abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:48:11 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_137474295
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Niet. Het bestaat voor het grootste deel uit bijna-fascistische extreem-rechtse parlementariërs, die er ongrondwettig zijn gekomen. Bizar dat de EU en VS dit steunen.
Nota bene de interim minister-president is een jood. Dit zijn aperte leugens verzonnen door het Kremlin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:49:21 #182
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137474318
Wat is er afgelopen nacht allemaal nog gebeurd?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:50:12 #183
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137474335
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals Elzas-Lotheringen? Okay als Duitsland nu Frankrijk binnenvalt?
Er is al voldoende gevochten om dat stuk land lijkt me. Hoewel het oorspronkelijk natuurlijk bij Duitsland hoort.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:52:18 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_137474366
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Nota bene de interim minister-president is een jood. Dit zijn aperte leugens verzonnen door het Kremlin.
http://www.forbes.com/sit(...)ly-wrong-in-ukraine/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137474478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:49 schreef Maargoed. het volgende:
Wat is er afgelopen nacht allemaal nog gebeurd?
Niks.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:09:59 #186
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137474601
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Niks.
Dan heb ik ook weinig gemist.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137474641
Oekraine hoorde oorspronkelijk bij heleboel andere landen maar helaas werden er wat grenzen opnieuw vastgesteld.
pi_137474695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 03:38 schreef kossikvassik het volgende:
Echt bizar dat mensen die helemaal
niets van de Krim afweten denken dat de Krim door Rusland wordt bezet. Bezetting is iets wat tegen de wil van de mensen gebeurt :), dit is eerder bevrijding.

Stel je voor dat ten tijde van Hitlers Duitsland Brabant aan Belgie zou zijn geschonken.... en het er nu nog steeds bij Belgie zou moeten horen... nu zou er in Brussel zonder dat iemand in Branant dat wilde een anti-Nederlandse regering komen die Nederlanders haat en het Nederlands ook nog eens zou hebben verboden.

Dit is dus precies de situatie op de Krim. Omdat ooit een Sovjet dictator het leuk vond om die Russische provincie aan Oekraine te geven betekent toch niet dat die mensen maar moeten lijden?

Russische militairen werden als helden ontvangen op de Krim. En waarom mag Kiev wel in opstand komen en de Krim
niet? Waarom zouden mensen op de Krim geen zelfbeschikkingsrecht hebben terwijl ze ook nog eens keihard gediscrimineerd en gepakt worden vanuit Kiev?

Laat die mensen nou gewoon lekker bij Rusland gaan als ze dat willen. En ze zouden wel gek zijn om het niet te willen met alle chaos in Oekraine en een GDP per capita dat 3 keer lager is dan in Rusland...
Probleem is dat dus niet iedereen bij Rusland wil horen, de vraag die ik heb is of het uberhaupt wel meer dan 50% is, er zijn namelijk maar 58% etnische Russen in het Krimm en daarvan hebben al een aantal aangegeven dat ze niet bij Rusland willen horen, dit maakt de stelling dat alle 58% bij Rusland willen horen onjuist en zelfs dan is 58% te weinig om het maar even af te staan.

Ander bijkomend probleem is dat er helemaal niemand het Krimm nu in mag dus wie gaat bepalen of het referendum (wat overigens niet legitiem is volgens de Oekrainsche grondwet) uberhaupt wel eerlijk verloopt.

Ik vind het persoonlijk eerder bizar dat jij dit als een bevrijding ziet.
pi_137474715
Hollanders kijken ook neer op alles wat buiten hun beperkte leefgebied bestaat.
1x een streek van de natuur en ze verzuipen.
pi_137474737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:16 schreef schvvmert het volgende:
Zou je kunnen toelichten wat jouw persoonlijke mening van Nederlanders te maken heeft met dit topic?
pi_137474777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:16 schreef schvvmert het volgende:
Ik kom gelukkig uit Noord Brabant!

Maar heeerleyck, die zelfhaat en de liefde voor een halve dictator als Poetin die je tegenwoordig ziet. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:20:13 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_137474792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:15 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Probleem is dat dus niet iedereen bij Rusland wil horen, de vraag die ik heb is of het uberhaupt wel meer dan 50% is, er zijn namelijk maar 58% etnische Russen in het Krimm en daarvan hebben al een aantal aangegeven dat ze niet bij Rusland willen horen, dit maakt de stelling dat alle 58% bij Rusland willen horen onjuist en zelfs dan is 58% te weinig om het maar even af te staan.

Ander bijkomend probleem is dat er helemaal niemand het Krimm nu in mag dus wie gaat bepalen of het referendum (wat overigens niet legitiem is volgens de Oekrainsche grondwet) uberhaupt wel eerlijk verloopt.

Ik vind het persoonlijk eerder bizar dat jij dit als een bevrijding ziet.
Dat hele referendum wordt sowieso een farce. Hele geoliede eeuwenoude Westerse democratien krijgen niet in tien dagen een referendum van de grond. De census, printen van de stembiljetten, organiseren van vrijwilligers, campagnetijd etc. duurt gewoon een stuk langer. En dan wil Putin geen mensen van de OVSE toelaten om toezicht te houden, beter nog, niemand mag het zien.

En je weet nu al dat de fellow travelers het gaan slikken als zoete koek.
pi_137474824
Kan een burgeroorlog worden in Oekraine.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:22:31 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137474835
quote:
Janoekovitsj in ziekenhuis na hartaanval'

De 22 februari afgezette Oekraïense president Viktor Janoekovitsj zou volgens een Russische krant na een hartaanval zijn opgenomen in een ziekenhuis.

De krant Moskovski Komsomolets berichtte dat de 63-jarige Janoekovitsj volgens een anonieme bron een hartaanval leed en in zorgelijke toestand verkeert.
Wat een toeval, mocht 't waar zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:22:31 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_137474836
pi_137474870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zie je wel vaker bij zulke types, zodra ze ineens geen macht meer hebben gaat hun gezondheid achteruit. Mobutu had er ook last van.
pi_137474873
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat hele referendum wordt sowieso een farce. Hele geoliede eeuwenoude Westerse democratien krijgen niet in tien dagen een referendum van de grond. De census, printen van de stembiljetten, organiseren van vrijwilligers, campagnetijd etc. duurt gewoon een stuk langer. En dan wil Putin geen mensen van de OVSE toelaten om toezicht te houden, beter nog, niemand mag het zien.

En je weet nu al dat de fellow travelers het gaan slikken als zoete koek.
Helaas wel, probleem is dat sommige mensen niet naar dit aspect kijken (of willen kijken kan ik beter zeggen) en de hele tijd hard lopen te schreeuwen en vinger lopen te wijzen naar de andere kant.

Even voor de duidelijkheid, ik steun de VS, EU en alle andere mogelijke geallieerde niet onvoorwaardelijk, ik steunde tijdens Syrie gewoon Ruslands aanpak.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:24:41 #199
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137474880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

zal best waar zijn , verplaatst je maar eens in zijn plek, baan weg , huis weg, kapitaal vastgezet, Baas Poetin boos. kans op een plek in een strafkamp of een klote baantje
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_137474897
quote:
Timosjenko :'), ben benieuwd hoeveel geld ze nu kwijt is omdat haar tegoeden ook bevroren zijn :').
Get it and Bet it
pi_137474985
Niet meer nodig, dan kan het slecht met je aflopen ineens daar in Rusland
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:38:53 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137475176
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mooie post, het lijkt mij een zeer aannemelijke verklaring.
Goed op een rijtje gezet inderdaad, maar dit was (zonder de benamingen) allang bekend, alleen het westen bleef rondgooien dat de russen door de straten marcheerden en de mensen bang achter de gordijnen zaten. :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:41:03 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137475225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 02:42 schreef Dyll het volgende:

[..]

Oekraïne zal nooit en te nimmer het vuur openen. Dan zijn zij immers de agressor en hoeven, in ieder geval, van de EU zijde geen hulp te verwachten.
Dan zeggen ze gewoon dat het een false flag van de russen was, dat zal de vs iig direct doen.
pi_137475284
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
alleen het westen bleef rondgooien dat de russen door de straten marcheerden en de mensen bang achter de gordijnen zaten. :/
Heb je hier ook de nodige bronnen voor? Ik heb dit namelijk nergens gelezen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:44:19 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137475287
die spindokters zullen ook elke dag hard klaarkomen op al hun feitjes die ze de wereld ingooien, heerlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:48:05 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137475356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Heb je hier ook de nodige bronnen voor? Ik heb dit namelijk nergens gelezen.
Amerika brengt het constant zo dat het een russische invasie is, dat 'de russen' alle oekrainse basissen omsingelen en mensen intimideren.

Terwijl de russen daar altijd al waren, de defensie troepen (inclusief dus het vermelde) van het krim de wacht houden en de mensen relatief blij zijn met de situatie.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:48:37 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137475372
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Re het volgende:
die spindokters zullen ook elke dag hard klaarkomen op al hun feitjes die ze de wereld ingooien, heerlijk
Zo stel ik het me al jaren voor, dat ze bankbiljetten in hun anus doen en zich dan aftrekken.
pi_137475399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zo stel ik het me al jaren voor, dat ze bankbiljetten in hun anus doen en zich dan aftrekken.
En jij fapt op plaatjes van Poetin, iedereen heeft zo zijn gebrek!
pi_137475419
quote:

[..]

Amerika brengt het constant zo dat het een russische invasie is, dat 'de russen' alle oekrainse basissen omsingelen en mensen intimideren.

Terwijl de russen daar altijd al waren, de defensie troepen (inclusief dus het vermelde) van het krim de wacht houden en de mensen relatief blij zijn met de situatie.
Ik vraag niet of je mij kan vertellen hoe jij Amerikaans nieuws interpreteert, ik vraag of jij bronnen kan aandragen om jouw uitspraak te onderbouwen:

quote:
alleen het westen bleef rondgooien dat de russen door de straten marcheerden en de mensen bang achter de gordijnen zaten. :/
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:52:38 #210
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137475445
quote:

[..]

Ja, ze zijn daar al jaren, maar dat was meer een gunst van Oekraïne, ze mochten daar hun Zwarte Zee-vloot stallen.

Nu draaien ze het om en doen ze alsof ze daar al eeuwen zitten.

(Ik kan ook spinnen :s) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')