Met een GS wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef Salatrel het volgende:
Zon aygo duwt die vent toch gewoon ff in ze uppie naar de kant?
Gewoon niezen en hij is weg, dingen wegen niks.quote:
welke instructeur? van Brunen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef Tunafish het volgende:
Kwam zonet nog een oud instructeur van me tegen. Voor de mensen die het hier kennen, stond bij de verkeerslichten bij de Kuipersdijk om zo de singel op te gaan, daar bij Brunen. Stond die kerel dus ook al te wachten, ik kom vrolijk achter hem staan, hij zwaait naar achteren, ik naar voren (). Licht gaat op groen, hij laat even zien dat 'ie nog steeds een stukje beter kan rijden dan ik door met een noodvaart door die bocht te gaan en met iets van 120 ofzo naar de verkeerslichten verderop te rijden terwijl ik rustig erachteraan pruttel. Vervolgens bij de volgende verkeerslichten mocht ik eerder weg, even laten zien dat ik op de rechte stukken al wel snel kan
Ja, die was net klaar ofzo. Was Luuk denk ik.quote:
Of gewoon op de weg lopen ouwehoeren met automobilisten etc. Boeide hem allemaal geen reet als je maar veilig reed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef Tunafish het volgende:
Ja, blonde lokjes. Goos is inderdaad een absolute held. Met z'n eeuwige lulverhalenPaar keer gehad dat 'ie ons even aan de kant zette voor een preekje, stond je daar ineens drie kwartier naar hem te luisteren
Kom ik toch effe langs, zou ik toch nog doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon niezen en hij is weg, dingen wegen niks.
Morgen hopelijk de brommer even beetje klaar maken, als ik geen rare boutjes tegen kom waarvoor ik de gereedschappen niet hier heb.
eerst nog op tijd uit bed zien te komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kom ik toch effe langs, zou ik toch nog doen
Altijd weer die buitenlanders die frontaal op je inrijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:45 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren hier (het is onderhand af hoor)https://goo.gl/maps/qvlFB bijna een frontale botsing gehad op de rotonde, een Brit dacht even dat ie thuis was en linksom moest
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:54 schreef Salatrel het volgende:
die britten zijn sowieso levensgevaarlijk. toen ik daar vorig jaar was heb ik echt enorm veel spookrijders gezien niet normaal.
ik heb hier voor ~700 nog wel een fazer 600 staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gister wat proefritjes gedaan, gewoon omdat het kan
Fazer 600 en een Div 900, de Fazer is leuk spul
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gefeliciteerdzal wel een opluchting zijn geweest?
goed bezig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, het had sinds het ongeluk niet meer gelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |