()
weer weg
Ik ben wel wat makkelijker dan, qua progressie gaat het nog goed genoeg om wat zooi te eten en biertjes te drinken in het weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Door dit topic krijg ik trek in patat en chocomelk
Zijn jullie in het weekend ook streng tegen jullie zelf? Of mag een patatje/pizza dan wel?
Ja, maar het is geen etenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik zou lekker de chocomelk skippen, maar wie ben ik.
Ik heb echt vrijwel nooit trek in patat of pizza. Als ik denk hoeveel kcal dat is, neem ik er liever wat anders voor wat ik veel lekkerder vind. Maar goed, ik ben ook niet op dieetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Zijn jullie in het weekend ook streng tegen jullie zelf? Of mag een patatje/pizza dan wel?
Mwa, niet zo zeer omdat het weekend is maar meer omdat ik er evt trek in heb. Heb ik een verjaardag en trek in taart, eet ik dat ook gewoon. Maar er zitten ook weekenden bij dat ik netjes binnen de lijntjes blijf, net waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
quote:
Het is net wat je zelf wil. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar dat zeg ik, wie ben ik.quote:Maar ik wist niet dat een bekertje chocomel uit een automaat zo erg is? Want dan hou ik het voortaan gewoon bij thee en een beker halfvolle melk bij de lunch.
Ik dacht rond de 150/200 kcal, maar ik weet t niet zeker!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen eten
Maar ik wist niet dat een bekertje chocomel uit een automaat zo erg is? Want dan hou ik het voortaan gewoon bij thee en een beker halfvolle melk bij de lunch.
http://www.fatsecret.nl/c(...)/warme-chocolademelkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 150/200 kcal, maar ik weet t niet zeker!
Ik houd van patatjes en pizza, dus eet het graag maar eigenlijk eet ik het nooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt vrijwel nooit trek in patat of pizza. Als ik denk hoeveel kcal dat is, neem ik er liever wat anders voor wat ik veel lekkerder vind. Maar goed, ik ben ook niet op dieet
In het weekend een drankje doen met water vind ik ook zo saai jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel wat makkelijker dan, qua progressie gaat het nog goed genoeg om wat zooi te eten en biertjes te drinken in het weekend.
Ja heb ik ook, het ene weekend wel iets "slechts" en het andere weekend gewoon alleen gezond. Let daar verder niet zo op. Doordeweeks eet ik eigenlijk altijd gewoon gezond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa, niet zo zeer omdat het weekend is maar meer omdat ik er evt trek in heb. Heb ik een verjaardag en trek in taart, eet ik dat ook gewoon. Maar er zitten ook weekenden bij dat ik netjes binnen de lijntjes blijf, net waar ik zin in heb.
Ik ben nooit echt streng voor mezelf. Ja, 2 weken terug wel even omdat ik 't weer moest oppakken maar verder.. Ik verbied mezelf niks (en toch al sinds juni 2013 -20 kg).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Vroeger vond ik het heerlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik houd van patatjes en pizza, dus eet het graag maar eigenlijk eet ik het nooit.
Dus zo af en toe mag het wel van mezelf.
1,5 jaar gelee was het elk weekend feest, jeuj weekend, zuipuhhhhh! Nu pak ik een cola light. Soms op Vrijdag een speciaalbiertje uit mijn bieren collectie. Maar ik drink nog zeldenquote:In het weekend een drankje doen met water vind ik ook zo saai jacola enzo vind ik ook niet zo lekker, dus drink af en toe ook wel een biertje/wijntje in het weekend. Kan best vind ik !
Dat is aardig wat danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.fatsecret.nl/c(...)/warme-chocolademelk
Haha, ja maar juist omdat ik de hele week lekker en gezond kook (wat ik ook nog eens heel leuk vind om te doen) vind ik een pizza of patatje juist wel eens fijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het heerlijk.
Nu kijk ik veel meer uit naar bv zelf gemaakte lasagne of pasta ipv een patatje
[..]
1,5 jaar gelee was het elk weekend feest, jeuj weekend, zuipuhhhhh! Nu pak ik een cola light. Soms op Vrijdag een speciaalbiertje uit mijn bieren collectie. Maar ik drink nog zeldenBevalt me eigenlijk prima. En als ik wel drink, ben ik of naar 3 bier lam (
) of ik zuip echt flink door (festivals).
Ik geef dan echt de voorkeur aan een bord groente. Staat straks 600gr sperziebonen op het menu, kan ik me nu al op verheugenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ja maar juist omdat ik de hele week lekker en gezond kook (wat ik ook nog eens heel leuk vind om te doen) vind ik een pizza of patatje juist wel eens fijn
Zelfgemaakte patat (uit de oven) vind ik trouwens ook gewoon lekker. Dat is alweer gezonder.
Zelfgemaakte lasagne en pasta eet ik sowieso nog.
Ooh uitgaan doe ik wel, alleen dan drink ik niet echt meer. Vroeger dus wel. Festivals ga ik naar 3 per jaar ongeveer waarvan ik 1 rij en 2 helemaal naar de klote gaquote:Ik ben ook helemaal niet zo van het uitgaan en zuipen, nooit geweest ook. Op festivals drink ik dan juist weer wel vooral water (want ik word er zo moe van (oh en arm)). Af en toe drankjes doen met vrienden in het weekend. Dan blijft het idd bij mij ook vaak bij 2 drankjes, want kan er niet zo goed tegen.
Veel zelf bakken is mijn tip. Experimenteer. Gutenvrije pannenkoeken, brood, wraps. Het kan allemaal. Ipv brood kan je kwark of yoghurt doen met vanalles er doorheen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ik kan ook beter tegen drank dan goed voor me is ja en het is bij altijd alles of nietsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan beter tegen drank dan goed voor me is.Maar verder is het de hele week eigenlijk wel "normaal" eten, dus groente, aardappel/pasta/rijst en iets vlezigs/vleesvervangerachtigs.
En zolang de maten nog afnemen, blijf ik lekker zo door gaan.Moet het allemaal leuk blijven vinden ook.
Ik mag van mezelf altijd pizza en patat, maar ik zie liever resultaat dus eet ik het zelden. Ik heb dan meer zwakte voor muffins en tussendoortjes. Ook beperk ik fast food omdat ik gewoon gezond wil zijn. Transvetten zijn dat absoluut niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, gisterenavond ging ik door slaap en pms een tikkie de mist in.
Ik zit vrijwel altijd in de auto terug van de band: ik doe het niet, ik ga níet eten!
En vervolgens ga ik toch nog even bij F op de bank zitten en verdwijnt er van alles in mijn mond...
Je hoeft niet te wegen. Verschil merk je ook aan andere dingen. Tenzij je denkt dat de confrontatie motiverend werkt, kan je ook gewoon jezelf opmeten en fotos maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:30 schreef Fierce. het volgende:
Hoi! Ik kom hier ook posten vanaf maandag.Ik heb één probleem: ik durf niet op de weegschaal te staan, haha.
Dit weekend moet ik dus even de moed verzamelen om echt op de weegschaal te gaan staan, zuchtzuchtzucht.
En daarna hard aan de bak, want ik voel me echt ontzettend ongelukkig in mijn lichaam.
Ik wil de stap nemen. De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, woog ik 58 kilo. Inmiddels ben ik heel veel aangekomen en ben ik benieuwd hoe veel ik ben aangekomen. Het werkt motiverend en deprimerend, haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wegen. Verschil merk je ook aan andere dingen. Tenzij je denkt dat de confrontatie motiverend werkt, kan je ook gewoon jezelf opmeten en fotos maken.
TMI BE, TMI!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, gisterenavond ging ik door slaap en pms een tikkie de mist in.
Ik zit vrijwel altijd in de auto terug van de band: ik doe het niet, ik ga níet eten!
En vervolgens ga ik toch nog even bij F op de bank zitten en verdwijnt er van alles in mijn mond...
quote:
tja, ik ging gister maar niet trainen met fysio maar enkel laten behandelen. Dacht even lekker chillen op die bank. Blijkt deze fysio nog veel harder te zijn dan mijn 'vaste' fysioquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
Mijn arm zei vanmorgen : joah Qtje, beter ga je vandaag chillen en morgen beuken in de gym. Want anders heb je de komende 4 dagen last.
Braaf als ik ben heb ik maar geluistertterras dan maar. Afschuwelijk natuurlijk met dit weer. Ik weets
Ik laat me enkel door mijn eigen fysio's (heb er 2) behandelenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:37 schreef Ole het volgende:
[..]
tja, ik ging gister maar niet trainen met fysio maar enkel laten behandelen. Dacht even lekker chillen op die bank. Blijkt deze fysio nog veel harder te zijn dan mijn 'vaste' fysio. Au!! Maar goed, zo maar weer even apparaten doen!
Ja hij is ook eigen fysio, heb er ook 2quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat me enkel door mijn eigen fysio's (heb er 2) behandelenNo way dat er een andere fysio aan me komt. En als ze er alle 2 niet zijn, dan verrot ik wel v/d pijn totdat 1 v/d 2 er weer is
quote:
Ow...quote:
Ga ervoor. Dat getal gaat weer omlaag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:41 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik wil de stap nemen. De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, woog ik 58 kilo. Inmiddels ben ik heel veel aangekomen en ben ik benieuwd hoe veel ik ben aangekomen. Het werkt motiverend en deprimerend, haha.
Niks mis met een permanente dirty mindquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Oi! Het was fucking half 10! Waar zit jij met je gedachten!
[..]
Ow...De stemming was om 11 uur al niet anders!
![]()
Weekend zeker?
Anyway... ik heb al een flink eind gewandeld en ipv mijn kind met de auto op te halen bij scouting ben ik met de fiets gegaan. 4km heen en weer 4 terug!
Leuk! Ik ga morgen weer voor een rondje!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste hardloop les gehad. En het is me alles meegevallen!!! Maandag en woensdag mijn 'huiswerk' doen en dan volgende week er weer tegenaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ultieme bewijs dat ik mezelf alleen maar voor de gek hou door te eten als ik 'verdrietig' ben. Nu ben ik echt verdrietig, en gelijk nergens zin in. Dus prima. Dat is dan de wijze les hieruit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Thanks, dat deden we voor de diagnose ook al, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel zelf bakken is mijn tip. Experimenteer. Gutenvrije pannenkoeken, brood, wraps. Het kan allemaal. Ipv brood kan je kwark of yoghurt doen met vanalles er doorheen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ultieme bewijs dat ik mezelf alleen maar voor de gek hou door te eten als ik 'verdrietig' ben. Nu ben ik echt verdrietig, en gelijk nergens zin in. Dus prima. Dat is dan de wijze les hieruit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zaterdag lekker samen over mannen bitchen.
Zoek eens op foodgawker.com op glutenfree of gf. Staan echt heel, heel veel recepten op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thanks, dat deden we voor de diagnose ook al, dus dat komt wel goedEn mén wat is dat gv-brood uur... 4,25 voor een brood
![]()
Bitchen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Zaterdag lekker samen over mannen bitchen.
IK MAG GEEN HUMMUSquote:
Jammer dat dat niet combineert met ipa's.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Chocolademousse met slagroom. Aids aan de wereld
.
Ik reageer heel slecht op peulvruchten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Zelf maken een optie?
Lekker he? Ik heb om 06u mijn hardloopschoenen aangedaan en ben gaan hardlopen buiten. Heerlijk. Sta nu in de sportschool, straks lekker terrasje pakkenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
Straks bootcamp. Korte broekenweer dus eerst mn benen ontdoen van vachtjeBwoh. ZON!
Vanmiddag balkon beetje poetsenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker he? Ik heb om 06u mijn hardloopschoenen aangedaan en ben gaan hardlopen buiten. Heerlijk. Sta nu in de sportschool, straks lekker terrasje pakken
Sport ze and enjoy!!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vanmiddag balkon beetje poetsenMaar eerst zo eens sporten.
Nu ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet buiten sport jaquote:Op zondag 9 maart 2014 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
Straks bootcamp. Korte broekenweer dus eerst mn benen ontdoen van vachtjeBwoh. ZON!
Sporten in stromende regen kan ook fijn zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet buiten sport ja
Kun je daarvoor niet gewoon een meetlint gebruiken dat kleermakers ook gebruiken?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef xuryah het volgende:
Hoi! Weten jullie misschien waar je zo'n meetlint kan kopen om je omtrek te meten?
Ik zoek al een jaar er naar en kan het nergens vinden!
Ik hoop dat we morgen naar buiten gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet buiten sport ja
Zoiets?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef xuryah het volgende:
Hoi! Weten jullie misschien waar je zo'n meetlint kan kopen om je omtrek te meten?
Ik zoek al een jaar er naar en kan het nergens vinden!
Ja zoiets lijkt mij prima toch? Thanks, gewoon ff beter bij de hema kijken dus!quote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.hema.nl/winkel(...)imeter-%281442023%29
Hoe groot ben je en wat weeg je nu? Ik vind dit namelijk wel weinig. Waar is je groente en fruit? Je eet nu vooral heel veel koolhydraten en weinig dingen waar je wat langer vol van zit. En als je je bruine brood vervangt door volkoren, zit je er ook wat beter vol van. Vezels enzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijstje voor vandaag trouwens:
O: 2 geroosterde boterhammen met een beetje Becel (elke dag dit)
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine afbakbroodjes met kaas (meegebakken in de oven)
T: kleine eierkoek
D: broodje kipshoarma (ga ik zelf bakken in olie) met wat sla en chilisaus
Qua sport vanmorgen een uurtje gespint.
Je schommelt sowieso elke dag he? Een halve kilo meer of minder op een dag is echt hartstikke normaal. Kijk vooral naar de trend. Zo lang je naar beneden blijft schommel, is het prima hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer 7 ons minder dan gisteren
baal nu wel echt steeds harder van die ons erbij gisteren, maar ja, de trend is iig goed
Spinnen was ook lekker pittig. Nu alleen vanavond proberen rustig aan te doen met alcohol. Misschien gewoon maar weer met de auto naar de kroeg, dan weet ik iig dat ik spa rood drink.
[..]
Bij de action zijn ze geloof ik 40 cent!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt mij prima toch? Thanks, gewoon ff beter bij de hema kijken dus!
Ook maar 'ns kijken dan, goeie tip! En denk dat ze wel op meer plaatsen goedkoper zijn dan die van de Hema, maar het zoekt al wat handiger met de naamquote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Bij de action zijn ze geloof ik 40 cent!
Ja maar dan ben ik over het algemeen niet jaloersquote:Op zondag 9 maart 2014 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sporten in stromende regen kan ook fijn zijn
Hehe, flauw hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik over het algemeen niet jaloers
Ik weet niet welke stad je zit, maar bij the bootcamp club kun je iig een gratis proefles doen. Probeer het eens, als je het leuk vind, is er vast wel een uurtje of 2 ruimte te maken in je agendaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zag gisteren ook mensen bootcampen in mijn stad. Nu denk ik erover na om het ook te gaan doen 1x per week naast hockey alleen ik heb t zo druk
Ik heb de dietiste gemaild. Kreeg op mijn kop omdat ik mijn noten niet at 9 vd 10x waardoor ik te weinig eiwitten kreeg. Dus ik heb net gemaild of ik die stupide noten niet mocht vervangen voor wheyquote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehe, flauw hoor![]()
O: bananapancakes met blauwe bessen.
S: bootcamp
T: wheyshake
L: 3 speltboterhammen, 2 met oude kaas en 1 met vegapate
D: pastasalade
T: koffie met een stukje pure (85%) chocolade
En verder ook nog een uurtje in de zon mn balkon eens "zomerklaar" gemaakt. Als in poetsen, vegen, dorre plantjes uit potjes halen, ramen lappen, afval wegsjouwen van 3hoog naar andere kant van straat waar de vuilnisbak is etc.
Planning morgen:
O: overnight oats
T: fruit
L: 3 speltboterhammen met beleg, wat groente erbij.
T: fruit
D: geen idee, eet bij mijn ouders. Doe boodschappen met mn moeder vermoed ik, dus ik regel wel wat gezonds.
S: bootcamp op een vreselijk tijdstip, 21:00-22:00.
Qwea, zat net nog even je post terug te lezen. Ben je er al uit wat je gaat doen met whey? Wel/niet? Ik ben iig blij dat ik niet meer die idiote hoeveelheden kwark weg hoef te proppen. En deze smaakt naar chocolaaaaaaaaaa
Whehehequote:Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de dietiste gemaild. Kreeg op mijn kop omdat ik mijn noten niet at 9 vd 10x waardoor ik te weinig eiwitten kreeg. Dus ik heb net gemaild of ik die stupide noten niet mocht vervangen voor whey
Ik ben dinsdag op jouw werk
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:50 schreef Zeester het volgende:
Ik moet zo werken, zal wel druk zijn want terras. Voel me iets minder jankerig, maar eetlust is nog niet echt terug.
Zo erg is het niet, m´n eetlust is inmiddels weer terugquote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens helemaal vanzelf 5 kg afgevallen nadat mijn hart gebroken was. Ik was er helemaal niet mee bezig en ik merkte het pas toen andere mensen me out of the blue complimentjes gaven over hoe ik eruit zag. Geluk bij een ongeluk.
(Nu moet ik het zelf doen.)
Oh ik zou noten ook niet direct als beste bron van eiwitten zien. Dat haal je veel makkelijker uit andere producten.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de dietiste gemaild. Kreeg op mijn kop omdat ik mijn noten niet at 9 vd 10x waardoor ik te weinig eiwitten kreeg. Dus ik heb net gemaild of ik die stupide noten niet mocht vervangen voor whey
Ik ben dinsdag op jouw werk
Thanks, zal er eens rondneuzenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoek eens op foodgawker.com op glutenfree of gf. Staan echt heel, heel veel recepten op.
Dit ja! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Piepel, nog even een oproepje voor de meet komende zaterdag in Rotterdam. Mocht je interesse hebben, gewoon komen, wordt haske gezellig.
Uiteindelijk werkt een leuke geliefde en wat wilskracht ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, m´n eetlust is inmiddels weer terug. Toch mijn hart nog wat beter laten breken!
Dat hou ik met moeite een halve minuut volquote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
Besteed je tijd nuttig en ga planken
Lekker fanatiek! Ik heb vorige week ook een stappenteller aangeschaft. Wel zo'n goedkope, die niet meer doet dan alleen tellen. Heb 'm vrijdag gebruikt en ik zat op nog geen 5000 stappenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, was niet tevreden met mijn net aan 10,000 steps vandaag en ben dus nog even naar buiten gegaan voore en wandeling. Iets van 4km gelopen. Heerlijk.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Piepel, nog even een oproepje voor de meet komende zaterdag in Rotterdam. Mocht je interesse hebben, gewoon komen, wordt haske gezellig.
Ik sliep om 3 pas (kon niet slapen) en was om 6 wakker. Sta nu in de sportschool.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben geen ochtendmens. Wekker om 6 uur, ugh
Nou ja... fanatiek... ik ontdekte gisteren dat je ook een foodplan in kan stellen in de fitbit app en toen gaf dat ding aan dat, om 15 kilo af te willen vallen voor 7 augustus, je elke dag een tekort van 750Kcals moet hebben. Dan zou ik ong 7 ons p wk af vallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Lekker fanatiek! Ik heb vorige week ook een stappenteller aangeschaft. Wel zo'n goedkope, die niet meer doet dan alleen tellen. Heb 'm vrijdag gebruikt en ik zat op nog geen 5000 stappenMorgen werken en hopelijk ff een lunchwandeling maken, kijken wat ie dan doet.
Wel als ik dan nog 5% vet kwijt moet voor die tijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang dat niet die van jezelf is is dat toch niet zo?
Haha, ik zag het even voor me op hoge hakken in een korte rok met mijn viool op m'n rug...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |