Tja, wat moet ik ervan zeggen? Ik, en met mij velen anderen, horen gewoon een erg goede band in zijn beginstatus die duidelijk veel groots in zich heeft. Ik weet zeker dat je over een paar jaar terugkomt op deze discussie en zegt dat je het vroegere werk toch stiekem wel goed vindt. Hopelijk is tegen dan de hele catalogus geremixt (in plaats van de remasters) waardoor het allemaal veel verser klinkt, want ik ben het met je eens dat de sound wel gedateerd is. Maar de songs niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het trouwens altijd heel leuk als mensen zeggen 'dat het zo goed in elkaar zit'. Niets persoonlijks tegen Arno verder natuurlijk maar ik heb wat familieleden die dat van alle muziek zeggen die ze goed vinden maar niet weten waarom. Net als 'dat de band echt heel strak speelde', nog zo'n parel.
...dan houd ik van alles wat jij altijd kutmuziek noemt, ja. Flawless logic.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
tja als jij rock'n'roll music niks vind![]()
citroensmaak?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:04 schreef Moody het volgende:
Je bent vrij zuur voor iemand die ranja heet
nou... zuur wil nog wel eens gaatjes makenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Moody het volgende:
Bestaan er trouwens condooms met citroensmaak?
Lijkt me wel humor.
er is ook maar 1 band die zoiets voor elkaar kan krijgen. en daarom alleen al: Beatlesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef Arn0 het volgende:
Normaal zijn enkel de Stones vs Beatles discussies verhit, maar nu gewoon een verhitte Beatles versus.. Beatles discussie. Ook leuk.
Dat is ook niet helemaal waar hoor. Dit soort oud vs nieuw-discussies hebben we om de haverklap over talloze bands.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef ranja het volgende:
[..]
er is ook maar 1 band die zoiets voor elkaar kan krijgen. en daarom alleen al: Beatles
Ik wou er eerder nog een Radiohead-vergelijking ingooien maar ik wou ranja niet wegjagen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar hoor. Dit soort oud vs nieuw-discussies hebben we om de haverklap over talloze bands.
vaak over bands die nog bestaan, en dan wil de mening nogal eens verschuiven na verloop van jaren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
Dat is ook niet helemaal waar hoor. Dit soort oud vs nieuw-discussies hebben we om de haverklap over talloze bands.
Helemaal gemistquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Maxerazzi het volgende:
We hebben deze week ook nog een jofele discussie over Vampire Weekend gehad, volgens mij.
Op een enkeling na vond iedereen het tweede album een flop.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helemaal gemistEen van mijn favoriete bands
Nog een keer over doen?
Ging het er over of het laatste album beter was dan het debuut?
Neuh, Norrage had weer 's een onvervalste mening: eerste album was goed, tweede album één van de kutste albums ever.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog een keer over doen?
Het ging er over dat het debuut het summum van moderne popmuziek was en het tweede album een van de vijf slechtste albums gemaakt sinds een holbewoner bedacht dat het wel leuk was met een stok op een bot te slaan. Ik was het daar overigens bepaald niet mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog een keer over doen?
Volgens mij wordt juist heel vaak het debuut verheerlijkt in dit topic en alles wat ook maar een beetje anders is wordt weggezet als rommel. Als dat niet zo is, dan is het te veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
vaak over bands die nog bestaan, en dan wil de mening nogal eens verschuiven na verloop van jaren.
hoe vaak je niet leest van bands dat het 2e album nog beter is dan het eerste waarbij na 10 jaar blijkt dat niemand die 2e meer kent en de eerste een klassieker is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |