abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137475966
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:23:45 #2
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137476060
Nog maar even mijn vraag in de herhaling: Zijn er hier meer met een glutenvrij dieet?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:25:22 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137476106
Straks dietist. Ben benieuwd of mijn spiermassa gestegen is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137476149
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Nog maar even mijn vraag in de herhaling: Zijn er hier meer met een glutenvrij dieet?
Nee, maar heb wel een tijdje glutenvrij moeten eten.
Wat wil je weten?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:29:38 #5
236410 MaleDuck
pi_137476204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

Nee, maar heb wel een tijdje glutenvrij moeten eten.
Wat wil je weten?
Ik was vooral benieuwd wat er qua snacks nog zijn die glutenvrij zijn en hoe je ontbijt en lunch eruit zagen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:31:34 #6
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137476236
Maar MD.. dat weet je vrouw dan toch wel?

Tevens :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:32:50 #7
236410 MaleDuck
pi_137476264
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
Maar MD.. dat weet je vrouw dan toch wel?

Tevens :*
Hey Bar :)

Ja, maar haar smaak is heel anders... zij houdt in de ochtend van pap eten bijvoorbeeld en ik ben meer van de 'vastere' dingen. Dus wil gewoon om me heen kijken hoe anderen het doen ;)
pi_137476304
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:29 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik was vooral benieuwd wat er qua snacks nog zijn die glutenvrij zijn en hoe je ontbijt en lunch eruit zagen...
Qua snacks at ik toen tomaatjes, komkommer, kaas, soms chips oid.
Ontbijt/lunch at ik bijvoorbeeld: kwark met glutenvrije muesli of fruit, rijstwafels,gebakken eieren, of Braziliaanse kaasbroodjes :9 (zal voor het laatste even het recept zoeken. Op die site staan meer glutenvrije recepten. De nasi daarvan is ook goed te doen)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:47:12 #9
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_137476570
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:32 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hey Bar :)

Ja, maar haar smaak is heel anders... zij houdt in de ochtend van pap eten bijvoorbeeld en ik ben meer van de 'vastere' dingen. Dus wil gewoon om me heen kijken hoe anderen het doen ;)
Misschien staat hier nog iets voor je: http://glutenfreemommy.com/30-snack-ideas/ & http://thechaosandtheclutter.com/archives/3043
A grand adventure has begun.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:59:21 #10
236410 MaleDuck
pi_137476886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Qua snacks at ik toen tomaatjes, komkommer, kaas, soms chips oid.
Ontbijt/lunch at ik bijvoorbeeld: kwark met glutenvrije muesli of fruit, rijstwafels,gebakken eieren, of Braziliaanse kaasbroodjes :9 (zal voor het laatste even het recept zoeken. Op die site staan meer glutenvrije recepten. De nasi daarvan is ook goed te doen)
quote:
Thanks ladies :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:39:34 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137478144
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Keshet het volgende:

[..]

Voor 21 neem ik 'm van je over. :+
Dank, ik kan daar wel eens gaan kijken ja!

Ik ben zo'n sucker voor gadgets he. Ik móet er 1 hebben. :(

BE, zei je nou dat hij tijdens het hardlopen niet goed registreert? Dat zou ik wel een minpuntje vinden.

Verder niet heel erg bijgelezen nog.

Qwea: :9~ _O_
Nee, ik vond het alleen tegenvallen dat 5km hardlopen 'maar' 6000 stappen was. ;) :D

Een collega heeft er nu ook eentje besteld. :+
pi_137478232
De patat staat hier nu op tafel, maar ik ga braaf beginnen aan mijn bruine boterham kaas. Als beloning maar een warme chocola uit de automaat getrokken ipv een theetje.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:44:41 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137478288
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
De patat staat hier nu op tafel, maar ik ga braaf beginnen aan mijn bruine boterham kaas. Als beloning maar een warme chocola uit de automaat getrokken ipv een theetje.
Waaaaaaarom beloon je jezelf met eten? En waaaaarom dan met chocomelk?
pi_137478341
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit!
pi_137478478
Ahh zo een fitbit dingetje lijkt mij ook super! Ga eens eventjes googlen :)

Heeft iemand misschien een tip voor mij? Het meeste gewicht zit bij mij aan mijn bovenbenen, heupen en billen. Mijn buik is namelijk vrij plat wel. Hoe krijg ik mijn benen/billen/heupen het beste slanker en strakker?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:55:09 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137478600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Ahh zo een fitbit dingetje lijkt mij ook super! Ga eens eventjes googlen :)

Heeft iemand misschien een tip voor mij? Het meeste gewicht zit bij mij aan mijn bovenbenen, heupen en billen. Mijn buik is namelijk vrij plat wel. Hoe krijg ik mijn benen/billen/heupen het beste slanker en strakker?
Minder eten, cardio (cross, fietsen, hardlopen), squatten, leg press, leg curl, leg extension, en abductor inside/outside.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:57:57 #17
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137478690
Eens met Q. 14.gif

Sporten ging echt voor geen meter net. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137478721
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Minder eten, cardio (cross, fietsen, hardlopen), squatten, leg press, leg curl, leg extension, en abductor inside/outside.
Minder eten sowieso niet, want ik eet juist te weinig. Maar die oefeningen zijn wel goed ja. Die doe ik ook. Hoeveel en hoe vaak kun je dat het beste doen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:00:54 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137478786
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

Minder eten sowieso niet, want ik eet juist te weinig. Maar die oefeningen zijn wel goed ja. Die doe ik ook. Hoeveel en hoe vaak kun je dat het beste doen?
Dan wss zelfs meer eten.

Ja ligt aan jezelf. Ik pak 3 sets van 8 herhalingen met de 3 sec regel. Dus oefening beginnen, 3 sec langzaam zakken tot je benee bent, in 1 sec omhoog. En dat 8x. En 2 min tussen de sets rust.
pi_137478952
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan wss zelfs meer eten.

Ja ligt aan jezelf. Ik pak 3 sets van 8 herhalingen met de 3 sec regel. Dus oefening beginnen, 3 sec langzaam zakken tot je benee bent, in 1 sec omhoog. En dat 8x. En 2 min tussen de sets rust.
Oke thanks, ik ga die 3 sec regel morgen eens proberen op de sportschool!
Vanavond weer 90 min bikram yoga. Maar dat voel ik eigenlijk vooral in mijn rug, armen en schouders..
pi_137479791
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beloon mezelf niet met eten hoor, die boterham is sowieso m'n lunch. Maarrr is chocomelk echt zo slecht dan? Drink het wel vaker bij de lunch.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:37:52 #22
265732 Keshet
pi_137480008
Je lunch is 1 boterham? Ik ben wel benieuwd naar je daglijstje eigenlijk. :@

Welkom nog trouwens. :D
Chocomelk bevat inderdaad aardig wat kcal maar als het in je dagplanning past is dat prima.

Ik heb zelf een hekel aan vloeibare calorieen; ik eet ze liever. Als ik zo graag dat patatje/frietje zou willen eten op vrijdag dan zou ik over de gehele week die warme chocomelk tijdens de lunch vervangen door water of thee zodat dat patatje prima in mijn weekplanning zou passen.
pi_137480446
Nee, ik heb er nog 2 boterhammen naast :D

Vandaag is het lijstje dit, maar normaal wijkt het hier weinig van af (zeker O en L is eigenlijk elke dag hetzelfde, ik varieer weinig met beleg):

O: 2 geroosterde bruine boterhammen met een beetje boter (halvarine)
T: kleine eierkoek
L: 3 bruine boterhammen, 2 met Kaas en 1 met een beetje Surinaamse eiersalade
T: rijstewafel
D: spinazie, gepofte aardappel, stukje varkensvlees gevuld met een beetje kaas (de slager noemt het een taco)
Bij het vlees een beetje chilisaus. Ik lust geen knoflook of kruidenboter ofzo, dus die aardappel eet ik zonder dingen erop.

's avonds eet ik eigenlijk nooit een tussendoortje. Qua drinken is het op het werk de hele dag thee of water (en heel af en toe een chocomel dus :P bij de lunch vaak halfvolle melk) en thuis cola light. Bij het ontbijt een vers geperste jus d'orange.
pi_137481013
quote:
Mn dochter eet glutenvrij ivm coeliakie.
Ik zou inderdaad kijken naar wat je graag at en hoe je dat kunt vervangen voor glutenvrije varianten en waar je misschien iets anders kunt bedenken.

Het nadeel van veel glutenvrij brood wat in de supermarkt te koop is vind ik dat de verpakking net zo voedzaam is als het brood zelf :') Het brood van schär is hier niet zo'n succes bijvoorbeeld en ik vind het ook niet zo'n fijn brood omdat het dus niet zo voedzaam is. (en je dus ook weer snel honger hebt.)

Het brood van Yam!, te koop bij Jumbo is prijzig, maar wel lekker qua smaak en geeft als ik afga op mn dochter een voller gevoel, het is ook wat steviger qua gebruikte meel en zaden/pitten en weet ik veel.

Bij www.broodpakket.nl kun je glutenvrij brood bestellen, vooral het haverbrood gaat er hier heel snel doorheen, het proefpakket is ook aan te raden. Jullie kenden hem vast wel, maar toch.

Bakkerij het stoepje heeft ook brood tegenwoordig, te bestellen via internet en dan af te halen op de markt in je dorp, ze hebben bijvoorbeeld een grote bol met kruiden die wat vergelijkbaar is met een italiaanse bol. Niet heel gezond, wel lekker om jezelf op te trakteren als er een keer uitgebreid gelunched wordt wellicht. Verder loont het voor jullie wellicht om een broodbakmachine aan te schaffen? Als je die niet al hebt... je kunt de aanschafkosten aftrekken van de belastingdienst omdat ie gebruikt wordt voor je dieet.

Qua steviger kost, is yoghurt met vruchten en glutenvrije muesli wat voor je misschien? De Tuinen heeft regelmatig een aanbieding van superfoods en glutenvrij spul, 2 voor de prijs van 1, scheelt superveel. Ik maakte wel eens zelf een soort van "muesli" met gedroogde kokosstukjes, handje gojibessen, wat chia-zaad, wat gebroken lijnzaad, handje gedroogde tropische vruchten, en wat studentenhaver (ja heus :D ); dat mengen, eventueel kun je er havervlokken doorheen mengen nog en dat met yoghurt en wat honing. Lekker :) (wel haver nemen met glutenvrij logo; haver is van zichzelf glutenvrij maar vaak kruisbesmet)

En qua lunch, steviger kost, je kunt ook vrij gemakkelijk noedelsoep voor jezelf maken van rijstnoedels, te koop bij de toko. Ze hebben zelfs noedels van pompoen of zoete aardappel enz. Gewoon even gaan kijken.

Qua snacks:
Alle gezonde tussendoortjes zoals rauwkost en fruit enz. Me dunkt.
Mueslirepen, er zijn er behoorlijk wat die glutenvrij zijn, ik vind het zelf fijn om er een in mn tas te hebben voor het geval je ergens verzeild raakt waar geen glutenvrij alternatief is.

Bijvoorbeeld: http://www.detuinen.nl/sn(...)reep-met-hennep.html
deze vult echt maximaal :P http://www.detuinen.nl/sn(...)p-brazilian-nut.html
en deze zijn ook bij pompstations en dergelijke te koop: http://www.detuinen.nl/sn(...)yoghurt-coating.html

Verder is www.pinterest.com een goeie site om in de gaten te houden, als je bij de search glutenfree intikt kom je een boel tegen aan recepten en ideeën.
www.missglutenvrij.nl is een leuke Nederlandse weblog. Met gewone doodnormale huis-tuin-en-keuken recepten. Fijn want al die fancy recepten zijn wel leuk maar daar heb je niet altijd tijd voor/zin in.
www.rasamalaysia.com gebruik ik vaak voor aziatische recepten, hier en daar wat tweaken en dan is zo'n recept zo glutenvrij.

tips:
* oud brood in blokjes snijden, in een pan bakken met wat knoflook en evt. olijfolie en je hebt heerlijke croutons voor bij je soep of salade.
* mislukt brood wat je zelfgemaakt hebt fijnmalen in je keukenmachine, hoppatee je hebt zomaar een kilo paneermeel erbij in plaats van dat je het weg moet gooien :)
* je kunt van bloemkool heel veel dingen maken, van couscous tot pizzabodems. Slank én glutenvrij.
* zorg dat je wat bij je hebt als je bijv. de stad in gaat want als er geen alternatief voorhanden is en je móet eten dan ben je al gauw aangewezen op patat of snoep uit de automaat.

(niet al mijn opties zijn even slank, ik realiseer me dat dit de dieetclub is, ik heb vooral tips voor glutenvrij gegeven, hoe je het dieet-verantwoord krijgt moet je zelf even bekijken ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 07-03-2014 13:16:41 ]
:)
pi_137481029
tevens, sorry voor de topic vervuiling met mijn lap tekst :P

weer weg ;)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:17:17 #26
236410 MaleDuck
pi_137481221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mn dochter eet glutenvrij ivm coeliakie.
Ik zou inderdaad kijken naar wat je graag at en hoe je dat kunt vervangen voor glutenvrije varianten en waar je misschien iets anders kunt bedenken.

Het nadeel van veel glutenvrij brood wat in de supermarkt te koop is vind ik dat de verpakking net zo voedzaam is als het brood zelf :') Het brood van schär is hier niet zo'n succes bijvoorbeeld en ik vind het ook niet zo'n fijn brood omdat het dus niet zo voedzaam is. (en je dus ook weer snel honger hebt.)

Het brood van Yam!, te koop bij Jumbo is prijzig, maar wel lekker qua smaak en geeft als ik afga op mn dochter een voller gevoel, het is ook wat steviger qua gebruikte meel en zaden/pitten en weet ik veel.

Bij www.broodpakket.nl kun je glutenvrij brood bestellen, vooral het haverbrood gaat er hier heel snel doorheen, het proefpakket is ook aan te raden. Jullie kenden hem vast wel, maar toch.

Bakkerij het stoepje heeft ook brood tegenwoordig, te bestellen via internet en dan af te halen op de markt in je dorp, ze hebben bijvoorbeeld een grote bol met kruiden die wat vergelijkbaar is met een italiaanse bol. Niet heel gezond, wel lekker om jezelf op te trakteren als er een keer uitgebreid gelunched wordt wellicht. Verder loont het voor jullie wellicht om een broodbakmachine aan te schaffen? Als je die niet al hebt... je kunt de aanschafkosten aftrekken van de belastingdienst omdat ie gebruikt wordt voor je dieet.

Qua steviger kost, is yoghurt met vruchten en glutenvrije muesli wat voor je misschien? De Tuinen heeft regelmatig een aanbieding van superfoods en glutenvrij spul, 2 voor de prijs van 1, scheelt superveel. Ik maakte wel eens zelf een soort van "muesli" met gedroogde kokosstukjes, handje gojibessen, wat chia-zaad, wat gebroken lijnzaad, handje gedroogde tropische vruchten, en wat studentenhaver (ja heus :D ); dat mengen, eventueel kun je er havervlokken doorheen mengen nog en dat met yoghurt en wat honing. Lekker :) (wel haver nemen met glutenvrij logo; haver is van zichzelf glutenvrij maar vaak kruisbesmet)

En qua lunch, steviger kost, je kunt ook vrij gemakkelijk noedelsoep voor jezelf maken van rijstnoedels, te koop bij de toko. Ze hebben zelfs noedels van pompoen of zoete aardappel enz. Gewoon even gaan kijken.

Qua snacks:
Alle gezonde tussendoortjes zoals rauwkost en fruit enz. Me dunkt.
Mueslirepen, er zijn er behoorlijk wat die glutenvrij zijn, ik vind het zelf fijn om er een in mn tas te hebben voor het geval je ergens verzeild raakt waar geen glutenvrij alternatief is.

Bijvoorbeeld: http://www.detuinen.nl/sn(...)reep-met-hennep.html
deze vult echt maximaal :P http://www.detuinen.nl/sn(...)p-brazilian-nut.html
en deze zijn ook bij pompstations en dergelijke te koop: http://www.detuinen.nl/sn(...)yoghurt-coating.html

Verder is www.pinterest.com een goeie site om in de gaten te houden, als je bij de search glutenfree intikt kom je een boel tegen aan recepten en ideeën.
www.missglutenvrij.nl is een leuke Nederlandse weblog. Met gewone doodnormale huis-tuin-en-keuken recepten. Fijn want al die fancy recepten zijn wel leuk maar daar heb je niet altijd tijd voor/zin in.
www.rasamalaysia.com gebruik ik vaak voor aziatische recepten, hier en daar wat tweaken en dan is zo'n recept zo glutenvrij.

tips:
* oud brood in blokjes snijden, in een pan bakken met wat knoflook en evt. olijfolie en je hebt heerlijke croutons voor bij je soep of salade.
* mislukt brood wat je zelfgemaakt hebt fijnmalen in je keukenmachine, hoppatee je hebt zomaar een kilo paneermeel erbij in plaats van dat je het weg moet gooien :)
* je kunt van bloemkool heel veel dingen maken, van couscous tot pizzabodems. Slank én glutenvrij.
* zorg dat je wat bij je hebt als je bijv. de stad in gaat want als er geen alternatief voorhanden is en je móet eten dan ben je al gauw aangewezen op patat of snoep uit de automaat.

(niet al mijn opties zijn even slank, ik realiseer me dat dit de dieetclub is, ik heb vooral tips voor glutenvrij gegeven, hoe je het dieet-verantwoord krijgt moet je zelf even bekijken ;) )
Thanks, ik zie veel herkenbare zaken voorbij komen :)
Ik heb zelf bijvoorbeeld van het weekend voor de hele week een soort mueslirepen zelf gemaakt om te proberen als ontbijt en dat bevalt goed :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:18:15 #27
236410 MaleDuck
pi_137481263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:10 schreef mignonne het volgende:
Overgewicht is bij mij niet het geval, heb last van ondergewicht... ;)
pi_137481291
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

ah ja ik heb geen idee van je achtergrond verder :D ik werd door keshet op je post geattendeerd dus ben niet ingelezen verder :)

succes daarmee, lastig. Goeie kans dat je aan gaat komen nu met dieet.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:20:47 #29
236410 MaleDuck
pi_137481345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

ah ja ik heb geen idee van je achtergrond verder :D ik werd door keshet op je post geattendeerd dus ben niet ingelezen verder :)

succes daarmee, lastig. Goeie kans dat je aan gaat komen nu met dieet.
Ja, ik ga het meemaken, ben een traject ingestapt van 'De Groene Vrouw' :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:21:26 #30
265732 Keshet
pi_137481370
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

In dat geval: http://www.thekitchn.com/grainfree-lemon-blueberry-scones-200707

:9~
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:01:57 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137482679
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Beloon mezelf niet met eten hoor, die boterham is sowieso m'n lunch. Maarrr is chocomelk echt zo slecht dan? Drink het wel vaker bij de lunch.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou lekker de chocomelk skippen, maar wie ben ik.
pi_137482715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:11 schreef mignonne het volgende:
tevens, sorry voor de topic vervuiling met mijn lap tekst :P

weer weg ;)
Niks weg;) wel tip. De producten van Lieke (is vrij van gluten) bij de Ekoplaza. Ook groot assortiment.
pi_137483774
Door dit topic krijg ik trek in patat en chocomelk ;(
Zijn jullie in het weekend ook streng tegen jullie zelf? Of mag een patatje/pizza dan wel?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:50:17 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137484180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef xuryah het volgende:
Zijn jullie in het weekend ook streng tegen jullie zelf? Of mag een patatje/pizza dan wel?
Ik ben wel wat makkelijker dan, qua progressie gaat het nog goed genoeg om wat zooi te eten en biertjes te drinken in het weekend. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137484200
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Ik zou lekker de chocomelk skippen, maar wie ben ik.
Ja, maar het is geen eten :P
Maar ik wist niet dat een bekertje chocomel uit een automaat zo erg is? Want dan hou ik het voortaan gewoon bij thee en een beker halfvolle melk bij de lunch.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:52:25 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137484263
quote:
Ik heb echt vrijwel nooit trek in patat of pizza. Als ik denk hoeveel kcal dat is, neem ik er liever wat anders voor wat ik veel lekkerder vind. Maar goed, ik ben ook niet op dieet :+
pi_137484275
quote:
Mwa, niet zo zeer omdat het weekend is maar meer omdat ik er evt trek in heb. Heb ik een verjaardag en trek in taart, eet ik dat ook gewoon. Maar er zitten ook weekenden bij dat ik netjes binnen de lijntjes blijf, net waar ik zin in heb.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:53:09 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137484296
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:') Dus complete flessen cola zijn ook oke?

quote:
Maar ik wist niet dat een bekertje chocomel uit een automaat zo erg is? Want dan hou ik het voortaan gewoon bij thee en een beker halfvolle melk bij de lunch.
Het is net wat je zelf wil. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar dat zeg ik, wie ben ik.
pi_137484447
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik dacht rond de 150/200 kcal, maar ik weet t niet zeker!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:01:03 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137484532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik dacht rond de 150/200 kcal, maar ik weet t niet zeker!
http://www.fatsecret.nl/c(...)/warme-chocolademelk
pi_137484557
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt vrijwel nooit trek in patat of pizza. Als ik denk hoeveel kcal dat is, neem ik er liever wat anders voor wat ik veel lekkerder vind. Maar goed, ik ben ook niet op dieet :+
Ik houd van patatjes en pizza, dus eet het graag maar eigenlijk eet ik het nooit.
Dus zo af en toe mag het wel van mezelf.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben wel wat makkelijker dan, qua progressie gaat het nog goed genoeg om wat zooi te eten en biertjes te drinken in het weekend. :P
In het weekend een drankje doen met water vind ik ook zo saai ja :') cola enzo vind ik ook niet zo lekker, dus drink af en toe ook wel een biertje/wijntje in het weekend. Kan best vind ik !
pi_137484616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mwa, niet zo zeer omdat het weekend is maar meer omdat ik er evt trek in heb. Heb ik een verjaardag en trek in taart, eet ik dat ook gewoon. Maar er zitten ook weekenden bij dat ik netjes binnen de lijntjes blijf, net waar ik zin in heb.
Ja heb ik ook, het ene weekend wel iets "slechts" en het andere weekend gewoon alleen gezond. Let daar verder niet zo op. Doordeweeks eet ik eigenlijk altijd gewoon gezond.
Vind niet dat je jezelf dingen moet verbieden.
pi_137484678
quote:
Ik ben nooit echt streng voor mezelf. Ja, 2 weken terug wel even omdat ik 't weer moest oppakken maar verder.. Ik verbied mezelf niks (en toch al sinds juni 2013 -20 kg).

Ik eet ook gewoon verder met de pot mee en zaterdag is dat dus standaard patat. Gelukkig ben ik niet zo'n grote liefhebber er van dus het is gewoon een kinderpatat mayo met een snack. Maar ik let dus zaterdag overdag wel op dat ik niet teveel neem zodat ik niet echt teveel kcal gegeten heb op die dag. En al is het een keer teveel, boeiend, die kilo kan er de week erna ook wel af. :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:09:23 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137484758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:02 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik houd van patatjes en pizza, dus eet het graag maar eigenlijk eet ik het nooit.
Dus zo af en toe mag het wel van mezelf.
Vroeger vond ik het heerlijk.

Nu kijk ik veel meer uit naar bv zelf gemaakte lasagne of pasta ipv een patatje :P

quote:
In het weekend een drankje doen met water vind ik ook zo saai ja :') cola enzo vind ik ook niet zo lekker, dus drink af en toe ook wel een biertje/wijntje in het weekend. Kan best vind ik !
1,5 jaar gelee was het elk weekend feest, jeuj weekend, zuipuhhhhh! Nu pak ik een cola light. Soms op Vrijdag een speciaalbiertje uit mijn bieren collectie. Maar ik drink nog zelden :Y Bevalt me eigenlijk prima. En als ik wel drink, ben ik of naar 3 bier lam ( :D ) of ik zuip echt flink door (festivals).
pi_137485465
quote:
Dat is aardig wat dan :{
Voortaan gewoon maar thee dan. Zal wel een keer smaakjes meenemen, hier staat alleen gewone thee en dat word ik soms zo zat dat ik dan aan de warme choco ga.

Verder ga ik me inderdaad pas schuldig over drinken voelen bij gesuikerde frisdrank (light drink ik wel elke dag) of alcohol. Maar gesuikerd drink ik eigenlijk nooit meer (vroeger wel eens in de kroeg als ik de bob was en er ook anderen cola namen, dan bestelde ik uit luiheid gewoon 4 cola ipv 1 cola light en 3 cola :') :@ nu overgestapt op spa rood als ik moet rijden :9) en alcohol alleen in het weekend (maar zéker niet elk weekend).
pi_137485682
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vroeger vond ik het heerlijk.

Nu kijk ik veel meer uit naar bv zelf gemaakte lasagne of pasta ipv een patatje :P

[..]

1,5 jaar gelee was het elk weekend feest, jeuj weekend, zuipuhhhhh! Nu pak ik een cola light. Soms op Vrijdag een speciaalbiertje uit mijn bieren collectie. Maar ik drink nog zelden :Y Bevalt me eigenlijk prima. En als ik wel drink, ben ik of naar 3 bier lam ( :D ) of ik zuip echt flink door (festivals).
Haha, ja maar juist omdat ik de hele week lekker en gezond kook (wat ik ook nog eens heel leuk vind om te doen) vind ik een pizza of patatje juist wel eens fijn :P
Zelfgemaakte patat (uit de oven) vind ik trouwens ook gewoon lekker. Dat is alweer gezonder.
Zelfgemaakte lasagne en pasta eet ik sowieso nog.

Ik ben ook helemaal niet zo van het uitgaan en zuipen, nooit geweest ook. Op festivals drink ik dan juist weer wel vooral water (want ik word er zo moe van (oh en arm)). Af en toe drankjes doen met vrienden in het weekend. Dan blijft het idd bij mij ook vaak bij 2 drankjes, want kan er niet zo goed tegen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:07:10 #47
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137486560
Ik kan beter tegen drank dan goed voor me is. :') Maar verder is het de hele week eigenlijk wel "normaal" eten, dus groente, aardappel/pasta/rijst en iets vlezigs/vleesvervangerachtigs.

En zolang de maten nog afnemen, blijf ik lekker zo door gaan. :9 Moet het allemaal leuk blijven vinden ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:18:49 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137486920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef xuryah het volgende:

[..]

Haha, ja maar juist omdat ik de hele week lekker en gezond kook (wat ik ook nog eens heel leuk vind om te doen) vind ik een pizza of patatje juist wel eens fijn :P
Zelfgemaakte patat (uit de oven) vind ik trouwens ook gewoon lekker. Dat is alweer gezonder.
Zelfgemaakte lasagne en pasta eet ik sowieso nog.
Ik geef dan echt de voorkeur aan een bord groente. Staat straks 600gr sperziebonen op het menu, kan ik me nu al op verheugen :D

quote:
Ik ben ook helemaal niet zo van het uitgaan en zuipen, nooit geweest ook. Op festivals drink ik dan juist weer wel vooral water (want ik word er zo moe van (oh en arm)). Af en toe drankjes doen met vrienden in het weekend. Dan blijft het idd bij mij ook vaak bij 2 drankjes, want kan er niet zo goed tegen.
Ooh uitgaan doe ik wel, alleen dan drink ik niet echt meer. Vroeger dus wel. Festivals ga ik naar 3 per jaar ongeveer waarvan ik 1 rij en 2 helemaal naar de klote ga :')
pi_137491138
Ik ben zo blij met dit weer, zalig om te fietsen :)
pi_137492774
B/L: la place salade, groene smoothie en foccaccia met kip
T: starbucks soy mocha en blueberry muffin

En dat is al 1400 kcal of zo. Eet thuis nog wel een soepje oid. :')
pi_137493012
quote:
Veel zelf bakken is mijn tip. Experimenteer. Gutenvrije pannenkoeken, brood, wraps. Het kan allemaal. Ipv brood kan je kwark of yoghurt doen met vanalles er doorheen.
pi_137493259
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan beter tegen drank dan goed voor me is. :') Maar verder is het de hele week eigenlijk wel "normaal" eten, dus groente, aardappel/pasta/rijst en iets vlezigs/vleesvervangerachtigs.

En zolang de maten nog afnemen, blijf ik lekker zo door gaan. :9 Moet het allemaal leuk blijven vinden ook.
Ik kan ook beter tegen drank dan goed voor me is ja en het is bij altijd alles of niets :') ik stop nooit na 2 biertjes, maar haal meteen door naar een stuk of 10 minimaal. Daarom de laatste tijd wat meer als vrijwilliger om de bob te zijn opgegeven, dan drink ik gewoon spa rood en heb ik ook geen behoefte aan kapsalons of soortgelijke zooi :P

Anyways, daarnet wezen spinnen. Wat een fijne sport is dat, ik word daar echt vrolijk van :D en bezweet _O-
pi_137493283
quote:
Ik mag van mezelf altijd pizza en patat, maar ik zie liever resultaat dus eet ik het zelden. Ik heb dan meer zwakte voor muffins en tussendoortjes. Ook beperk ik fast food omdat ik gewoon gezond wil zijn. Transvetten zijn dat absoluut niet. :P
pi_137493304
Zondag mooi weer. Zondag trainen. Mn korte sportbroek past niet meer, als ik hem aandoe gaat hij automagisch naar mn enkels.

Morgen maar een nieuwe halen.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 02:02:40 #55
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137506015
Bier verkopen helpt ook goed tegen trek in bier, overigens. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:43:51 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137507476
Hmmm, gisterenavond ging ik door slaap en pms een tikkie de mist in.
Ik zit vrijwel altijd in de auto terug van de band: ik doe het niet, ik ga níet eten!
En vervolgens ga ik toch nog even bij F op de bank zitten en verdwijnt er van alles in mijn mond...
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:45:20 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137507486
It'sa beautiful day, the sun is shining, lets go fitnessssss *O*
pi_137507578
Straks lekker spinnen, maar nu eerst nog even een kwartiertje uitrekken en wakker worden *O*
pi_137507588
Ik denk dat ik oom maar eens ga spinnen

Gisteren Chinees op (ik eet alleen de nasi)
Vanmorgen om half 7 wakker van de buikpijn
Gebeurt elke keer en toch trap ik er elke keer in als mijn vriend Chinees wil :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137507662
Whooo de eerste 700gr is eraf!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_137507790
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit vrijwel altijd in de auto terug van de band: ik doe het niet, ik ga níet eten!
En vervolgens ga ik toch nog even bij F op de bank zitten en verdwijnt er van alles in mijn mond...
:X
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:18:42 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_137508487
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O-
Kwak
pi_137508661
Hoi! Ik kom hier ook posten vanaf maandag. :) Ik heb één probleem: ik durf niet op de weegschaal te staan, haha. -O- Dit weekend moet ik dus even de moed verzamelen om echt op de weegschaal te gaan staan, zuchtzuchtzucht. :X En daarna hard aan de bak, want ik voel me echt ontzettend ongelukkig in mijn lichaam.
pi_137508754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:30 schreef Fierce. het volgende:
Hoi! Ik kom hier ook posten vanaf maandag. :) Ik heb één probleem: ik durf niet op de weegschaal te staan, haha. -O- Dit weekend moet ik dus even de moed verzamelen om echt op de weegschaal te gaan staan, zuchtzuchtzucht. :X En daarna hard aan de bak, want ik voel me echt ontzettend ongelukkig in mijn lichaam.
Je hoeft niet te wegen. Verschil merk je ook aan andere dingen. Tenzij je denkt dat de confrontatie motiverend werkt, kan je ook gewoon jezelf opmeten en fotos maken.
pi_137508816
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet te wegen. Verschil merk je ook aan andere dingen. Tenzij je denkt dat de confrontatie motiverend werkt, kan je ook gewoon jezelf opmeten en fotos maken.
Ik wil de stap nemen. De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, woog ik 58 kilo. Inmiddels ben ik heel veel aangekomen en ben ik benieuwd hoe veel ik ben aangekomen. Het werkt motiverend en deprimerend, haha. :D
pi_137508980
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
TMI BE, TMI!
pi_137508994
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

TMI BE, TMI!
:D
pi_137509495
En weer 7 ons minder dan gisteren *O*
baal nu wel echt steeds harder van die ons erbij gisteren, maar ja, de trend is iig goed :7

Spinnen was ook lekker pittig. Nu alleen vanavond proberen rustig aan te doen met alcohol. Misschien gewoon maar weer met de auto naar de kroeg, dan weet ik iig dat ik spa rood drink.
quote:

[..]

TMI BE, TMI!
_O-
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:15:16 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137510265
Mijn arm zei vanmorgen : joah Qtje, beter ga je vandaag chillen en morgen beuken in de gym. Want anders heb je de komende 4 dagen last.

Braaf als ik ben heb ik maar geluistert ;( terras dan maar. Afschuwelijk natuurlijk met dit weer. Ik weets ;(
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 maart 2014 @ 12:37:58 #70
22592 crew  Ole
pi_137510704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
Mijn arm zei vanmorgen : joah Qtje, beter ga je vandaag chillen en morgen beuken in de gym. Want anders heb je de komende 4 dagen last.

Braaf als ik ben heb ik maar geluistert ;( terras dan maar. Afschuwelijk natuurlijk met dit weer. Ik weets ;(
tja, ik ging gister maar niet trainen met fysio maar enkel laten behandelen. Dacht even lekker chillen op die bank. Blijkt deze fysio nog veel harder te zijn dan mijn 'vaste' fysio :X. Au!! Maar goed, zo maar weer even apparaten doen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:46:03 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137510848
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:37 schreef Ole het volgende:

[..]

tja, ik ging gister maar niet trainen met fysio maar enkel laten behandelen. Dacht even lekker chillen op die bank. Blijkt deze fysio nog veel harder te zijn dan mijn 'vaste' fysio :X. Au!! Maar goed, zo maar weer even apparaten doen!
Ik laat me enkel door mijn eigen fysio's (heb er 2) behandelen :P No way dat er een andere fysio aan me komt. En als ze er alle 2 niet zijn, dan verrot ik wel v/d pijn totdat 1 v/d 2 er weer is :')
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 maart 2014 @ 13:03:19 #72
22592 crew  Ole
pi_137511225
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik laat me enkel door mijn eigen fysio's (heb er 2) behandelen :P No way dat er een andere fysio aan me komt. En als ze er alle 2 niet zijn, dan verrot ik wel v/d pijn totdat 1 v/d 2 er weer is :')
Ja hij is ook eigen fysio, heb er ook 2 ;) Alleen met hem had ik nu alleen maar getraind tot nu toe. Hij deed het verder prima, maar niet zachtzinnig :P
Maar ja, zachte heelmeesters en zo jeweetzzz
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:08:08 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137511332
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o :D
Oi! Het was fucking half 10! Waar zit jij met je gedachten! :X

quote:

[..]

TMI BE, TMI!
Ow... -O- De stemming was om 11 uur al niet anders! :') :D
Weekend zeker?

Anyway... ik heb al een flink eind gewandeld en ipv mijn kind met de auto op te halen bij scouting ben ik met de fiets gegaan. 4km heen en weer 4 terug! *O*
pi_137512521
Lijstje voor vandaag trouwens:

O: 2 geroosterde boterhammen met een beetje Becel (elke dag dit :') )
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine afbakbroodjes met kaas (meegebakken in de oven :9~ )
D: broodje kipshoarma (ga ik zelf bakken in olie) met wat sla en chilisaus

Qua sport vanmorgen een uurtje gespint.
pi_137513474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:41 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik wil de stap nemen. De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, woog ik 58 kilo. Inmiddels ben ik heel veel aangekomen en ben ik benieuwd hoe veel ik ben aangekomen. Het werkt motiverend en deprimerend, haha. :D
Ga ervoor. Dat getal gaat weer omlaag.
pi_137513577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o :D
Oi! Het was fucking half 10! Waar zit jij met je gedachten! :X

[..]

Ow... -O- De stemming was om 11 uur al niet anders! :') :D
Weekend zeker?

Anyway... ik heb al een flink eind gewandeld en ipv mijn kind met de auto op te halen bij scouting ben ik met de fiets gegaan. 4km heen en weer 4 terug! *O*
Niks mis met een permanente dirty mind :D Ik moest ook lachen om je pos! :D

O: 2 speltboterhammen met pindakaas
S1: 30 minuten fietsen
T: koekje
L: 2 speltboterhammen smeerkaas
S2: 40 minuten fietsen.
T: granentriangel met kaas en pesto. En een appel erbij.
D: nog geen idee. Strak boodschappen doen.

Net nieuwe set sportkleding gekocht, ze hadden alvast een set M en L voor mij apart gehouden. M zit echt perfect *)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:59:15 #77
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_137513649
Vanmorgen mijn eerste hardloop les gehad. En het is me alles meegevallen!!! Maandag en woensdag mijn 'huiswerk' doen en dan volgende week er weer tegenaan!
pi_137514935
Goed zo shopaholic, hou die motivatie vast!

Ik heb mn sportschool abo donderdag ook maar meteen opgezegd. Eerst even kijken hoe ik uitkom met de financiën in Utrecht en dan ga ik waarschijnlijk bij de sporthal/fitness van de uni verder, daar hebben ze ook groepslessen. En mijn huidige fitness heeft een maand opzegtermijn dus daar kan ik mooi nog even blijven.

Lijstje voor vandaag is een beetje matig:
O: slapen
T: appel
L: 2 bh kipfilet
T: 2bh ham en ei
A: aardappels met sla en kip
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:28:07 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137515604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste hardloop les gehad. En het is me alles meegevallen!!! Maandag en woensdag mijn 'huiswerk' doen en dan volgende week er weer tegenaan!
Leuk! Ik ga morgen weer voor een rondje!
pi_137516174
Ik heb het ultieme bewijs dat ik mezelf alleen maar voor de gek hou door te eten als ik 'verdrietig' ben. Nu ben ik echt verdrietig, en gelijk nergens zin in. Dus prima. Dat is dan de wijze les hieruit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137516677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ultieme bewijs dat ik mezelf alleen maar voor de gek hou door te eten als ik 'verdrietig' ben. Nu ben ik echt verdrietig, en gelijk nergens zin in. Dus prima. Dat is dan de wijze les hieruit...

SPOILER
:*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:45:42 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137519611
Nou moe Zeester... -O-
*kusje geeft... :*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:01:01 #83
236410 MaleDuck
pi_137522363
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veel zelf bakken is mijn tip. Experimenteer. Gutenvrije pannenkoeken, brood, wraps. Het kan allemaal. Ipv brood kan je kwark of yoghurt doen met vanalles er doorheen.
Thanks, dat deden we voor de diagnose ook al, dus dat komt wel goed :) En mén wat is dat gv-brood uur... 4,25 voor een brood :X :o
pi_137522960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Zeester het volgende:

SPOILER
:*. Zaterdag lekker samen over mannen bitchen.
pi_137522988
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Thanks, dat deden we voor de diagnose ook al, dus dat komt wel goed :) En mén wat is dat gv-brood uur... 4,25 voor een brood :X :o
Zoek eens op foodgawker.com op glutenfree of gf. Staan echt heel, heel veel recepten op.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 maart 2014 @ 20:49:17 #86
22592 crew  Ole
pi_137524571
Vanavond netjes thuis voor de buis/ achter computer. Morgen genieten van het mooie weer!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:28:25 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137528842
Wortels met hummus! *O*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:28:45 #88
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137528869
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

:*. Zaterdag lekker samen over mannen bitchen.
Bitchen. O+

Zeester :*

En nu lekker aan de maffe biertjes. Fuck het opletten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:29:17 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137528897
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wortels met hummus! *O*
IK MAG GEEN HUMMUS
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137528988
Chocolademousse met slagroom *O*. Aids aan de wereld *O*.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:32:35 #91
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137529044
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Chocolademousse met slagroom *O*. Aids aan de wereld *O*.
Jammer dat dat niet combineert met ipa's.

Popcorn daarentegen. :9 (straks nacht vd wansmaak)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:33:05 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137529071
Vent is roken, valt het op? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:54:01 #93
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_137529990
Tssss, zeester, hij weet niet wat ie mist.
Prrrrr
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:08:25 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137530637
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

IK MAG GEEN HUMMUS
Niet? Waarom niet? Zelf maken een optie?
  zondag 9 maart 2014 @ 01:57:08 #95
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137535299
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet? Waarom niet? Zelf maken een optie?
Ik reageer heel slecht op peulvruchten. :')

En typen is moeilijk. Soms is autocorrect zo slecht niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 9 maart 2014 @ 01:57:55 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137535309
Vent is weer roken, overigens. Ik hoop voor hem dat iesstraks popcorn heeft.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 9 maart 2014 @ 08:19:01 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137536522
Mogguh!

Kwam gisteren in de kroeg een gast tegen die ook bij Basic sport (en een vriend van mijn vent bleek te zijn), dus heb gelijk maar eens gevraagd of we v/d week samen kunnen trainen... Dan kan ik mijn oefeningen uitbreiden en kan hij mooi wacht staan bij de halterstang als ik bezig ben ermee. Woensdag \O/

En ik zit toch over die whey te twijfelen weer. Miss toch maar doen.

Zometeen ontbijten, trainen en dan ff genieten van het weer :D
  zondag 9 maart 2014 @ 09:36:14 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137537270
Goooooedemorgen :)

Na een week vakantie staat de teller op 72,5. Hoera!

En nu vandaag van de zon genieten. Fijn :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 9 maart 2014 @ 09:36:58 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137537281
Jum! :9
Ik heb zelf granola (zeg maar cruesli) gemaakt volgens dit recept:
http://www.elizabethrider(...)made-granola-recipe/

Agave siroop ipv de honing of maple syrup en voor het gedroogde fruit heb ik er een handje goji/cranberry mix doorheen gedaan. En nog een eetlepel bruine suiker.
De goji zijn iets bitter geworden, maar met een handje blauwe bessen erbij samen door de kwark is het echt heel lekker! :Y

Helaas niet hardlopen straks, heb een soort van kou op mijn longen. :{
Dan maar flink stuk wandelen. :Y
  zondag 9 maart 2014 @ 09:40:44 #100
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137537327
Straks bootcamp. Korte broekenweer dus eerst mn benen ontdoen van vachtje O+ Bwoh. ZON! O+
  zondag 9 maart 2014 @ 09:46:49 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137537413
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
Straks bootcamp. Korte broekenweer dus eerst mn benen ontdoen van vachtje O+ Bwoh. ZON! O+
Lekker he? Ik heb om 06u mijn hardloopschoenen aangedaan en ben gaan hardlopen buiten. Heerlijk. Sta nu in de sportschool, straks lekker terrasje pakken :D
pi_137537470
Ik moet zo werken, zal wel druk zijn want terras. Voel me iets minder jankerig, maar eetlust is nog niet echt terug.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:01:16 #103
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137537603
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker he? Ik heb om 06u mijn hardloopschoenen aangedaan en ben gaan hardlopen buiten. Heerlijk. Sta nu in de sportschool, straks lekker terrasje pakken :D
Vanmiddag balkon beetje poetsen O+ Maar eerst zo eens sporten.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:02:45 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137537621
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vanmiddag balkon beetje poetsen O+ Maar eerst zo eens sporten.
Sport ze and enjoy!!
pi_137537736
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
Nu ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet buiten sport ja O+
  zondag 9 maart 2014 @ 10:16:05 #106
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137537803
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Sporten in stromende regen kan ook fijn zijn ;)
pi_137539242
Hoi! Weten jullie misschien waar je zo'n meetlint kan kopen om je omtrek te meten?
Ik zoek al een jaar er naar en kan het nergens vinden!
  Moderator / Miss SHO zondag 9 maart 2014 @ 11:41:23 #108
22592 crew  Ole
pi_137539472
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef xuryah het volgende:
Hoi! Weten jullie misschien waar je zo'n meetlint kan kopen om je omtrek te meten?
Kun je daarvoor niet gewoon een meetlint gebruiken dat kleermakers ook gebruiken?
  Moderator / Miss SHO zondag 9 maart 2014 @ 11:42:09 #109
22592 crew  Ole
pi_137539503
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik hoop dat we morgen naar buiten gaan :Y
Doen we gewoon alles op het pleintje naast de fysio :P
pi_137539530
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef xuryah het volgende:
Zoiets? :)
http://www.hema.nl/winkel(...)imeter-%281442023%29
pi_137539924
quote:
Ja zoiets lijkt mij prima toch? Thanks, gewoon ff beter bij de hema kijken dus!
  zondag 9 maart 2014 @ 12:04:15 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137539974
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijstje voor vandaag trouwens:

O: 2 geroosterde boterhammen met een beetje Becel (elke dag dit :') )
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine afbakbroodjes met kaas (meegebakken in de oven :9~ )
D: broodje kipshoarma (ga ik zelf bakken in olie) met wat sla en chilisaus

Qua sport vanmorgen een uurtje gespint.
Hoe groot ben je en wat weeg je nu? Ik vind dit namelijk wel weinig. Waar is je groente en fruit? Je eet nu vooral heel veel koolhydraten en weinig dingen waar je wat langer vol van zit. En als je je bruine brood vervangt door volkoren, zit je er ook wat beter vol van. Vezels enzo :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer 7 ons minder dan gisteren *O*
baal nu wel echt steeds harder van die ons erbij gisteren, maar ja, de trend is iig goed :7

Spinnen was ook lekker pittig. Nu alleen vanavond proberen rustig aan te doen met alcohol. Misschien gewoon maar weer met de auto naar de kroeg, dan weet ik iig dat ik spa rood drink.

[..]

_O-
Je schommelt sowieso elke dag he? Een halve kilo meer of minder op een dag is echt hartstikke normaal. Kijk vooral naar de trend. Zo lang je naar beneden blijft schommel, is het prima hoor.

Ik ga zo de boodschappen voor deze week doen en dan ook meteen een waslijn voor buiten meenemen. Die had ik in dit huis nog niet en vind buiten-gedroogde was zo lekker ruiken! Nu alleen nog even twijfelen of ik een molen neem of ga hannessen met een lijntje van links naar rechts door de tuin.

Planning!
O: 3 geroosterde volkoren bth. 1 lv smeerkaas, 1 runderrookvlees, 1 pindakaas. 200 ml lv yoghurt, cornflakes, 2 tl suikers.
T: Niks, late O.
L: 3 of 4 volkoren met beleg.
T: Ga boodschappen doen, dus even kijken waar ik zin in heb. Vind het eigenlijk al enorm smoothie-weer, maar de aardbeien en zulks zijn nog zo achterlijk duur. Zijn diepvriesaardbeien ook lekker?
D: Maaltijdsalade van ijsbergsla, een beetje gekookte pasta, zongedroogde tomaatjes, lv feta, komkommer, tonijn en iets van pitjes of nootjes.
T: Sorbetijsje bij mijn favoriete ijssalon. Heb er nu al trek in!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137540319
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja zoiets lijkt mij prima toch? Thanks, gewoon ff beter bij de hema kijken dus!
Bij de action zijn ze geloof ik 40 cent!
  Moderator / Miss SHO zondag 9 maart 2014 @ 12:20:05 #114
22592 crew  Ole
pi_137540398
Diepvriesaardbeien zijn prima! Juist voor in de smoothies. Niet helemaal laten ontdooien, in de blender. Lekker :9
Ik vind dat diepvriesfruit echt super handig!
pi_137540981
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Bij de action zijn ze geloof ik 40 cent!
Ook maar 'ns kijken dan, goeie tip! En denk dat ze wel op meer plaatsen goedkoper zijn dan die van de Hema, maar het zoekt al wat handiger met de naam :)
pi_137543703
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:16 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Sporten in stromende regen kan ook fijn zijn ;)
Ja maar dan ben ik over het algemeen niet jaloers :')
  zondag 9 maart 2014 @ 20:54:26 #117
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137557962
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja maar dan ben ik over het algemeen niet jaloers :')
Hehe, flauw hoor :P

O: bananapancakes met blauwe bessen.
S: bootcamp
T: wheyshake
L: 3 speltboterhammen, 2 met oude kaas en 1 met vegapate
D: pastasalade
T: koffie met een stukje pure (85%) chocolade
En verder ook nog een uurtje in de zon mn balkon eens "zomerklaar" gemaakt. Als in poetsen, vegen, dorre plantjes uit potjes halen, ramen lappen, afval wegsjouwen van 3hoog naar andere kant van straat waar de vuilnisbak is etc.

Planning morgen:
O: overnight oats
T: fruit
L: 3 speltboterhammen met beleg, wat groente erbij.
D: geen idee, eet bij mijn ouders. Doe boodschappen met mn moeder vermoed ik, dus ik regel wel wat gezonds.
S: bootcamp op een vreselijk tijdstip, 21:00-22:00. 8)7

Qwea, zat net nog even je post terug te lezen. Ben je er al uit wat je gaat doen met whey? Wel/niet? Ik ben iig blij dat ik niet meer die idiote hoeveelheden kwark weg hoef te proppen :'). En deze smaakt naar chocolaaaaaaaaaa O+
pi_137558180
Ik zag gisteren ook mensen bootcampen in mijn stad. Nu denk ik erover na om het ook te gaan doen 1x per week naast hockey alleen ik heb t zo druk ;(
My salvation lies in your love..
  zondag 9 maart 2014 @ 21:04:50 #119
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137558650
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zag gisteren ook mensen bootcampen in mijn stad. Nu denk ik erover na om het ook te gaan doen 1x per week naast hockey alleen ik heb t zo druk ;(
Ik weet niet welke stad je zit, maar bij the bootcamp club kun je iig een gratis proefles doen. Probeer het eens, als je het leuk vind, is er vast wel een uurtje of 2 ruimte te maken in je agenda ;)

Hier komen er in de regio binnenkort ook nog een heleboel trainingsmomenten bij en daar ben ik wel blij mee, mocht ik een keer niet op dinsdag/donderdag/zondag kunnen. Sterker nog, denk dat ik straks misschien wel een keer extra per week kan gaan.
pi_137559074
Vandaag was echt een heeeeerlijke dag! O+
Super fijn gewandeld met mijn vriend :)

O: panini met rode pesto en chorizo
L: klein softijsje
S: 5 uur gewandeld door de duinen en over het strand
D: zelfgemaakte pizza met heel veel groente en weinig kaas

Niet een geweldig gezond dagje, maar wel heel veel bewogen. Zo nog eventjes een smoothie maken om nog wat meer vitamines binnen te krijgen!
  zondag 9 maart 2014 @ 21:11:51 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137559097
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hehe, flauw hoor :P

O: bananapancakes met blauwe bessen.
S: bootcamp
T: wheyshake
L: 3 speltboterhammen, 2 met oude kaas en 1 met vegapate
D: pastasalade
T: koffie met een stukje pure (85%) chocolade
En verder ook nog een uurtje in de zon mn balkon eens "zomerklaar" gemaakt. Als in poetsen, vegen, dorre plantjes uit potjes halen, ramen lappen, afval wegsjouwen van 3hoog naar andere kant van straat waar de vuilnisbak is etc.

Planning morgen:
O: overnight oats
L: 3 speltboterhammen met beleg, wat groente erbij.
D: geen idee, eet bij mijn ouders. Doe boodschappen met mn moeder vermoed ik, dus ik regel wel wat gezonds.
S: bootcamp op een vreselijk tijdstip, 21:00-22:00. 8)7

Qwea, zat net nog even je post terug te lezen. Ben je er al uit wat je gaat doen met whey? Wel/niet? Ik ben iig blij dat ik niet meer die idiote hoeveelheden kwark weg hoef te proppen :'). En deze smaakt naar chocolaaaaaaaaaa O+
Ik heb de dietiste gemaild. Kreeg op mijn kop omdat ik mijn noten niet at 9 vd 10x waardoor ik te weinig eiwitten kreeg. Dus ik heb net gemaild of ik die stupide noten niet mocht vervangen voor whey :P

Ik ben dinsdag op jouw werk :P
  zondag 9 maart 2014 @ 21:21:15 #122
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137559644
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb de dietiste gemaild. Kreeg op mijn kop omdat ik mijn noten niet at 9 vd 10x waardoor ik te weinig eiwitten kreeg. Dus ik heb net gemaild of ik die stupide noten niet mocht vervangen voor whey :P

Whehehe :D Noten zitten wel vol goede vetjes, daarom zijn ze ook wel belangrijk. Hier heb ik vooral kwark vervangen door whey. Was klaar met kwark.

En ik dinsdag niet. Cursus. Ver weg. Daarom morgen naar het ouderlijk gebeuren toe... ben wel blij dat ik even 's avonds een uurtje "weg" kan daar om te sporten, mn moeder is nu in de staat dat ik na een paar uur toch wel even weer tijd voor mijzelf nodig heb.
pi_137564937
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:50 schreef Zeester het volgende:
Ik moet zo werken, zal wel druk zijn want terras. Voel me iets minder jankerig, maar eetlust is nog niet echt terug.

Ik ben ooit eens helemaal vanzelf 5 kg afgevallen nadat mijn hart gebroken was. Ik was er helemaal niet mee bezig en ik merkte het pas toen andere mensen me out of the blue complimentjes gaven over hoe ik eruit zag. Geluk bij een ongeluk. :)

(Nu moet ik het zelf doen. }:| )
pi_137568108
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik ben ooit eens helemaal vanzelf 5 kg afgevallen nadat mijn hart gebroken was. Ik was er helemaal niet mee bezig en ik merkte het pas toen andere mensen me out of the blue complimentjes gaven over hoe ik eruit zag. Geluk bij een ongeluk. :)

(Nu moet ik het zelf doen. }:| )
Zo erg is het niet, m´n eetlust is inmiddels weer terug :D. Toch mijn hart nog wat beter laten breken!
pi_137572414
Normaal schommelt mijn gewicht als een gek. Nu al 6 dagen precies hetzelfde gewicht.
pi_137572430
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oh ik zou noten ook niet direct als beste bron van eiwitten zien. Dat haal je veel makkelijker uit andere producten.
  maandag 10 maart 2014 @ 08:38:54 #127
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137572433
Afgelopen week weer eens afgevallen, eindelijk. In totaal 1,5 kilo! Nu het goede gevoel weer vasthouden, maar met dat mooie weer is dat helemaal niet zo moeilijk :)
»» Democracy is so overrated »»
  maandag 10 maart 2014 @ 09:01:50 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137572702
Mijn menstruatie komt eraan vandaag of morgen en dat is aan mijn handen terug te zien. Ik ben een grote vochtblaas. :D Ik ben dus vanmorgen ook lekker niet op de weegschaal gaan staan, die waarde zegt me niet zo veel.
Ik heb de afgelopen dagen wel veel gelopen dus ben al met al tevreden over hoe het nu gaat. Geen gekke vreetbuien wat op zichzelf al gewoon winst is. :Y *O* Nu volhouden.

Ik heb voor tussendoor op mijn werk iets extra's mee. Liever een roggebroodje of een appel meer dan dat ik de koektrommel in duik. *)
pi_137572780
Mijn weegschaal is kapot... een kilo zwaarder binnen 1 minuut....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 maart 2014 @ 09:10:44 #130
236410 MaleDuck
pi_137572821
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zoek eens op foodgawker.com op glutenfree of gf. Staan echt heel, heel veel recepten op.
Thanks, zal er eens rondneuzen :)

Als ontbijt eet ik nu deze: http://www.glamour.nl/lifestyle/food/artikel/mueslirepen
En die beleg ik als een boterham :)
  maandag 10 maart 2014 @ 11:52:23 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137576697
Must... have... chocolate... ;(

*pms*

*bekertje chocomel uit de automaat trekt... gelukkig geen cash bij me dus geen mogelijkheid om de automaat te plunderen. :') :D
pi_137579036
O: 3 meergranen, 2 met cashew butter en 1 met jam + chia zaden.
T: oploskoffie soja
L: soja yoghurt met aardbeien, chia, kaneel, pompoenpitten en gemalen kokos.
D: geen idee nog
pi_137582011
Piepel, nog even een oproepje voor de meet komende zaterdag in Rotterdam. Mocht je interesse hebben, gewoon komen, wordt haske gezellig.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:50:20 #134
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137582156

Zo. Wortels mee op reis.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:27:58 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137583167
Whey gehaald *O*
  maandag 10 maart 2014 @ 16:58:12 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137585838
Waaaaah. Sollicitatiegesprek gehad en ik wil de functie zoooooo graag.

Hoor vandaag of morgen iets. Fingers crossed!
pi_137586458
Heb besloten een tijdje geen kcal meer te tellen. Het werkt niet meer voor me. Ik ga gewoon gezond doen en ik zie wel hoe het een uitwerking gaat hebben op mijn gewicht.
pi_137586748
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Piepel, nog even een oproepje voor de meet komende zaterdag in Rotterdam. Mocht je interesse hebben, gewoon komen, wordt haske gezellig.
Dit ja! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik vind t best spannend :@
My salvation lies in your love..
pi_137590490
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Zo erg is het niet, m´n eetlust is inmiddels weer terug :D. Toch mijn hart nog wat beter laten breken!
Uiteindelijk werkt een leuke geliefde en wat wilskracht ook wel. :)
  maandag 10 maart 2014 @ 20:36:44 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137594096
Zo, was niet tevreden met mijn net aan 10,000 steps vandaag en ben dus nog even naar buiten gegaan voore en wandeling. Iets van 4km gelopen. Heerlijk. :Y
  maandag 10 maart 2014 @ 21:25:14 #141
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137597088
O: 2 speltboterhammen met chocopasta
T: appel
L: 3 spelt 2 pindakaas 1 kaas
T banaan, worteltjes
D zuurkoolstamp met vegaballen
S bootcamp
T wheyshake. 3 paaseitjes
  maandag 10 maart 2014 @ 21:32:01 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137597546
Pfft. Vioolles loopt uit. Sta hier wortel te schieten :(
  maandag 10 maart 2014 @ 21:34:50 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137597720
Besteed je tijd nuttig en ga planken :+
  Licht Ontvlambaar maandag 10 maart 2014 @ 21:58:15 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137599093
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
Dat hou ik met moeite een halve minuut vol :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137603286
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, was niet tevreden met mijn net aan 10,000 steps vandaag en ben dus nog even naar buiten gegaan voore en wandeling. Iets van 4km gelopen. Heerlijk. :Y
Lekker fanatiek! Ik heb vorige week ook een stappenteller aangeschaft. Wel zo'n goedkope, die niet meer doet dan alleen tellen. Heb 'm vrijdag gebruikt en ik zat op nog geen 5000 stappen :') Morgen werken en hopelijk ff een lunchwandeling maken, kijken wat ie dan doet.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 04:07:54 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137607229
quote:
:D

Planken ;(
  Moderator / Miss SHO dinsdag 11 maart 2014 @ 05:18:20 #147
22592 crew  Ole
pi_137607288
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
pi_137607307
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 05:18 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, kom je ook? Gezellig!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:38:54 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137607611
Mogguh!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:51:27 #150
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137607705
Ik ben geen ochtendmens. Wekker om 6 uur, ugh :r
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:04:43 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137607829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben geen ochtendmens. Wekker om 6 uur, ugh :r
Ik sliep om 3 pas (kon niet slapen) en was om 6 wakker. Sta nu in de sportschool.

Beter gooien ze die 's nachts open :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:27:24 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137608078
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Lekker fanatiek! Ik heb vorige week ook een stappenteller aangeschaft. Wel zo'n goedkope, die niet meer doet dan alleen tellen. Heb 'm vrijdag gebruikt en ik zat op nog geen 5000 stappen :') Morgen werken en hopelijk ff een lunchwandeling maken, kijken wat ie dan doet.
Nou ja... fanatiek... ik ontdekte gisteren dat je ook een foodplan in kan stellen in de fitbit app en toen gaf dat ding aan dat, om 15 kilo af te willen vallen voor 7 augustus, je elke dag een tekort van 750Kcals moet hebben. Dan zou ik ong 7 ons p wk af vallen.
En dat was wel een beetje een wake up call, want dat er staat dat ik per dag 2600 kcals verbrand klinkt erg leuk, en maakte dat ik dacht 'oooooh, een boterhammetje meer kan wel' :') .
Kan ook prima, maar dan val je dus niet af. :+

En dus dat extra rondje maar even om er voor te zorgen dat ik nog wat meer verbrandde gisteren. ;)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:32:37 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137608120
Ik heb in Mei een bruiloft :o !
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:35:04 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137608148
Zolang dat niet die van jezelf is is dat toch niet zo :o ?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:46:41 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137608271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang dat niet die van jezelf is is dat toch niet zo :o ?
Wel als ik dan nog 5% vet kwijt moet voor die tijd.

Maar gaat lukken. Trainen als een mofo!

Oeh pup komt zaterdag *O*
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:17:10 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137608775
quote:
Haha, ik zag het even voor me op hoge hakken in een korte rok met mijn viool op m'n rug... _O-

Uiteindelijk wel extra lang gespeeld omdat de docent het ook wel lullig vond om me zo lang te laten wachten. Iets met elk nadeel....

Hoe dan ook:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')