Ach zolang je niet aan de cocktailtjes begint moet je je er ook vooral niet druk over maken. Die dingen zijn echt bizar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb een keer speed gedaan met ad.
Ging gelukkig goed. Daarna een week brak geweest en een week kwaad op mezelf dat ik dat gedaan heb.
Dus nee, geen drugsjes voor murmeli
Mixjes van drugs. Bijvoorbeeld ketamine(de snuifbarevorm) mengen met speed en dan zon lijntje wegsnuiven. Of pillen nemen en daarna truffels of paddo's ofzo. Kortom drugs direct achter elkaar nemen of tegelijkertijd waardoor je ze mixt.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mixjes van drugs. Bijvoorbeeld ketamine(de snuifbarevorm) mengen met speed en dan zon lijntje wegsnuiven. Of pillen nemen en daarna truffels of paddo's ofzo. Kortom drugs direct achter elkaar nemen of tegelijkertijd waardoor je ze mixt.
Drugs zijn leuk en gevaarlijk. Man praat me er niet van ben 19 en heb wat dat betreft bijna alles gezien. Ik ben in heel veel dingen door smaad en schande wijs geworden haha. Alleen nu zo 2 jaar later voelt die periode van 4 jaar toch echt best wel dom en klote. Maar heb er van geleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah zo.
Nee dat sws niet
Maar drugs en ad vind ik een no go. Zeker iets als xtc want daar zit van alles in natuurlijk.
Maar ik vind drugs ook te leuk haha dus ben sws voorzichtig geworden
Ik vind dat altijd wel een interessant onderwerp.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Drugs zijn leuk en gevaarlijk. Man praat me er niet van ben 19 en heb wat dat betreft bijna alles gezien. Ik ben in heel veel dingen door smaad en schande wijs geworden haha. Alleen nu zo 2 jaar later voelt die periode van 4 jaar toch echt best wel dom en klote. Maar heb er van geleerd.
Als je uitgaat omdat je je daardoor goed voelt en mensen wilt spreken dan is daar niets mis mee toch? Hopelijk doet het je goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neej abosluut geen goeie bui. Maar ik wil gewoon weg hier. Eventjes onder de mensen komen kijken of ik nog 1 of 2 leuke gesprekjes kan voeren. Dat voelt altijd wel weer eventjes goed namelijk. Maar heb er momenteel echt gigantisch zwaar de pest is allemaal. Wil verdorie gewoon tegen iemand aan gaan liggen en in huilen uitbarsten marja.. da kan niet.
En mag ik je dan adviseren om of de pillen of de MDMA te nemen haha? Heb nog wel ergens smilies liggen als het goed is.
[..]
Kom we gaan met z'n alle van de wereld met wat psychodelica hahah. Damn dat klinkt wel heel verleidelijk trouwens maar beter doe ik het niet ben net weer 1,5 jaar clean van de heavy drugs. Op wat pilletjes heel af en toe(lees 2/3 keer per jaar) na.
Chocolaquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:
Of we nemen gewoon wat chocola. Worden we ook blij van.
En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
Ben je op je 13e al begonnen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Drugs zijn leuk en gevaarlijk. Man praat me er niet van ben 19 en heb wat dat betreft bijna alles gezien. Ik ben in heel veel dingen door smaad en schande wijs geworden haha. Alleen nu zo 2 jaar later voelt die periode van 4 jaar toch echt best wel dom en klote. Maar heb er van geleerd.
Dat is een combinatie van wat verschillende soorten antidepressiva doen. Het werd in de jaren '70 voor het eerst gebruikt bij psychotherapie en nu nog steeds soms.quote:MDMA veroorzaakt een tijdelijk sterk verhoogde vrijgave van serotonine in de synaptische spleet, blokkeert de heropname en blokkeert de aanmaak.
De werkzame stof van MDMA is amphetamine. Kortgezegd pep. Daarom ben ik zo blij met mijn concerta en ritalin amphetamine op dokters recept.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef kuolema het volgende:
Waar seasushi's psychiater het over had is waarschijnlijk MDMA:
[..]
Dat is een combinatie van wat verschillende soorten antidepressiva doen. Het werd in de jaren '70 voor het eerst gebruikt bij psychotherapie en nu nog steeds soms.
Allemaal aan de MDMA mensen!
Het klonk ook zo mooi. "dan zie ik iemand opknappen aan de naald!" en dat voor een psychiater van 64. Geweldige man..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef kuolema het volgende:
Waar seasushi's psychiater het over had is waarschijnlijk MDMA:
[..]
Dat is een combinatie van wat verschillende soorten antidepressiva doen. Het werd in de jaren '70 voor het eerst gebruikt bij psychotherapie en nu nog steeds soms.
Allemaal aan de MDMA mensen!
Die psych klinkt echt awesomequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
Het klonk ook zo mooi. "dan zie ik iemand opknappen aan de naald!" en dat voor een psychiater van 64. Geweldige man..
Helaas heeft hij me deze therapie niet voorgeschreven. Had me toen best de moeite waard geleken om, al was het dan maar even voor een dag of 2, mezelf uit een gruwelijke depressie te voelen schieten', ipv er in.
Soms is het toch best wel eens prettig om je gemoed even een kleine boost te geven met het een of ander. Ook wel weten dat dit geen oplossing is, maar het af en toe zien als een "mini"vakantie van een depressie.
Hij wist van mijn voorliefde voor minivakanties en wilde dit niet stimuleren. En dat hij het me achteraf vertelde? Tja, Eens per jaar evalueerden we het afgelopen jaar, dus ook zijn inbreng, en daar was hij altijd heel eerlijk in, in zijn twijfels, in zijn volledige handelen mbt mij als patient.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:26 schreef kuolema het volgende:
[..]
Die psych klinkt echt awesomeMaar waarom heeft hij dat toen niet gedaan bij jou maar wel achteraf verteld?
Hihi enjoyquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Raggingbull het volgende:
Heerlijk hellfish uit de speakers euforish zitten doen. En dan zo gaan stappen. Voel me gewoon weer eventjes gelukkig. Ja heb me smilies gevonden. Is gewoon heerlijk om je na al het gezeik en kut gevoel etc. weer eventjes gewoon zielsgelukkig te voelen. Gewoon om weer te weten voor welk gevoel je al die ellende doorstaat om straks dat gevoel te hebben zonder die zooi.
Dit topic heeft je op een idee gebracht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Raggingbull het volgende:
Heerlijk hellfish uit de speakers euforish zitten doen. En dan zo gaan stappen. Voel me gewoon weer eventjes gelukkig. Ja heb me smilies gevonden. Is gewoon heerlijk om je na al het gezeik en kut gevoel etc. weer eventjes gewoon zielsgelukkig te voelen. Gewoon om weer te weten voor welk gevoel je al die ellende doorstaat om straks dat gevoel te hebben zonder die zooi.
Haha dit topic heeft me de afgelopen 2 maanden al door een hele zware tijd heen geholpen. En ik had nog wat oude smilies liggen van december. Opgezocht en gaan. Echt dat heerlijke gelukzalige gevoel na al die ellende doet me beseffen waarom ik nu doorzet om alles weet op het goeie pad te krijgen en helemaal uit die depressie te komen gewoon om dit gevoel te kunnen voelen als ik nuchter ben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dit topic heeft je op een idee gebracht?
Geniet er maar van.
Laat maar fijn fout klinken. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zo lekker stappen met nieuwe mensen praten. En me morgen aan die momenten optrekken als het kut gaat. Want uiteindelijk doe ik dat zelf en niet iemand anders. Echt dit had ik eventjes nodig hoe fout dat ook klinkt.
Ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
Laat maar fijn fout klinken. Ik snap het wel.
Hé, er zijn grenzen hoeveel euforie ik van een ander kan verdragenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
Heey dit komt hier momenteel uit de speakers. Ik weet niet of jullie nog een beetje van hyperactive vrolijke gameboy deuntjes houden maar kijk eens zou ik zeggen. Hiervan word ik namelijk echt altijd vrolijk.
Haha hey sorry ik wil echt gewoon iedereen hier laten delen in mijn geluk nu. Jullie verdienen het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Hé, er zijn grenzen hoeveel euforie ik van een ander kan verdragen![]()
Ik ga gewoon met mijn vrienden tema en oxa naar bed.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Hé, er zijn grenzen hoeveel euforie ik van een ander kan verdragen![]()
Ik ga gewoon met mijn vrienden tema en oxa naar bed.
En jij verdient het!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha hey sorry ik wil echt gewoon iedereen hier laten delen in mijn geluk nu. Jullie verdienen het.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha hey sorry ik wil echt gewoon iedereen hier laten delen in mijn geluk nu. Jullie verdienen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |