abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:32:57 #101
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137459546
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik heb een keer speed gedaan met ad.
Ging gelukkig goed. Daarna een week brak geweest en een week kwaad op mezelf dat ik dat gedaan heb.
Dus nee, geen drugsjes voor murmeli
Ach zolang je niet aan de cocktailtjes begint moet je je er ook vooral niet druk over maken. Die dingen zijn echt bizar.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:34:15 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137459594
Cocktailtjes?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:35:39 #103
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137459658
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Murmeli het volgende:
Cocktailtjes?
Mixjes van drugs. Bijvoorbeeld ketamine(de snuifbarevorm) mengen met speed en dan zon lijntje wegsnuiven. Of pillen nemen en daarna truffels of paddo's ofzo. Kortom drugs direct achter elkaar nemen of tegelijkertijd waardoor je ze mixt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:38:26 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137459807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Mixjes van drugs. Bijvoorbeeld ketamine(de snuifbarevorm) mengen met speed en dan zon lijntje wegsnuiven. Of pillen nemen en daarna truffels of paddo's ofzo. Kortom drugs direct achter elkaar nemen of tegelijkertijd waardoor je ze mixt.
Ah zo.
Nee dat sws niet

Maar drugs en ad vind ik een no go. Zeker iets als xtc want daar zit van alles in natuurlijk.
Maar ik vind drugs ook te leuk haha dus ben sws voorzichtig geworden
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:40:19 #105
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137459936
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah zo.
Nee dat sws niet

Maar drugs en ad vind ik een no go. Zeker iets als xtc want daar zit van alles in natuurlijk.
Maar ik vind drugs ook te leuk haha dus ben sws voorzichtig geworden
Drugs zijn leuk en gevaarlijk. Man praat me er niet van ben 19 en heb wat dat betreft bijna alles gezien. Ik ben in heel veel dingen door smaad en schande wijs geworden haha. Alleen nu zo 2 jaar later voelt die periode van 4 jaar toch echt best wel dom en klote. Maar heb er van geleerd.
pi_137460454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Drugs zijn leuk en gevaarlijk. Man praat me er niet van ben 19 en heb wat dat betreft bijna alles gezien. Ik ben in heel veel dingen door smaad en schande wijs geworden haha. Alleen nu zo 2 jaar later voelt die periode van 4 jaar toch echt best wel dom en klote. Maar heb er van geleerd.
Ik vind dat altijd wel een interessant onderwerp.

Moet je iets eerst zelf beleven om te beseffen dat het slecht is, of is het 'besef' dat iets niet goed is, voldoende om het al niet te gebruiken?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:52:07 #107
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137460620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Neej abosluut geen goeie bui. Maar ik wil gewoon weg hier. Eventjes onder de mensen komen kijken of ik nog 1 of 2 leuke gesprekjes kan voeren. Dat voelt altijd wel weer eventjes goed namelijk. Maar heb er momenteel echt gigantisch zwaar de pest is allemaal. Wil verdorie gewoon tegen iemand aan gaan liggen en in huilen uitbarsten marja.. da kan niet.

En mag ik je dan adviseren om of de pillen of de MDMA te nemen haha? Heb nog wel ergens smilies liggen als het goed is.

[..]

Kom we gaan met z'n alle van de wereld met wat psychodelica hahah. Damn dat klinkt wel heel verleidelijk trouwens maar beter doe ik het niet ben net weer 1,5 jaar clean van de heavy drugs. Op wat pilletjes heel af en toe(lees 2/3 keer per jaar) na.
Als je uitgaat omdat je je daardoor goed voelt en mensen wilt spreken dan is daar niets mis mee toch? Hopelijk doet het je goed.
Ik zal je advies onthouden :)
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:
Of we nemen gewoon wat chocola. Worden we ook blij van.

En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
Chocola *O*
Ik was niet echt serieus hoor ;)
Met een stel wildvreemden op een vreemde plek iets nieuws uitproberen als je depri bent ... niet zo'n goed idee. Ik zou dat niet doen in elk geval. Maar ik zie het wel voor me, geweldig.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ben je op je 13e al begonnen? :o Nou, als ik een keer iets wil weten over drugs weet ik aan wie ik het moet vragen dus :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:55:37 #108
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137460831
Waar seasushi's psychiater het over had is waarschijnlijk MDMA:
quote:
MDMA veroorzaakt een tijdelijk sterk verhoogde vrijgave van serotonine in de synaptische spleet, blokkeert de heropname en blokkeert de aanmaak.
Dat is een combinatie van wat verschillende soorten antidepressiva doen. Het werd in de jaren '70 voor het eerst gebruikt bij psychotherapie en nu nog steeds soms.

Allemaal aan de MDMA mensen!
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:08:14 #109
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137461621
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is een combinatie van wat verschillende soorten antidepressiva doen. Het werd in de jaren '70 voor het eerst gebruikt bij psychotherapie en nu nog steeds soms.

De werkzame stof van MDMA is amphetamine. Kortgezegd pep. Daarom ben ik zo blij met mijn concerta en ritalin amphetamine op dokters recept.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:19:57 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137462412
Ik haat speedy zijn van concerta/ritalin.
pi_137462572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het klonk ook zo mooi. "dan zie ik iemand opknappen aan de naald!" en dat voor een psychiater van 64. Geweldige man..
Helaas heeft hij me deze therapie niet voorgeschreven. Had me toen best de moeite waard geleken om, al was het dan maar even voor een dag of 2, mezelf uit een gruwelijke depressie te voelen schieten', ipv er in.
Soms is het toch best wel eens prettig om je gemoed even een kleine boost te geven met het een of ander. Ook wel weten dat dit geen oplossing is, maar het af en toe zien als een "mini"vakantie van een depressie.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:26:08 #112
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137462839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef seasushi het volgende:

[..]

Het klonk ook zo mooi. "dan zie ik iemand opknappen aan de naald!" en dat voor een psychiater van 64. Geweldige man..
Helaas heeft hij me deze therapie niet voorgeschreven. Had me toen best de moeite waard geleken om, al was het dan maar even voor een dag of 2, mezelf uit een gruwelijke depressie te voelen schieten', ipv er in.
Soms is het toch best wel eens prettig om je gemoed even een kleine boost te geven met het een of ander. Ook wel weten dat dit geen oplossing is, maar het af en toe zien als een "mini"vakantie van een depressie.
Die psych klinkt echt awesome :D Maar waarom heeft hij dat toen niet gedaan bij jou maar wel achteraf verteld?
pi_137463075
Ik heb wat gemist zie ik :P

Heb zelf eigenlijk alleen maar alcohol en wiet gebruikt. Achteraf gezien deed ik aan zelfmedicatie, al had het op lange termijn niet het gewenste effect. Ook niet als je depressief bent.

Door drugs voel je je eventjes beter, maar na afloop zak je dieper in de stront weg. Ik wist wel dat het slecht voor me was, maar ik zag geen andere oplossing meer. Vooral door de wiet werd het allemaal een beetje dragelijker. Alleen jammer van de nadelen van wiet.
pi_137463281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:26 schreef kuolema het volgende:

[..]

Die psych klinkt echt awesome :D Maar waarom heeft hij dat toen niet gedaan bij jou maar wel achteraf verteld?
Hij wist van mijn voorliefde voor minivakanties en wilde dit niet stimuleren. En dat hij het me achteraf vertelde? Tja, Eens per jaar evalueerden we het afgelopen jaar, dus ook zijn inbreng, en daar was hij altijd heel eerlijk in, in zijn twijfels, in zijn volledige handelen mbt mij als patient.
Zulke psychiaters en de ggz zou een stuk gezonder zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:32:02 #115
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137463300
Heerlijk hellfish uit de speakers euforish zitten doen. En dan zo gaan stappen. Voel me gewoon weer eventjes gelukkig. Ja heb me smilies gevonden. Is gewoon heerlijk om je na al het gezeik en kut gevoel etc. weer eventjes gewoon zielsgelukkig te voelen. Gewoon om weer te weten voor welk gevoel je al die ellende doorstaat om straks dat gevoel te hebben zonder die zooi.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:34:35 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137463444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Raggingbull het volgende:
Heerlijk hellfish uit de speakers euforish zitten doen. En dan zo gaan stappen. Voel me gewoon weer eventjes gelukkig. Ja heb me smilies gevonden. Is gewoon heerlijk om je na al het gezeik en kut gevoel etc. weer eventjes gewoon zielsgelukkig te voelen. Gewoon om weer te weten voor welk gevoel je al die ellende doorstaat om straks dat gevoel te hebben zonder die zooi.
Hihi enjoy
pi_137463647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Raggingbull het volgende:
Dit topic heeft je op een idee gebracht?
Geniet er maar van. :*
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:40:58 #118
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137463821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dit topic heeft je op een idee gebracht?
Geniet er maar van. :*
Haha dit topic heeft me de afgelopen 2 maanden al door een hele zware tijd heen geholpen. En ik had nog wat oude smilies liggen van december. Opgezocht en gaan. Echt dat heerlijke gelukzalige gevoel na al die ellende doet me beseffen waarom ik nu doorzet om alles weet op het goeie pad te krijgen en helemaal uit die depressie te komen gewoon om dit gevoel te kunnen voelen als ik nuchter ben.

Zo lekker stappen met nieuwe mensen praten. En me morgen aan die momenten optrekken als het kut gaat. Want uiteindelijk doe ik dat zelf en niet iemand anders. Echt dit had ik eventjes nodig hoe fout dat ook klinkt.
pi_137464093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Zo lekker stappen met nieuwe mensen praten. En me morgen aan die momenten optrekken als het kut gaat. Want uiteindelijk doe ik dat zelf en niet iemand anders. Echt dit had ik eventjes nodig hoe fout dat ook klinkt.
Laat maar fijn fout klinken. Ik snap het wel.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:48:02 #120
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137464226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef seasushi het volgende:

[..]

Laat maar fijn fout klinken. Ik snap het wel.
Ik ook :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:48:16 #121
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137464243

Heey dit komt hier momenteel uit de speakers. Ik weet niet of jullie nog een beetje van hyperactive vrolijke gameboy deuntjes houden maar kijk eens zou ik zeggen. Hiervan word ik namelijk echt altijd vrolijk. Anyway het is zo vrolijk en weird. Ik ben ooit bij de sugarfactory naar binnen gelopen in amsterdam en daar stond hij dit te draaien met 2 OUDE NINTENDO GAMEBOYS! ja was op slag verliefd haha.
pi_137464358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Raggingbull het volgende:

Heey dit komt hier momenteel uit de speakers. Ik weet niet of jullie nog een beetje van hyperactive vrolijke gameboy deuntjes houden maar kijk eens zou ik zeggen. Hiervan word ik namelijk echt altijd vrolijk.
Hé, er zijn grenzen hoeveel euforie ik van een ander kan verdragen ;)
Ik ga gewoon met mijn vrienden tema en oxa naar bed. :W
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:51:16 #123
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137464394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

Haha hey sorry ik wil echt gewoon iedereen hier laten delen in mijn geluk nu. Jullie verdienen het.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:52:51 #124
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137464480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Haha hey sorry ik wil echt gewoon iedereen hier laten delen in mijn geluk nu. Jullie verdienen het.
En jij verdient het!
Deel je pilletjes uit
pi_137464550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

_O- Geloof me, zonder X heeft dit niks met geluk te maken. :D
als ik hier een half uur naar zou moeten luisteren nu, zou ik mijn hoofd tegen de muur kapot willen slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')