Ik ben ook zo benieuwd naar de prestaties van Quoi en jou! Ben er plaatsvervangend nerveus doorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt, ik heb er zo veel zin in! Alles qua lopen heeft sinds december in het teken gestaan van komende zondag. Ik ben echt best gespannen. En dat heb ik ik niet zo gauw.
Tja dat is niet leuk voor je portomonee, maar wel voor je lichaamquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik denk meer aan andere lees dure hardloopschoenen...
Je gaat 'm zo nagelen die HM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt, ik heb er zo veel zin in! Alles qua lopen heeft sinds december in het teken gestaan van komende zondag. Ik ben echt best gespannen. En dat heb ik ik niet zo gauw.
Lijkt me sowieso verstandig om de marathon gewoon alleen te rennen en je eigen gang te gaan. Zeker bij de eerste: je moet nog zoveel over jezelf ontdekken dat het me niet handig lijkt om daar (al dan niet ongemerkt) op het tempo van een ander mee te gaan en daarmee je eigen training wellicht teniet te doen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah ik voel me serieus zo blij nu ik me heb ingeschreven voor de MarathonAl meteen heel veel zin in!
Een vriendin van mij zegt nu dat zij ook mee wil! In trainingen lijkt het me super leuk, maar ik denk toch echt dat zij als ze echt gaat haar eigen gang moet gaan tijdens de wedstrijd, want zij is zo snel.. Alhoewel ze nog nooit lange afstanden heeft gedaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah ik voel me serieus zo blij nu ik me heb ingeschreven voor de MarathonAl meteen heel veel zin in!
Een vriendin van mij zegt nu dat zij ook mee wil! In trainingen lijkt het me super leuk, maar ik denk toch echt dat zij als ze echt gaat haar eigen gang moet gaan tijdens de wedstrijd, want zij is zo snel.. Alhoewel ze nog nooit lange afstanden heeft gedaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Den Bosch is momenteel zonovergoten, dus ik gok van wel! En gewoon op je oude schoenen dan
Hoe heet die hardloopwedstrijd in Den Bosch ergens in het voorjaar/begin zomer ook alweer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:05 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag een Bossche Bol gehaald bij Jan de Groot, dus nu moet ik vanavond wel gaan lopen.
Door omstandigheden voor het eerst sinds tijden 5 dagen niet gelopen, kijk echt ontzettend uit naar mijn loopje vanavond
(Volgens mij begin ik verslaafd te raken)
OMG.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:05 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag een Bossche Bol gehaald bij Jan de Groot, dus nu moet ik vanavond wel gaan lopen.
Door omstandigheden voor het eerst sinds tijden 5 dagen niet gelopen, kijk echt ontzettend uit naar mijn loopje vanavond
(Volgens mij begin ik verslaafd te raken)
Zie de OP bij WLWW: Vestingloop. Is op 25 mei.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet die hardloopwedstrijd in Den Bosch ergens in het voorjaar/begin zomer ook alweer?
Je staat er bij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou er graag bij willen in de openingspost:
22-06-2014 - Marquetteloop (Heemskerk)
• La_Tramposa - HM
19-10-2014 - TCS Amsterdam Marathon (Amsterdam)
• La_Tramposa - M
Echt supervet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
JA die. Thnx. Ik doe meequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zie de OP bij WLWW: Vestingloop. Is op 25 mei.
Top. Bedankt. Anderen ook! Komen we op z'n minst iets minder sociaal incapabel over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn kinderen vonden op die leeftijd Duplo geweldig, maar ook alleen op die leeftijd.
Bedoel je deze: http://www.ricohvestingloop.nlquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet die hardloopwedstrijd in Den Bosch ergens in het voorjaar/begin zomer ook alweer?
Oeh!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
een Bossche Bollenloop, met Bossche bollen bij elk water station
Ik loop al bij O.S.S.-VOLOquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef thettes het volgende:
Ik heb jullie Bosschenaren trouwens vast al wel eens https://www.facebook.com/groups/RunningJunkiesDenBosch aangeraden, maar anders bij deze
Goed! Het is ook geen vervanging van een atletiekclub ofzo hoor. Daar zitten de mensen met echt verstand van hardlopen. Het is meer vrijblijvend lekker lopen als extraatjequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop al bij O.S.S.-VOLO(http://www.oss-volo.nl/)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
@spatieloos! deze dus de gouden tip. geen vragen meer stellen maar downloaden en gaan lopen.quote:
Ah, nou ja, als ze niks anders dan Facebook hebben, kan ik nooit zien wanneer ze nou lopen en waar enzo. Aangezien ik geen FB heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Goed! Het is ook geen vervanging van een atletiekclub ofzo hoor. Daar zitten de mensen met echt verstand van hardlopen. Het is meer vrijblijvend lekker lopen als extraatje
even een goed gesprek met je benen hebben. motivational speechquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:44 schreef YUR het volgende:
Straks weer lopen. Ik voel nu al aan mijn benen dat ik daarna heel erg blij ga zijn met de rustdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga niet lopen want ik trek net een biertje open.Das best een biertje waard jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Ik ga niet lopen want ik trek net een biertje open.Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet lopen want ik trek net een biertje open.Very nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je biertjeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Daar heb je speciale gel voor dan schuurt dat niet zo. En als ze heel lang zijn kun je ze in je Spibelt proppen. Die heb je toch al wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
Dat hardlopen is toch best wel leuk. Maar nu ben ik bewust van mijn konthaar en dat is een vervelend gevoel.
Nooit gehoord van een Spibeltquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar heb je speciale gel voor dan schuurt dat niet zo. En als ze heel lang zijn kun je ze in je Spibelt proppen. Die heb je toch al wel?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die moet je hebben, anders kun je niet hardlopen en heb je hier echt niks te zoeken...
En dan na het tweede gesprek alsnog afgewezen wordenquote:
Idd, een of andere noob die volgens mij nog nooit de Spartathlon voltooid heeft komt hier postenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan het niet meer aan
Zucht....
Een iq onder de 80 lijkt me toch lastig
Wie heeft dat dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan het niet meer aan
Zucht....
Een iq onder de 80 lijkt me toch lastig
Spartathlon, wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Idd, een of andere noob die volgens mij nog nooit de Spartathlon voltooid heeft komt hier posten
Een bekwaamheidsproef die je succesvol moet afleggen alvorens je hier serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spartathlon, wat is dat nou weer?
Vanwaar die grote kliek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een bekwaamheidsproef die je succesvol moet afleggen alvorens je hier serieus genomen wordt.
Ah ik zie het al idd.. ik dacht heel veel tof run leesvoer maar je mag skippen.quote:
Wat niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is niet grappig meer. Hou nu maar op anders zullen we je moeten negeren.
Dat lijkt me juist vervelender, dan is het dikker en voel je het juist meer toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:14 schreef YUR het volgende:
Ombouwende kritiek kun je best krijgen hoor. Begin eens met je konthaar vlechten
Is makkelijker wegwerkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist vervelender, dan is het dikker en voel je het juist meer toch?
Gewoon afknippen daarnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Is makkelijker wegwerken
* YUR gaat maar ff een stukkie lopen
Lees eerst de afgelopen 700 topics terug, vat dit samen in maximaal 100 a4tjes en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
En misschien kom ik trollend over, maar ik ben serieus, ik stel gewoon veel vragen en weet nog niet zoveel over hardlopen. Sorry als ik irritant ben, maar geef dan liever opbouwend kritiek over hoe ik me moet gedragen in dit topic, als daar regels voor zijn.
Vind ik te veel moeite en een onredelijke voorwaarde, kom met wat realistisch als je zo nodig slechte tips wilt geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lees eerst de afgelopen 700 topics terug, vat dit samen in maximaal 100 a4tjes en kom dan nog eens terug.
Lees je een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
En misschien kom ik trollend over, maar ik ben serieus, ik stel gewoon veel vragen en weet nog niet zoveel over hardlopen. Sorry als ik irritant ben, maar geef dan liever opbouwend kritiek over hoe ik me moet gedragen in dit topic, als daar regels voor zijn.
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen nog even wat flapjacks bakken voor onderweg bij het Sallandtrail, denk ik
Hmm dat is wel een goed idee eigenlijk. Maar hebben jullie niet gewoon ergens wat regels staan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees je een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |