abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:14:06 #51
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137448484
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:05 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Stage opdrachten allemaal beetje ingewikkeld. Maar ik moet 3 analyses uitwerken inclusief de achterliggende theorie. Maar als ik dat doe word het afgekeurd omdat ik teveel doe en het te gedetailleerd is en dat is niet de opdracht. En als ik doe wat ze zeggen heb ik te weinig vertelt. Verder echt een hoop gezeik met mijn chemie docent. Wat helemaal niet loopt. Moet in totaal deze maand 6 opdrachten maken voor school. 4 dagen per week stage lopen van 08:30 tot 17:00 1 dag school van 08:30 tot 16:30 iedere maandag bewonersoverleg. Moet me kamer bijhouden me douche kortom het hele huishouden.

En in het weekend werken om geld te hebben. En nu dit gezeik met school me hele planning naar de klote. En loop gewoon helemaal vast op het moment. Weet niet meer waar ik beginnen moet etc. alles moet tegelijkertijd.. Tis gewoon chaos hier. Gisteravond was alles nog goed. Vannacht bij de nieuwe 300 geweest geweldige film. Vanmorgen alles goed en vanmiddag 1 telefoontje was genoeg om alles te laten crashen.... fuck zooi.
Jeutje. Anderhalf uur paniek. Dat vergt veel energie!

Maar wel crappy, opdrachten afkeuren omdat ze "te gedetailleerd" zijn en omdat je teveel doet en dan niet zeggen waarom. Dat ze een beetje helpen door desnoods iets van een mal aan te bieden van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien. Zo laten ze je zwemmen met de bijkomende stress.

Zelf kan ik er erg slecht tegen, wel kritiek leveren maar totaal geen kaders bieden waarin de oplossing zich moet bevinden.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:27:51 #52
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137448901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef Detroit het volgende:

[..]

Jeutje. Anderhalf uur paniek. Dat vergt veel energie!

Maar wel crappy, opdrachten afkeuren omdat ze "te gedetailleerd" zijn en omdat je teveel doet en dan niet zeggen waarom. Dat ze een beetje helpen door desnoods iets van een mal aan te bieden van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien. Zo laten ze je zwemmen met de bijkomende stress.

Zelf kan ik er erg slecht tegen, wel kritiek leveren maar totaal geen kaders bieden waarin de oplossing zich moet bevinden.
Heb een algemeen opdracht gekregen maar die is erg open en geeft weinig steun. Best wel globaal beschreven zegmaar. Marja et begint best wel drama te worden. Ik ben inmiddels gewoon op en moet vanavond ook weer thuis vol aan de bak. Tis gewoon veel te veel nu... marjaa... nu eerst me stage afmaken die me uit de keel begint te hangen.(niet hun fout trouwens). Zware zware dag vandaag die kon ik wel gebruiken naar al die positieve dingen en vrij makkelijke *ahum* laatste tijd.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:51:50 #53
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137449616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Heb een algemeen opdracht gekregen maar die is erg open en geeft weinig steun. Best wel globaal beschreven zegmaar. Marja et begint best wel drama te worden. Ik ben inmiddels gewoon op en moet vanavond ook weer thuis vol aan de bak. Tis gewoon veel te veel nu... marjaa... nu eerst me stage afmaken die me uit de keel begint te hangen.(niet hun fout trouwens). Zware zware dag vandaag die kon ik wel gebruiken naar al die positieve dingen en vrij makkelijke *ahum* laatste tijd.
Goede instelling dat je door blijft gaan! Ik zou ooit voor minder totaal over de rooie gegaan zijn. ;).
Morgen nog even een dagje buffelen, en dan weer een heel weekend om te recoveren.

Anyway, ik kan me voorstellen dat het je zoveel stress geeft. Immers, je krijgt zo'n algemene opdracht met weinig steun en kaders, en er wordt een aantal keer kritiek gegeven dat jouw oplossing niet binnen de kaders vallen. Daarnaast zul je de stress en de irritatie daarover opkroppen (lijkt me), wat alleen maar tot extra stress leidt.

Is er iets van een stagebegeleider? Of begeleid deze persoon niet zoveel?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:55:16 #54
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137449732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef Detroit het volgende:

[..]

Goede instelling dat je door blijft gaan! Ik zou ooit voor minder totaal over de rooie gegaan zijn. ;).
Morgen nog even een dagje buffelen, en dan weer een heel weekend om te recoveren.

Anyway, ik kan me voorstellen dat het je zoveel stress geeft. Immers, je krijgt zo'n algemene opdracht met weinig steun en kaders, en er wordt een aantal keer kritiek gegeven dat jouw oplossing niet binnen de kaders vallen. Daarnaast zul je de stress en de irritatie daarover opkroppen (lijkt me), wat alleen maar tot extra stress leidt.

Is er iets van een stagebegeleider? Of begeleid deze persoon niet zoveel?
Haha kon dat maar neej hoor ik de weekenden moet ik werken er zal ook geld moeten zijn voor brood op de plank. Ben 7 dagen per week druk 1 dag school 4 dagen stage en 2 dagen werken. Heb deze maand 2 keer een zaterdagje vrij marja... dat werd dan ook wel tijd. Maar ben over het algemeen gewoon gemiddeld 54 uur per week ik touw.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137449947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Murmeli het volgende:
w00t voor duracell!
En hardlopen roelz!

Uhhhh die bijwerkingen zijn best heftug. Strakke kaken jonguh! En wazig enzo. Wel redelijk lekker aan t werk. Nu ff pauze, lekkah in de zon

Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt, geeft rust. Yay!
Damn. Weer xtc zonder euforie.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:17:50 #56
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137450581
Damn Rag, jij hebt wel een heel druk leven zeg. Echt knap dat je dat volhoudt en niet opgeeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Aarggh vage opdrachten waarbij je niet precies weet wat er van je verwacht wordt ... daar kan ik ook echt niet tegen. Kun je niet vragen of ze je wat duidelijker kunnen aangeven wat ze willen zodat je niet vastloopt?
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:24:46 #57
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137450846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef kuolema het volgende:
Damn Rag, jij hebt wel een heel druk leven zeg. Echt knap dat je dat volhoudt en niet opgeeft.

[..]

Aarggh vage opdrachten waarbij je niet precies weet wat er van je verwacht wordt ... daar kan ik ook echt niet tegen. Kun je niet vragen of ze je wat duidelijker kunnen aangeven wat ze willen zodat je niet vastloopt?
Ja vandaag al een gesprek gehad met stage begeleider over tips etc. voor die schoolopdrachten. Hoop ze nu voldoende te kunnen maken heb echt een geweldige stage begeleider. Kan ik niks van zeggen is een super vent.

En ja ben druk. Maar op die manier red ik het. Weinig tijd om echt aan of over mezelf te denken wat rust creerd zegmaar. Al loop ik regelmatig mezelf voorbij. En is dat een hele grote valkuil voor mij zie ik opgeven nog steeds als iets voor mensen zonder ruggegraat.(al hangt dat ook een beetje van de situatie af natuurlijk). Ben best wel een vechtertje altijd geweest in meerdere opzichten. Al maakt dat het allemaal veel moeilijker. Ik vecht ergens liever tegen dan dat ik moet toegeven van ja dat probleem is er. Marja.. ik weet et nie meer. Had veel meer willen typen maar ik houd momenteel niks langer dan 5 seconden vast.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:30:17 #58
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137451045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef seasushi het volgende:

[..]

XTC zonder euforie, precies dat ja!
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:31:23 #59
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137451083
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

XTC zonder euforie, precies dat ja!
Dat noem je amphetamine/speed/coke. Stijve kaken strakke kop en geen euforie. En een shit load aan energie haha.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:34:33 #60
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137451212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja vandaag al een gesprek gehad met stage begeleider over tips etc. voor die schoolopdrachten. Hoop ze nu voldoende te kunnen maken heb echt een geweldige stage begeleider. Kan ik niks van zeggen is een super vent.
Fijn dat je wat aan je stagebegeleider hebt. Daar is hij voor natuurlijk. Ik hoop ook dat het nu wat makkelijker wordt voor je, succes! (wat doe je nu op fok als je aan het werk moet? :P)
quote:
En ja ben druk. Maar op die manier red ik het. Weinig tijd om echt aan of over mezelf te denken wat rust creerd zegmaar. Al loop ik regelmatig mezelf voorbij. En is dat een hele grote valkuil voor mij zie ik opgeven nog steeds als iets voor mensen zonder ruggegraat.(al hangt dat ook een beetje van de situatie af natuurlijk). Ben best wel een vechtertje altijd geweest in meerdere opzichten. Al maakt dat het allemaal veel moeilijker. Ik vecht ergens liever tegen dan dat ik moet toegeven van ja dat probleem is er. Marja.. ik weet et nie meer. Had veel meer willen typen maar ik houd momenteel niks langer dan 5 seconden vast.
Jep dat klinkt bekend. Als je jezelf bezighoudt heb je geen tijd om stil te staan bij je problemen/gevoelens, wat wel fijn is maar op een gegeven moment word je er toch mee geconfronteerd. En dan is het waarschijnlijk extra hard omdat het zich heeft opgestapeld.
Hard werken is op zich een hele goede eigenschap maar tegelijkertijd een valkuil in jouw geval. Het is moeilijk om een compromis te vinden tussen genoeg presteren en genoeg aan jezelf denken en werken.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:36:24 #61
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137451278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:34 schreef kuolema het volgende:

[..]

Fijn dat je wat aan je stagebegeleider hebt. Daar is hij voor natuurlijk. Ik hoop ook dat het nu wat makkelijker wordt voor je, succes! (wat doe je nu op fok als je aan het werk moet? :P)

[..]

Jep dat klinkt bekend. Als je jezelf bezighoudt heb je geen tijd om stil te staan bij je problemen/gevoelens, wat wel fijn is maar op een gegeven moment word je er toch mee geconfronteerd. En dan is het waarschijnlijk extra hard omdat het zich heeft opgestapeld.
Hard werken is op zich een hele goede eigenschap maar tegelijkertijd een valkuil in jouw geval. Het is moeilijk om een compromis te vinden tussen genoeg presteren en genoeg aan jezelf denken en werken.
Zit excel te werken. Dus browser openstaan op 2e scherm haha. En is toegestaan dus ik mag legaal beetje fokken terwijl ik de inventarisatie van het magazijn aan het uitwerken ben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:36:33 #62
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137451290
Ik heb trouwens een oom die beweert dat hij spontaan uit zijn depressie is gekomen toen hij cocaïne had gebruikt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:37:44 #63
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137451333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:36 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Zit excel te werken. Dus browser openstaan op 2e scherm haha. En is toegestaan dus ik mag legaal beetje fokken terwijl ik de inventarisatie van het magazijn aan het uitwerken ben.
Haha okee als het je maar niet teveel afleidt. Fok is voor mij wel het ideale toevluchtsoord als ik vastloop met studieopdrachten of aan het uitstellen ben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:45:51 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137453513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef Detroit het volgende:

[..]

Whehehe. Herkenbaar ja. En ook zo'n raar gevoel in je buik?

Ik vind het een beetje vergelijkbaar met drugs, die bijwerkingen in het begin, maar dan niet prettig. :P.
Jep.
Misselijk ook. Soort van nog ff en ik ga kotsen. En dat van fucking 5 mg :(
Gelukkig wel redelijk kunnen werken. Gevoel van kotsen negeren en gaan.
Morgenvroeg planningsgesprek met mijn baas. Grom. Met stoned hoofd dus
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:48:22 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137453584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ja idd. En als ik nou in die ad-loze maanden ff wat echte xtc had gepakt omdat het kon. Maar nee dus.

Ik ben te braaf -O-
Whehehe!
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:49:31 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137453611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat noem je amphetamine/speed/coke. Stijve kaken strakke kop en geen euforie. En een shit load aan energie haha.
Speed is beter. Hihi
pi_137453644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:36 schreef kuolema het volgende:
Ik heb trouwens een oom die beweert dat hij spontaan uit zijn depressie is gekomen toen hij cocaïne had gebruikt.
Mijn psychiater heeft ooit overwogen om mij een soort speed toe te dienen. "opknappen aan de naald" noemde hij dat. De werking was vaak helaas volgens hem van korte duur. Maar soms kon het iemand net een zetje de goede kant op geven.
Hij vertelde mij dat pas een paar maanden later. ik had het best uit willen proberen :@

Overigens bedoel ik dit niet als tip
pi_137453699
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja idd. En als ik nou in die ad-loze maanden ff wat echte xtc had gepakt omdat het kon. Maar nee dus.

Ik ben te braaf -O-
Whehehe!
-O- Ach.....
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:57:10 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137453822
Ik heb het een paar keer gebruikt. Een keer werd ik wel soort van blij maar dat was redelijk kortstondig.
Ik was toen denk ik niet depressief want ik doe niet aan drugs als ik depressief ben. Lijkt me niet zo'n best idee nl :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:00:14 #70
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137453909
Lol voel ik me eventjes een junkie hier hahaha.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:02:41 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137453979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:00 schreef Raggingbull het volgende:
Lol voel ik me eventjes een junkie hier hahaha.
Hoe dat zo?
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:03:14 #72
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137453990
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Wou je een lijstje hebben met wat ik op heb dan?
pi_137454036
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:03 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Wou je een lijstje hebben met wat ik op heb dan?
Lijstjes, lijstjes! *O*

Fijn tegen elkaar opbieden
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:05:45 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137454077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef seasushi het volgende:

[..]

Lijstjes, lijstjes! *O*

Yeahhhh!
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:06:18 #75
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137454088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef seasushi het volgende:

[..]

Lijstjes, lijstjes! *O*

Natuurlijk we moeten ergens de beste in zijn toch? Ik zei dat ik me een junkie voelde toen vroeg ze waarom nou dan is dat naar mijn mening een logische vervolg vraag haha.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:10:14 #76
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137454185
Ach, ik vermoed dat je niet de enige bent die flink wat middelen tot zich genomen heeft. Al is dat een twijfelachtige eer IMHO. :P.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:12:43 #77
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137454261
Over drugs gesproken. GHB schijnt ook heilzaam te zijn voor wat betreft angst en depressie.
Geen tip trouwens. :P.
pi_137454385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef Detroit het volgende:
Over drugs gesproken. GHB schijnt ook heilzaam te zijn voor wat betreft angst en depressie.
Alleen de afkick schijnt nogal verrot te zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:19:14 #79
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137454452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:17 schreef seasushi het volgende:

[..]

Alleen de afkick schijnt nogal verrot te zijn.
Ik ben verder niet gehinderd door enige kennis op dit vlak hoor, maar zouden mensen die hiervan willen afkicken misschien niet ook gewoon teveel een kick ervan te willen krijgen en daarom een te hoge dosis te nemen?

Anders heeft het wat dat betreft geen voordelen t.o.v. AD. Man, die afkickverschijnselen. :P.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:22:21 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137454557
Ik vind ghb stom geloof ik.
AD opbouwen ook.
Ik moet al sinds maandag eens koken maar kan er de moed niet voor opbrengen. Vind het alleen zo zonde als mijn groente verpietert
pi_137454872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind ghb stom geloof ik.
AD opbouwen ook.
Ik moet al sinds maandag eens koken maar kan er de moed niet voor opbrengen. Vind het alleen zo zonde als mijn groente verpietert
Hier maar een giga pan soep gemaakt van alle groente die anders aan het verpieteren was (sperciebonen, spruiten, sla, paprika, wortel, aardappel, enz. ). Nu een gaarkeuken. de halve buurt komt een pannetje halen.
Ik mijn goede daad gedaan, en geen schuldgevoel t.o.v. koelkast
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:34:10 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137454923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef seasushi het volgende:

[..]

Hier maar een giga pan soep gemaakt van alle groente die anders aan het verpieteren was (sperciebonen, spruiten, sla, paprika, wortel, aardappel, enz. ). Nu een gaarkeuken. de halve buurt komt een pannetje halen.
Ik mijn goede daad gedaan, en geen schuldgevoel t.o.v. koelkast
Slim! Ik wil roerbak maken.
Men wat ben ik misselijk :r
AD opbouwen zuigt. Hopen dat de volgende stap niet weer zo erg is
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:53:09 #83
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137455500
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Slim! Ik wil roerbak maken.
Men wat ben ik misselijk :r
AD opbouwen zuigt. Hopen dat de volgende stap niet weer zo erg is
Kun je geen pilletje tegen de misselijkheid nemen?
Interessant, ik begon met 10, had toen korte vlagen van misselijkheid/hoofdpijn maar geen last van, na anderhalve week verhoogd naar 20, later in 1 stap naar 40, wel 1 bijwerking maar nooit ergens last van gehad.
Ik ga lekker thuisbezorgde pizza eten *O* Daar zit ook groente op :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:56:14 #84
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137455615
Zojuist het bierdiner toegepast ging er prima in haha.(pizza en 2 speciaal biertjes haha)
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:57:03 #85
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137455649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef Detroit het volgende:
Dat geloof ik best.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

Mijn psychiater heeft ooit overwogen om mij een soort speed toe te dienen. "opknappen aan de naald" noemde hij dat. De werking was vaak helaas volgens hem van korte duur. Maar soms kon het iemand net een zetje de goede kant op geven.
Hij vertelde mij dat pas een paar maanden later. ik had het best uit willen proberen :@

Overigens bedoel ik dit niet als tip
Is dat legaal dan? Ik wil ook zo'n psychiater :P Ik sta wel open voor dat soort dingen maar heb behalve wiet nog nooit drugs gebruikt.

Dussehh ... wie neemt wat spul mee naar de meet? :D Dat zou goed voor ons zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:57:47 #86
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137455672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef Raggingbull het volgende:
Zojuist het bierdiner toegepast ging er prima in haha.(pizza en 2 speciaal biertjes haha)
Dat klinkt goed. De ultieme maaltijd.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:14:08 #87
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137456181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat geloof ik best.

[..]

Is dat legaal dan? Ik wil ook zo'n psychiater :P Ik sta wel open voor dat soort dingen maar heb behalve wiet nog nooit drugs gebruikt.

Dussehh ... wie neemt wat spul mee naar de meet? :D Dat zou goed voor ons zijn.
Consider it done. Wat wil je hebben en hoeveel?
Pillen/speed/coke/ketamine/paddo's/truffels/MDMA/Crack?

[ Bericht 0% gewijzigd door Raggingbull op 06-03-2014 19:23:21 ]
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:15:36 #88
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137456241
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:57 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat klinkt goed. De ultieme maaltijd.
Was et ook en een goeie bodem voor vanavond. Heb besloten dat ik vanavond maar weer lekker ga stappen en es lekker paar biertjes drinken in de club haha.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:45:01 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137457482
Dat was lekker!
Het is een soort sajoer lodeh geworden. Mjammie!
Met roerei op zn indisch.

Damn, wat kan ik lekker koken O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:46:07 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137457530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Noooo geen speed in mijn buurt :o
Too good O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:59:29 #91
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137458125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
Dat was lekker!
Het is een soort sajoer lodeh geworden. Mjammie!
Met roerei op zn indisch.

Damn, wat kan ik lekker koken O+
Yay toch gekookt *O* Super!
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Als we er maar vrolijk van worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Was et ook en een goeie bodem voor vanavond. Heb besloten dat ik vanavond maar weer lekker ga stappen en es lekker paar biertjes drinken in de club haha.
Heb je daar zin in, ben je in een goede bui?
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:18:10 #92
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137458908
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Noooo geen speed in mijn buurt :o
Too good O+
Speed serieus? Damn.. chemische kolere bende doe mij maar coke. Is beter voor je plantaardig en effect is hetzelfde alleen wel w duurder haha.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:20:42 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137459006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Speed serieus? Damn.. chemische kolere bende doe mij maar coke. Is beter voor je plantaardig en effect is hetzelfde alleen wel w duurder haha.
Coke doet bij mij niks op die ene keer dat het wel wat deed na ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:21:41 #94
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137459051
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:59 schreef kuolema het volgende:

[..]

Yay toch gekookt *O* Super!

[..]

Als we er maar vrolijk van worden.

[..]

Heb je daar zin in, ben je in een goede bui?
Neej abosluut geen goeie bui. Maar ik wil gewoon weg hier. Eventjes onder de mensen komen kijken of ik nog 1 of 2 leuke gesprekjes kan voeren. Dat voelt altijd wel weer eventjes goed namelijk. Maar heb er momenteel echt gigantisch zwaar de pest is allemaal. Wil verdorie gewoon tegen iemand aan gaan liggen en in huilen uitbarsten marja.. da kan niet.

En mag ik je dan adviseren om of de pillen of de MDMA te nemen haha? Heb nog wel ergens smilies liggen als het goed is.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Coke doet bij mij niks op die ene keer dat het wel wat deed na ;)
Kom we gaan met z'n alle van de wereld met wat psychodelica hahah. Damn dat klinkt wel heel verleidelijk trouwens maar beter doe ik het niet ben net weer 1,5 jaar clean van de heavy drugs. Op wat pilletjes heel af en toe(lees 2/3 keer per jaar) na.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:25:18 #95
47102 Elvi
miemkwien
pi_137459211
Of we nemen gewoon wat chocola. Worden we ook blij van.

En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:28:11 #96
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137459338
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Elvi het volgende:

En als er echt serieus overwogen wordt om drugs mee te nemen naar de meet dan haak ik af.
Haha rustig maar joh je denkt toch niet dat ik die AD junkies hier aan de drugs ga helpen ofzo? Das leuk om eens te proberen maar raad het echt heeeeel sterk af als je al aan de AD of wat dan ook zit. Kan uit ervaring spreken dat drugs nemen om je goed te voelen een hele slechte combi is.
pi_137459342
quote:

^O^ Ik ben er sowieso niet, kan niet op zaterdagen. :s)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_137459498
quote:

Dat lijkt me ook een veel strakker plan ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:31:58 #99
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137459502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Haha rustig maar joh je denkt toch niet dat ik die AD junkies hier aan de drugs ga helpen ofzo? Das leuk om eens te proberen maar raad het echt heeeeel sterk af als je al aan de AD of wat dan ook zit. Kan uit ervaring spreken dat drugs nemen om je goed te voelen een hele slechte combi is.
Ik heb een keer speed gedaan met ad.
Ging gelukkig goed. Daarna een week brak geweest en een week kwaad op mezelf dat ik dat gedaan heb.
Dus nee, geen drugsjes voor murmeli
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:32:37 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137459536
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook een veel strakker plan ^O^
Eens!