Dit is best een tof ding eigenlijkquote:
Nee helaas nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Och, mensen staren zich altijd blind op km's, onderhoudspapieren erbij?
Gozer heeft 'm zelf omgebouwd. Hij is alleen nog aan het uitvogelen hoe hij de speedo moet doen, aangezien die met deze Alp met een kabel en drive in de naaf werkt. Deze naaf is als vanzelfsprekend anders, en de boel past niet meer.quote:
Krijg dat ding eerst maar weer eens rijdend voordat je gaat moddenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Zit ook maar te overwegen om eens een automagisch kettingsmeersysteem op de Bandit te zetten. Ben niet zo'n gestructureerd persoon dus er wil nog wel eens 1000km tussen smeerbeurten zitten hier. En dan nog merk ik het alleen maar omdat ie gaat happen..
Hou alleen geen ruimte meer over in het kontje om al die bijkomende meuk te stallen. Heb het remvloeistofreservoir voor achter er al in zitten, het reservoir van de vering, komt nog een kastje van een boordcomputer bij en dan moet er straks ook nog een oliereservoir in. Wordt wel erg krap zo.
Als dat ding een keer in je poot slaat vergeet je het nooit meerquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Zit ook maar te overwegen om eens een automagisch kettingsmeersysteem op de Bandit te zetten. Ben niet zo'n gestructureerd persoon dus er wil nog wel eens 1000km tussen smeerbeurten zitten hier. En dan nog merk ik het alleen maar omdat ie gaat happen..
Hou alleen geen ruimte meer over in het kontje om al die bijkomende meuk te stallen. Heb het remvloeistofreservoir voor achter er al in zitten, het reservoir van de vering, komt nog een kastje van een boordcomputer bij en dan moet er straks ook nog een oliereservoir in. Wordt wel erg krap zo.
Zo'n kettingsmeer dingetje vind ik niet echt modden. En voor de rest, slijpwerk aan het frame doe ik liever vóór het lakken dan ernaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Krijg dat ding eerst maar weer eens rijdend voordat je gaat modden
Aftermarket teller lijkt mij de meest simpele oplossing?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gozer heeft 'm zelf omgebouwd. Hij is alleen nog aan het uitvogelen hoe hij de speedo moet doen, aangezien die met deze Alp met een kabel en drive in de naaf werkt. Deze naaf is als vanzelfsprekend anders, en de boel past niet meer.
Je schuur is dus gewoon te smal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aftermarket teller lijkt mij de meest simpele oplossing?
Een Alp is veel te breed, die krijg ik nooit de schuur in hier
Hij wilde de KMstand behouden, dus tja. Hij is nou bezig een speedodrive van een andere Honda erin te bouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn schuur is 4m x 4m, groot zat. Echter is de gang maar iets meer dan een meter en de deur van mijn schuur is 80cmquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je schuur is dus gewoon te smal.
Een Alp krijg je wel de schuur in, het is enkel passen en meten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een Alp is veel te breed, die krijg ik nooit de schuur in hier
Mooi chineesje in de schuurquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp krijg je wel de schuur in, het is enkel passen en meten.
[ link | afbeelding ]
Hahaha hij komt uit braboland dus het zou kunnenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is net de titel van een nieuwe carnavalskraker.
Zuigerveertje na de klotequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hou op, rampending..De bougies slaan al vet na 1 dag
Ding is nieuw! Net 1200 op die teller ja! Als er dan een zuigerveer na zijn grootje is zou dat erg triest zijn.quote:
Tja, dat wilde ik ook. Maar jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wilde de KMstand behouden, dus tja. Hij is nou bezig een speedodrive van een andere Honda erin te bouwen.
Nee, maar op de distributieketting na heb ik wel alle onderdelen binnen, dus er kan nu vaart achterquote:
Ja, maar wel uit Den Bosch aka Oeteldonk, en daar hebben we geen 'carnavalskrakers' gelukkig, da's iets voor de rest van Brabantquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha hij komt uit braboland dus het zou kunnen
Hmm ja dat kan ik wel begrijpenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wilde de KMstand behouden, dus tja. Hij is nou bezig een speedodrive van een andere Honda erin te bouwen.
Jij kan zo te zien recht achteruit de schuur in?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp krijg je wel de schuur in, het is enkel passen en meten.
[ link | afbeelding ]
Toch maar eens een filmpje maken met het geworstel om een Alp in de schuur te krijgen..dan komt de boodschap beter over.
Ben je er al uit welke nieuwe tellerts het gaan worden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:30 schreef BlackLining het volgende:
Tja, dat wilde ik ook. Maar jaIk heb nu een stuk of acht hele kleine tellerhuisjes, en een paarhonderd hele kleine teller ruitjes.
Dat moet kunnen, no problemo!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan ik wel begrijpen
Nice, als je een beetje handig bent lukt dat vast
[..]
Jij kan zo te zien recht achteruit de schuur in?
Situatieschets:
[ afbeelding ]
Linksboven ingang gebouw, dan de hoek om de 1m brede hal in, dan haaks erop mijn schuur.
Je verbaast je nog bij die dingen me neefje had er 1 van 3 jaar oud en frame ging gewoon door midden lolquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ding is nieuw! Net 1200 op die teller ja! Als er dan een zuigerveer na zijn grootje is zou dat erg triest zijn.
Van een meter breed achteruit een 80cm brede deur (standaard is 90 tegenwoordig) is moeilijk, ik geloof er niks van dat dat lukt. Een Alp is een stuk breder dan een VTR, en daar heb ik al moeite mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat moet kunnen, no problemo!
Morgen ga ik toch met de brommert op pad, dan maak ik gelijk effe een filmpje hoe het hier is
Kantelen, veel kantelen. Dat is het truukje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van een meter breed achteruit een 80cm brede deur (standaard is 90 tegenwoordig) is moeilijk, ik geloof er niks van dat dat lukt. Een Alp is een stuk breder dan een VTR, en daar heb ik al moeite mee.
Nou heb ik niet zoveel op met die chinese scooter troep. Het hok van mn ma roest nu al na 1 jaar.. het frame roest nog harderquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Je verbaast je nog bij die dingen me neefje had er 1 van 3 jaar oud en frame ging gewoon door midden lol
Kantelen gaat niet, ivm stuuruitslag, smalle gang en deur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kantelen, veel kantelen. Dat is het truukje.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben je er al uit welke nieuwe tellerts het gaan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is als het goed is al onderweg deze kant opEn ik heb een wiring diagram gevonden van die motor, dus ik kan al beginnen aan de nodige aanpassingen in de kabelboom. Wat opzich wel meevalt trouwens.
Dat onderste zilveren plaatje wordt hoogstwaarschijnlijk nog zwart gespoten. Dat is de triple clamp (Nederlandse woord?) nu ook, dus dat past denk ik mooier.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Morgen maak ik een filmpje, kan je zien en horen hoevaak ik scheldt maar uiteindelijk lukt het tochquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kantelen gaat niet, ivm stuuruitslag, smalle gang en deur.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Morgen maak ik een filmpje, kan je zien en horen hoevaak ik scheldt maar uiteindelijk lukt het toch![]()
Al maak ik mij zorgen over later als er een 1200GS komt te staan..
Kisten zijn dan toch leeg, die haal je er dan af. Niemand die het ziet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Al maak ik mij zorgen over later als er een 1200GS komt te staan..
Stel nou eens voor dat iemand mij dan ziet zonder kisten..dat kan heul niet met een GS!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kisten zijn dan toch leeg, die haal je er dan af. Niemand die het ziet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is als het goed is al onderweg deze kant opEn ik heb een wiring diagram gevonden van die motor, dus ik kan al beginnen aan de nodige aanpassingen in de kabelboom. Wat opzich wel meevalt trouwens.
Dat onderste zilveren plaatje wordt hoogstwaarschijnlijk nog zwart gespoten. Dat is de triple clamp (Nederlandse woord?) nu ook, dus dat past denk ik mooier.![]()
Velgen met bijbehorende banden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Vergeef mijn onwetendheid maar wat is eraan veranderd?
Mijn motor slaat ook af met choke als hij warm is. Geen idee of het normaal is eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Vandaag zo'n 30 kilometer gereden, nergens last van. Aan het begin van de rit even getankt. Er ging een stuk meer in dan normaal is met de kilometers die ik op de vorige tank heb gereden (14 liter bij 225 kilometer, ik rijd normaal altijd zonder enige moeite minstens 1 op 20), of dat hier iets mee te maken heeft weet ik niet.
Wel sloeg de motor af toen ik de choke openzette met warme motor, dat lijkt me niet normaal?
Wel normaal, je verzuipt hem dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Wel sloeg de motor af toen ik de choke openzette met warme motor, dat lijkt me niet normaal?
lolquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Nee, zaterdag gaat het blok er weer onderuitquote:
dagje weg niks mis meequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Nero22 het volgende:
477 km toeren... Dan mag je vroeg je bed uit.
* Anne kijkt in de spiegel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef Sloggi het volgende:
Toeren is voor bejaarden met een GS, fluorhelm, reflecterend vest en bierpens.
Je hebt een bierpens?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne kijkt in de spiegel.
Komt wel overeen ongeveer.
Precies.quote:
mooien Siemenshark hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
haha nee had iets nodig om hem op te zetten![]()
Met een GS wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef Salatrel het volgende:
Zon aygo duwt die vent toch gewoon ff in ze uppie naar de kant?
Gewoon niezen en hij is weg, dingen wegen niks.quote:
welke instructeur? van Brunen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef Tunafish het volgende:
Kwam zonet nog een oud instructeur van me tegen. Voor de mensen die het hier kennen, stond bij de verkeerslichten bij de Kuipersdijk om zo de singel op te gaan, daar bij Brunen. Stond die kerel dus ook al te wachten, ik kom vrolijk achter hem staan, hij zwaait naar achteren, ik naar voren (). Licht gaat op groen, hij laat even zien dat 'ie nog steeds een stukje beter kan rijden dan ik door met een noodvaart door die bocht te gaan en met iets van 120 ofzo naar de verkeerslichten verderop te rijden terwijl ik rustig erachteraan pruttel. Vervolgens bij de volgende verkeerslichten mocht ik eerder weg, even laten zien dat ik op de rechte stukken al wel snel kan
Ja, die was net klaar ofzo. Was Luuk denk ik.quote:
Of gewoon op de weg lopen ouwehoeren met automobilisten etc. Boeide hem allemaal geen reet als je maar veilig reed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef Tunafish het volgende:
Ja, blonde lokjes. Goos is inderdaad een absolute held. Met z'n eeuwige lulverhalenPaar keer gehad dat 'ie ons even aan de kant zette voor een preekje, stond je daar ineens drie kwartier naar hem te luisteren
Kom ik toch effe langs, zou ik toch nog doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon niezen en hij is weg, dingen wegen niks.
Morgen hopelijk de brommer even beetje klaar maken, als ik geen rare boutjes tegen kom waarvoor ik de gereedschappen niet hier heb.
eerst nog op tijd uit bed zien te komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kom ik toch effe langs, zou ik toch nog doen
Altijd weer die buitenlanders die frontaal op je inrijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:45 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren hier (het is onderhand af hoor)https://goo.gl/maps/qvlFB bijna een frontale botsing gehad op de rotonde, een Brit dacht even dat ie thuis was en linksom moest
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:54 schreef Salatrel het volgende:
die britten zijn sowieso levensgevaarlijk. toen ik daar vorig jaar was heb ik echt enorm veel spookrijders gezien niet normaal.
ik heb hier voor ~700 nog wel een fazer 600 staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gister wat proefritjes gedaan, gewoon omdat het kan
Fazer 600 en een Div 900, de Fazer is leuk spul
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gefeliciteerdzal wel een opluchting zijn geweest?
goed bezig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |