Alleen de afkick schijnt nogal verrot te zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef Detroit het volgende:
Over drugs gesproken. GHB schijnt ook heilzaam te zijn voor wat betreft angst en depressie.
Geen tip trouwens..
Ik ben verder niet gehinderd door enige kennis op dit vlak hoor, maar zouden mensen die hiervan willen afkicken misschien niet ook gewoon teveel een kick ervan te willen krijgen en daarom een te hoge dosis te nemen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:17 schreef seasushi het volgende:
[..]
Alleen de afkick schijnt nogal verrot te zijn.
Hier maar een giga pan soep gemaakt van alle groente die anders aan het verpieteren was (sperciebonen, spruiten, sla, paprika, wortel, aardappel, enz. ). Nu een gaarkeuken. de halve buurt komt een pannetje halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind ghb stom geloof ik.
AD opbouwen ook.
Ik moet al sinds maandag eens koken maar kan er de moed niet voor opbrengen. Vind het alleen zo zonde als mijn groente verpietert
Slim! Ik wil roerbak maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
Hier maar een giga pan soep gemaakt van alle groente die anders aan het verpieteren was (sperciebonen, spruiten, sla, paprika, wortel, aardappel, enz. ). Nu een gaarkeuken. de halve buurt komt een pannetje halen.
Ik mijn goede daad gedaan, en geen schuldgevoel t.o.v. koelkast
Kun je geen pilletje tegen de misselijkheid nemen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Slim! Ik wil roerbak maken.
Men wat ben ik misselijk
AD opbouwen zuigt. Hopen dat de volgende stap niet weer zo erg is
Dat geloof ik best.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef Detroit het volgende:
Over drugs gesproken. GHB schijnt ook heilzaam te zijn voor wat betreft angst en depressie.
Geen tip trouwens..
Is dat legaal dan? Ik wil ook zo'n psychiaterquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Mijn psychiater heeft ooit overwogen om mij een soort speed toe te dienen. "opknappen aan de naald" noemde hij dat. De werking was vaak helaas volgens hem van korte duur. Maar soms kon het iemand net een zetje de goede kant op geven.
Hij vertelde mij dat pas een paar maanden later. ik had het best uit willen proberen
Overigens bedoel ik dit niet als tip
Dat klinkt goed. De ultieme maaltijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef Raggingbull het volgende:
Zojuist het bierdiner toegepast ging er prima in haha.(pizza en 2 speciaal biertjes haha)
Consider it done. Wat wil je hebben en hoeveel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
[..]
Is dat legaal dan? Ik wil ook zo'n psychiaterIk sta wel open voor dat soort dingen maar heb behalve wiet nog nooit drugs gebruikt.
Dussehh ... wie neemt wat spul mee naar de meet?Dat zou goed voor ons zijn.
Was et ook en een goeie bodem voor vanavond. Heb besloten dat ik vanavond maar weer lekker ga stappen en es lekker paar biertjes drinken in de club haha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. De ultieme maaltijd.
Noooo geen speed in mijn buurtquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Consider it done. Wat wil je hebben en hoeveel?
Pillen/speed/coke/ketamine/paddo's/truffels/MDMA/Crack?
Yay toch gekooktquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
Dat was lekker!
Het is een soort sajoer lodeh geworden. Mjammie!
Met roerei op zn indisch.
Damn, wat kan ik lekker koken
Als we er maar vrolijk van worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Consider it done. Wat wil je hebben en hoeveel?
Pillen/speed/coke/ketamine/paddo's/truffels/MDMA/Crack?
Heb je daar zin in, ben je in een goede bui?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Was et ook en een goeie bodem voor vanavond. Heb besloten dat ik vanavond maar weer lekker ga stappen en es lekker paar biertjes drinken in de club haha.
Speed serieus? Damn.. chemische kolere bende doe mij maar coke. Is beter voor je plantaardig en effect is hetzelfde alleen wel w duurder haha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Noooo geen speed in mijn buurt![]()
Too good
Coke doet bij mij niks op die ene keer dat het wel wat deed naquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Speed serieus? Damn.. chemische kolere bende doe mij maar coke. Is beter voor je plantaardig en effect is hetzelfde alleen wel w duurder haha.
Neej abosluut geen goeie bui. Maar ik wil gewoon weg hier. Eventjes onder de mensen komen kijken of ik nog 1 of 2 leuke gesprekjes kan voeren. Dat voelt altijd wel weer eventjes goed namelijk. Maar heb er momenteel echt gigantisch zwaar de pest is allemaal. Wil verdorie gewoon tegen iemand aan gaan liggen en in huilen uitbarsten marja.. da kan niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:59 schreef kuolema het volgende:
[..]
Yay toch gekooktSuper!
[..]
Als we er maar vrolijk van worden.
[..]
Heb je daar zin in, ben je in een goede bui?
Kom we gaan met z'n alle van de wereld met wat psychodelica hahah. Damn dat klinkt wel heel verleidelijk trouwens maar beter doe ik het niet ben net weer 1,5 jaar clean van de heavy drugs. Op wat pilletjes heel af en toe(lees 2/3 keer per jaar) na.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Coke doet bij mij niks op die ene keer dat het wel wat deed na
Haha rustig maar joh je denkt toch niet dat ik die AD junkies hier aan de drugs ga helpen ofzo? Das leuk om eens te proberen maar raad het echt heeeeel sterk af als je al aan de AD of wat dan ook zit. Kan uit ervaring spreken dat drugs nemen om je goed te voelen een hele slechte combi is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:
Of we nemen gewoon wat chocola. Worden we ook blij van.
En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:
En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
Dat lijkt me ook een veel strakker planquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een keer speed gedaan met ad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha rustig maar joh je denkt toch niet dat ik die AD junkies hier aan de drugs ga helpen ofzo? Das leuk om eens te proberen maar raad het echt heeeeel sterk af als je al aan de AD of wat dan ook zit. Kan uit ervaring spreken dat drugs nemen om je goed te voelen een hele slechte combi is.
Eens!quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een veel strakker plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |