Ook interessant!quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC Returns to Ireland on July 19
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublinquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook interessant!
Ben benieuwd wat voor cards het worden, dan eens verder kijken. Berlijn wil ik sowieso nog terug namelijk.
Ik ging voor 87 retour naar Dublinquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublin
Nice, maar dit event valt in juliquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging voor 87 retour naar Dublin
True true.. ben vooral benieuwd naar de card en de prijs van de kaartjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nice, maar dit event valt in juli
quote:Berlin, Germany on May 31
Dublin, Ireland on July 19
Stockholm, Sweden on Oct. 4
Istanbul, Turkey on Nov. 22
Ik zou de betekenis vam evade eens opzoekenquote:
en wat is de rest van je budget?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublin
Ik kwam het gifje tegen, mocht het je boeien:quote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Filmpje van rampage doet het niet meer, Chael vs wanderlei zag er wel treurig uit idd...
Rampage, kneusquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kwam het gifje tegen, mocht het je boeien:
[ afbeelding ]
Rampage slaat M'Pumbu knock-out en terwijl die aan het bijkomen is staat Rampage als een hooligan tegen hem te schreeuwen. Bij de post fight interview pakt hij de microfoon van Jimmy Smith, komt met een WWE-achtig verhaal en wijst en schreeuwt naar King Mo: "You next! You next! You next!"
[ afbeelding ]
Mja
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou de betekenis vam evade eens opzoeken
Vliegticket 125quote:
Toch vind ik het stiekem een beetje leuk. Build up naar Rampage vs. Moquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rampage slaat M'Pumbu knock-out en terwijl die aan het bijkomen is staat Rampage als een hooligan tegen hem te schreeuwen. Bij de post fight interview pakt hij de microfoon van Jimmy Smith, komt met een WWE-achtig verhaal en wijst en schreeuwt naar King Mo: "You next! You next! You next!"
[ afbeelding ]
Mja
zo, kaartje is wel veel geldquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vliegticket 125
Kaartje 300
3 nachten hotel 225
4 dagen food 150
----------------------------
¤ 800 voor 4 dagen Berlijn + UFC event
Shopping van het vrouwtje buiten beschouwing gelaten.
En dan zit je echt niet in een crappy kamertje of in een crappy seat
Is een schatting he, weet niet wat ze kosten.quote:
Dan zult u dit ook wel vermakelijk vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toch vind ik het stiekem een beetje leuk. Build up naar Rampage vs. Mo
Thanks voor het delen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja
BLACK ON BLACK CRIME.quote:
twitter:ShowdownJoe twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 16:49:16Just got a note from the UFC that "Due to internet issues at the venue, we will not be streaming the weigh-in live today." reageer retweet
quote:The UFC will have a new commentating team going forward as John Gooden, and one-time Welterweight title challenger, Dan Hardy, are on tap to call their first event this Saturday.
Wel handig een extra setje als je zo tering veel events doet.. weet alleen niet wat ik er van moet verwachtenquote:
Volgens mij heb ik dat 10 jaar geleden al eens op Discovery ofzo gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef Broempoe het volgende:
Bwaa. Wat is dit
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto-video/2014/03/mieters-fight-football-gaat-los
die 2 wonen elkaar nu ook uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shaub dagger'ed haar even met zijn DAT ASS gezicht
Okequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die 2 wonen elkaar nu ook uit.
je snapt ook, honda altijd die arm mee naar huis nemen en nu SNAP, de kroko wint, lolzzzz
in Zweden zijn ze erg streng.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:28 schreef wuuht het volgende:
Ik hoorde laatst dat gustafsson 15 maanden in de bak heeft gezeten voor mishandeling, volgens mij heb je iemand dan wel echt flink gesloopt als je 15 maanden krijgt.
Mooie tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens de countdown op de Fight Pass beginnen de prelims al om 18:30 uur!!
Dit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Akmedov
Pickett
MJ
Gustafsson
Easy card wederom
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:47 schreef PSYCHEV het volgende:
Waarom kiezen er zoveel voor Akhmedov? Zo indrukwekkend was hij niet in z'n vorige gevecht..
Jammer, ik vind Davy een goede vechter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:45 schreef PSYCHEV het volgende:
David Grant vs. Roland Delorme is gecancelled een paar uur na de weigh-ins omdat Grant toen pas de uitslag van een MRI kreeg, heeft z'n meniscus gescheurd. Hij wilde vechten, maar dokters lieten het niet toe (logisch). Beide mannen krijgen wel hun performance money en alles vergoed e.d.
Vind het jammer! Dit was een van de betere prelim fights
Ik ga meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:55 schreef Nober het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Michael Johnson vs. Melvin Guillard
Brad Pickett vs. Neil Seery
Gunnar Nelson vs. Omari Akhmedov
Ik voorspel 4 submissions. Is daar ergens een leuke bet voor, denk dat je dan heel erg binnen looptquote:Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Manuwa is nog niet klaar voor een topper als Gustafsson. Geografisch gezien snap ik het wel
en je leert van elke loss, maar ik had Manuwa liever een kleinere stap zien maken.
Guillard blijft grappig om te zien tijdens interviews etc. wat een vent
Dit is echt een lekkere match-up, waarbij beide fighters een mooie kans hebben om te winnen.
Ik denk echter dat de skills van Johson in dit gevecht de doorslag zullen geven ten opzichte van de
skills van The Yound Assassin.
Neil who? Pickett zag er echt weird uit tijdens de weigh-insmaar ik geloof wel dat hij een mooie cut heeft gehad.
Akhmedov heeft enorm veel kracht en ook wel explosiviteit, maar hij is nog LANG geen complete MMA fighter. Zijn TDD is werkelijk waardeloos en met iemand als Nelson tegenover je heb je dan echt een fucking probleem.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef Hooidraad het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Fail Mark, jwz.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was die site ook alweer met streams voor maincard
Ja, normaal log ik daar in en dan kan ik kijken nu stond er dat ik het moest kopen. Komt dus ook niet op youtube en facebook?quote:
Dana is je in de kont aan het nueken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, normaal log ik daar in en dan kan ik kijken nu stond er dat ik het moest kopen. Komt dus ook niet op youtube en facebook?
Yep. It is aaaaall over!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef Nober het volgende:
UFC site is niet meer gratis, moet ineens betalen voor de stream!?
Zoals FXR zei, we worden de illegaliteit in gedwongen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Nober het volgende:
Ik heb toch godverdomme geen CC, zou ook niet weten waarom je dat nodig zou hebben bij een FREE trial!!!
Yesssquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 171 is BAD ASS trouwens
Hendricks vs. Lawler + Condit vs. Woodley alleen die 2 fights al
alles is neergehaaldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
FXR heeft normaal wel een fight pass linkje.. waar hang je uit???
quote:
RIPquote:And just like that it's over.
Thanks for the run guys I had a blast watching the fights with you all.
They've finally locked us out of grabbing the streams, and there's not much I can do about that.
I always said that if I couldn't provide you guys with HD streams, I would shut the site down. Unfortunately that day has finally come.
If things change in the future you'll know.
Thanks again everyone!
Martin Tylerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen bij voetbal is het leuk/goed, maar verder.. nee doe mij maar Amerikaans Engels
Dartenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet en het geluid van de tv aangezet met (de herhalingen?) darten
Terwijl die andere ook al jaren in Engeland vertoeft volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze hebben het bijna alleen maar over Scott
de comments spugen weer vuur op geschoren hondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit is wel héél matig zeg..
Je zult maar een kaartje gekocht hebben (ok, ok, dit zijn prelims, klopt, maar toch!)
Je hebt maar 10 fights i.t.t. 12.
Dan wordt er een fight gecancelled, heb je er nog 9.
En als deze en die vorige 2 van die 9 is kom je er bekaaid vanaf.
Het haalt mij iig niet over om een kaartje te willen kopen
THE TALENT POOL IS AS DEEP AS EVER!!! GET YOUR TICKETS NOW CRAZY BITCHES!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Je zult maar een kaartje gekocht hebben (ok, ok, dit zijn prelims, klopt, maar toch!)
Het is idd te hopen dat Melvin het hoofd van MJ er af slaat anders is er vrij weinig aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
THE TALENT POOL IS AS DEEP AS EVER!!! GET YOUR TICKETS NOW CRAZY BITCHES!!!
[ afbeelding ]
Ik heb MJ gepicked maar ben er niet echt blij mee/zeker vanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is idd te hopen dat Melvin het hoofd van MJ er af slaat anders is er vrij weinig aan
Ik heb wat cash op MJ by submissionquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Vrij 50/50 denk, ik gooi zo wat geld op Melvin @ 2.4 iig.
Deze telt niet mee joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef RipMcPants het volgende:
Kan het nog? Of ben ik te laat?
In ieder geval;
Nelson
Pickett
MJ
Gustafsson
wat is PSV?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ga de maincard missen.. PSV moet om 20.45
Are you syrillius?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo!! Nu een leuke cent verdienen met een Diabate submission
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
Dames en Heren, mijn picks voor deze avond
Manuwa
Guillard
Seery
Akhmedov
Trolololool
Jup 15 euro inzet --> 165 cashenquote:
Hoeveel geld deze keer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
Dames en Heren, mijn picks voor deze avond
Manuwa
Guillard
Seery
Akhmedov
Trolololool
Tuurlijk wel, Latifi wordt gecutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is al retired, die gaat niet winnen, joh
WINNEN WINNEN WINNEN zodat mensen mij als een WINNER herinneren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is zijn laatste gevecht, heeft ie al gezegd, waar zit je dan met je kop?
Jij hebt een foto met McGregor en Tate en je was bij GSP's laatste titelgevecht, jij bent eigenlijk al god zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
WINNEN WINNEN WINNEN zodat mensen mij als een WINNER herinneren.
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.quote:
Dat word dus niet veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Doe ik ook vaak.. laatst nog 450 euro gewonnen, dat was fantastisch!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Dat was pure awesomenessquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt een foto met McGregor en Tate en je was bij GSP's laatste titelgevecht, jij bent eigenlijk al god zelf.
Nee tuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is zijn laatste gevecht, heeft ie al gezegd, waar zit je dan met je kop?
Ja, waar dan? Of blijven we op de fight pass?quote:
Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.quote:
Heb je die armen gezien maat, ook al zit ie er niet goed op dan knijpt ie je schedel fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemdequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoorde die naam ook voorbij komen, vergeleek hij MJ's stijl met die van Melvin ofzo?
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout hadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemde
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout had
Maar daarna ging hij pas Guillard introduceren en vergeleek die met Manuwa.
Sowieso, MJ met Manhoef vergelijken
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.
wat moet je daar nu mee en je kan het toch ook opnemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
quote:
s'il vous plait?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
Tsja...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:17 schreef Broempoe het volgende:
Akhmedovwat doet u nu. Daar gaat mijn vermogen. Nu al geen kans meer op 4/4.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:06 schreef Broempoe het volgende:
Ronda Rousey vs. Sara McMann
Daniel Cormier vs. Patrick Cummins
Rory MacDonald vs. Demian Maia
Mike Pyle vs. TJ Waldburger
Robert Whittaker vs. Stephen Thompson
Heb flink geld ingezet op mijn picks, parlays jwz, zit die echte geld.
Haha. Sinds ik één keer vergeten was om m'n picks te plaatsen kan de oplettende lezer een plotselinge verandering in mijn tactiek waarnemen.quote:
Zonde dat je het zo snel opgeeft, deed je twee seizoenen terug ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:27 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Haha. Sinds ik één keer vergeten was om m'n picks te plaatsen kan de oplettende lezer een plotselinge verandering in mijn tactiek waarnemen.
Picket gaat dwars door arme Neil heen ben ik bang.
Ja, doe ik toch na elk event?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Plaats je zo meteen even een tussenstand?
Ik zag het als een experiment om te zien hoeveel underdogs er winnen, maar je hebt gelijk. Zal in het vervolg weer serieus m'n picks plaatsen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zonde dat je het zo snel opgeeft, deed je twee seizoenen terug ook.
Jari is er ook eentje vergeten maar die staat bovenin de lijst.
Nu is het te laatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:37 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ik zag het als een experiment om te zien hoeveel underdogs er winnen, maar je hebt gelijk. Zal in het vervolg weer serieus m'n picks plaatsen!
geilquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Om 22.00 begint ook glory 14 op streams
chillin man, heb meer zin in de co main vandaag dan de mainquote:
Ik had hem ook 29-28 MJquote:
Die uppercut had hem wel even in de problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mwah, naast die uppercut deed hij weinig. Johnson ook niet echt maar die had octagon control.
Jones stopt er mee na Teixeira dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Fenomeno het volgende:
Nee want Dana wil Jones/Gus 2 niet omdat z'n vriend Jones bang is van de Mauler
https://en.wikipedia.org/(...)ustafsson_vs._Manuwaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn de andere partijen geworden? Te lui om op te zoeken
Tyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ustafsson_vs._Manuwa
Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of moet huilen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de andere fights:
[ afbeelding ]
Ahahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de andere fights:
[ afbeelding ]
Dat is de Cheesecake Assassin special.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of moet huilen?
quote:
Ergens wel fascinerend, ik blijf er naar kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is de Cheesecake Assassin special.
Dit?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet hoor, maar had die andere niet eigenlijk gewoon gewonnen?
Wat is dit voor een bullshit?
Jo hoi en allesquote:
Levert geld op deze omdat het spannend isquote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
Dana White: Alexander Gustafsson gets winner of Jon Jones vs. Glover Teixeira
Het is dan wel DFW die het zegt maar we zullen hem maar weer geloven.
Jups, het gaat de goede kant op.quote:
Performance of the Night had wat mij betreft naar Gunnar Nelson mogen gaan...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
The following fighters were awarded $50,000 bonuses:
Fight of the Night: Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Performance of the Night: Alexander Gustafsson and Gunnar Nelson
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:36 schreef THEFXR het volgende:
boys, jullie houden toch allemaal van Dana?
PPV prijs verhoogt van 8 naar 18 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fuck you, Dana
Bah, is toch niet normaal zeg zo'n verhoging. Een heel enkele keer keek ik nog wel eens live en dan had ik er wel 8 euro voor over. Nu zeker niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:36 schreef THEFXR het volgende:
boys, jullie houden toch allemaal van Dana?
PPV prijs verhoogt van 8 naar 18 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fuck you, Dana
Motocross, heel jaar kijken voor 99 euro (of via MotorsTV/Eurosport2) en Nederlands succes met Herlings en Coldenhoff. Er is al een topic.quote:
Is geen schande ik heb er gewoon veel verstand vanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, ik sta gewoon gelijk met Jari terwijl hij één event gemist heeft.
Mn trots is wel redelijk gekrenkt dit seizoen
O dat is mn punt niet, maar uberhaupt dat ik dus niet in de bovenste regionen mee doe om de prijzenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is geen schande ik heb er gewoon veel verstand van
Als ik die card rond de jaarwisseling niet had gemist had ik waarschijnlijk bovenaan gestaan maar Nooc gaat ook hardquote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat is mn punt niet, maar uberhaupt dat ik dus niet in de bovenste regionen mee doe om de prijzen
nu weet ik het zeker, je bent gewoon nuts, het is godverdomme om 4 uur s'nachts.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
18 euro voor een hele dikke card vind ik overigens nog te overzien
Als ik een avond ga zuipen op zaterdag ben ik wel meer kwijt dan 18 euroquote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, je bent gewoon nuts, het is godverdomme om 4 uur s'nachts.
ja, dat is ook stervensduurquote:Op zondag 9 maart 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een avond ga zuipen op zaterdag ben ik wel meer kwijt dan 18 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |