quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef zomertje het volgende:
[..]
Al eens magnesium gebruikt voor rusteloze benen? Helpt vaak wel, maar of t in dit geval werkt weet ik niet.
allemaal nog nooit geprobeerd. Magnesium heb ik wel vaker gehoord ja. zou dat ook werken tot 's morgens? want dan heb ik er het meeste last van. 's avonds slaap ik uiteindelijk wel in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Magnesium, een banaan eten voor het slapen gaan, een blokje (sunlight) zeep onder je matras leggen.
Magnesium is wel goed ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
allemaal nog nooit geprobeerd. Magnesium heb ik wel vaker gehoord ja. zou dat ook werken tot 's morgens? want dan heb ik er het meeste last van. 's avonds slaap ik uiteindelijk wel in.
En zeep onder je matras? dat klinkt heul apart???
Bedoel je dat je objectief mooie dagen hebt gehad maar je je desondanks niet goed voelde op die dagen? Of dat je goede dagen hebt gehad en je je nu depri voelt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:07 schreef Miniem het volgende:
Tering wat voel ik me klote nu. Opzich prima dagen gehad, maar mijn depressieve gedachtes heersen.
Eh ... ik zie de logica nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Magnesium is wel goed ja.
En is dat zeep niet meer bedoeld zodat je benen wat hoger liggen? Want dan kan je ook een opgerolde handoek onder je matras leggen (maar dat ruikt minder lekker denk ik)
Wat fijn van je positieve beoordeling! Super goed van je!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Raggingbull het volgende:
Wopwopwop ik voel me goed vandaag. Geweldige eerste stage beoordeling gehad. Alles gaat goed heb alleen wat moeite met langdurig concentreren op 1 routine matige handeling. Maar daar gaan we aan werken. Dus net lekker mezelf eens getrakteerd op een duveltje tijdens het avond eten.
Verder maandag gesprek gehad met de me behandelaar van indigo. Dat liep wel wat moeizaam vooral mezelf openstellen is heel moeilijk.
Ik zou gewoon een 2e kussen onder je benen leggen trouwens dat helpt waarschijnlijk tegen die tril benen.
Ik had een fijn weekend en voelde me fijn. Alleen gisteravond op bed weer flink negatieve gedachtes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bedoel je dat je objectief mooie dagen hebt gehad maar je je desondanks niet goed voelde op die dagen? Of dat je goede dagen hebt gehad en je je nu depri voelt?
Hoe dan ook, kusje erop
[..]
Eh ... ik zie de logica niet![]()
Geen ervaring met rusteloze benen door medicijnen gelukkig.
[..]
Wat fijn van je positieve beoordeling! Super goed van je!Was het gelukt met die opdracht(en) of ben je daar nog mee bezig?
Wat vond je van dat gesprek, behalve dat het moeilijk was?
Ah zo. Dat is wel fijn. In dat geval kun je je vasthouden aan de goede dagen, wetende dat die er ook kunnen zijn. Heb je misschien te veel gedaan in het weekend?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had een fijn weekend en voelde me fijn. Alleen gisteravond op bed weer flink negatieve gedachtes.
Waar een kusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Kan iets van een zenuwtik zijn wellicht?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vaak een soort van vreemde trekjes in mijn hoofd/nek als ik iets vertel (bij de psych) dat ik moeilijk vind (als ik het gevoel heb dat ik mezelf echt blootleg of zo). Herkent iemand dit?
Ik krijg juist een pokerface zonder emotie waar niks vanaf valt te lezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vaak een soort van vreemde trekjes in mijn hoofd/nek als ik iets vertel (bij de psych) dat ik moeilijk vind (als ik het gevoel heb dat ik mezelf echt blootleg of zo). Herkent iemand dit?
Als je benen hoger liggen stroomt het bloed terug naar je hart en heb je minder last van rusteloze benen. Helpt ook bij spataderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef kuolema het volgende:
Eh ... ik zie de logica niet![]()
Geen ervaring met rusteloze benen door medicijnen gelukkig.
Ja ik denk het want ik heb het echt op die specifieke momenten. Ben sowieso enorm gespannen en stijf tijdens gesprekken. Het is zo raar en irritantquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan iets van een zenuwtik zijn wellicht?
Ik kreeg het altijd koud en m'n onderlip/kin begon te tintelen en kreeg trillende handen.
Het heeft niet met mijn gezichtsuitdrukking te maken. Bij mij is er sowieso niets af te lezen want ik kijk altijd naar de grond.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik krijg juist een pokerface zonder emotie waar niks vanaf valt te lezen
Ja dat snapte ik welquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je benen hoger liggen stroomt het bloed terug naar je hart en heb je minder last van rusteloze benen. Helpt ook bij spataderen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ah zo. Dat is wel fijn. In dat geval kun je je vasthouden aan de goede dagen, wetende dat die er ook kunnen zijn. Heb je misschien te veel gedaan in het weekend?
Kusje op je voorhoofd.
Nee, was een weekendje weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief![]()
Ook iets leuks kan ervoor zorgen dat je later een terugval hebt door moeheid.quote:
Ligt er aan met wie je die gesprekken hebt. Als het met een hulpverlener is, dan zou ik me daar niet aan storen. Is het met een buitenstaander, dan is dat natuurlijk best wel vervelendquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja ik denk het want ik heb het echt op die specifieke momenten. Ben sowieso enorm gespannen en stijf tijdens gesprekken. Het is zo raar en irritantHeb het ook pas sinds een jaar of zo maar de laatste tijd vaker. En ik ben bang dat het zichtbaar is.
Weet niet of het dat was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ook iets leuks kan ervoor zorgen dat je later een terugval hebt door moeheid.
Ja lief ben ik he
Met de psycholoog meestal. Maar ik voel mijn hoofd een beetje naar links twitchen, misschien helemaal niet zichtbaar van buitenaf maar toch vind ik het niet fijn als hij het zou kunnen zien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je die gesprekken hebt. Als het met een hulpverlener is, dan zou ik me daar niet aan storen. Is het met een buitenstaander, dan is dat natuurlijk best wel vervelend
Neequote:
Ik liet het gewoon wel zien en ging net zolang doorpraten totdat mn lichaam dermate ging protesteren dat ik niet meer verder kon (dan was het wel even mooi geweest voor die dag).quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Met de psycholoog meestal. Maar ik voel mijn hoofd een beetje naar links twitchen, misschien helemaal niet zichtbaar van buitenaf maar toch vind ik het niet fijn als hij het zou kunnen zien.
Wordt het niet minder als je gewend raakt aan praten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik liet het gewoon wel zien en ging net zolang doorpraten totdat mn lichaam dermate ging protesteren dat ik niet meer verder kon (dan was het wel even mooi geweest voor die dag).
Ohquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Met de psycholoog meestal. Maar ik voel mijn hoofd een beetje naar links twitchen, misschien helemaal niet zichtbaar van buitenaf maar toch vind ik het niet fijn als hij het zou kunnen zien.
[..]
Nee
Het duurde wel even, maar ik kon steeds iets meer zeggen. Maar ook buiten die gesprekken om, ging ik erover nadenken -waarom- het me zo dwars zat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wordt het niet minder als je gewend raakt aan praten?
Niet huilenquote:
Ik denk dat het vrij logisch is waar die lichamelijke reactie vandaan komt. Die geestelijke spanning uit zich ook in je lichaam.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het duurde wel even, maar ik kon steeds iets meer zeggen. Maar ook buiten die gesprekken om, ging ik erover nadenken -waarom- het me zo dwars zat.
Je zou kunnen zeggen dat ik heel erg met mezelf bezig was. Ik constateerde die lichamelijke reactie, ging daarover nadenken en vroeg feedback hoe dat nou kwan en de lichamelijke symptomen zijn denk ik voor ieder weer anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |