Martin Tylerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen bij voetbal is het leuk/goed, maar verder.. nee doe mij maar Amerikaans Engels
Dartenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet en het geluid van de tv aangezet met (de herhalingen?) darten
Terwijl die andere ook al jaren in Engeland vertoeft volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze hebben het bijna alleen maar over Scott
de comments spugen weer vuur op geschoren hondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit is wel héél matig zeg..
Je zult maar een kaartje gekocht hebben (ok, ok, dit zijn prelims, klopt, maar toch!)
Je hebt maar 10 fights i.t.t. 12.
Dan wordt er een fight gecancelled, heb je er nog 9.
En als deze en die vorige 2 van die 9 is kom je er bekaaid vanaf.
Het haalt mij iig niet over om een kaartje te willen kopen
THE TALENT POOL IS AS DEEP AS EVER!!! GET YOUR TICKETS NOW CRAZY BITCHES!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Je zult maar een kaartje gekocht hebben (ok, ok, dit zijn prelims, klopt, maar toch!)
Het is idd te hopen dat Melvin het hoofd van MJ er af slaat anders is er vrij weinig aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
THE TALENT POOL IS AS DEEP AS EVER!!! GET YOUR TICKETS NOW CRAZY BITCHES!!!
[ afbeelding ]
Ik heb MJ gepicked maar ben er niet echt blij mee/zeker vanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is idd te hopen dat Melvin het hoofd van MJ er af slaat anders is er vrij weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |