abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:47:17 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_137513394
Waarom heeft je psycholoog een analyse over je ex? Ze kan toch geen analyse van haar maken want ze is er zelf niet bij. Volgens mij gaat het er meer om dat jij nog zoveel last van dr hebt en dat het eigenlijk niks uitmaakt waarom je ex het doet. Ze kan idd iets mankeren, ze kan gewoon een trut zijn, ze kan het echt geloven, ze kan misschien zelfs gelijk hebben: dat weet die psycholoog toch niet? Uiteindelijk maakt het ook niet uit denk ik. Je hebt last van haar gedrag, ongeacht wat de reden van haar gedrag is.

En misschien begrijp ik het verkeerd hoor... maar jullie hebben dus gezamelijke vrienden die jouw gaan mailen wat zij gezegd heeft? Zouden ze dat ook niet andersom doen? Dat je ex een mail krijgt als jij iets over haar zegt? :{ Ik ben daar altijd mee op mn hoede want waarom voelde zij zich zo op haar gemak bij hun dat ze dat over jou kon zeggen? Hebben ze daar op het moment zelf nog iets mee gedaan behalve jou weer een rotgevoel gevoel geven?
Ik zou niks meer over haar tegen je vrienden en ex-collega's zeggen en inderdaad wat Murmeli zegt: kap gesprekken af waar ze in voorkomt. Dat geeft je meteen ook rust en je laat zien dat je je niet verlaagt naar haar niveau.
pi_137513419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens, en dank!

De psycholoog zegt ook wel eens dat ze dit doet om haar eigen keuzes in het verleden te bekrachtigen. "Als ik maar vaak genoeg schreeuw wat voor lul s_e was, dan begint hij vanzelf een lul te worden"... "En is de keus dat ik hem te zeik zette, de enige logische keus". Dat is net zoiets als iemand uitschelden voor eikel, er dan achter komen dat hij niks fout deed en daarna allerlei onzin verkondigen wat je 1e stelling blijft bevestigen.
Als iemand steeds tegen mij zou zeggen dat ik een lul was, dan zou ik daar na een tijdje geërgerd van worden :')
En als die persoon daarna -nog- langer door blijft gaan, dan krijgt ie van mij een enkeltje voordeur en kan ie permanent oprotten ^O^

Zo moeilijk is dat toch niet? :P
pi_137513976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef Elvi het volgende:
Waarom heeft je psycholoog een analyse over je ex? Ze kan toch geen analyse van haar maken want ze is er zelf niet bij. Volgens mij gaat het er meer om dat jij nog zoveel last van dr hebt en dat het eigenlijk niks uitmaakt waarom je ex het doet. Ze kan idd iets mankeren, ze kan gewoon een trut zijn, ze kan het echt geloven, ze kan misschien zelfs gelijk hebben: dat weet die psycholoog toch niet? Uiteindelijk maakt het ook niet uit denk ik. Je hebt last van haar gedrag, ongeacht wat de reden van haar gedrag is.
Ik heb diagnoses (officiele) van mijn ex die ze mij gegeven heeft toen ze zelf bij een psycholoog liep. Daar komt nog bij dat ik ontzettend veel geluidsmateriaal van haar heb en mails. Door haar te analyzeren kan ik mijn eigen valkuil op zoeken waarom ik zo ontzettend val voor dames zoals mijn ex.

quote:
En misschien begrijp ik het verkeerd hoor... maar jullie hebben dus gezamelijke vrienden die jouw gaan mailen wat zij gezegd heeft? Zouden ze dat ook niet andersom doen? Dat je ex een mail krijgt als jij iets over haar zegt? :{ Ik ben daar altijd mee op mn hoede want waarom voelde zij zich zo op haar gemak bij hun dat ze dat over jou kon zeggen? Hebben ze daar op het moment zelf nog iets mee gedaan behalve jou weer een rotgevoel gevoel geven?
Ik zou niks meer over haar tegen je vrienden en ex-collega's zeggen en inderdaad wat Murmeli zegt: kap gesprekken af waar ze in voorkomt. Dat geeft je meteen ook rust en je laat zien dat je je niet verlaagt naar haar niveau.
Ik zeg niet tegen mijn vrienden wat voor ontzettende bitch mijn ex wel niet is. Omdat ik mijn naaste kameraden toch wel het idee wil geven dat ik probeer verder te komen in het leven. Gesprekken over mijn ex met naasten komen dus nauwelijks voor, behalve als zij het van de andere kant horen, van de kant van mijn ex dus. Je hebt verder wel gelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137514256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb diagnoses (officiele) van mijn ex die ze mij gegeven heeft toen ze zelf bij een psycholoog liep. Daar komt nog bij dat ik ontzettend veel geluidsmateriaal van haar heb en mails. Door haar te analyzeren kan ik mijn eigen valkuil op zoeken waarom ik zo ontzettend val voor dames zoals mijn ex.
Weet je, hier kun je dus -echt- wat aan hebben! Tuurlijk is het jammer dat je dat nodig blijkt te hebben, maar het is zoals het is en ook al is het minder prettig (je valt blijkbaar makkelijk voor dat soort vrouwen), je bent ermee bezig!
Top! ^O^

Edit: Ik lees net de post van Murmeli en dat was iets wat ik blijkbaar gemist had :@
  zaterdag 8 maart 2014 @ 15:27:26 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137514259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg niet tegen mijn vrienden wat voor ontzettende bitch mijn ex wel niet is. Omdat ik mijn naaste kameraden toch wel het idee wil geven dat ik probeer verder te komen in het leven. Gesprekken over mijn ex met naasten komen dus nauwelijks voor, behalve als zij het van de andere kant horen, van de kant van mijn ex dus. Je hebt verder wel gelijk.
mbt het cursieve: ik weet niet of dat zo is.
je weet al lang waarom je voor haar viel, dat heb je hier al eens verteld, namelijk het gevoel dat ze je gaf, hoe gek ze op je was en hoe speciaal ze je liet voelen. En je bleef hangen omdat ze dat afentoe bleef doen of je in ieder geval de hoop gaf dat ze je dat gevoel nog zou geven ooit in de toekomst. Maar intussen werd je ongelukkig van jullie relatie omdat je de ene keer god was en de andere keer een waardeloos onderkruipsel.
Goed, dus de analyse is klaar. Wat heb je nu nodig (iets waar je jezelf bij kan helpen) om verder te komen?

@ het vetgedrukte: goed zo ^O^
zie je wel dat je ver boven haar staat?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137518786
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet je, hier kun je dus -echt- wat aan hebben! Tuurlijk is het jammer dat je dat nodig blijkt te hebben, maar het is zoals het is en ook al is het minder prettig (je valt blijkbaar makkelijk voor dat soort vrouwen), je bent ermee bezig!
Top! ^O^

Edit: Ik lees net de post van Murmeli en dat was iets wat ik blijkbaar gemist had :@
Een goed voorbeeld is om jezelf terug te horen hoe ontzettend defensief en 'lijmend' ik reageer tijdens een enorme woede aanval van mijn ex en ik elke klap probeer op te vangen. Betere therapie kun je haast niet krijgen als het om dit soort dingen gaat :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_137520788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mbt het cursieve: ik weet niet of dat zo is.
je weet al lang waarom je voor haar viel, dat heb je hier al eens verteld, namelijk het gevoel dat ze je gaf, hoe gek ze op je was en hoe speciaal ze je liet voelen. En je bleef hangen omdat ze dat afentoe bleef doen of je in ieder geval de hoop gaf dat ze je dat gevoel nog zou geven ooit in de toekomst. Maar intussen werd je ongelukkig van jullie relatie omdat je de ene keer god was en de andere keer een waardeloos onderkruipsel.
Goed, dus de analyse is klaar. Wat heb je nu nodig (iets waar je jezelf bij kan helpen) om verder te komen?
Ik merk dat het elke maand iets minder ettert. Maar nu was het wel zo dat afgelopen nacht ik oprecht tot 6 uur wakker heb gelegen. Dat is ook geen winst.

Droom ik over haar? Sure, soms. Mis ik de goede tijden? Sure, maar dat is een moment opname. De echte pijn zit hem in het opzettelijk tegen mijn been aan schoppen. Ik zou je oprecht 10 mails kunnen sturen waar ze graag vrienden wil worden en 10 mails waarin ze me letterlijk tot pulp kapot wil slaan.

quote:
@ het vetgedrukte: goed zo ^O^
zie je wel dat je ver boven haar staat?
Het liefste, allerliefste, verwijder ik elk mogelijke link tussen ons 2. Ik heb meer dan 100 personen op FB er afgeschoten omdat een common factor tussen ons 2 was.
pi_137521300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een goed voorbeeld is om jezelf terug te horen hoe ontzettend defensief en 'lijmend' ik reageer tijdens een enorme woede aanval van mijn ex en ik elke klap probeer op te vangen. Betere therapie kun je haast niet krijgen als het om dit soort dingen gaat :D
Nou, heb niet de indruk dat die therapie echt aan slaat, gezien hoelang dit je al bezighoudt.
pi_137523337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, heb niet de indruk dat die therapie echt aan slaat, gezien hoelang dit je al bezighoudt.
Het zijn niet 2 variaties he? Het is niet, of geen last van hebben of wel last van hebben. Kun je nog herinneren de laatste keer dat ik het er over had? En de keer daarvoor?
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:22:05 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137523431
Ja dat wilde ik nog zeggen vanmiddag: het is 2 stappen vooruit, 1 stap terug en zo verder.
Steeds een stapje dichterbij jezelf
pi_137525612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het zijn niet 2 variaties he? Het is niet, of geen last van hebben of wel last van hebben. Kun je nog herinneren de laatste keer dat ik het er over had? En de keer daarvoor?
Daar heb je wel gelijk in, het is 2 stappen vooruit en 1 stap terug.

Het ding is, ik kan me zo moeilijk voorstellen dat uitgerekend jij daar zoveel last van ondervindt, omdat juist jij op mij overkomt als een sterk iemand (goed, wel met wat zwakke plekken, maar wie heeft die niet he? :P ).

Je hebt me trouwens nooit antwoord gegeven op de vraag hoe het zit met je gevoelswereld :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:18:27 #192
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137528387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat was het aan je ex waardoor je je nu zo voelt? Was het je ex zelf, of de rol die deze invulde in je leven die (on)bewust iets aanvulde wat je altijd gemist hebt?
Ignorance is bliss
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:26:58 #193
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137528774
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, het is 2 stappen vooruit en 1 stap terug.

Het ding is, ik kan me zo moeilijk voorstellen dat uitgerekend jij daar zoveel last van ondervindt, omdat juist jij op mij overkomt als een sterk iemand (goed, wel met wat zwakke plekken, maar wie heeft die niet he? :P ).

Je hebt me trouwens nooit antwoord gegeven op de vraag hoe het zit met je gevoelswereld :)
Ik denk dat elf ook graag onaantastbaar wil zijn en daarom zo overkomt
Maar zoiets als dit kan ook goed zijn en je echt sterk maken. En dan sterk van binnenuit
  zondag 9 maart 2014 @ 10:13:15 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137537753
Op weg voor stukje hardlopen *O*
  zondag 9 maart 2014 @ 11:27:35 #195
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137539112
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat hoor ik van iedereen. Het probleem is dat ik educatief en qua werk me altijd sterk kon verdedigen. Ik bijt altijd van me af en heb volgens de meeste (naaste) collegas een enorme grote bek. Ik val niet binnen 'bedrijfs culturen' maar mijn leidinggevende loopt altijd met me weg.

quote:
Hoe bedoel je dat? Mijn gevoelswereld is best fucky fucky namelijk ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:18 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Wat was het aan je ex waardoor je je nu zo voelt? Was het je ex zelf, of de rol die deze invulde in je leven die (on)bewust iets aanvulde wat je altijd gemist hebt?
Dat uitgerekend van ieder persoon in deze wereld, mijn ex, degene is die mij er onder heeft gekregen. Ik heb voor hetere vuren gestaan, ben op het werk uitgescholden of belachelijk gemaakt (Bedrijfs cultuur, gebeurde bij iedereen). Heb zelf nooit iemand voor de bus gegooid, maar mijn ex heeft dat dus bij mij wel gedaan.

Ik denk dat het hem ook zit in het gegeven dat mijn ex zich ook voor mijn voeten heeft gegooid, met me wou trouwen en me brieven stuurde (van die hallmark kaartjes) dat ze wou trouwen en ze nog nooit zo zeker was. En ze gebruikte mijn achternaam al. Maand later was ik de slechte persoon op aarde. Ik zou een verschrikking van een vriend zijn, ik zou nog slechter zijn ivg met haar ex-vriend (dat viel me ook slecht, die heeft haar verkracht/geslagen/smsjes gestuurd met je komt thuis in een bodybag). Ik heb haar met geen vinger aangeraakt. Uiteraard eerst aan iedereen vertellen hoe slecht ik wel niet was en daarna pas aan mij vertellen (dissonantiereductie -> met dank aan murmeli :P). Mentaal trok ik dat gewoon heel slecht. Ik begreep er op recht geen reet van. Het was een ontzettende mind fuck, hoe kon iemand met een cum laude op haar BSc, echt intelligente dame, mentaal zo van het padje zijn. Het is echt een mind fuck.
  zondag 9 maart 2014 @ 11:28:58 #196
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137539141
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik denk dat elf ook graag onaantastbaar wil zijn en daarom zo overkomt
Maar zoiets als dit kan ook goed zijn en je echt sterk maken. En dan sterk van binnenuit
Ik probeerde me altijd onaantastbaar te maken. Educatief en qua werk was dit altijd tot bepaalde hoogte te bereiken. Immers de stof van A tot Z kennen en qua werk je zelf zo opwerken dat je 'tot bepaalde hoogte' onmisbaar bent geeft enigszins die mogelijkheid.
pi_137539496
Het zonnetje schijnt, buiten én van binnen! *O*
pi_137539524
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef Gray het volgende:
Het zonnetje schijnt, buiten én van binnen! *O*
He, gray, ben je depressie af ?
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 11:44:17 #199
47102 Elvi
miemkwien
pi_137539579
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik denk dat het hem ook zit in het gegeven dat mijn ex zich ook voor mijn voeten heeft gegooid, met me wou trouwen en me brieven stuurde (van die hallmark kaartjes) dat ze wou trouwen en ze nog nooit zo zeker was. En ze gebruikte mijn achternaam al.
:o
Ok dat was op zich wel een hint dat je weg moest rennen. Mijn god ik zou gek worden _O- Maar misschien is dat een stukje bindingsangst van mijn kant :')
pi_137539638
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ok dat was op zich wel een hint dat je weg moest rennen. Mijn god ik zou gek worden _O- Maar misschien is dat een stukje bindingsangst van mijn kant :')
Nah is wel een beetje vaag he.. :P
Maargoed, wij Nederlanders zijn ook extreem nuchter..

Weetje wat ook wel grappig is? Dat het randje tussen romantisch en eng gewoon flinterdun is.
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 11:52:07 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_137539766
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nah is wel een beetje vaag he.. :P
Maargoed, wij Nederlanders zijn ook extreem nuchter..

Weetje wat ook wel grappig is? Dat het randje tussen romantisch en eng gewoon flinterdun is.
Romantisch is 1 kaartje of een brief om duidelijk te maken dat je klaar bent om met de ander te trouwen en dan ligt de bal bij de ander.
Eng is om meerdere kaartjes en brieven te schrijven en alvast de achternaam te gebruiken.

Had ze ook al een basisschool uitgekozen voor de toekomstige kinderen? :')
pi_137539800
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Romantisch is 1 kaartje of een brief om duidelijk te maken dat je klaar bent om met de ander te trouwen en dan ligt de bal bij de ander.
Eng is om meerdere kaartjes en brieven te schrijven en alvast de achternaam te gebruiken.

Had ze ook al een basisschool uitgekozen voor de toekomstige kinderen? :')
Romantisch is voor iedereen verschillend :P
Rustig aan.
pi_137539898
quote:

[..]

Ik zou hier alleen al superzenuwachtig van worden ja :')
Dit is toch raar???

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Mijn gevoelswereld is best fucky fucky namelijk ;)
Maar je gevoel is 1 van de belangrijkste dingen die je hebt ;)
Zolang je die negeert, zal je steeds weer in valkuilen lopen omdat dat je kwetsbaar maakt, no matter hoe "sterk" je bent op andere vlakken.

Naarmate je ouder wordt, zal je dan ook steeds geslotener worden en wordt de kans groter dat je zal veranderen in een soort zuurpruim.

Beter deal je daarmee nu je nog jong bent. Straks wordt dat jouw nieuwe comfortzone en dan ga je het pas echt lastig krijgen...moet er niet aan denken om steeds zo te moeten vechten. Dat zou mij kapot maken (wat het dan ook deed).

Ik voel me nu oneindig veel prettiger en sterker dan ik ooit was en dat komt omdat ik me met mijn gevoelens heb kunnen herenigen ;)
pi_137539993
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

He, gray, ben je depressie af ?
Sinds twee jaar zeker. :Y

Ik lees en post nog graag mee, al is het maar om te delen dat de zon schijnt achter de wolken :)
  zondag 9 maart 2014 @ 12:05:34 #205
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137540017
quote:

[..]

Weet je wat het probleem is? Je gaat plannen op elkaar afstemmen. Trouwen, werk, toekomst. Je gaat vakanties en financien echt op elkaar af stemmen. Hoe/wat en waar. En dan letterlijk een week later kon daar overal een streep door. (En een week later waren er weer opties, en de week daarna was het weer nee, en de week er op echt definitief nee, en daarna was het weer misschien). Mijn zwakte zat hem in het gegeven dat ik een man zonder "spine" was. Hoe kan een dame op het ene moment vol voor je gaan, trouwen en dat zelfs al aan je vrienden verkondigen en daarna je niet meer willen. Ik bleef al die meuk van haar dus maar accepteren.

De fase dat ze me niet meer wou, zag ik dus als een 'temporary' fase. Dat zou wel weer overgaan en 'ik ben sterk' dus ik wacht rustig af tot ze weer normaal gaat doen. Dat is er nooit van gekomen. Zij begon elke week brutaler te worden.

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Romantisch is voor iedereen verschillend :P
Ook dat was moeilijk aan haar uit te leggen.

Romantisch en liefde hadden volgens haar 1 en dezelfde definitie wereldwijd. Dit was wel romantisch en dat niet.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:14:34 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_137540229
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is? Je gaat plannen op elkaar afstemmen. Trouwen, werk, toekomst. Je gaat vakanties en financien echt op elkaar af stemmen. Hoe/wat en waar. En dan letterlijk een week later kon daar overal een streep door. (En een week later waren er weer opties, en de week daarna was het weer nee, en de week er op echt definitief nee, en daarna was het weer misschien). Mijn zwakte zat hem in het gegeven dat ik een man zonder "spine" was. Hoe kan een dame op het ene moment vol voor je gaan, trouwen en dat zelfs al aan je vrienden verkondigen en daarna je niet meer willen. Ik bleef al die meuk van haar dus maar accepteren.

De fase dat ze me niet meer wou, zag ik dus als een 'temporary' fase. Dat zou wel weer overgaan en 'ik ben sterk' dus ik wacht rustig af tot ze weer normaal gaat doen. Dat is er nooit van gekomen. Zij begon elke week brutaler te worden.

Wat ik daaruit haal is dat je eigenlijk problemen hebt met grenzen stellen en duidelijk maken wat jij nu wilt ipv meegaan met wat een ander wil. Was dat iets waar je met haar pas last van had of had je dat ook bij vorige relaties of met vriendschappen?
  zondag 9 maart 2014 @ 12:20:15 #207
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137540406
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat ik daaruit haal is dat je eigenlijk problemen hebt met grenzen stellen en duidelijk maken wat jij nu wilt ipv meegaan met wat een ander wil. Was dat iets waar je met haar pas last van had of had je dat ook bij vorige relaties of met vriendschappen?
Zij was nr. 1.

Daarna heb ik inderdaad wel moeite gehad met grenzen stellen. Ik voelde dat voor mijn ex altijd relatief goed aan. Na mijn ex is dat echt een zooitje geworden.
pi_137540520
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ook dat was moeilijk aan haar uit te leggen.

Romantisch en liefde hadden volgens haar 1 en dezelfde definitie wereldwijd. Dit was wel romantisch en dat niet.
:')
Zou wegrennen. :+
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:40:35 #209
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137542588
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:')
Zou wegrennen. :+
Dat was nog wel een leuke anekdote van een jaar terug. Ik zat in de trein, richting mijn werk. Kwam een Amerikaans koppel tegen. Ze zagen dat ik niet helemaal lekker in m'n vel zat. Ze begonnen tegen me te praten. Wat was er aan de hand?

Ik mompelde iets van; "ex-gf .. borderline .. weet niet wat ik nu moet?". Hij zo van; "Borderline?". En met die overdreven Amerikaanse gebaren keihard roepen; "RUN!"

Heb meer dan een uur met die gasten gekletst. Heb een dikke knuffel van zijn vrouw gekregen toen ik de trein uitstapte. Contact details gegeven en ben zelfs afgelopen kerst uitgenodigd voor hun familie vakantie in Florida destijds. Ik mail om de zo veel weken met ze _O-
  zondag 9 maart 2014 @ 15:52:38 #210
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137546140
Voor alle mensen die het nog niet hebben gedaan. Hardlopen, nu! :) Net 9 km gerend met een vriend van me en boy, it feels good. Het ijsje er achteraan en rondlopen in je korte broek in het zonnetje maakte het helemaal af!
Ignorance is bliss
  zondag 9 maart 2014 @ 18:28:41 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137551532
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef duracellkonijntje het volgende:
Voor alle mensen die het nog niet hebben gedaan. Hardlopen, nu! :) Net 9 km gerend met een vriend van me en boy, it feels good. Het ijsje er achteraan en rondlopen in je korte broek in het zonnetje maakte het helemaal af!
En daarna heel veel bier :9

Dat was fijn.

Gewoon de 10 km uitgelopen met mijn ad-opbouwlijf *O*
I feel good nanananana...
  zondag 9 maart 2014 @ 19:01:17 #212
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_137552524
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat was fijn.

Zorgt bier & AD gewoon niet voor enorme slaperigheid?
pi_137566538
Hoi allemaal,

Even kort voorstellen :)

Ik kamp eigenlijk al sinds mijn vroege jeugd (zeg maar eind basisschool) met somberheid en soms ook depressies. Heb een korte periode, nu zo'n 10 jaar terug, antidepressiva gehad, maar wil dit liever niet meer. Ik werd er geestelijk wel stabieler door, maar ik zag ook de zeldzame leuke dingen niet meer in het leven. Eigenlijk was ik qua emoties een beetje dood. Ik heb ook een tijd lang een soort flitsen gehad die ik in mijn ooghoeken zag (bij gebrek aan een betere omschrijving).

Eigenlijk gaat het sinds een paar jaar wel beter. Heb een goede baan, ik ga er vaak op uit (met name reizen doe ik graag) en ik heb een paar hobby's waar ik mijn plezier wel uithaal (bodybuilding en voetbal). Wat weer een nadeel is, is dat ik me soms wel heel erg kan verliezen in een bepaalde hobby, met name als ik in een klote periode zit. Dan zit ik soms wel 3 uur per dag in de sportschool omdat ik dan m'n gedachten op iets anders kan zetten :'). Des te groter is dan weer de klap als ik thuis kom en in een gat val.

In het dagelijks leven merk ik dat ik me maar moeilijk kan binden aan andere mensen. Ik heb wel vrienden, maar bijvoorbeeld een vriendin krijgen is voor mij echt een opgave. Sommige momenten heb ik wel behoefte aan wat liefde in mijn leven, maar het gros van de tijd heb ik er geen behoefte aan en zie ik het eigenlijk weer als verspilde tijd en moeite :')

Mja, tot zover m'n praatje. Ik hoop in ieder geval wat verhalen te lezen van jullie, want ik kan er (mede door mijn werk) in mijn privé situatie niet altijd over praten helaas.

Groetjes :*
  zondag 9 maart 2014 @ 23:04:50 #214
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137566745
Hier ook aan het bier. Is lang geleden dat ik meer dan 1 of 2 drankjes heb gedronken.
Ben alleen thuis sinds vrijdag want mij pa is weg. Heerlijk. Alleen zijn + Dream Theater + bier is ultiem chillen. Helaas woon ik in een heel gehorig rijtjeshuis want ik zou de muziek echt 10 keer zo hard willen zitten. Volgens mij horen de buren het nu ook maar als ze er last van hebben moeten ze dat maar zeggen. Oh en ik heb al de hele avond fucking zin in wiet maar geen zin om uit huis te gaan om te halen :')
Vandaag was echt een supermooie zonnige dag. Lekker buiten geweest met mijn oppaskindje, heb daar echt van genoten. Maar zodra ik haar weer thuis had gebracht vanavond voelde ik me weer raar en slecht. Want de afleiding was weg. Maar alcohol doet goed.
En ik ben veel aan het piekeren over de deeltijdbehandeling (ga 1 april beginnen ...). Herkennen jullie het dat je je vaak verward voelt? Ik ben iemand die heel veel nadenkt maar dat roept alleen maar meer vragen en verwarring op. Ik snap gewoon niks.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 9 maart 2014 @ 23:07:30 #215
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137566921
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:52 schreef duracellkonijntje het volgende:
Niet mijn ding maar ik vind wandelen heerlijk. Gewoon rustig, je heel bewust zijn van kleine dingetjes in je omgeving. Overal bij stilstaan. Dat maakt dingen mooier, alsof je ze voor het eerst ziet.
Het is fijn om je over alles te verwonderen.
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat was fijn.

Super goed! *O*
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_137567389
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef kuolema het volgende:
Oh en ik heb al de hele avond fucking zin in wiet maar geen zin om uit huis te gaan om te halen :')
Maar alcohol doet goed.
Doe je dat vaker dan? Wiet versterkte bij mij het kut gevoel dat ik al had. Als ik zorgen had dan ging ik daar eigenlijk alleen maar heftiger over piekeren. Alcohol is leuk maar het gevoel dat ik de dag erna heb wil ik liever nooit meer. Zo'n brakke zondag gevoel wanneer je de hele dag niks kunt en wilt. Terwijl ik het soms al zo moeilijk vind om me ergens toe aan te zetten.

quote:
Herkennen jullie het dat je je vaak verward voelt? Ik ben iemand die heel veel nadenkt maar dat roept alleen maar meer vragen en verwarring op. Ik snap gewoon niks.
Ja met name in mijn slechte periodes. Dan maak ik soms bijna 'ruzie' met mezelf als ik ergens over nadenk. Zoveel verschillende gedachtes razen dan door m'n kop dat ik er zelf gek van word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')