abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:55:47 #126
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137464631
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:54 schreef seasushi het volgende:

[..]

_O- Geloof me, zonder X heeft dit niks met geluk te maken. :D
als ik hier een half uur naar zou moeten luisteren nu, zou ik mijn hoofd tegen de muur kapot willen slaan
Ow naja smaken verschillen. Ik luister dit echt altijd als ik me echt klote voel. Is echt mijn ding op happy hardcore na. Maar vooral het neemt mij terug naar een bepaald moment waar een paar echt hele mooie herinneringen van mij liggen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:00:50 #127
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137464897
Keej ja ik ben wel heel erg. Oke jongens iedereen die op welke manier dan ook aanstoot neemt aan mijn bizarre vrolijkheid sorry. Mijn excuses alvast maar neem het me voor deze ene avond eventjes niet kwalijk.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:04:02 #128
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137465087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef Raggingbull het volgende:
Keej ja ik ben wel heel erg. Oke jongens iedereen die op welke manier dan ook aanstoot neemt aan mijn bizarre vrolijkheid sorry. Mijn excuses alvast maar neem het me voor deze ene avond eventjes niet kwalijk.
Ik neem je iig helemaal niks kwalijk!
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:19:42 #129
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137466112
Mensen have fun vanavond ik ben er vandoor laterzz en allemaal nog een hele prettige voorzetting van deze avond toegewenst.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:20:55 #130
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137466180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Raggingbull het volgende:
Mensen have fun vanavond ik ben er vandoor laterzz en allemaal nog een hele prettige voorzetting van deze avond toegewenst.
Veel plezier :D Ik ga zo naar bed dus mijn avond is al zo'n beetje voorbij.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:11:49 #131
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137468747
Drugs veroorzaken depressies alleen maar. Moet zeggen dat het niet beter met mij ging nadat ik weer eens een keertje xtchad gebruikt. Levensgevaarlijk als je een gevoelig serotonine systeem hebt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:15:32 #132
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137468926
Hmm... ik ben echt saai in vergelijking met jullie. Ik rook af en toe weleens een sigaretje maar daar blijft het wel blij. Ik kan er niet tegen om de controle over mezelf te verliezen, daarom kijk ik ook wel op tegen het nemen van AD.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:20:53 #133
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137469161
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 07:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij deze daag ik je graag uit om een keer mee te gaan. Waar ongeveer woon je?
En ik snap dat je niet wilt, maar je hoeft alleen je kleding aan te trekken en ergens heen te komen waar je je goed voelt. Verzin ik een rondje en als je het rennen niet ziet zitten ben je in ieder geval al buiten geweest in je sportkleding. Dan ben je al op weg toch?
Je hebt gelijk. Ik ga er nog even over nadenken, ik kom er op terug oké?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137469179
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef Mistico het volgende:
Hmm... ik ben echt saai in vergelijking met jullie. Ik rook af en toe weleens een sigaretje maar daar blijft het wel blij. Ik kan er niet tegen om de controle over mezelf te verliezen, daarom kijk ik ook wel op tegen het nemen van AD.
Controle over mezelf en mn eigen leven had ik toch al niet toen ik nog depressief was.
Ik ben pas medicatie gaan gebruiken toen ik al langere tijd met de rug tegen de muur stond.

Heb er overigens ook geen spijt van :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:49:22 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_137470172
Ik ben dan echt supersaai :') Ik rook niet, gebruik geen drugs, alcohol zo min mogelijk omdat ik nogal verslavingsgevoelig daarvoor ben (gemiddeld drink ik 2 keer in de maand een borrelglaasje met wijn :') )
pi_137470253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef Elvi het volgende:
Ik ben dan echt supersaai :') Ik rook niet, gebruik geen drugs, alcohol zo min mogelijk omdat ik nogal verslavingsgevoelig daarvoor ben (gemiddeld drink ik 2 keer in de maand een borrelglaasje met wijn :') )
Hoe weet je of je verslavingsgevoelig bent?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137470279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Controle over mezelf en mn eigen leven had ik toch al niet toen ik nog depressief was.
Ik ben pas medicatie gaan gebruiken toen ik al langere tijd met de rug tegen de muur stond.

Heb er overigens ook geen spijt van :)
Controle over je eigen leven is natuurlijk ook maar figuurlijk. Wie heeft er nu echt controle over zijn eigen leven? Dat is slechts een miniem % in NL.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_137470344
En hoezo noemen jullie het saai wanneer je geen alcohol of cig/drugs gebruikt? Het gegeven dat je denkt dat je saai bent omdat je niet drinkt/paft is toch foutief? :?
pi_137470408
Megasaaie doos meldt zich, ik rook alleen maar. Verder geen gekkigheid qua drugs of alcohol omdat beide ouders verslaafd waren en ik hierdoor volgens een geleerde meneer van Tactus zo'n 80% kans heb om verslaafd te raken. Liever niet, dan ben ik verder van huis.

Ik vraag me trouwens af of het heel handig is om hier zo over het gebruik van drugs te kletsen, je zit hier toch met een kwetsbare en vatbare club mensen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_137470469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
En hoezo noemen jullie het saai wanneer je geen alcohol of cig/drugs gebruikt? Het gegeven dat je denkt dat je saai bent omdat je niet drinkt/paft is toch foutief? :?
Ik herhaal een aantal anderen, was van mij meer gekkigheid. Gruwelijk de schurft aan die troep, laat mij maar zonder leven. Ik heb gezien (en zie nog dagelijks) wat verslaving aan kan richten.
Tante minthy!! O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:58:26 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_137470482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe weet je of je verslavingsgevoelig bent?
Uit ervaring ;)
Als ik met klasgenoten of collega's wat ging drinken (feest of borrel) en ik dronk wat meer, dan heb ik daarna echt moeite om niet door te drinken zeg maar. Ik blijf dan maar denken aan de alcohol en hoe fijn ik me dan voelde. Ik heb ook een keer bijna 's ochtends onderweg naar college een passoa-blikje bij een AH to Go gekocht (onder het mom: er zit sinaasappelsap in dus dat kan in de ochtend :') )
De laatste keer dat ik aangeschoten/bijna dronken was, was vorig jaar februari en het duurde echt wekenlang voor ik geen behoefte meer had aan alcohol.

Dus ja ik denk wel dat ik verslavingsgevoelig ben :)
pi_137470515
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef minthy het volgende:
Megasaaie doos meldt zich, ik rook alleen maar. Verder geen gekkigheid qua drugs of alcohol omdat beide ouders verslaafd waren en ik hierdoor volgens een geleerde meneer van Tactus zo'n 80% kans heb om verslaafd te raken. Liever niet, dan ben ik verder van huis.

Ik vraag me trouwens af of het heel handig is om hier zo over het gebruik van drugs te kletsen, je zit hier toch met een kwetsbare en vatbare club mensen.
Maar geen kleine kinderen die niet zelf kunnen nadenken toch ;)

Hier overigens ook erg braaf.. Geen drugs,.geen alcohol en sinds n half jaar ook.geen sigaretten meer.
S. 2014
J. 2016
pi_137470652
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef minthy het volgende:

Mwah, ik denk dat het op zich niet veel kwaad kan als het onderwerp een enkele keer daarop valt, zoals nu het geval is.

Ten slotte zijn we hier gewoon allemaal volwassenen enzo :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:04:29 #144
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137470694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik doelde op saai op "dat gebied". Niet zozeer in het dagelijkse leven. Ook al moet ik zeggen dat ik mezelf niet echt veel uit in samenzijn met anderen. Zelf zie ik mezelf in het algemeen niet als een saai persoon en volgens mij zien andere dat ook niet zo. Anders zouden mensen toch ook niet met mij af willen spreken?
pi_137470722
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef Mistico het volgende:

[..]

Ik doelde op saai op "dat gebied". Niet zozeer in het dagelijkse leven. Ook al moet ik zeggen dat ik mezelf niet echt veel uit in samenzijn met anderen. Zelf zie ik mezelf in het algemeen niet als een saai persoon en volgens mij zien andere dat ook niet zo. Anders zouden mensen toch ook niet met mij af willen spreken?
Zijn toch zat mensen die met je af willen spreken ivm een 'dubbele agenda'?

Overigens vind ik mezelf wel saai :').
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:05:44 #146
103397 minthy
Lief-ish
pi_137470729
Ik zie niemand als klein kind of als niet in staat tot nadenken.
Wat ik meer bedoelde is dat iemand die diep in de shit zit (écht diep) sneller naar middelen zal grijpen en minder bij consequenties stil zal staan.
Tante minthy!! O+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:06:39 #147
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137470764
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zijn toch zat mensen die met je af willen spreken ivm een 'dubbele agenda'?

Overigens vind ik mezelf wel saai :').
Wat bedoel je met dubbele agenda?
pi_137470813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Controle over je eigen leven is natuurlijk ook maar figuurlijk. Wie heeft er nu echt controle over zijn eigen leven? Dat is slechts een miniem % in NL.
Nou, het is ook wel letterlijk op te vatten. Op het moment dat dat filter over je heen zit en je leven knarsend tot stilstand drijgt te komen, kan ik me voorstellen dat je geen vat meer hebt over je leven. Je wordt vaak meer afhankelijk van anderen (zoals je HA of psychiater) en van bijvoorbeeld medicatie.

En wie er echt controle over zijn/haar leven heeft is geheel afhankelijk van de definitie.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:05 schreef minthy het volgende:
Ik zie niemand als klein kind of als niet in staat tot nadenken.
Wat ik meer bedoelde is dat iemand die diep in de shit zit (écht diep) sneller naar middelen zal grijpen en minder bij consequenties stil zal staan.
Klopt. Ergens ook wel heel begrijpelijk (en wellicht ook wel logisch zelfs).
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:14:48 #149
103397 minthy
Lief-ish
pi_137471016
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

Klopt. Ergens ook wel heel begrijpelijk (en wellicht ook wel logisch zelfs).
En dát bedoelde ik dus met kwetsbaar en vatbaar :P

Even wat anders; sinds een paar maanden zit ik aan de Lexapro. Daar deed ik het prima op, echt fijn! Nu heeft de zorgverzekeraar besloten dat Lexapro niet meer vergoed/voorgeschreven wordt en zit ik inmiddels aan de Seroplex. Zonder overleg, apotheek kan er weinig aan doen.
Zijn er hier mensen die ook op die manier op andere medicatie zijn overgezet en merkte je verschil?
Afgelopen weken merk ik dat ik weer heel erg begin te "jagen", het gevoel wat ik heel erg had voordat ik uitviel.

Edit; de vraag die eronder ligt is eigenlijk of er verschil kan zitten in medicijnen die je voorgeschreven krijgt. Het bevat beide 10mg Escitalopram.
Tante minthy!! O+
pi_137471211
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

En dát bedoelde ik dus met kwetsbaar en vatbaar :P
Denk niet dat dit topic zoveel invloed zal hebben op iemand's vatbaarheid voor drugsmisbruik :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Even wat anders; sinds een paar maanden zit ik aan de Lexapro. Daar deed ik het prima op, echt fijn! Nu heeft de zorgverzekeraar besloten dat Lexapro niet meer vergoed/voorgeschreven wordt en zit ik inmiddels aan de Seroplex. Zonder overleg, apotheek kan er weinig aan doen.
Zijn er hier mensen die ook op die manier op andere medicatie zijn overgezet en merkte je verschil?
Afgelopen weken merk ik dat ik weer heel erg begin te "jagen", het gevoel wat ik heel erg had voordat ik uitviel.

Edit; de vraag die eronder ligt is eigenlijk of er verschil kan zitten in medicijnen die je voorgeschreven krijgt. Het bevat beide 10mg Escitalopram.
Ik wou op Concerta overgaan, echter zou die voor mij duurder uitvallen. Dus toch maar de ritalin ook al is die ritalin onhandiger.
Niet helemaal hetzelfde, maar wel een beetje :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')